Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ozzman
Jsem jen BYCHař této kategorie, každá M3, ale vlastně i jakékoliv plnotučné Mko vypadalo skvostně, svalnatě a agresivně, vždy se jednalo o krásné auto, vrchol automobilky, jenže tady ten předek, nezlobte se na mě, viděl jsem jich na živo už hodně, tmvaší barvy jsou trochu lepší, ale ne, nelíbí se mi ten předek, respektive ledvinky... Zbytek auta je naprosto parádní, doufám, že se tady nevyrojí zase elektromagoři a nebudou to tady srovnávat s bílou elektronikou, protože toto je o nečem jiném..
velka skoda, ze M3 nenechali povodny predok z 3er ... bola by "uvnitr huj a z venku huj" 😄 a zrejme aj skvely zberatelsky kusok. myslel som si, ze si na "bobra" po case zvyknem, ale nezvykol 😞 je ale pravda, ze ladvinky na M3 / M4 su vyrazne vzhladnejsie ako na beznej 4er 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No, vzhledem k tomu, že Mpaket má každá druhá 320d jo, ale snad by se to dalo udělat hezčí 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Co srovnani s i4 M50?
To je take bila elektronika?
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…icht/bmw-i4-m50/
"... ist der i4 M50 ein fahrspaßintensiver E-Wagen."
To je take bila elektronika?
https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…icht/bmw-i4-m50/
"... ist der i4 M50 ein fahrspaßintensiver E-Wagen."
Jo, nemá to spalovák.. to je jako nahradit maso sebelepší náhražkou, zasytí tě, možná i skvěle chutná, ale pořád to nebude maso.
Dobre, ale mozna te ta nahrazka zasyti chutneji a ke vsemu zdraveji a levneji. 😄
Ty tygre. 😁
Ty tygre. 😁
Tak lidi jsou ruzni až divni a věřim, že se najdou podivini, kteři upřednostni soju před biftekem.
Rika se jim vegetariani 😉
Vegetariani, at si daji soju a necpou ji nam masozravcum 😉 Pak muzeme koexistovat vedle sebe…
Je tak tezke pochopit, ze EV neznamena zabavu pro kazdeho ?
Je tak tezke pochopit, ze EV neznamena zabavu pro kazdeho ?
Je tak tezke pochopit, ze EV neni pro kazdeho bila elektronika?
Ja vam to EV neberu, nebo mne snad vidas hejtovat pod kazdym clankem EV?
Ne, hejtujes pod clankem o M3.
😁
😁
Napsal sem, ze doufam, ze sem nebudes ty a tobe podobni cpat teslu, a taky ze neni jedno horsi a lepsi, to je hejt na EV ? Proboha cti nekdy, co a komu pises, mel sem te za normalniho …sam jezdis ICE a branis EV uplne zbytecne prehnane…
Psat o ekektromagorech a bile elektronice je pro me hejt. 😉
Vždyť si to po sobě přečti, chováš se tak, za poslední rok tu z tebe většina normálních diskutérů má EV trolla a ano, pro mne je to bílá elektronika, to není hejt, ale fakt, stejně jako tramvaj...
Neříkám, že bych si nezvykl, mít to doma, sedět za volantem a nekoukat na předek, ale spíše to je jako takové postesknutí, kdy u žádného jiného Mkového BMW jsem si nikdy neřekl, sice to jezdí fenomenálně, ale není to úplně hezké. Tady ano..
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
na vlastnictvo M3 / M4 by si si zvykol velmi rychlo ( nepriek bobrom ) o tom vobec nepochybujem 😄 suhlasim, vsetko TOP ... az na dizajn exterieru
Soused ma cervenou, takze ji vidim v garazi kazdy den a podle me ty ledvinky spolecne s kapotou vypadaji famozne.
Tady jsem to nasel, ma ale ty kola co jsou na ty sedy v pozadi, ty jsou podle me lepsi https😐/youtu.be/12cx5oDatow
Tady jsem to nasel, ma ale ty kola co jsou na ty sedy v pozadi, ty jsou podle me lepsi https😐/youtu.be/12cx5oDatow
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jde o to, že zážitek z M3 a obecně těchto aut není jen o rychlosti a rádo se tu dává do srovnání s Teslami a jinými auty, které jsou primárně určeny na trochu jiný typ provozu, byť pro obhajobu ceny jim "potaktovali" procesor na nesmyslnné výkony 😊
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ne, Tesla není konkurence, stejně jako není konkurence přemotorovaný diesel, M3 je "závodní" derivát 3er, konkurentem pro Teslu je pak to i4. Prostě nelze srovnávat hrušky a jablka, zákazník Tesly asi nebude uvažovat, jestli si místo toho koupí benzinovou eMtrojku, tedy teoreticky nějaký poér asi jo, ale z pohledu řidičského je to jiný svět a neříkám záměrně, že jeden je horší (protože i takového DonVita a Romana vzrušuje jen ta akcelerace elektromobilu), prostě jiný.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ale o tom to přeci není, není to jen o rychlosti, krása spalováku je v té gradaci výkonu, točení otáček, já mám prostě rád, když motor slyším, to u "fun" auta prostě chci. Proto říkám, nelze říct, jestli je to lepší, nebo horší...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Spíš sportovní derivát. Určitě bych se vyhnul těm skořepinám, pokud nechceš brousit jen okruhy jsou k ničemu. A přitom taková AR QV je má normálně použitelné.
Dále bych zůstal u zadokolky a manuálu. Je to nejen poslední mohykán, ale bude navíc rozdíl v obratnosti. Klidně bych se vzdal pár koní navíc i několika desetin nutných k přeřazení pravačkou.
Dále bych zůstal u zadokolky a manuálu. Je to nejen poslední mohykán, ale bude navíc rozdíl v obratnosti. Klidně bych se vzdal pár koní navíc i několika desetin nutných k přeřazení pravačkou.
No a o tom mluvím, je mi smutno z toho, že někdo měří vlastnosti auta jen akcelerací 0-100, kde by pak bylo takové BRZ? Miata ? A nebo lehké hothatche... nemám nic proti EV, ale už mne docela unavuje, že lidem i zde pořád nedochází, že né každý sdílí stejný zájem a líbí se jim stejné věci.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Uz me to unavuje vysvetlovat petrolheadum co vse je na EV objektivne lepsi.
Tak v kostce: Krome dojezdu a rychlosti tankovani v podstate vse. 😉
V tomto pripade, viz Hamuna, vcetne hmotnosti.
O subjektivnich preferencich se nedohaduju. Osobne mi prijde i jezdeni na koni super...
PS Nakonec z toho stejne vyjde, ze nejvic emoci zazijes cestou do Chorvatska. 😁
Bo tam budes dieselovym Mondeem natuty prvni. 😉
Tak v kostce: Krome dojezdu a rychlosti tankovani v podstate vse. 😉
V tomto pripade, viz Hamuna, vcetne hmotnosti.
O subjektivnich preferencich se nedohaduju. Osobne mi prijde i jezdeni na koni super...
PS Nakonec z toho stejne vyjde, ze nejvic emoci zazijes cestou do Chorvatska. 😁
Bo tam budes dieselovym Mondeem natuty prvni. 😉
Budu, protoze nemusim tvrdnout na nabijecce, ale timhle ja neargumentuju, proste i kdyz si to moc prejes nam vsem vstipit , jak je to lepsi, neni to pro kazdeho a emoce neprebijes sebedokonalejsi technikou. Vsimas si, ze zatimco ja psal, ze je to jine, ne horsi a pomalejsi, ty mas potrebu tu porad kopat nozickama vzteky a rikat, co je lepsi ? Proto nesnasim vegany, evmaniaky a applisty, cpou vsem svou pravdu. Ja si radsi dam ten nezdravej steak a stekejte si jak chcete, ze ta soja je ve vsem lepsi, ale ja mam sve chutove bunky 😉
Ev ma pro mne smysl do mesta a na kratsi trasy, pro nekoho, at si uziva 0-100 az do vyplacani baterky. Ja vidim jako ideal hybrid, nebo klasicky ICE, benzin do mesta , na zabavu taktez a na dalky klidne diesel, tam je jeho rajon a ja ho tak vetsinou i pouzivam. A po meste by kazdy ochrance zivotniho prodtredi mel jezdit metrem, takze sem v zime vic eko, nez ty se svym ICE 😊
Ev ma pro mne smysl do mesta a na kratsi trasy, pro nekoho, at si uziva 0-100 az do vyplacani baterky. Ja vidim jako ideal hybrid, nebo klasicky ICE, benzin do mesta , na zabavu taktez a na dalky klidne diesel, tam je jeho rajon a ja ho tak vetsinou i pouzivam. A po meste by kazdy ochrance zivotniho prodtredi mel jezdit metrem, takze sem v zime vic eko, nez ty se svym ICE 😊
Přesně tak jizda na řechtacich je hodně fajn, je to takove přirozene a živočišne.
To takova jizda na kolotočich v el. autičkach mě brala tak max do puberty.
To takova jizda na kolotočich v el. autičkach mě brala tak max do puberty.
Jako třeba v jízdní dynamice? Tahle M3 má 510 koní a na stovce je za 3,5. i4 M50, což je elektrické Mko, má 544 koní a na stovce je za 3,9. Takže ani silnější elektrika není rychlejší než slabší benzín. Co tam máš dál z toho "v podstatě vše"?
Co srovnani s Teslou?
😉
https😐/youtu.be/pQfqzNeDIJ8
"Elektro schlägt Verbrenner"... :yes:
Asi tak k objektivnim parametrum.
A Vmax TM3 261km/h :-!
Kolik ze ma tohle BMW?
PS To je problem klasickych automobilek. Nechteji zesmesnit sve "ikony". Tesla nema problem porazit v dynamice (temer) kohokoli.
PPS Pro Ozzyho: kratsim casum ve zrychleni rikam lepsi. 😁
Opakuji, bavim se o objektivnich parametrech. Ne o emocich a nejvic nejhezcim interieru.
😉
https😐/youtu.be/pQfqzNeDIJ8
"Elektro schlägt Verbrenner"... :yes:
Asi tak k objektivnim parametrum.
A Vmax TM3 261km/h :-!
Kolik ze ma tohle BMW?
PS To je problem klasickych automobilek. Nechteji zesmesnit sve "ikony". Tesla nema problem porazit v dynamice (temer) kohokoli.
