Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
proč v tom není diesel? :no:
v lete 2022 sa chcem uz pokukat po nejakom uz kusok vacsom a novsom aute .. co by si mi odporucil.... ( cena do 15 tisic eur ) .... .... laka ma aj scala ( z hladiska praktickosti a celkovej nenapadnosti ) ... kludne aj nejaka 2 rocna s 1.0tsi ... alebo povedzme astra dosluhujucej generacie ... s 1,4T... povedzme 3-4 rocna .. tiez vcelku nekonfliktne auto ( udajne aj velmi spolahliva generacia astry a moc podareny opel celkovo ) ... dik za pripadne tipy....
napriklad tie posledne ASXka s 2 litrom pod nejakych 20tisic som este jazdenku nenasiel... vsetko su to este nove vozy... ale mam jeden tip na 4 rocne ASX s 1,6tkou ... biele... rocnik 2017 ( moje polo je r.v. september 2016 ) .. edicia 100 rokov mitsubishi ( hlinikove dekoracie a pod.... len nejakych 50 tisic najazdene ) ... za 14 litrov...ale tak momentalne je to stale este neaktualne... a kusocek priskoro .... stale este len sondujem .... a robim si prehlad
napriklad tie posledne ASXka s 2 litrom pod nejakych 20tisic som este jazdenku nenasiel... vsetko su to este nove vozy... ale mam jeden tip na 4 rocne ASX s 1,6tkou ... biele... rocnik 2017 ( moje polo je r.v. september 2016 ) .. edicia 100 rokov mitsubishi ( hlinikove dekoracie a pod.... len nejakych 50 tisic najazdene ) ... za 14 litrov...ale tak momentalne je to stale este neaktualne... a kusocek priskoro .... stale este len sondujem .... a robim si prehlad
Vymeniť ročník 2016 za 2017 nedáva moc zmysel. Nemal by si brať nič staršie ako 2019.
Na autovia je takých áut do 15 000 hromada.
Typovo Rapid, Rapid Spaceback, Scala, P 2008, Crossland X, Grandland X, Astra, Tipo, Tipo Kombi, Fiat 500L, i30, i30 Kombi, Kia Stonic, Ceed, Ceed SW, C3 Aircross, Ford Ecosport, Megane, Auris Touring Sports,
keby som teraz kupoval auto, idem do tohoto https😐/www.autovia.sk/…land-x/23562887/
Na autovia je takých áut do 15 000 hromada.
Typovo Rapid, Rapid Spaceback, Scala, P 2008, Crossland X, Grandland X, Astra, Tipo, Tipo Kombi, Fiat 500L, i30, i30 Kombi, Kia Stonic, Ceed, Ceed SW, C3 Aircross, Ford Ecosport, Megane, Auris Touring Sports,
keby som teraz kupoval auto, idem do tohoto https😐/www.autovia.sk/…land-x/23562887/
Tak nevím, jak u vás, ale u nás do těch cca 380 tisíc +/- (dle aktuálního kurzu 😁) se dá docela vybrat. Letmý pohled na inzerci 😒br />
Focus 4 s 1.0EB 92kw, popřípadě poslední 3. generace i s většími motorizacemi a kombi
Hyundai i 30 1.4TGDi kombi
Ceed se stejným motorem, popřípadě i slabších litrů je dost.
Megane 4 1,3TCE i kombi, nebo Ádův oblíbený 1.5DCi 😁
Tipo kombi s 1.4Tjet (těch je malo, více jsou s 1.6multijetem)
Auris hybrid, ale tam i když jsi někde na tom roce 2017, tak auta mívají nájezdy dost nad sto tisíc km, což předpokládám nechceš.
