"mild-hybridní 2,0litrový zážehový čtyřválec, který nabídne nejvyšší výkon 300 koní a nejvyšší točivý moment 450 Nm v rozmezí 2000 až 4000 min-1. Výkon bude standardně posílán na pohon všech kol s otevřeným zadním diferenciálem, volitelně však bude dostupný také samosvorný diferenciál.
Přímovstřikový motor pracující s tlakem až 200 bar, vybavený technologií řízení ventilů MultiAir druhé generace a přeplňovaný turbodmychadlem, je doplněn o mild-hybridní ústrojí, které je složeno ze čtyř komponent: řemenem poháněného startér generátoru (BSG), 48-V baterie, e-Boosteru a DC/DC konvertoru."
škoda, že tohle všechno pod nadvládou PSA skončí a nahradí to elektromotorová nuda....
Přímovstřikový motor pracující s tlakem až 200 bar, vybavený technologií řízení ventilů MultiAir druhé generace a přeplňovaný turbodmychadlem, je doplněn o mild-hybridní ústrojí, které je složeno ze čtyř komponent: řemenem poháněného startér generátoru (BSG), 48-V baterie, e-Boosteru a DC/DC konvertoru."
škoda, že tohle všechno pod nadvládou PSA skončí a nahradí to elektromotorová nuda....
https😐/fdrive.cz/…t-jednickou-7399