PPS Pro Ozzyho: kratsim casum ve zrychleni rikam lepsi. 😁
Opakuji, bavim se o objektivnich parametrech. Ne o emocich a nejvic nejhezcim interieru.
Hele mame ted novej elektrickej sporak, na 380 , ten ti vari a peče, tem by te bral 😉
400 kamo. 😉
380 bejvavalo.
My pokrokovejsi uz na nicem jinym nevarime leta vis.. 😉
380 bejvavalo.
My pokrokovejsi uz na nicem jinym nevarime leta vis.. 😉
Tak snad abychom srovnávali jablka a jablka, ne? M3 v tom testu byla zadokolka a Tesla čtyřkolka. Je snad jasné, že čtyřkolka bude na stovce rychleji, ne? Letmý start je tam bohužel jen jeden a po počátečním odskoku ho M3 rychle dohnala. Jestli tohle má být kompenzace za absenci zvuku a spartánský interiér, tak to se bude muset Tesla víc snažit.
Myslim, ze se Tesla snazit vic bude. 😉
Minulou generaci M3 zaslapala Tesla do zeme.
Spalovaky uz lepsi byvaly.
Ted uz zbyvaji jen ty emoce :😉 (to srdicko)...
FUTURE IS ELECTRIC
PS Obe ty auta jsou uzasny. Kazdy svym vlastnim zpusobem. A i z toho drag race je jasny, ze na silnici to bude (temer) jen o ridici. Nezavidim vam vas boj. Mne se M3 libi (krome tech ledvin...). Vy TM3 nenavidite. 😁
Minulou generaci M3 zaslapala Tesla do zeme.
Spalovaky uz lepsi byvaly.
Ted uz zbyvaji jen ty emoce :😉 (to srdicko)...
FUTURE IS ELECTRIC
PS Obe ty auta jsou uzasny. Kazdy svym vlastnim zpusobem. A i z toho drag race je jasny, ze na silnici to bude (temer) jen o ridici. Nezavidim vam vas boj. Mne se M3 libi (krome tech ledvin...). Vy TM3 nenavidite. 😁
Nevím, o jakém boji to mluvíš. Já netvrdím, že Teslu nenávidím. Jen říkám, že si ji nekoupím, protože mne ničím neoslovuje. M3 jsem teď objednal, bude na jaře. Šáhnu na výfuk, abych si ještě víc užil její zvuk a namapuju a to auto mi vydrží navěky.
A hlavně mě bude každý kilometr bavit, budu se těšit, až si do ní sednu a pokochám se interiérem. Až ji nakopnu, že rozeřve celou garáž. Jak si odplivne při každém přeřazení.
Tohle mi elektrika (jedno jestli Tesla nebo ne) nikdy nedá. Nehaním, jen konstatuju. Každý, ať si koupí, co chce a co jemu vyhovuje.
A hlavně mě bude každý kilometr bavit, budu se těšit, až si do ní sednu a pokochám se interiérem. Až ji nakopnu, že rozeřve celou garáž. Jak si odplivne při každém přeřazení.
Tohle mi elektrika (jedno jestli Tesla nebo ne) nikdy nedá. Nehaním, jen konstatuju. Každý, ať si koupí, co chce a co jemu vyhovuje.
Ok hosi. Vy dva mozna nebojujete.
Spousta jinych se tu bude bit do krve i za to, ze Tesla neni premie. 😁
Jde mi jen o to, ze EV uz je vykonem srovnatelny a tudiz uctyhodny.
Zvuk samozrejme EV nepredvede.
No kazdy se radujeme z neceho jinyho.
Alespon ze je tu rec o R(V)-6. Protoze u obycejnejsich aut ten zvuk takova parada neni. 😄
Spousta jinych se tu bude bit do krve i za to, ze Tesla neni premie. 😁
Jde mi jen o to, ze EV uz je vykonem srovnatelny a tudiz uctyhodny.
Zvuk samozrejme EV nepredvede.
No kazdy se radujeme z neceho jinyho.
Alespon ze je tu rec o R(V)-6. Protoze u obycejnejsich aut ten zvuk takova parada neni. 😄
Interirérem Tesla rozhodně prémie není a nemá ani na 40 let staré luxusní vozy.
Smůůůůla 😄 😄 😄
Smůůůůla 😄 😄 😄
Beranek: tak už si M3 objednal? Nedávno si písal že o tom uvažuješ, tak to si dlho neváhal. 😉
Každopádne veľká gratulácia a úprimná závisť. Predpokladám, že xdrive (ako poznám Tvoje názory). Aká farba? Klasika promo isle of man green? Alebo iná?
Každopádne veľká gratulácia a úprimná závisť. Predpokladám, že xdrive (ako poznám Tvoje názory). Aká farba? Klasika promo isle of man green? Alebo iná?
Jo jo, objednal. Isle of Man zelenou, Silverstone vnitřek, čtyřkolka. 😊 Kdy přesně bude, ale sami v BMW nevědí a hlavně jestli bude se vší výbavou, co jsem si nakonfiguroval, to taky nikdo neví. Mka prý ale mají "lepší péči" z hlediska dílů, takže by snad měla mít všechno. Čekám ji někdy duben/květen.
FUTURE IS ELECTRIC - nie pre každého tak jasne ako pre teba. Možno skôr MUST BE ELEKTRIC.
Nie som tip-top vodič ale už keď nahryznem QV v garáži tak to je parádička a stále rozmýšľam spraviť ako píše kolega vyššie výfuky. Kľudne aj decat a je mi to fuck. Už s ňou toho moc nenajazdím a práve teraz mi manuál dáva ten pravý zmysel a chuť jazdiť iba tak pre radosť. Fakt je to radosť. Toto ti EV asi neponúkne.
Počkám si možno ešte na M2. Ktovie.
Nie som tip-top vodič ale už keď nahryznem QV v garáži tak to je parádička a stále rozmýšľam spraviť ako píše kolega vyššie výfuky. Kľudne aj decat a je mi to fuck. Už s ňou toho moc nenajazdím a práve teraz mi manuál dáva ten pravý zmysel a chuť jazdiť iba tak pre radosť. Fakt je to radosť. Toto ti EV asi neponúkne.
Počkám si možno ešte na M2. Ktovie.
My nemame radi lidi, co Tesly a jine EV cpou vsude, stejne jako nam (pokud mohu mluvit za vetsinu) vadi kazdy dalsi diskuter, ktery omila to sve dokola bez ohledu na kontext, pak se ti zprotivi takove ASX, AurisHSD, Prius, nebo Aduv diesel i v pracce…
Ok, ty nemas rad lidi.. 😄
Ja budu psat o prispevcich.
Napsals treba, ze EV je tezsi.
Realita je ale v tomto srovnani opacna.
Pises o tom, ze cpu co je lepsi.
Pritom to si dovolim jen u meritelnych parametru.
A kratsi cas na zrychleni, rychlejsi reakce a vetsi vmax je pro me lepsi. :-!
Az tu nebudes trousit takovy pitomosti o hmotnosti, bile elektronice a napises: OK bude to v primce pomalejsi, ale ma to vic emoci, tak OK. 😉
Ja budu psat o prispevcich.
Napsals treba, ze EV je tezsi.
Realita je ale v tomto srovnani opacna.
Pises o tom, ze cpu co je lepsi.
Pritom to si dovolim jen u meritelnych parametru.
A kratsi cas na zrychleni, rychlejsi reakce a vetsi vmax je pro me lepsi. :-!
Az tu nebudes trousit takovy pitomosti o hmotnosti, bile elektronice a napises: OK bude to v primce pomalejsi, ale ma to vic emoci, tak OK. 😉
Stylem "zašlape do země" :yes:
Nechme to být, polovina příspěvků pod M3 prostě musí být o Tesle. 😉
Nechme to být, polovina příspěvků pod M3 prostě musí být o Tesle. 😉
Vítej ve světě demagogie, aneb metoda norimberských trychtýřů v praxi... nejdřív Hamuna a jeho nafta, pak Arese a manuál a teď tohle 😐 smutné...
Bílá elektronika to pro mne je, stejné vzrušení ve mne nechá metro či tramvaj a ta má akceleraci na 50 lepší, než kdejakej spalovák.
Těžší ano, ale né v kontextu M3, to si vytáhl z jaké diskuze přesně ? Kde jsem to psal ?
Ale k čemu je nutné psát pod každý spalovák, že Tesla má lepší měřitelné parametry ? To je jako Hamuna a dotovaná nafta, kolovrátek....
Budeš vytrhávat věty z jiných diskuzích u jiných aut ?
Máš fakt tohle zapotřebí ?
Těžší ano, ale né v kontextu M3, to si vytáhl z jaké diskuze přesně ? Kde jsem to psal ?
Ale k čemu je nutné psát pod každý spalovák, že Tesla má lepší měřitelné parametry ? To je jako Hamuna a dotovaná nafta, kolovrátek....
Budeš vytrhávat věty z jiných diskuzích u jiných aut ?
Máš fakt tohle zapotřebí ?
v okamžiku kdy přijde elektrická M3 resp. i4 M50 potom takové srovnání bude jistě na místě a jeden faktor je hodně zajímavý a to cena, cena pořizovací, cena servisu, cena paliva. A bez urážky, kdo si pořídí M3 s x-drive a automatem, ten by možnuá snesl i tu elektrickou i4, kdyby měla do kabiny povedený zvuk😊
Tvoj otrepaný boj proti xdrive... Pozri si akýkoľvek test M3 xdrive, všade sa píše, že tam proste nie je žiadne negatívum, žiadny vplyv na riadenie, agilitu, nič, a to ani pri priamomo porovnaní RWD a 😁rive. Jasné, 50kg naviac je objektívny fakt, ale pri 1,8t základu to nemá žiaden vplyv.
Cit z EVO: In fact, it doesn’t really feel any different to the rear-drive car at all, which is pretty mystifying when you come to think about it. I drove both four- and rear-drive cars back to back, down the same piece of road, and as much as I search for differences in steering response, weight, and handling balance, the 😁rive just feels the same as the regular car. That’s a tremendous achievement right there, because you could never say the same thing about a 992 Carrera and Carrera 4, for example.