Dál mne to nebaví hledat, je toho fakt hodně, s čím si prostorově můžeš polepšit, osobně bych vybíral v tvé kategorii mezi Meganem, který má v této cenové nejlepší turbobenzín, Fokusem, protože i s litrem jezdí skvěle a upřímě i když to nerad říkám, šel bych si projet korejce, protože takové Value x Money je u nich fakt lákavé. Zkus si sehnat časopil ojetiny od Světa motorů, myslím, že je online, výtisk někdy ze srpna 2021 a většina těchto aut je tam podrobně popsána i s radami, čemu se vyhnout, určitě je tam Astra, Ceed x i30, pak samozřejmě i VW auta. Osobně bych ojetý koncern vybíral dvakrát obezřetněji, protože jsou to v našich končinách auta oblíbená a tudíž se s nimi brutálně šmelí a i dvouletá Oktávka s 30 tisíci km může být slepenec s daleko větší pravděpodobností, než třeba ten Renault, či Opel.
Focus 4 s 1.0EB 92kw, popřípadě poslední 3. generace i s většími motorizacemi a kombi
Hyundai i 30 1.4TGDi kombi
Ceed se stejným motorem, popřípadě i slabších litrů je dost.
Megane 4 1,3TCE i kombi, nebo Ádův oblíbený 1.5DCi 😁
Tipo kombi s 1.4Tjet (těch je malo, více jsou s 1.6multijetem)
Auris hybrid, ale tam i když jsi někde na tom roce 2017, tak auta mívají nájezdy dost nad sto tisíc km, což předpokládám nechceš.
Dál mne to nebaví hledat, je toho fakt hodně, s čím si prostorově můžeš polepšit, osobně bych vybíral v tvé kategorii mezi Meganem, který má v této cenové nejlepší turbobenzín, Fokusem, protože i s litrem jezdí skvěle a upřímě i když to nerad říkám, šel bych si projet korejce, protože takové Value x Money je u nich fakt lákavé. Zkus si sehnat časopil ojetiny od Světa motorů, myslím, že je online, výtisk někdy ze srpna 2021 a většina těchto aut je tam podrobně popsána i s radami, čemu se vyhnout, určitě je tam Astra, Ceed x i30, pak samozřejmě i VW auta. Osobně bych ojetý koncern vybíral dvakrát obezřetněji, protože jsou to v našich končinách auta oblíbená a tudíž se s nimi brutálně šmelí a i dvouletá Oktávka s 30 tisíci km může být slepenec s daleko větší pravděpodobností, než třeba ten Renault, či Opel.
U nás už ani nie, megane v najnižšiej špecifikácií začína na +-18000€, bežné na 20000€, focus s turbolitrom 18000, i30 15600€ a tipo som nepozeral. Zľavy momentálne moc nevyjednáš, okrem firiem
Však on píše o ojetině, to pak seženeš z 2018-2019 docela dost aut, polepší si velikostí, kterou potřebuje (Já mu to říkal, že s rodinou to bude chtít větší auto 😁) a vlastně nekoupí, nebo neměl by koupit horší a ojetější auto, než má sám. Běžně mají taková auta do 50 tisíc najeto a když si dá pozor na šmelináře (v ČR už je dost lidí, co asistují při nákupu a myslím, že to stojí laikovi za to zaplatit), tak bude sloužit dost dlouho
Aj tu musím reagovať.V tomto úplne súhlasím že kupovať staršie auto od koncernu je velká lotéria.Tam tie stočené kilometre alebo "ľahké búračky" sú veľkým rizikom oproti ostatným značkám.
K čemu v menších autech diesel? Kdo by si ho připlatil? Když benzínové turbomotory dávají podobné parametry a spotřeba není o tolik horší?
Já určitě, pokud bude s manuálem. S dieselem se lépe jezdí. Kdo nemá zkušenost, nepochopí. S benzínem jsem najel milion km, s dieselem druhý. Za benzín bych už neměnil. Ano, zážehový motor je obvykle tišší, ale zase nemá zátah.
Spotřeba pro mne není tak důležitá, chci mít při řízení pohodu.
