Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Retrowave
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
platí v automobilovém průmyslu ještě pořád. Když dáš dozadu listové pera, nebudeš mít komfort, budeš mít nosnost. Když tam dáš tlumiče od Foxe, budeš mít geniální nástroj, umožňující ti jet na polňačce kilo, ale zase to neuveze tunu. Prostě si musíš vybrat na co to auto máš.
Pro běžné smrtelníky, kteří mají Rangera maximálně na převoz jízdních kol, nebo nákupu z Tesca jsou listové pera utrpení.
Pro běžné smrtelníky, kteří mají Rangera maximálně na převoz jízdních kol, nebo nákupu z Tesca jsou listové pera utrpení.
Dost mne překvapilo, kolik derivátů Rangeru jezdí jako osobní auta v rukou mladších řidičů, nejne Raptor, ale i verze Wildtrack a cestují s nimi k moři, Němci, Belgičané či Rakušané... asi se sem natahuje US móda... :yes: 😒]
Docela by byl hezký srovnávací test nového Hiluxu s taktéž R4 dieslem podobného výkonu, ale o dost většího objemu (2,😄.
Auto, které nepotřebuji, ale chtěl bych ho!
Mj. mě opět pobavil "e😜ert" Mára - prý že tento Raptor má velký motor (2.0) 😁
Zvlášť v kategorii vznětových agregátů, kde dnes u osobáků objem začíná na 1.5 litru, jednotky typu 1.2TDI či 1.1CRDI jsou dávnou minulostí.
A vím, co by mu slušelo pod kapotou - čtyři písmena, při jejichž vyřčení se rozbuší srdce každého fandy do aut - HEMI.
BTW - jo, taky těchto aut na západě vídám víc a víc. Ne každej čerstvej třicátník asi touží pod ID, tohle je dobrej způsob revolty...
Spíš bych tam čekal "Kojota" 5.0
https😐/m.youtube.com/watch?…