Cit z EVO: In fact, it doesn’t really feel any different to the rear-drive car at all, which is pretty mystifying when you come to think about it. I drove both four- and rear-drive cars back to back, down the same piece of road, and as much as I search for differences in steering response, weight, and handling balance, the 😁rive just feels the same as the regular car. That’s a tremendous achievement right there, because you could never say the same thing about a 992 Carrera and Carrera 4, for example.
BMW M3 je v mojem světě zadokolka. Konec hlášení ve slovenském jazyce.
určitě jsi totéž chtěl napsat i Pájovi, který o něco výše zmiňuje totéž co já. ale přehlídnul jsi se 😉
určitě jsi totéž chtěl napsat i Pájovi, který o něco výše zmiňuje totéž co já. ale přehlídnul jsi se 😉
Paja na rozdiel od Teba na xdrive nenadáva v každom druhom príspevku, nepíše aké je to ťažké, neohrabané, ovplyvňuje to riadenie a pod. Ako to má racionálny základ a v minulosti to do veľkej miery platilo, ale dnes už nie, notabene pri tomto Mxdrive.
Ale k tej tvojej prvej vete nemám výhrady, je to tvoja voľba, OK. Aktuálny stav, keď je na výber RWD aj xdrive je úplne ideálny (a aktuálne je už len v BMW).
Ale k tej tvojej prvej vete nemám výhrady, je to tvoja voľba, OK. Aktuálny stav, keď je na výber RWD aj xdrive je úplne ideálny (a aktuálne je už len v BMW).
nic z toho jsem nenapsal. problém x-drive je v tom, že zkazí zábavu z řízení, pokud je tam ten nový x-drive, který je v M-performance modelech, tak zase sice dovolí zábavu, ale když jedeš na sněhu, tak je té zábavy až moc.
a ano, tenhle x-drive, který se dá úplně vypnout je asi nejlepší volba.
kila navíc jsou mi buřt. co mi vadí je, že se nedá navolit k šestiválci, teď když to povolili u M440i, tak je tam zase nutně hybrid. V Německu se teď objevilo pár amerických specifikací M440i RWD a k tomu s továrním výkonem 385 hp. je to hanba, že do Ameriky to pošlou a sem to nedali.
a v Německu je pořád k mání ještě pár skladových M340i z loňska, bez MHEV a u tohoto kompromisu asi nakonec bohužel skončím, protože sehnat slušnou 840i pod 2M je téměř nemožné😞
a hlavní, největší problém je syndrom "láska v housce" - když si chceš dát něco, musíš si k tomu dát i tamto...
a ano, tenhle x-drive, který se dá úplně vypnout je asi nejlepší volba.
kila navíc jsou mi buřt. co mi vadí je, že se nedá navolit k šestiválci, teď když to povolili u M440i, tak je tam zase nutně hybrid. V Německu se teď objevilo pár amerických specifikací M440i RWD a k tomu s továrním výkonem 385 hp. je to hanba, že do Ameriky to pošlou a sem to nedali.
a v Německu je pořád k mání ještě pár skladových M340i z loňska, bez MHEV a u tohoto kompromisu asi nakonec bohužel skončím, protože sehnat slušnou 840i pod 2M je téměř nemožné😞
a hlavní, největší problém je syndrom "láska v housce" - když si chceš dát něco, musíš si k tomu dát i tamto...
Já ne a přitom jsem přesně takovou objednal. Nejde jen o zvuk. Co gradace otáček? Co fakt, že zvenku auto není slyšet? No fuj! 😊
Na okruzích se zatím zesměšňuje hlavně Tesla. Např.😒br />https😐/www.autoforum.cz/…i-abs-to-vzdal👋
😒] 😒] 😒] 😒]
😒] 😒] 😒] 😒]
Mě unavuje číst pod každým testem tyhle kecy o EV. Cpeš to jako zarytý stoupenec Svědků Jehovových. Otravné, vlezlé.
WuDu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
omg ... zase to tu zasmraduje toxickymi kecami svedok elenov, ktory jazdi na dieslovom, ci benzinovom 10 rocnom aute 😒
zatímco ty máš doma dva nové šestiválce. usvědčený lháři 😉
Prečo by nemohol mať 3er a X3? Zase iných obviňuješ a útočíš, ako obvykle. :no:
tak jo. je to v reakci na to, že mě včera označil za Bureše - prý jsem někde lhal. ta situace vznikla tak, že jsem tvrdil něco chybně, posléze jsem svoji chybu i uznal, ale on tvrdil, že lžu a tudíž jsem jako Bureš.
celou tu věc jsem hodil za hlavu, ale když mě tak včera označil po měsících znovu, trošku mě to nadzvedlo.
a protože tam včera tvrdil nějaké nesmysly, které jsem mu vyvrátil, aplikoval jsem stejnou metodiku i na něho - tvrdíš něco, co není pravda - tak jsi STBák Bureš.
ale to je tobě jedno. ty hledáš hůl na psa 😉
edit: ale na co mám alergii především, je, když někdo předhazuje ostatním, že když nemají takové auto jako on, pak musí v diskusi zákonitě držet hubu...
celou tu věc jsem hodil za hlavu, ale když mě tak včera označil po měsících znovu, trošku mě to nadzvedlo.
a protože tam včera tvrdil nějaké nesmysly, které jsem mu vyvrátil, aplikoval jsem stejnou metodiku i na něho - tvrdíš něco, co není pravda - tak jsi STBák Bureš.
ale to je tobě jedno. ty hledáš hůl na psa 😉
edit: ale na co mám alergii především, je, když někdo předhazuje ostatním, že když nemají takové auto jako on, pak musí v diskusi zákonitě držet hubu...
Ty a ty tvé osobní války a zase dokazování, jestli někdo něco má a co má... 😐 I kdyby tvrdil, že má doma pět novejch baworáků a urazil tě, nemusí to znamenat, že ta auta nemá ne ? Ale vaše věc....
omg, Bures zase na mna reaguje ? nevie predychat, ze mame doma 3er a X3 ? omg, co je na tom take neuveritelne ? su tu ludia s Taycanom, alebo M5 a uplne v poho. on je fakt strasne zakomplexovany trubelo, ktoreho treba mat na black liste, pretoze rozumna debata s nim nie je mozna
reagoval jsem na tvoje bláboly o elektromobilech, ale odpovědi jsem se nedočkal. vyvrátil jsem ti tam bludy o dražším servisu elektromobilů odkazy. a aplikoval jsem tvoji metodu - když někdo uvede nesprávný údaj, potom logicky lže a je to estébák.
co máš nebo nemáš v garáži je mi u prd... jen mi přijde legrační jak to furt zdůrazňuješ, dva nové šesťvalce 😄 😄 😄
co máš nebo nemáš v garáži je mi u prd... jen mi přijde legrační jak to furt zdůrazňuješ, dva nové šesťvalce 😄 😄 😄
prosim, skuste vysvetlit tomu trulovi Mig_35_Buresovi, ze ho mam na black liste a jeho komenty su pre mna "zamknute" a cokolvek mi napise, ide uplne "mimo mna". je evidentne, ze to zatial nepochopil :-!
to nevadi. stačí když si přečtou ostatní, jaký jsi vocasi...
a ještě k tomu babišovi. politika takového formátu naše politická scéna nepamatuje. něco tak bezcharakterně bizarního k nás muselo být importováno od vás😊
a ještě k tomu babišovi. politika takového formátu naše politická scéna nepamatuje. něco tak bezcharakterně bizarního k nás muselo být importováno od vás😊
Tak teď si to těm Slovákům fakt "nandal"...
Jen si nějak zapomněl na fakt, že Bureše (přesto, že je to slovenský STBák) tady volili/volí především vypatlaní Češi, navíc teď ještě reálně hrozí, že nakonec bude i českým prezidentem!
Dovede si někdo vůbec představit, že by byl na Slovensku ministrem/premiérem/prezidentem nějaký český "bezcharakterně bizarní" STBák? Tak padlí na hlavu (jako my) Slováci nejsou.
Bureš v čele ČR je samozřejmě především otřesná vizitka Čechů, nikoli Slováků...
Jen si nějak zapomněl na fakt, že Bureše (přesto, že je to slovenský STBák) tady volili/volí především vypatlaní Češi, navíc teď ještě reálně hrozí, že nakonec bude i českým prezidentem!
Dovede si někdo vůbec představit, že by byl na Slovensku ministrem/premiérem/prezidentem nějaký český "bezcharakterně bizarní" STBák? Tak padlí na hlavu (jako my) Slováci nejsou.
Bureš v čele ČR je samozřejmě především otřesná vizitka Čechů, nikoli Slováků...
Tak tak. Srdce plesa, oci boli.
Nevim co vic k tomu lze dodat, snad jen ze stesti maji ti co by ji tak jako tak chteli v cerne / tmave modre barve.
Nevim co vic k tomu lze dodat, snad jen ze stesti maji ti co by ji tak jako tak chteli v cerne / tmave modre barve.
miromen
A to jsem si myslel, že M modely přišly nadobro o manual.
Za to si BMW určitě zaslouži pochvalu jen je škoda, že to rozšiřeni nema větši zaběr až na samotny začatek k řadě 1.
http😐/www.youtube.com/watch?…
Za to si BMW určitě zaslouži pochvalu jen je škoda, že to rozšiřeni nema větši zaběr až na samotny začatek k řadě 1.
http😐/www.youtube.com/watch?…
Alf1k
M Xdrive, úžasnej motor, spolupráce převodovky, skvělé možnosti nastavení na každou situaci, super lakování (i když za nesmysl) takhle si představuju opravdu fungující vrchol hot daily (bez těch skořepin) na každej den v roce a je fakt, že k té nabroušené technice mi ten bobr vadí nejmíň, resp. tady mi to zvíře asi neva.. :-!
AMG v podobě baterkových C class asi těžko bude konkurovat v očích zájemce o tohle, škoda a respekt BMW jakou pestrost nabízí v dnešní době.
AMG v podobě baterkových C class asi těžko bude konkurovat v očích zájemce o tohle, škoda a respekt BMW jakou pestrost nabízí v dnešní době.
hugino
Až na ten predok úplný vrchol automobilizmu ktorý si plne zaslúži aj v ACZ 5 hviezdičiek.Aj keď som ortodoxný prívrženec Mercedesu musím uznať že posledné modely BMW sú fakt super. :yes: Aj cenovo sú prijatelnejšie ako MB a ak si môžem za 38 000 € kúpiť BMW 3 prečo by som mal kupovať "nejaký" Passat alebo Superb.Za mňa radšej BMW v základe / čo my úplne stačí / ako Passat v plnke.