Spotřeba pro mne není tak důležitá, chci mít při řízení pohodu.
no tak benzinove turbo ma zatah ( na rozdiel od atmosfery ) ... v podstate aj ja s mojim oturbenym benzinovym polom jazdim s nadhladom povedane skoro jak s dizlom... vsetko sa tu deje okolo 1500 az 3000 ot ( nad 4000 uz len huci ale nic sa nedeje ) ... no a u dizla je to podobne... ci?
Jel jsem s benzínem s LPG s dieselem s hybridem a s Teslou. A nejlíp se mi jelo s Teslou. Sorry Adolfe.
Protože si nikdy nezkusil SuperBé TDI 😉
zatah ma jedine elektromobil 😄
Aha, takže si s nějakým moderním benzínovým turbem pořádně nejel a jen žiješ bludu, kdy srovnáváš pouze s atmosférickým benzínem 😁
Spotreba nie je tak dôležitá. Hmm, tak potom prečo nemáš steroidovaný benzín. 2.0 tsi by tvoju hrkalku zašlapalo do zeme v každej disciplíne, okrem spotreby
protože má rotačku, která je rychlejší než jakákoliv 3er a naftu vyrábí.
Nema, ma 103 kw tdi 2.0 v Japonskem aute 😁 Takovy to, kdyz chces spolehlivyho japonce a koupis ho s nejhorsim TDI sve doby 😁
V tom případě to naftu už nevyrábí a naopak to ma hroznou turbo díru. Mohu říct z vlastni zkusenosti, ať už s verzí PD tak i CR. A jestliže má mitsu s 16V PD, tak to ho lituji. Dřív to bylo dobré v porovnani s 1.6mpi co tu byly, ale těch problémů co měl motor, do toho ten zvuk a jako bonus dunění a turbo díra. Už chápu že má vyduněnej diesel v hlavě a mele takové nesmysly. A prej zátah. 😒]
Jezdil jsi někdy s tím PD? To bylo takové na wow efekt, slapnes na plyn, několik vteřin se nic neděje, najednou tě to nakopne, vystřelí vpřed a po cca vteřině umře a nemáš zase výkon a můžeš radit dál
Jezdil jsi někdy s tím PD? To bylo takové na wow efekt, slapnes na plyn, několik vteřin se nic neděje, najednou tě to nakopne, vystřelí vpřed a po cca vteřině umře a nemáš zase výkon a můžeš radit dál
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
...a to i když v poslední době podražil, jelikož konkurence podražila ještě mnohem více.
Mimořádně zdařilý čtyřválec 1,3 l, který Renault vyvinul ve spolupráci s Mercedesem, je přitom velmi lákavou volbou (ovšem i léty vypiplaný čtyřválcový diesel 1.5 dCi je skvělá volba, zvláště pak ve spojení s pohonem 4x4). Zájemci o toto nesmírně povedené SUV by si ovšem měli pospíšit, protože nástupce už kvůli ekoteroristické EU bude mnohem téměř jistě po všech stránkách horší, a přitom dražší.... 😲
Mimořádně zdařilý čtyřválec 1,3 l, který Renault vyvinul ve spolupráci s Mercedesem, je přitom velmi lákavou volbou (ovšem i léty vypiplaný čtyřválcový diesel 1.5 dCi je skvělá volba, zvláště pak ve spojení s pohonem 4x4). Zájemci o toto nesmírně povedené SUV by si ovšem měli pospíšit, protože nástupce už kvůli ekoteroristické EU bude mnohem téměř jistě po všech stránkách horší, a přitom dražší.... 😲
Ten stvorvalec az taky podareny nie je a uz aj mercedes od toho dava ruky prec. Nie celkom chapem, ako to moze autor odporucat ako auto do mesta a okolia. Ked to kupia s trojvalcom, tak ano, budu jazdit vysmiati, ale s tymto motorom asi tazko.
