Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
xxc
V dobe, keď začínala Tesla, bola táto platforma už pred 10 rokmi pripravená na elektromobilitu.
A čo z toho, keď sa to nepredávalo ani rok? Ono to zas nie je taký problém pod sedadlá a miesto nádrže napchať baterky. Aj Fiat 500e bol fajn elektromobil, Dacia Sping je tiež len elektrifikovaný spaľovák. Ale áno, Citigo-e iV bolo z nich najlepšie.
Praveze on ma tie baterky v podlahe, nie niekde pod sedadlami. A veru z toho nic, snad im ten prinos k ekologii niekto spocita, ked ich bude treba zachranovat 😄
Spring ma tiez platformu pripravenu na elektriku, ale prisla az v roku 2015, 5 rokov neskor.
Spring ma tiez platformu pripravenu na elektriku, ale prisla az v roku 2015, 5 rokov neskor.
To auto mělo mít diesel! A prodávalo by se dodnes jako housky na krámě!
No nie, nemá ich v podlahe. V podlahe sa myslí až keď je to rovný skate na kolieskach, teda že batérie tvoria rovný kváder ako pri MQE platforme. To nie je prípad elektrifikovaných NSF, veď sa pozri:
http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_1b.htm
http😐/www.netcarshow.com/…wallpaper_1b.htm
Pripravená nebola ani zďaleka. Hromada problémov sa riešila za pochodu pri zavádzaní do výroby. K čomu je dobrý náskok na papieri? Blbosť.
Mno a první Leaf nebo Tesla S žádné problémy neměly?
To jo. Ale pointa je... ta platforma nebyla nijak speciálně připravená na elektro, byla to prostě platforma klasickýho mini spalováku... do který se pak prostě aplikovaly baterky a elektromotor. Na jednu stranu poměrně šikovně, baterky jsou v podlaze... ale pořád to má daleko k dedikovanýmu EV.
O té platformě se již tehdy mluvilo jako o platformě připravené na elektromobilitu. Jestli to byl jen marketingový kec, nebo ne, nevím.
cjoctavian
"Vloni na podzim musela automobilka ukončit jejich prodej, protože o ně byl příliš velký zájem." 😁
(zpětně 2020-2011)
Celkem 322864ks.