Tohle je těžký.
Je fakt, že ten základ u BMW se hodně zlepšil - už to nejsou halogeny a sedačky a-la-Ikea, v základu je dvoulitr (benzín i nafta) a ne 1.6... celkem by se to asi dalo. Navíc 3er moc nezdražila, na rozdíl od Superbu a Passatu.
Na druhou stranu... Superb je o hodně větší auto, ne každému bude vyhovovat RWD... a věci typu parkovací kamera nebo vyhřívaný volant jsou návykový.
Ale abych nedělal ďáblova advokáta - pokud bych měl brát služebák pro sebe bez ohledu na rodinné využití, taky bych radši sáhnul po 318i MT RWD (ideálně s pár drobnostma typu sportovní sedačky a aspoň 17").
Je fakt, že ten základ u BMW se hodně zlepšil - už to nejsou halogeny a sedačky a-la-Ikea, v základu je dvoulitr (benzín i nafta) a ne 1.6... celkem by se to asi dalo. Navíc 3er moc nezdražila, na rozdíl od Superbu a Passatu.
Na druhou stranu... Superb je o hodně větší auto, ne každému bude vyhovovat RWD... a věci typu parkovací kamera nebo vyhřívaný volant jsou návykový.
Ale abych nedělal ďáblova advokáta - pokud bych měl brát služebák pro sebe bez ohledu na rodinné využití, taky bych radši sáhnul po 318i MT RWD (ideálně s pár drobnostma typu sportovní sedačky a aspoň 17").
Elsin_p
Rozhodoval jsem se, zda objednat M3 velmi podobnou této nebo M550i, nakonec jsem se rozhodl pro 5er, najezdím docela dost kilometrů a přece jenom je to příjemné GT, zatímco M3 je sporťák... Jak to ale tak čtu, tak si říkám, že občas budu hodně litovat 😊
Ja BYCH mel volbu mezi M3 a M550i asi snadnou a plnotucne Mko by to nebylo. Pravda, travit hodne casu na okreskach videl BYCH to asi jinak. 😉
kolik máš najeto s 50i? motor drží? spotřeba při běžném provozu?
eMko je nesmysl na denní ježdění... teda podle mého názoru.
eMko je nesmysl na denní ježdění... teda podle mého názoru.
Čekám na ni, teď mám 540i.
50i - Motor je oproti minulým 3 variantám značně upraven (turba mají vlastní chlazení apod), nicméně samozřejmě tam otazník je, ale opravdu to už není motor na 70t km. Teď jezdím mezi 9 a 12, očekávám po plus cca 2 litry, samozřejmě, když se na to šlápne, bude to horší. Motivací je si ještě pořídit auto bez baterek a bonzovaciho SW, navíc s V8. Nevěřím, že to za pár let půjde...
50i - Motor je oproti minulým 3 variantám značně upraven (turba mají vlastní chlazení apod), nicméně samozřejmě tam otazník je, ale opravdu to už není motor na 70t km. Teď jezdím mezi 9 a 12, očekávám po plus cca 2 litry, samozřejmě, když se na to šlápne, bude to horší. Motivací je si ještě pořídit auto bez baterek a bonzovaciho SW, navíc s V8. Nevěřím, že to za pár let půjde...
Bohuzel to nebude plus 2 litry, ten osmivalec pry neumi jezdit usporne. Pocitej plus 4-5 na sto.
Spritmonitor rika u 540i (xi, sedan i tour, FL i predFL) prumer 9,94L, a u aktualni 530k 550i pak 11,87L (ale je to prumer jen z 5 aut).
Smíšené informace. V jednom testu 750i pisou, ze přes 11 nejde. Pak test lehčí 850i a prý pod 14-15 nejde. U 40i nikdo neřekne, že žere…
Můžu dát vlastní zkušenosti, 850i GC mám přes 1 rok, najeto 50 000 a průměr od od novoty 12, ale dalo by se za míň. Když jsem jel na klobouka z Aachen do Dresden, tak při průměru 124 byla spotřeba 9,1, palivo Aral Ultimate 102. Před tím jsem měl 2 roky 540i, najeto 100 000 a průměr od novoty 9,5.
S 540i po fl bez používání ecomódu a startstopu, tj. motor pořád vrčí, mám při průměru 70 km/h spotřebu 8,9 za posl. 13tis. km. S 550i jsem jezdil dva dny úplně stejným způsobem jako s 540i a průměr byl 11,2 litru. Nemá to samo úplně vypovídací hodnotu, s 540i tam mám i pár delších cest, to vždycky průměrnou spotřebu srazí, ale každopádně vidím spotřebu 550i, vzhledem k výkonu toho auta, jako naprosto super.
Stylem jízdy co předvádíš na 540i by za podobnou spotřebu jezdila i 520d. Tím spíš je ta 40i obdivuhodná.
Já jsem odpovědný občan, 50/90/130, pokud někdy jedu rychleji, je to pouze na německé dálnici v úseku bez omezení rychlosti.
To jen, aby nedošlo k nedorozumění. 😄 😉
To jen, aby nedošlo k nedorozumění. 😄 😉
jazdim 50 / 110 / 135 😄 a mam s mensou M340ix mild hybrid po 10k km priemerku 7,7 ... ten motor proste nema chybu 😄
Pánové, běžte si tohle psát pod test hybridů ! Tam zapadnete, tam se argumentuje spotřebou pro duchodce ! :-! 😒] 😒]
Ale jinak je to super, ja za tohle jezdím s dieslem 😁
Ale jinak je to super, ja za tohle jezdím s dieslem 😁
Zdá sa že ten motor medzigeneračne je opäť úspornejší, a to napriek nárastu výkonu. Určite aj 8st automat niečo pomôže oproti môjmu manuálu, ten na diaľnici už predsalen točí trochu vyššie otáčky. Každopádne ja som na 8,9 priemer a úplne najnižšie, čo som dokázal na nádrž spraviť bolo 7,75 l. Takže Tvoj priemer 7,7 je neskutočný. 😲 :yes:
urcite je, ale danou je midl hybrid a utlmeny zvuk motora. je velmi velky rozdiel v zvuku motora M340ix ( 2021 ) a X3M40ix ( 2020 ). na jednej strane je to lepsie ( hlavne pre okolie ), na druhej straca ciastocne svoje caro. jasne, ked niekto velmi chce, tak tento "problem" vyriesi vymenou vyfukoveho systemu, ale aj tak.
Áno, to je tá daň. Osobne by som ju nechcel platiť, ak má byť úspora za cenu straty zvuku, tak ten liter mi za to stojí. Problém je, že si už nevyberieme a popravde babrať do výfukového systému s DPF by som už moc nechcel, len koncovka/tlmič moc rozdiel nespraví a celé potrubie s DPF by som nemenil. Takže sa človek zmieri s tým slabším zvukom. Stále je to ale o level inde ako R4.
jj ... ako pises. zial, uz si nemame moznost vybrat. smernice EU nepustia a motory musia byt tichsie a tichsie
ten motor žere o litr míň ne kvůli zvuku, ale kvůli dementnímu hybridu a 150 kg nadváhy...
Mezi motorem B58 v g20 v bez hybrid a v hybrid verzi není žádný rozdíl ve spotřebě, on v tom motoru není ani žádný rozdíl konstrukční, takže je to logické, hybrid reálně nic nepřináší.
O čem Iudex mluví, je mezigenerační rozdíl mezi akt. verzí B58 a první verzí B58, kterou má ve své 340i F30. A ten je celkem podstatný, konstrukčně, je tam spousta vylepšení, která vedla k vyššímu výkonu při lepší spotřebě.
Ať to nemusím vypisovat, zde v aj😒br /> A new fuel injection system which bumps up the pressure from 200 bar to 350 bar therefore reducing the amount of soot particles up to 50%, a new one piece chain drive which decreased friction up to 30% it was a two piece before , a new split cooling system which helps reduce the amount of soot particles and better cools the combustion roof, wall thickness was optimized and crankshaft was also optimized saving a total of around 4 kilograms, a new cylinder head which brings advantages to thermal management, the turbo charger was redefined and now uses a integrated manifold. Overall the new "Tü1" update outperforms the original b58 in almost every aspect from weight, emissions, improved acoustics(exhaust sounds more redefined and clean) and increased power and torque.
O čem Iudex mluví, je mezigenerační rozdíl mezi akt. verzí B58 a první verzí B58, kterou má ve své 340i F30. A ten je celkem podstatný, konstrukčně, je tam spousta vylepšení, která vedla k vyššímu výkonu při lepší spotřebě.
Ať to nemusím vypisovat, zde v aj😒br /> A new fuel injection system which bumps up the pressure from 200 bar to 350 bar therefore reducing the amount of soot particles up to 50%, a new one piece chain drive which decreased friction up to 30% it was a two piece before , a new split cooling system which helps reduce the amount of soot particles and better cools the combustion roof, wall thickness was optimized and crankshaft was also optimized saving a total of around 4 kilograms, a new cylinder head which brings advantages to thermal management, the turbo charger was redefined and now uses a integrated manifold. Overall the new "Tü1" update outperforms the original b58 in almost every aspect from weight, emissions, improved acoustics(exhaust sounds more redefined and clean) and increased power and torque.
To jsem rád, že nejsem sám. Mně od novoty svítí na mé M340i údaj 7,9 l/100km. Skutečnost je 8,15. Aktuálně 36 tis km.
No ale pri tej fantastickej spotrebe by som Ti tú ukáznenú jazdu aj skoro uveril. 😁 8,9 na sto s päťmetrovým 340k sedanom, to je neskutočná spotreba. :yes: Btw. ja mám presne rovnaký priemer a to je menšie a ľahšie auto.
ano, ale predsa len sa zrejme viac s 140 blaznis 😄 ja som mal s 140ix spotrebu asi 9,2, bol som mladsi a ... 😄 a este pred tym napriklad s 335ix okolo 11l a 540ix dokonca tusim 12 😄
B58 je prostě skvělý motor, nemyslím, že by v té spotřebě hrál nějakou pozitivní roli hybrid, já to jeho spoření vypínáním ani nepoužívám, a to co narekuperuje brzděním zase ztratí při akceleraci taháním dvěstě kil navíc.