Dva roky jsem ho měl na firmě. Je to fantastický motor, nevím kde jsi k tomu přišel.
Chvilu som s tym jazdil a sem tam na fore ludia zaplacu nad tym motorom 😄 Nad fantastickym trojvalcom skoro nikdy a to sa ich asi preda viac. Nehovorim, ze je to zly motor, ale podla mna sa nehodi do Dacie ma mestsku a primestsku prevadzku. O tom to je. Co sa stalo s tym motorom po dvoch rokoch na firme? Mohol by vydrzat aj viac, nie?
Nepíš hlúposti. S 1,5 DCi som jazdil 10 rokov bez najmenších problémov a v pohode šiel ďalej a slúži stále aj novému majiteľovi.
http😐/www.celysvet.cz/…/smile/s7737.gif
"Mimořádně zdařilý čtyřválec 1,3 l, který Renault vyvinul ve spolupráci s Mercedesem, je přitom velmi lákavou volbou"
Co se tu za hovadiny člověk nedozvi...pruměrny motor se značnou turbodirou a letargickou odezvou na plyn, ale v dnešni době jsou možna jine duvody proč se ho mercedes zbavuje a v něčem jako je dačia to asi i mimořadne bude.
"Mimořádně zdařilý čtyřválec 1,3 l, který Renault vyvinul ve spolupráci s Mercedesem, je přitom velmi lákavou volbou"
Co se tu za hovadiny člověk nedozvi...pruměrny motor se značnou turbodirou a letargickou odezvou na plyn, ale v dnešni době jsou možna jine duvody proč se ho mercedes zbavuje a v něčem jako je dačia to asi i mimořadne bude.
Průměrný motor? Píšeš hovadiny, bez turbodíry, velmi jemný a úsporný motor (ve verzi se 120kw byla průměrná dlouhodobá spotřeba 6,2), tichý a příjemně výkonný motor s lineárním tahem.
Nikdy s tím nejel... já znám TCE140, kéž by se tímhle mohl pyšnit v roce 2021 Ford ve Focusu, který vyměnil vše za litry.
Nejel ? Ja znam osobně z dřivějška i 1,2TCE. Jen škoda, že jsem nemohl přesedat.
A kež by se mohl renaul pišnit tak povedenym motorem jakym je 1,5EB, ktery se dava do focuse byť pouze v automatu. Jen bych si jej rozhodně nedovolil označit jako mimořadně zdařily.
A kež by se mohl renaul pišnit tak povedenym motorem jakym je 1,5EB, ktery se dava do focuse byť pouze v automatu. Jen bych si jej rozhodně nedovolil označit jako mimořadně zdařily.
1,33 sa s 1,2 tce moc porovnávať nedá. Mimochodom aj ten 1,2 tce šiel pekne, keď si ho mal hodený do športu. Za normálnych okolností bol do cca 3000 ot/min mdlý a utlmený, potom sa pekne rozhýbal. V režime sport išiel aj v prvej polovici otáčkomera pekne...
Sám to uznáš že Ford to pos-ral a nenechal v ponuke ten predošlý štvorvalcový 1.5 EB 150 k ktorý bol voči kazovému 1.6 EB velmi dobrý.Toto urobil Ford úplne na prd pretože so štvorvalcovým EB v segmente C vo výbave ST-line by to bola špička mainstreamu.Aj keď 1.0 EB nemusí jazdiť zle predsa len v segmente C sa s tým ráta aj ako s rodinným autom celoročne použitelným nie len ako vy hovoríte okolo komína ale aj kompletne naloženého na dlhšie trasy a tam ten štvorvalec jednoducho patrí.A čo sa týka 1.33 TCe tak som s ním nejazdil / a asi ani nebudem / ale podľa všetkých dostupných testov ho len chvália / či už v A-čku,Megane alebo Qashqai / takže skôr si myslím že to bude dôstojná motorizácia. :yes:
Tak to buďto pišeš o jine motorizaci nebo si měl nějaky předprodukčni či uvodni serii motoru.
