Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKonec spalovacích motorů? Nejprve se musí snažit všechny státy, říká BMW
88 komentářů
Xylo
Citace z článku: " Zatímco v Norsku a Nizozemsku připadá na 1000 automobilů sedm až devět veřejných dobíjecích stanic, v Itálii je to pouze 0,4 dobíječky. " Zaostalé Česko, podporující přes AdBlue a řepku a kdovíco dotované dýzele, má podle hybridu (článek s názvem V ČR jezdí 8500 elektromobilů, využívají už 1400 dobíjecích míst) tedy má průměrně 6,07 dobíječky na 1000 elektromobilů.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Retrowave
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
lordlord
při dnešním zdražování bude cena normálních aut větší než akuaut
Middlefinger
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
některá auta zdražila o 200 tisíc a to určitě není konec
Pri cene okolo 100$ za kWh to dela uz asi jen 110.000Kc v nakladech auta!
A nejvetsi dnesni 100kWh EV baterky 220.000Kc. 😲
To uz neni uplne zavratna suma u Mercedesu EQS nebo Tesla MS... :yes:
Btw. cena Lithia od zacatku roku vzrostla vice nez ctyrnasobne.
Ono představa, že se podaří vybudovat dodavatelský řetězec v jednotkách let je dost.. no jak to nazvat.. hloupá.
Jinak zájem o lithium netáhne ani tak elektromobilita, ale hlavně nářadí a elektronika atd. ta dělá více jak polovinu spotřeby a nárůstu spotřeby lithia.
Lithium není žádný extra zvláštní prvek a ve finále ho do baterky není potřeba nijak velké množství.
Problém lithia je, obrovský nárůst poptávky na který musí zareagovat těžební společnosti. A reakce samozřejmě chvilku trvá.
A to se bavíme o lithium. Baterie samotné mají ještě větší prostor k poklesu ceny vzhledem k tomu, že výroba se stále spíš rozjíždí.
Zdroje: https😐/dfmotor.sk/s50ev/ a https😐/www.alibaba.com/…62243690971.html?…
Tak to sorry, tohle je parketa vás trollu a zůstaň si u ní beze mne.
Ano, v současnosti je velká poptávka a právě proto vznakaji nové další a další kapacity pro těžbu a výrobu baterií.
Citace😒br /> Pokles ceny baterií v roce 2019 je způsoben rostoucím objemem 😉 objednávek, rostoucími prodeji elektromobilů a pokračujícím pronikáním katod s vysokou energetickou hustotou. Zavádění nových designů balení a klesající výrobní náklady v krátkodobém horizontu povedou k dalšímu poklesu nákladů.
:-!
Článek je však o malém počtu veřejných nabíjecích míst v některých zemích Evropy, jestli se nepletu. Když už tak napiš tedy něco smysluplného k tématu.
Jaká bude cena baterek za 5 let někdy příště.
Co k tomu dodavat?
https😐/youtu.be/8qacVvm-8ao
Ze ma nekdo dlouhy vedeni? 😁
To, že někdo považuje auto za něco víc je jen umění reklamních agentur.
Opravdových aut pro zábavnou jízdu je jen pár, kupodivu jejich prodeje jsou velece slabé...
Mluvit řízení SUV jako o motoristickém zábavném zážitku je dost zvláštní.
Je to naprosto průměrné auto s nejlevnější koncepcí co může být. Takže jak to je se skutečným zájmem o auta? Rozhoduje cena a cena provozu. Vše ostatní je jen lhaní sám sobě.
PS:Jinak k recenzi, jestli chceš měřítko ticha, pružnosti a pohodlí v autě zkus nejake slušne EV.
😁 😁 😁
Určitě jsi na sebe hrdý 😁
Já psal jen o tom, že host pravidelně konzumujici pět piv předhazuje hostinskemu, že nemá na baru VSOP koňak a že ve vedlejší hospodě ho mají 😉
Čím jezdím schválně nepíšu - když to napisu, vrátí se to jako bumerang 😉
To ale neznamená, že nebudu vidět chyb levnějších aut. Karoqu prostě ticho a pohodlí není a technicky je to to nejlevnější co jde. Motor napříč + Macpherson..
Ale jak sam píšeš ev bude tišší. Hlavně v přechodových provozních režimech.
A že takový ryzí řidič s velkým “Ř” píše recenze na svoje nudné každodenní auta a to, které má údajně na zábavu, před světem tají, to je taky vypovídající o tvém farizejství😊
proč vlastně někdo jako ty řve, jak je mu špatně? oturbené polomotory tady budou ještě dlouho...
Časy i názory se mění.
Ps: osobně mi turbomotory nepřijdou nijak zábavné, turbodira tam prostě stále je. Asi proto je reakce na plyn u EV tak příjemná.
ale z atmosférického motoru dosáhneš jen limitovaný výkon a každé navyšování výkonu je dáno větším objemem a tudíž větší hmotností. když ten motor je za tebou a zadníma sedačkama, tolik to vadit nemusí, vepředu před tebou už je obrovská V8 znát.
a upřímně doznávám, že jsem tady řval jako jeden z nich, že turbo nikdy😊
A žádnou "hubu" ti zavírat nechci, to rozhodně není můj styl!
@Hendly: e-Nijaqem? Ne nejel, škodovky posledních generací mě nějak neberou celkově, natož jako elektrospotřebič.
že doma před bytovkou nemáš benzínku tě taky netrápí, ne?
popírám, že bych byl nějaký fanatický petrolhead, jenom se mi prostě líbí benzínový motor víc, než dieselový, ale elektřina je hned za ním, po benzínu😊
Ad petrolhead vs elektřina - ten Mlaskův elektrický svatý grál byl pro mě vyloženě zklamáním, tak bezpohlavní a bezemoční spotřebič jsem nečekal. Zlatej dýzl...
A jak to bude v našem džalalabádu s nabíječkama já vůbec nedokážu ani odhadnout. Dnes stavíme, zítra bouráme, pozítří stavíme, popozítří konzervujeme, ....ale hlavně to neřeší komplexně celkový problém nedostatku veřejných nabíjecích bodů v jiných zemích Evropy. A to je hlavní moto článku.
Ale o tom já vůbec nehovořím a hovořit ani nechci. Já se bavím o článku. Já z vyjádření BMW cítím, že se opatrně snaží sdělit, že přechod je z jejich pohledu příliš rychlý, ultimativní a infrastruktura není zdaleka připravena na tempo, které slepě hlásají nejen zainteresované zájmové skupiny, ale i některé automobilky.
Ty nemáš žádný soukromý život že tady stále musíš exhibovat s elektroblbostmi?
Myslíš pouliční závod k nejbližší nabíječce? 😁
Nehledě na skutečnost, že jsi, nevím proč, primárně reagoval na můj koment k příspěvku Nlaudy.