Každopádně je to pokrok, spalováky jsou akt. na svém vrcholu, jak dýzly tak benzíny, spec. u těch větších kubatur je to vidět, když vzpomenu na 530i M54 jedno jestli E39 nebo pak E60, tak to byl proti B58 hlemýžď a i v autě rwd s manuálem, o víc jak tři sta kilo lehčím, jsem to nikdy v průměru neuměl pod 10 litrů, a to se bavíme o 400 tis. km s těmi motory.
Každopádně je to pokrok, spalováky jsou akt. na svém vrcholu, jak dýzly tak benzíny, spec. u těch větších kubatur je to vidět, když vzpomenu na 530i M54 jedno jestli E39 nebo pak E60, tak to byl proti B58 hlemýžď a i v autě rwd s manuálem, o víc jak tři sta kilo lehčím, jsem to nikdy v průměru neuměl pod 10 litrů, a to se bavíme o 400 tis. km s těmi motory.
Rád vidím, že má 5 hvězd, protože jsem ji objednal na jaro. Vybral jsem Isle of Man zelenou, stříbrná kola a světlý vnitřek jako je na fotkách a jak vypadala při oficiálním představení (ale bez celokůže a normální sedačky) - https😐/g80.bimmerpost.com/…s/showthread.php?…
O 550i jsem taky uvažoval, ale dealer mne zrazoval od motoru.
Moc se na ni těším 😄
O 550i jsem taky uvažoval, ale dealer mne zrazoval od motoru.
Moc se na ni těším 😄
Prý od 2019 verze s 530 hp už spolehlivá
Slyšel jsem to i to. Nakonec jsem se držel rady svého mechanika, který říkal, ať se u BMW držím řadových šestiválců. Takže to nakonec je M3.
Vyššie sa pýtam na špecifikáciu, pritom stačilo scrollovať nižšie. Každopádne ešte raz blahoželanie. :yes: Akurát mi nie je jasný pohon, tipoval by som Ťa na xdrive, ale ten na jar ešte nebol, takže si musel objednať RWD, či?
Moja voľba by tiež bola zelená Isle of Man, je síce už trochu sprofanovaná ako bola na všetkých promo fotkách, ale má to dôvod, je jasne najlepšia. Dať si na M3 bežnú modrú či nebodaj šedú je škoda, z môjho pohľadu majú zmysel tie 3 pre eMko špecifické farby, okrem zelenej žltá Sao Paulo (promo na M4) a červená Toronto. Žtlá je možno príliš divoká na sedan, naviac nie je metalická, takže tá nie. Červená Toronto je fajn, ale bola by to až druhá voľba, predsalen zelená je úplne famózna a k sedanu maximálne sedí.
Moja voľba by tiež bola zelená Isle of Man, je síce už trochu sprofanovaná ako bola na všetkých promo fotkách, ale má to dôvod, je jasne najlepšia. Dať si na M3 bežnú modrú či nebodaj šedú je škoda, z môjho pohľadu majú zmysel tie 3 pre eMko špecifické farby, okrem zelenej žltá Sao Paulo (promo na M4) a červená Toronto. Žtlá je možno príliš divoká na sedan, naviac nie je metalická, takže tá nie. Červená Toronto je fajn, ale bola by to až druhá voľba, predsalen zelená je úplne famózna a k sedanu maximálne sedí.
Líbila se mi Verde Ermes co jsi posílal! :yes:
Verde Ermes je nádherná, ale je to individual farba. To znamená mastný príplatok plus predĺženie doby výroby, čo by som pri už tak dlhom čakaní na M3 nechcel a jednak Isle of Man je na M3 bez príplatku, takže nie je o čom.
Gratuluju 😄
Barva zajímavá, výrazná... což o to. Mně z fotek úplně nesedí, mám z ní takovej "čínskej" pocit (ta Verde Ermes je za mě lepší odstín)... ale jinak zase k tomu autu to asi sedí víc než třeba červená... a modrá metla je pěkná, ale možná trošku obyč.
Koukal jsem ještě na takovou ne úplně křiklavou oranžovou (Zanzibar II), to by mohl být zajímavý kompromis... ale zase by to člověk musel vidět.
Barva zajímavá, výrazná... což o to. Mně z fotek úplně nesedí, mám z ní takovej "čínskej" pocit (ta Verde Ermes je za mě lepší odstín)... ale jinak zase k tomu autu to asi sedí víc než třeba červená... a modrá metla je pěkná, ale možná trošku obyč.
Koukal jsem ještě na takovou ne úplně křiklavou oranžovou (Zanzibar II), to by mohl být zajímavý kompromis... ale zase by to člověk musel vidět.
Zanzibar má jeden youtuber, tuším z AutoTopNL. Tiež chcel niečo odlišné od ostatných, ale je to taká divná farba, na športový sedan sa mi vôbec nehodí.
To se mi vyloženě nehodí ani ta zelená ale. Možná na nějaký Jaguar, Aston nebo tak, prostě klasika BRG... ale tohle mi taky přijde zvláštní... a nedávno jak byla ta zelená Giulia, tak to bylo ještě horší.
Modrá je pro mě sázka na jistotu (tam naopak ta Giulia dost dobrý), červená metla by se dala (ale ta klasická červená úplně ne)... a ty e😜erimenty typu Isle, fialová, zanzibar - to bych musel vidět, ale spíš taky ne.
Modrá je pro mě sázka na jistotu (tam naopak ta Giulia dost dobrý), červená metla by se dala (ale ta klasická červená úplně ne)... a ty e😜erimenty typu Isle, fialová, zanzibar - to bych musel vidět, ale spíš taky ne.
Práve M3 je auto kde by som s výberom farby nemal najmenší problém (na rozdiel od rýchlych VW, máš modrú a hotovo). Isle of Man je famózna, nie je taká tmavá ako british racing green že by potrebovala veľký dôstojný sedan, ale zároveň nie je taká e😜resívna ako Java green (ktorú by som ja tiež bral na M3): https😐/cdn.bmwblog.com/…0-java-green.jpg
A ak by nebola zelená, Toronto red je tiež dobrá: https😐/cdn.bmwblog.com/…ronto-red-08.jpg
A ak by nebola zelená, Toronto red je tiež dobrá: https😐/cdn.bmwblog.com/…ronto-red-08.jpg
a jen tak mimochodem, od tebe se s železnou pravidelností dočítám, že tamta barva ladí dohromady s tamtím interiérem a tamta barva s tamtěma kolama. a vůbec na to nereaguju, ačkoliv mi přijde, že normálnímu chlapovi jsou tyhle věci úplně buřt... třeba já bych si na M3 nebo M4 zvolil tu nejtuctovější barvu, protože už beztoho je to auto zbytečně okaté...
Pozri si bimmerpost, tam riešia v 90% len farby. Asi to nie sú podľa teba "normálni chlapi".
jestli se na foru o bavorácích z 90% baví o barvách, tak to jsem rád, že tam chybím.
ale ten post byl hlavně o tom, jak tě obtěžuje moje hanobení x-drive. ty píšeš zase o barvičkách a je mi to buřt.
ale ten post byl hlavně o tom, jak tě obtěžuje moje hanobení x-drive. ty píšeš zase o barvičkách a je mi to buřt.
Tak hlavně barvy jsou téma především pro ty, co si kupují nová auta, u ojetin je výběr barev logicky výrazně omezenější... 😲 8-s 😉
Jsem kupec ojetin a některé barvy bych si koupil jen za výraznou slevu, takže i my barvy řešíme 😁
V tom případě, se tě tahle reakce na MIGa vlastně ani netýká... 😒] 😉
Já vím, já to chtěl odlehčit 😁 No, tak zase nevhod 😁
je zrejme, ze nevies kedy mas mlcat a kedy sa ozvat 😄
jestli se někomu chce čekat rok a půl na auto - aktuální dodací lhůta - já mu to neberu. já si vyberu ze skladovek nebo ojetých aut a nemám s tím žádný problém. pro mě je důležité jak auto jede a nějaká barva je mi úplně buřt.
a jestli někdo považuje půlroční auto s najetými 6000 km za ojeté, vůbec mu to nevyvracím. to kdybych si koupil 320d a poctivě si ji nakonfiguroval, to bych byl v první lize opravdových sekáčů! ale takhle si vybírám ojetinu za 60-80 tis. éček a jsem pořád jenom bazarovej kovboj😊
kdybych hrál se státem ty hry o vracení DPH na služební auto, se kterým jezdím minimálně z poloviny soukromě, ušetřil bych rázem 20%. ale přijde mi to poněkud nedůstojné...
a jestli někdo považuje půlroční auto s najetými 6000 km za ojeté, vůbec mu to nevyvracím. to kdybych si koupil 320d a poctivě si ji nakonfiguroval, to bych byl v první lize opravdových sekáčů! ale takhle si vybírám ojetinu za 60-80 tis. éček a jsem pořád jenom bazarovej kovboj😊
kdybych hrál se státem ty hry o vracení DPH na služební auto, se kterým jezdím minimálně z poloviny soukromě, ušetřil bych rázem 20%. ale přijde mi to poněkud nedůstojné...
Na co se ceka rok a pul? Dole pise jeden o 5er, kterou bude mit za 4 mesice od objednani (zari - leden). Dalsi zde pise primo o M3, kterou objednaval podzim a uvidi nejspis na jare. To je taky jen pul rok, ne rok a pul.
takový insider a netuší, že aktuální politika BMW je dávat čipy do drahých aut a lidovky musí čekat?
ale já bych nečekal ani 4 měsice kvůli tomu, abych dostal třeba letošní M340i s MHEV, když je v Německu minimálně 20 loňských skladovek bez této vymoženosti...
ale já bych nečekal ani 4 měsice kvůli tomu, abych dostal třeba letošní M340i s MHEV, když je v Německu minimálně 20 loňských skladovek bez této vymoženosti...
Tak diskutujeme pod M3, dole se bavis o M550i, v tomhle vlakne pises jak se divas na ojetiny za 60-80tis E, ted zminujes skladovky M340i... vlastne se celej cas ty sam bavis o tech drahych autech, ktere na nedostatek cipu netrpi nebo trpi min. Takze na jake lidovky to ted najednou argumentacne presedlavas? Na nejakou 320d o kterou by sis ty a zvlast ty ani kolo neoprel? Ale no tak.