Ale možna se tu přijde vyjadřit pravě majitel auta s timto motorem co zde chodi, ktery ma velice dobre srovnani a ma letošni kousek.
Ale možna se tu přijde vyjadřit pravě majitel auta s timto motorem co zde chodi, ktery ma velice dobre srovnani a ma letošni kousek.
Sorry jako, meleš hlouposti. 1.3 TCe je jeden z nejlepších (za mě nejlepší) maloobjemových benzínů na trhu.
Možná by stálo za to vyndat někdy hlavu že zadku a přiznat si, že Ford není nejlepší ve všem na světě.
BTW - je vtipné, a já si na to ještě pamatuju, jak jsi byl před lety, než jsi koupil FoFo, stejně zavilým fandou VW.
Fakt, tahle fanatická adorace "své" značky je u některých zdejších přispivatelů neskutečně otravná. A hloupá.
Skoro pod každou diskuzí, klidně i pod testem na trakař, vždy jedni a ti samí napíšou něco co tom, že Ford, resp. Toyota jsou snejněc nejlepčí na světě a vůbec (bo ji mám), heč!
Možná by stálo za to vyndat někdy hlavu že zadku a přiznat si, že Ford není nejlepší ve všem na světě.
BTW - je vtipné, a já si na to ještě pamatuju, jak jsi byl před lety, než jsi koupil FoFo, stejně zavilým fandou VW.
Fakt, tahle fanatická adorace "své" značky je u některých zdejších přispivatelů neskutečně otravná. A hloupá.
Skoro pod každou diskuzí, klidně i pod testem na trakař, vždy jedni a ti samí napíšou něco co tom, že Ford, resp. Toyota jsou snejněc nejlepčí na světě a vůbec (bo ji mám), heč!
Nejdřív bych se zamyslel a potom psal což je tvuj připad.
Takže přečti ještě jednou a pozorně, protože jsi dost mimo tedy pro každeho soudneho.
A to, že je pro tebe snad nejlepši 1,33TCE to si samozřejmě myslet mužeš v tom ti asi nikdo branit nebude.
Takže přečti ještě jednou a pozorně, protože jsi dost mimo tedy pro každeho soudneho.
A to, že je pro tebe snad nejlepši 1,33TCE to si samozřejmě myslet mužeš v tom ti asi nikdo branit nebude.
Zamyslel, celé vlákno přečetl a na svém si trvám.
"A kež by se mohl renaul pišnit tak povedenym motorem jakym je 1,5EB, ktery se dava do focuse byť pouze v automatu" - 1,33 TCe 160 je lepší než tento Fordí tříhrnek, byť ten je také velmi dobrý.
Srovnávat 1,2 vs 1,33 TCe je dost mimo mísu, mimochodem. A ano, všechny tyhle motory jsem jel.
A to samozřejmě uznávám, že nový Fokus je jako celek lepším autem než Megane, hlavně po stránce mechaniky, což je věc, které si u aut cením nejvíc. Na začátku roku jsem ho málem koupil. Ale, jak jsem ta auta projížděl, Fokus s 1,33 TCe 160 pod kapotou by byl naprostá bomba.
Ps.: Vím, že by můj první příspěvek mohl vyznět velmi ostře, za což se omlouvám. Myslel jsem to spíše s nadhledem a lehkou ironií. Nic ve zlém.
"A kež by se mohl renaul pišnit tak povedenym motorem jakym je 1,5EB, ktery se dava do focuse byť pouze v automatu" - 1,33 TCe 160 je lepší než tento Fordí tříhrnek, byť ten je také velmi dobrý.
Srovnávat 1,2 vs 1,33 TCe je dost mimo mísu, mimochodem. A ano, všechny tyhle motory jsem jel.
A to samozřejmě uznávám, že nový Fokus je jako celek lepším autem než Megane, hlavně po stránce mechaniky, což je věc, které si u aut cením nejvíc. Na začátku roku jsem ho málem koupil. Ale, jak jsem ta auta projížděl, Fokus s 1,33 TCe 160 pod kapotou by byl naprostá bomba.
Ps.: Vím, že by můj první příspěvek mohl vyznět velmi ostře, za což se omlouvám. Myslel jsem to spíše s nadhledem a lehkou ironií. Nic ve zlém.
To byla reakce na Ozzmana nicmeně za tim co jsem napsal si plně stojim a 1,5EB je znatelně lepe ovladatelny motor než 1,33 TCE o zvučeni ani nemluvě. Takže určitě je fajn, že focus ma pod kapotou to co ma, jenže je mi to šumak, protože to plati pouze pro manual a automat mi do baraku nesmi. A když už by se měla hledat nějaka alternativa tak snad hondi 1,5T a idealně zustat u 1,5EB jen verze z fiesty ST, ale to už neni kategorie +- 150 koniku.
A jinak 1,2TCE jsem zminil z duvodu, že se mi u něj libilo jakym zpusobem ma vyhlazenou turbodiru tedy neni u něj takovy ten typicky kopanec, ale plynulejši pozvolny nastup, prostě zajimavě maskovane.
A jinak 1,2TCE jsem zminil z duvodu, že se mi u něj libilo jakym zpusobem ma vyhlazenou turbodiru tedy neni u něj takovy ten typicky kopanec, ale plynulejši pozvolny nastup, prostě zajimavě maskovane.
Shodneme se, jsem rád že všechno dobrý 😉
Apropos - mě automat domu taky nesmí 😉
A jo, 1,2 TCe jsem měl v autě 5 let a souhlas - turbodíra vyhlazená, jde za plynem, velmi kultivovaný. Nevýhoda - výkon a projev motoru velmi závislý na počasí, když je vedro, nejede. Spotřeba slušná (v MIII kombi 7,2-7,6, často dálnice (140 tempomat), takže zvěsti o užranosti jsou liché, platí jen v záběhu. A samozřejmě - extrémní doba zahřátí, ředění oleje benzínem, vysoká spotřeba oleje - to se prostě extrémě nepovedlo. 1,33 v tomto cajk, turbodíra v MIV minimální, spotřeba o litr míň, dynamičtější - za mě špička.
K Fordu - 1,0 150 s baterkou vůbec není špatněj, super vysokootáčkovej motor. Moc se mi líbil.
Teď mám v autě 1,3 Firefly a je výbornej, turbodíra úplně minimální. MultiAir funguje skvostně. Oproti 1,33 TCe užranej, proto bych ho zařadil pod, ale zase ho mám zasazenej v něčem, co má aerodynamiku cihly se sesekanejma hranama 😉
A na turbobenzínovej čtyřválec má fajn zvuk v otáčkách.
Apropos - mě automat domu taky nesmí 😉
A jo, 1,2 TCe jsem měl v autě 5 let a souhlas - turbodíra vyhlazená, jde za plynem, velmi kultivovaný. Nevýhoda - výkon a projev motoru velmi závislý na počasí, když je vedro, nejede. Spotřeba slušná (v MIII kombi 7,2-7,6, často dálnice (140 tempomat), takže zvěsti o užranosti jsou liché, platí jen v záběhu. A samozřejmě - extrémní doba zahřátí, ředění oleje benzínem, vysoká spotřeba oleje - to se prostě extrémě nepovedlo. 1,33 v tomto cajk, turbodíra v MIV minimální, spotřeba o litr míň, dynamičtější - za mě špička.
K Fordu - 1,0 150 s baterkou vůbec není špatněj, super vysokootáčkovej motor. Moc se mi líbil.