A to pritom se zbytkem toho co pises souhlasim, zaujala me jen ta poznamka o 1,5r cekacce.
Jinak neni lepsiho znameni ze sam vis, ze jsi napsal hloupost, nez podrazdena reakce (insider). 😄
A to pritom se zbytkem toho co pises souhlasim, zaujala me jen ta poznamka o 1,5r cekacce.
Jinak neni lepsiho znameni ze sam vis, ze jsi napsal hloupost, nez podrazdena reakce (insider). 😄
M340i za 1,6 a M550i za 2,2 nebo M3 za podobne peníze to už je celkem rozdíl. Když mi dva známí, kteří BMW a Mini prodávají tuhle info sdělili, nemám proč jim nevěřit.
A ještě takový detail, ze někomu slíbí, ze bude za půl roku ještě neznamená, ze bude.
A ještě takový detail, ze někomu slíbí, ze bude za půl roku ještě neznamená, ze bude.
No vidis, tohle info beru. :yes:
I tak ale nesouhlasim s tim radit M340i mezi tu levnou cast portfolia. Jasne, cenovy odskok od M3 je tam znatelny, ale samo BMW radi M340i spis mezi tu privilegovanou cast. To co dnes kvuli cipum nelze poridit do 530i / 330i, do 540i / M340i porad lze. HUD, lepsi parkovani, jini asistenti a dalsi na cipech zavisle priplatk..., pro plnohodnotne M i "emko light" zadny problem, zatimco takova 330i uz ma smolik.
I tak ale nesouhlasim s tim radit M340i mezi tu levnou cast portfolia. Jasne, cenovy odskok od M3 je tam znatelny, ale samo BMW radi M340i spis mezi tu privilegovanou cast. To co dnes kvuli cipum nelze poridit do 530i / 330i, do 540i / M340i porad lze. HUD, lepsi parkovani, jini asistenti a dalsi na cipech zavisle priplatk..., pro plnohodnotne M i "emko light" zadny problem, zatimco takova 330i uz ma smolik.
No jestli je horní hranice produkce automobilky třeba 5M za nějakou 760i - jestli se teda ještě dělá, potom je auto za 1,6 spíše ve spodní části. Že dává přednost automobilka objednávkám za větší peníze je poměrně logické. Uvidíme, co nám Mr.Beranek časem sdělí, kdy to auto ve skutečnosti dostane...
Prozradím ti malé "tajemství", odpočet DPH může být i částečný, právě podle toho, v jakém poměru se auto reálně využívá...
Ale to je pro tebe moc složité, tobě bude stačit jednoduše si dál myslet, že jedině správně a "důstojně" šetříš pouze ty..., jako správnej (tvými slovy) "bazarovej kovboj"... 😉
Ale to je pro tebe moc složité, tobě bude stačit jednoduše si dál myslet, že jedině správně a "důstojně" šetříš pouze ty..., jako správnej (tvými slovy) "bazarovej kovboj"... 😉
Vlastně je to jak píšeš, u nového auta se řeší jakou barvu koupit, u jetého auta naopak, kterou nekoupit. 😁 😄
Jo, a nemusím se tu pak ani ohánět a dokazovat, za kolik éček jsem si tu ojetinu koupil, jako někteří :-! 😒] A nebo jakou mám sbírku hodinek... ale to už zase tahám ošklivé kostlivce z Migové skříně. tfuj tfuj Ozzmane, mlč !
Rozhodoval jsem se mezi Portimao modrou a právě Isle of Man zelenou. Portimao je krásná (připomíná mi mou někdejší LeMans E91), ale zelená je ještě hezčí a je to výlučně Mková barva (narozdíl od Portimao), takže to vyhrála.
Pokud ses rozhodoval mezi Portimao a Isle of Man, tak ses rozhodl správně. :yes:
Mimochodem Isle of Man je obdoba odstínu Montreal (green) od AR.
Mimochodem Isle of Man je obdoba odstínu Montreal (green) od AR.
U sport. aut mám radši tmavý int., ale jinak si to nakonfiguroval pěkně.
Tak ať ti to (pak) jezdí! :yes:
Tak ať ti to (pak) jezdí! :yes:
Ta barva je prostě boži super volba.
U kol bych zřejmě vahal nebo si hodil minci zda ty střibrne nebo černe, ale oboje opět velice pohledne a k M3 pasuji jak zadek na hrnci.
https😐/www.youtube.com/watch?…
U kol bych zřejmě vahal nebo si hodil minci zda ty střibrne nebo černe, ale oboje opět velice pohledne a k M3 pasuji jak zadek na hrnci.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Origo kola mne úplně za srdce nevzala žádná. Hlavně 19" vepředu jsou moc malá. To auto potřebuje dvacítky komplet. Vzal jsem nakonec stříbrná s tím, že si je nechám na zimu a na léto přijdou tyhle: https😐/g80.bimmerpost.com/…s/showthread.php?… (odroluj do půlky vlákna a tam je zelená i s nima). 😉
A vybral sis z aftermarketu? HRE kdybych nevěděl
do čeho vrazit 2 kila, Z-Performance - umělecké dílo za rozumne peníze :yes:
do čeho vrazit 2 kila, Z-Performance - umělecké dílo za rozumne peníze :yes:
Vybral. Tak nejlepší jsou asi BBS. Kovaná a nejlehčí na trhu jsou jejich FI-R a seš v tom za 250, ale to bych za ráfky nedal. V tom odkazu výše jsou kola Edelweiss https😐/en.edelweiss.one/ - kovaná, lehounká a krásná; sada vyjde do 100 tisíc.
Na běžné ježdění a hlavní auto by asi dokázala být občas pro někoho M3 otravná. M550i je famózní.
Jj, a čím jsem starší, tím míň chci drncat. Pro mě je ten rozdíl v podstatě trojky a pětky takový, že vždycky sáhnu po pětce. Trochu její živosti vyměnit za víc pohodlí a ticha (okna, kola), já jsem byl vždycky spíš pětkovej, ale naprosto chápu, když to má někdo naopak, prostě podle vkusu každého soudruha... 😉
Podľa vkusu a tiež podľa očakávaného spôsobu použitia. Ak jazdím denne Praha - Jihlava po D1, môžem byť srdcom petrolhead aký chcem, tak asi M3 s manuálom na 20kach asi nebude to pravé orechové a oveľa lepšiu službu spraví tá 5ka.
Ja som ale ešte mladý (teda si to navrávam) 😁 a myslím, že na základnom kombe pneu 18vpredu/19 vzadu a s adaptívnym podvozkom v sérii by som to zvládol aj ako daily. Na druhej strane na daily by som chcel M xdrive a to je len s Competition, tuším povinne s 19/20", takže zrejme o niečo tvrdšie. Chcelo by to vyskúšať.
Ja som ale ešte mladý (teda si to navrávam) 😁 a myslím, že na základnom kombe pneu 18vpredu/19 vzadu a s adaptívnym podvozkom v sérii by som to zvládol aj ako daily. Na druhej strane na daily by som chcel M xdrive a to je len s Competition, tuším povinne s 19/20", takže zrejme o niečo tvrdšie. Chcelo by to vyskúšať.
My máme teď D1 hladkou jako dětskou sedínku, tam se dá i ve sport režimu 😒]
Na M3 dávám přednost většímu rozměru, auto to snese. 😉
Na M3 dávám přednost většímu rozměru, auto to snese. 😉
Ona to není jen otázka gum, velikosti kol, emtrojka je z podstaty sport derivátu taková celá napruženější, všechno je to tužší, od uložení náprav, přes tlumiče až po ty gumy. Komfort to díky elektronice umí tak nějak přestírat, a vůbec ne špatně, jen když si pak sedneš do pětky (a klidně i té 550i, která je taky tužší než jiné pětky), tak rozdíl hned cítíš, to je prostě limo, sice schopné, živé a s pocitem tuhosti spíš než rozevlátosti, ale limo, ticho, pohodlí. Ale když si ten mladík... 😁 😉
Rozumiem a nespochybňujem to, ten triedny rozdiel tam vždy bude, plus rozdiel ostré M vs M-lite, to proste musí byť cítiť.
Ja som každopádne skromný chlapec z dediny a bol by som plne spokojný s Alpinou B3, príp. štandardnou M340i, tam bude komfort dostatočný aj na daily a diaľnice.
Ja som každopádne skromný chlapec z dediny a bol by som plne spokojný s Alpinou B3, príp. štandardnou M340i, tam bude komfort dostatočný aj na daily a diaľnice.
Jj, co platí pro m3, bude platit i pro m5, mně se vždycky víc zamlouvaly ty vrcholné motorizace běžných řad (dnes M-lite), a 340i je fajn auto, ale ten rozdíl třídy tam je, jak říkáš. V mých očích je akt. 550i nejlepší auto ve vyšší střední, jedno, jestli má něco jiného ještě větší výkon nebo je naopak pohodlnější, právě ten mix. výkonu, obratnosti a přitom limuzionity 😁 mi přijde jedinečný, konkurence takové auto nemá, vždycky je tam něco, co té dokonalosti chybí, 550i je ale trefená dokonale.
50i je a vzdy bol paradny motor. problemy s turbami medzi valcami boli ale neprekonatelne. som velmi zvedavy na spolahlivost novej generacie. trochu sa ale obavam, ze kym budu zname jeho "neresti" a nebodaj sa ukaze, ze uz ziadne nema, tak ho z ponuky vyradia. 550ix je podla mna najlepsie auto vo svojej kategorii so skvelym pomerom value for money. dokonca aj skvele vyzera. navyse bolo neraz hodnotene lepsie ako M5, pretoze tam udajne nie je rozdiel kategorie ako pri inych modeloch.
a mozno uplna hlupost, ale pre mna je zatial technologia svietenia zadnych svetiel na 5er po fl a 3er najlkrajsia aku som na sucasnych autach videl 😄
a mozno uplna hlupost, ale pre mna je zatial technologia svietenia zadnych svetiel na 5er po fl a 3er najlkrajsia aku som na sucasnych autach videl 😄
Já po té 550i pokukuju, čekám, až ukážou příští gen. 5er, bude-li to z nějakého důvodu pro mě no go, např. bobří hlodáky místo masky, dotykové ovládání místo idrive, i 550i verze (bude-li vůbec) v hybridu, pak koupím poslední ročník 550i G30. Samo, vím o martyriu motoru N63, a proto sleduju zkušenosti s ním pravidelně na us fan webech, protože tam těch 50i v čemkoliv jezdí nejvíc na světě. A zatím to, co čtu o posl. dvou verzích 340 a 390kW je pozitivní, nic nad rámec běžných věcí, žádné fatality jako u specifikací toho motoru do r. 2017. Pro mě je ještě rok dva čas, uvidíme, ale mělo-li by se něco zásadního objevit, už by se objevilo.
niekto strasil, ze nova 5er bude mat dizajn prichadzajuceho fl X7, alebo novej X8, ale kto vie
https😐/www.autobild.de/…en-19481231.html
https😐/www.autobild.de/…en-19481231.html
Kriste!!! 😢 😒 Šíření poplašné zprávy!! Doufám 😒]
tak toto je kamuflovana X7 ... mala by byt predstavena v kratkom case
https😐/www.motor1.com/…-new-spy-photos/
https😐/www.motor1.com/…-new-spy-photos/
Já bych se moc na příští generaci nespoléhal... Za mě je současná 5er naprosto ideální auto, podívej se, kam směřuje MB nebo jak vypadá nějaká vize BMW pro budoucí interiéry a infotainmenty, to je děs. Mně v mé 540i chybí trochu nějaké výbavy a tak 100 koní. Jinak je to pro mě dokonalost... A facelift je velmi povedený, což je pro mě bonus.
Ten motor jsem taky dost řešil, sledoval, opravdu by to už mělo být OK
Ten motor jsem taky dost řešil, sledoval, opravdu by to už mělo být OK
snad sa mylis ( aj ked sa obavam, ze nie ) , ale ak nie, tak po predstaveni novej 5er budu aktualnu 5er fl predavat este asi rok, takze bude mat dost castu si objednat.
voci 5er a 3er a vlastne vsetkych aktualnych modelov mam asi len jednu "vytku", ze nie je mozne objednat full alcantara interier, alebo alcantara / latka interier ako to bolo mozne v minulosti
aj do M3 / M4 / M5 by mi ovela viac sedel alcantara interier ako merino
voci 5er a 3er a vlastne vsetkych aktualnych modelov mam asi len jednu "vytku", ze nie je mozne objednat full alcantara interier, alebo alcantara / latka interier ako to bolo mozne v minulosti
aj do M3 / M4 / M5 by mi ovela viac sedel alcantara interier ako merino
No aby kvůli emisím nezařízli M550i dříve, než přijde nový model, případně do toho jako do 540i nenacpali hybrid
Na novou gen. nespoléhám, jak říkám, spíš se bojím. Ale počkám, beru posl. roky auta na operák a naprosto mi to vyhovuje, pořád nové auto, žádné starosti (g30 už mám odjeto 5 kusů), takže pokud by nová gen byla pro mě použitelná, nebudu vymýšlet. Pokud ne, tak nezbude než koupit 550i g30, jak říkáš, g30 je super, a mně taky úplně vyhovuje, takže ať to bude jakkoliv, řešení pro další roky tu je. 😉
Mám to stejně! Furt chodím kolem M3 a už skoro 2x objednal. Ale z 5ky to prostě nejde. Chci daily driver a taky už ne to drncání - jsem starej už 😁
Prosímtě, 550i je to co zvažuju kdybych furt nesnil o M5. Vím i z diskuzí, že máš hodně najeto báwama. Potřebuju to od někoho pomoct rozseknout, dealer tlačí M5 to je jasný. Ale má dobrý argument, že mě pak bude celou dobu štvát, že nemám eMko. To jsem vždycky chtěl...
Mám sjetý recenze 550i na netu i diskuze, ale jak bys ohodnotil emoce i po delší době co s ní jezdíš? Dělá pořád rohlík na hubě každý den?
Dík, Ondra (klidně pošli SZ)
Prosímtě, 550i je to co zvažuju kdybych furt nesnil o M5. Vím i z diskuzí, že máš hodně najeto báwama. Potřebuju to od někoho pomoct rozseknout, dealer tlačí M5 to je jasný. Ale má dobrý argument, že mě pak bude celou dobu štvát, že nemám eMko. To jsem vždycky chtěl...
Mám sjetý recenze 550i na netu i diskuze, ale jak bys ohodnotil emoce i po delší době co s ní jezdíš? Dělá pořád rohlík na hubě každý den?
Dík, Ondra (klidně pošli SZ)
Vím, že to není otázka na mě, ale já bych to definoval asi takhle: Najezdíš do 2.000 km/měs a nevadí Ti přihodit mega? Běž určitě do M5,je to jiný svět
Pokud ale najezdíš více, obzvlášť po CZ dálnicích nebo se rozhoduješ mezi full vybavenou 550i a o pár set tisíc dražší "holou" M5, jdi do M550í.
M5 je mimo mé možnosti, a to z obou důvodů, co jsem uvedl, musel bych brát nějakou starší a to zase nechci. Pak je ještě možnost vzít rozumnou M550i a k tomu nějakou pěknou, klidně starší víkendovku za 1-1,5...výběr je, vím to, ležím v tom furt 😁
Pokud ale najezdíš více, obzvlášť po CZ dálnicích nebo se rozhoduješ mezi full vybavenou 550i a o pár set tisíc dražší "holou" M5, jdi do M550í.
M5 je mimo mé možnosti, a to z obou důvodů, co jsem uvedl, musel bych brát nějakou starší a to zase nechci. Pak je ještě možnost vzít rozumnou M550i a k tomu nějakou pěknou, klidně starší víkendovku za 1-1,5...výběr je, vím to, ležím v tom furt 😁
Díváme se na to dost podobně. Najezdím právě něco kolem 25k za rok, takže ani neřeším spotřebu apod. Půlka z toho je po evropě s rodinkou. M5 competition LCI mi přišla úplně v pohodě v komfortu, ale to jsem byl v emocích z toho jaký to je brutus 😁
Je fakt, že naložená 550i je za 3 a M5 competition je za 4. To je dost rozdíl a za 4 míče už jsou jiná auta.
Problém je, že teď mám 5ku (viz můj profil) a jsem dost happy. U 550i se bojím, že to bude rozdílný motor (podobný krouťák, výkon o dost výš vím), jinak v podstatě stejné auto. M550i je určitě jinak naladěná podvozkem a možná i ten motor bude trochu jinak. Chybí mi prostě osobní zkušenost. Mám i ne úplně super zkušenost s 850i GC, kde mi teda přišlo, že moc emocí za ty strašný love nebylo. Tam mě právě 50i nenadchlo svým projevem.
M5ka je úplně jiná liga, pořád si říkám, že když vemu úplně basic M5 a dealer dá dobrou cenu, budu happy. Pak tam hlodá červík, že jako daily je 550i skvělá, v testech často říkají, že je lepší než M5.
Jsem moc rád za jakékoliv zkušenosti zdejších majitelů 550i / M5 a jakýkoliv pohled na věc. Lapil jsem sám sebe do rozhodovací paralýzy a řeším to asi moc. Kdybych se mohl s někým potkat na kafe, prohlídnout, probrat, moc by mi to pomohlo.
Každopádně díky Elsine! Ať to jezdí...
Je fakt, že naložená 550i je za 3 a M5 competition je za 4. To je dost rozdíl a za 4 míče už jsou jiná auta.
Problém je, že teď mám 5ku (viz můj profil) a jsem dost happy. U 550i se bojím, že to bude rozdílný motor (podobný krouťák, výkon o dost výš vím), jinak v podstatě stejné auto. M550i je určitě jinak naladěná podvozkem a možná i ten motor bude trochu jinak. Chybí mi prostě osobní zkušenost. Mám i ne úplně super zkušenost s 850i GC, kde mi teda přišlo, že moc emocí za ty strašný love nebylo. Tam mě právě 50i nenadchlo svým projevem.
M5ka je úplně jiná liga, pořád si říkám, že když vemu úplně basic M5 a dealer dá dobrou cenu, budu happy. Pak tam hlodá červík, že jako daily je 550i skvělá, v testech často říkají, že je lepší než M5.
Jsem moc rád za jakékoliv zkušenosti zdejších majitelů 550i / M5 a jakýkoliv pohled na věc. Lapil jsem sám sebe do rozhodovací paralýzy a řeším to asi moc. Kdybych se mohl s někým potkat na kafe, prohlídnout, probrat, moc by mi to pomohlo.
Každopádně díky Elsine! Ať to jezdí...
Se mnou leda až příští rok, letos auto ještě nebude...leda kdyby sis chtěl opravit svůj názor na 540i 😒]
Taky to planuju az na pristi rok. Tak si rad pockam 😄 jinak 540i je skvela, o tom zadna. Neni co opravovat. Jen jsem v dany moment vybral trosku jinak no 😂
Tiež nie som ten pravý na porovnanie 550 vs M5, ale motor 50i poznám z 850i a tam ma popravde úplne nenadchol. Teda niežeby tam nebola tá sila, dynamika a všetko, auto ide brutálne, ťahá ako lokomotíva, len vzhľadom na veľkosť a hmotnosť toho auta to tak nepreciťuješ, aj naladenie je také gétéčkovské, nie športovo ostré. Možno to bolo aj o mojich očakávaniach, od 530k športového auta (najvýkonnejšieho, aké som kedy šoféroval) som čakal výraznejšie emócie a jazdné zážitky, ale dočkal som sa "len" prejavu gran turisma, teda veľmi rýchleho, ale v princípe pomerne kultivovaného a nijak ostrého auta (keď to porovnám s podobne výkonným Jagom F-type 5,0 V8, ten bol svojím ostrým prejavom niekde inde, o triedu ďalej). 5er nie je 8er, ale práve preto myslím, že sedan nebude naladený tak, ako športové auto, takže tam očakávam zrejme ešte o chlp menej emócií. Takže či Ti 550i vyčarí rohlík na tvári pri každej jazde, na to by som úplne nevsádzal.
Proto jsem psal Dinarovi, ktery tim jezdi a ma v ruce i dalsi bawa. Ta 550ka je fakt tak vyklenkova, ze malokdo ji ma najetou. Dobre jsi popsal ty dojmy z 850ky. Mam to uplne stejne. Lokomotiva to je, ale skoro bez emoci. S prihlednutim k cene je to z myho pohledu slabsi.