Teď mám v autě 1,3 Firefly a je výbornej, turbodíra úplně minimální. MultiAir funguje skvostně. Oproti 1,33 TCe užranej, proto bych ho zařadil pod, ale zase ho mám zasazenej v něčem, co má aerodynamiku cihly se sesekanejma hranama 😉
A na turbobenzínovej čtyřválec má fajn zvuk v otáčkách.
Hele jak psal tušim Ozzman tak z pohledu dnešni doby ta 1,33 neni špatna motorizace jen ja ji považuji za pruměrnou, ale prostě ja to beru jako celek z cele te plejady turbomotoru co jsem kdy poznal. A je faktem, že prostě přisnějši emisni limity motory obecně ubijeji, ale ne vždy tomu tak je a vyrobci se s tim uměji popasovat a dokaži přijit s lepšim nastupcem. Sam jsem vlastnil 4 valcovoy 1,5EB, ale ten 3 valcovy s přisnějši euro normou a snad filtrem pevnych častic je pro mě docela zjeveni pravě z pohledu toho ubijeni a je to lepši společnik pod kapotou než ten 4 valec, i když dynamicky spiš horšim partnerem. Ale ja třeba do vlastnosti motoru nepromitam spotřebu, kterou řešim v ramci nějake větši tolerance a +- litr neřešim.
A takova převodovka dokaže dost ovlivnit vlastnosti a vnimani pohonne jednotky. Takže stejny motor ve spojeni s manualem nebo automatem muže pohled na cele to ustroji vyrazně a zasadně ovlivnit. Takže třeba ta hondi 1,5T super, ale musi (3😜odtrhout) byt ve spojeni s manualem. Podobně tak se lide se zkušenostma pobuřuji nad focusem st ve spojeni s automatem a nebo naopak u megan rs ve spojeni s manualem.
A takova převodovka dokaže dost ovlivnit vlastnosti a vnimani pohonne jednotky. Takže stejny motor ve spojeni s manualem nebo automatem muže pohled na cele to ustroji vyrazně a zasadně ovlivnit. Takže třeba ta hondi 1,5T super, ale musi (3😜odtrhout) byt ve spojeni s manualem. Podobně tak se lide se zkušenostma pobuřuji nad focusem st ve spojeni s automatem a nebo naopak u megan rs ve spojeni s manualem.
hugino
Kamarát si ho kúpil /predtým mal Qashqai r.v. 2017 1.2 Tce / v roku 2020 150 k 4x4 s manuálom a je s ním spokojný.Mne osobne vadili tie hrdzavé bubny vzadu a taký ten low cost-ový pocit z toho auta hlavne preto že vtedy stálo 20 000 €.Je ale pravda že pokiaľ chceš auto so štvorválcovým turbomotorom a 4x4 v tejto cenovej relácii moc na výber nemáš.Asi by som skôr išiel do toho Suzuki S-Cross ten bol vtedy za podobnú cenu aj keď je to skôr Crossover ako SUV.
Zase dávaš, hrdzavé bubny vzadu má asi každé auto. Zároveň 20000 € stál aj v tej dobe viac menej len základ
hlavně žádné pořádné auto bubny vzadu nemá, neměl sem jediný auto co by mělo vzadu bubny 😄 😄
On to má v najvyššej výbave Prestige.Keď som ho videl tak auto malo 2 mesiace a už malo hrdzavé bubny.To auto vtedy stálo 19 980 € a základ stál ale nie s týmto motorom 1.6 SCe 2WD myslím okolo 15 000 €.
rohYpnol
1,33 TCe je zbytečně výkonný a skvělý motor na Duster.
Jako mamacar naprosto stačí litr. Z hlavy nevím, jestli je kombinace EDC + 1,0 TCe, asi spíš ne. Což je možná trochu škoda.
Duster je skvělý. O tom žádná. Ale začíná se dostávat na hranici své smysluplnosti. Dávno není laciný. Ale dávno není ani levný. Stále tam jsou ale kompromisy v technických řešeních. Protože jinak by v základní ceně nebyl tam kde je.
Za mě Duster buď 1,5 dCi AWD, nebo Duster 2WD 1,0 LPG. Tyhle dvě verze dávají sakra smysl a jsou stále bezkonkurencni. Ostatní... už je na zvážení, jestli základní Captur není rozumnější volbou, byť stále je to primárně o ceně.
Za mě doufám, že nástupce Dusteru nezprasi . Což se dost obávám. AWD v současné euroekošikaně je vysloveně zboží určené k likvidaci. Na potřeby zákazníka se nehledí.
Jako mamacar naprosto stačí litr. Z hlavy nevím, jestli je kombinace EDC + 1,0 TCe, asi spíš ne. Což je možná trochu škoda.
Duster je skvělý. O tom žádná. Ale začíná se dostávat na hranici své smysluplnosti. Dávno není laciný. Ale dávno není ani levný. Stále tam jsou ale kompromisy v technických řešeních. Protože jinak by v základní ceně nebyl tam kde je.
Za mě Duster buď 1,5 dCi AWD, nebo Duster 2WD 1,0 LPG. Tyhle dvě verze dávají sakra smysl a jsou stále bezkonkurencni. Ostatní... už je na zvážení, jestli základní Captur není rozumnější volbou, byť stále je to primárně o ceně.
Za mě doufám, že nástupce Dusteru nezprasi . Což se dost obávám. AWD v současné euroekošikaně je vysloveně zboží určené k likvidaci. Na potřeby zákazníka se nehledí.
"1,33 TCe je zbytečně výkonný a skvělý motor na Duster."
Teda ty jsi to rozsekal...1,3 R4 není opravdu V8 nebo V12.
Teda ty jsi to rozsekal...1,3 R4 není opravdu V8 nebo V12.
Duster nie je lacný, lenže ceny naprieč výrobcami stúpli a duster zdražel podobne. Mne práve aj tie výkonnejšie verzie zmysel dávajú, niekto môže ťahať aj prívesy, atď atď..
Dacia v plnej výbave podľa mňa už dáva aj u nás zmysel, nie len na západe. Jazdil som s takýmto Dusterom a dal by som mu prednosť pred pseudoSUV typu Stonic, tuto svetlú výšku aj vyšší posed ozaj cítiť, plus benefity štvorvalca. Podľa mňa netreba riešiť, či si nájde zákazníkov. Určite áno, skôr bude zas nedostatok áut kvôli emisiám.
Celkom som zvedavy aj na ten "novy" S cross... ... teda presnejsie ten uz 2 krat faceliftovany.... suhlasim.. aj to je zaujimavy konkurent.... a vcelku by mal byt stale vo ferovej cenovke... a ma aj moznost 4kolky... pripadne vitara je tiez zaujimava ... ale je uz kusok mensia ( razvorom voci dusteru je to uz rozdiel triedy ) .... netaham uz sem ASX nakolko v europe sa uz len dopredavaju jeho skladovkly ( aj ked inde vo svete frci dalej ) ... takze mat ten vyse polmelon za mna teda odporucil by som kludne korando.... aj v mojom okoli uz korando vcelku casto vidim .... pride mi hodne siroke a masivne... ale hlavne teda je fakt prakticke a za vybornu cenu vzhladom na to co ponuka... nech sa mu teda dari ... este o nom v nasich koncinach budeme pocut
https😐/cdn.group.renault.com/…duster-price.pdf
Je pravda, že Dačka za půl mega zní asi trochu zvláštně, ale pořád je to ve své kategorii auto, které poskytuje relativně nejlepší poměr cena / výkon
Ale evidentně to bude některý z místních mamrdů, jemuž šlapu na kuří woko, neboť svou samohanu předvádí výlučně pod mými příspěvky