Anebo je varianta, ze se na to vykaslu a budu mit klid kruci a jeste usetrim 😄
Anebo je varianta, ze se na to vykaslu a budu mit klid kruci a jeste usetrim 😄
Neemková 50i není sportovní motor, do těch lite emek je určitě lepší 40i, do osmy taky. Naopak do 5er se ten motor hodí nádherně, je to limo, má právě ten "dýzlový" spodek, takže zrychlování na dálnici je jak na gumě, lehce zatlačíš na pedál a desítky km nahoru pěkně letí, dálniční ideál, 540i má už taky slušný krouťák, ale musíš být na plynu hodně citlivý, pokud nechceš, aby při zrychlení podřadilo aspoň o kvalt. Není na tom nic špatně, že podřadí, ale ten pocit gumového lana bez chvlikové prodlevy při podřazení, to je v mých očích prostě dálniční luxus, a ten třeba výrazně slabší 530d oproti 540i umí líp. 40i má zase tu dychtivost po otáčkách a krásný zvuk, rád ho točím, ale je to motor, který si víc vychutnáš ve sportovněji laděném autě, do trojky ideál, do dvojky nirvána. S 50i je 5er supersilné limo, které, když chceš, umí i náznak dramatu, motor se točí krásně, zní pěkně v celém rozsahu otáček a auto je brutálně rychlé, prostě je to motor do pětky a do sedmy, do osmičky buď 40i nebo V8M. 😉
Popsal jsi to přesně! Tak to stejně vnímám taky. Pojezdil jsem toho hodně - v podstatě od bmw skoro všechno kromě x7 😊 a je to tak. Psal jsem to dost i ve své recenzi. Úplně top byla F30 340i ještě bez filtru pevných částic. Do toho jsem se zamiloval. Ale než na ni bylo, změnily se věci a jsem u 5er.
To s tou holou M5 přesně zvažuju. 19" basic kola, žádný keramický brzdy a blbosti. Na okruh jsem jezdil na motorce a snažím se zabít pravidelně v bikeparku. Takže track package nechci. Aktuálně mi právě nedává smysl 550i, protože bych měnil vlastně "jen" motor za balík peněz.
Dík moc borci za diskuzi. Pomáhá tříbení názorů, basic M5 mi dává asi největší smysl. Teď jestě zařídit 25% slevu a je to 😂
To s tou holou M5 přesně zvažuju. 19" basic kola, žádný keramický brzdy a blbosti. Na okruh jsem jezdil na motorce a snažím se zabít pravidelně v bikeparku. Takže track package nechci. Aktuálně mi právě nedává smysl 550i, protože bych měnil vlastně "jen" motor za balík peněz.
Dík moc borci za diskuzi. Pomáhá tříbení názorů, basic M5 mi dává asi největší smysl. Teď jestě zařídit 25% slevu a je to 😂
Je fakt, že ve světle tohoto😒br />https😐/www.tipcars.com/…on-26213164.html
na to člověk už zase kouká jinak 😊 Ale já se dívám i na pojištění, servis apod., plus to, že prostě s M5 nechci být za 3 roky na 150.000km
na to člověk už zase kouká jinak 😊 Ale já se dívám i na pojištění, servis apod., plus to, že prostě s M5 nechci být za 3 roky na 150.000km
No jasný. Chce to takovou cenu, že nebudeš platit ten propad prvního roku. Tzn aspon 20+% dolů. Já najedu 20k za rok. Při tvém nájezdu 50+ bych toto nekupoval, to je nákladový nesmysl. Ale pojistky se dají sehnat fakt super v rámci vyjednávání s prodejcem umí jak financování, tak i pojistky. A toto musí být pojištěno 2x a určitě i s prodlouženou zárukou. Jinak to může být peklo - viz moje výměna řízení při 50k (cena 100tis kdybych neměl delší záruku)...
A co třeba B5 od Alpiny? S tím by se dalo jezdit komfortně, a přitom sílu to má podobnou jako M5. Možná kapku méně emocí než M5, ale zase na běžné cestování zřejmě o dost lepší. A cenově to nevychází moc rozdílně.
B5 je silnější než 550i, ale je to charakterově stejné auto, brutus limo, jestli mu chybí drama, B5kou si nepomůže, možná spíš "obyč" M5, žádný kompetišn, necesekové, bez těch vylepšení na trať, motor je projevem o dost ostřejší než 50i, to už si reno, jak čtu, sám zkusil.
Ahoj, no asi budu za kacíře, ale Alpiny se mi nelíbí. Jejich barvy, ty hnusný budíky, místo pádel čudlíky a nedostaneš slevu hlavně 😊 Nezpochybňuju techniku, značku, tradici, je to pojem, ale já nejsem cílovka. Ještě před 2 lety a bez bobra bych měl M3 na 100%. Jenže člověk stárne a nějak se mi změnily priority. Chtěl bych něco s výkonem, se základním komfortem na delší cesty, abychom se vešli s dětma, mohl vozit kolo do bikeparku.
Nevím jak to popsat, ale ani mi tak nejde o ten top výkon. Ale o celkový charakter a abych měl každé ráno radost, že někam pojedu.
Nevím jak to popsat, ale ani mi tak nejde o ten top výkon. Ale o celkový charakter a abych měl každé ráno radost, že někam pojedu.
Ta auta o kterych se bavite znam ja jen z plakatu, ale ty znis jako z brozury ///M (ten posledni odsek), tak nevahej. Doba je zla (resp. lepe nebude), moznost zjevne mas. Co naopak nemas je jistota, ze takova auta budou vznikat i v budoucnu. 😉
No přesně. Bojím se nové generace a v podstatě bude ideál objednat auto na konci zivotniho cyklu. Uvidíme jaká bude cenová politika.
Už samotný fakt, že si zvažoval medzi M3 a M550i znamená, že M3 by nebola to pravé pre Teba, predsalen napriek všetkým rečiam o väčšom komforte oproti predchodcom je to stále hardcore auto nie úplne ideálne na dennodenné poskakovanie po meste či dlhé štreky po diaľniciach. Tam bude určite lepšou voľbou M550i.
To jsi asi trefil, někde v hloubi duše jsem asi věděl, že to stejně dopadne takhle. Kdyby to bylo auto na víkendy, tak neřeším, ale na cca 2500 km/měs to fakt není. Bylo by mi toho auta líto. Samozřejmě, kdybych najedzil 4,000+, už bych za podobné peníze šel asi do 740d, ale to bych brečel 😒]
Podle toho co pises chapu ze mas objednano, jak jsi nakonec vyresil vnitrek? To jsme tu (jestli si te s nekym nepletu) nejaky patek zpet resili a ani nevim kam to nakonec barevne smerujes.
Merino caramel 😒] Ale snad nejhezčí na tom nakonec je ta palubní deska s prošitím. Strop alcantara, ovladače keramika...když už, tak už. Barva Tanzanite Blue. K tomu světla laser, M- Shadowline a zatmavené světlomety. Na vizualkizaci to vypadá moc pěkně 😊
Heh, s tou alcantarou jsme se onehda prave bavili, ze uz to nechces hnat az do nesmyslu a je to dalsich 30k z baraku, ale asi te to zlomilo (cemuz se vubec nedivim, udela to v tom interieru jeste luxusnejsi dojem) a k tomu jeste keramika... 😁
Kazdopadne ale uplne presne takhle BYCH si to vyskladal ja. Jak barevna kombinace tanzanite+caramel, tak doplnky, tak predevsim motor. Takze v dobrem zavidim a preju. :yes😒br />
Jinak uz mas termin dodani?
Kazdopadne ale uplne presne takhle BYCH si to vyskladal ja. Jak barevna kombinace tanzanite+caramel, tak doplnky, tak predevsim motor. Takze v dobrem zavidim a preju. :yes😒br />
Jinak uz mas termin dodani?
Dodání na showroom někdy v lednu, ke mně duben/květen
Objednáno mám od září, je tam velká sleva hlavně za to, že jim to nechám pár měsíců na výstavku...no aspoň to budu mít na sezonu 😊
Objednáno mám od září, je tam velká sleva hlavně za to, že jim to nechám pár měsíců na výstavku...no aspoň to budu mít na sezonu 😊
To je na to ze je to individual pekne rychle. Me bylo receno +4 tydny nad ramec bezne cekacky na 5er pokud je indv. alespon jedno z vnitrek / vnejsek. Volit konfekci mas ji na showroome mozna jeste letos. To by bylo slusne i pred cipovou krizi. :yes:
Sám jsem byl překvapený... Ale tak dokud tu není, šampaňské nebouchám... Ono aby mi na něj vůbec zbylo, že jo 😒]
Ovšem pak si můžeme položit otázku, co si firma slibuje od verze M3 Touring ;-\
Alpina B3 ve hře nebyla? Na civilní použití příjemně komfortní a podobně výkonná jako M3.
Byla. Je nádherná. Jenže - čekací doba 12 měsíců a sleva oproti ceníku jen 5%.
Já si na ni chci ten rok počkat :😉 . A pravda, sleva fakt malá. Pro zajímavost, kolik byla na tu M3?
Jen 12%. Čekal jsem víc, ale prý na to, co není, se slevy nedávají.
:yes:
EDIT: teda ten palec nahoru je za to ze ses o to info podelil. Co neni na palec je to info jako takove, pokud ti bylo takhle naprimo podano treba prodejcem pak 😲
EDIT: teda ten palec nahoru je za to ze ses o to info podelil. Co neni na palec je to info jako takove, pokud ti bylo takhle naprimo podano treba prodejcem pak 😲
Dík za info. :yes: Tiež by som čakal oveľa viac, ale ako píšeš, na autá sa čaká, naviac M3 nie je žiadna konfekcia, tak nemajú dôvod sa cenovo tak ponúkať ako v minulosti. ;-\
Arese
...pro úžasné řidičské zážitky a velice kvituju, že nabízejí i manuál. 😄 :yes: :yes: :yes: Ale za jedním si bohužel musím stát - zatímco z boku a zezadu ten design ujde, tak předek je katastrofa. A to samé jsou ty podivné polohranaté a obrácené stupnice rychloměru a otáčkoměru! 😲 😒 :no: