Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Katikakus
...za elektromobil milion opravdu nedam. Ani pulku.
Taky to není cena vhodná pro Východní Evropu. Na Západě se o to poperou.
Jak jsem tady již napsal, Enyaq se dle AutoBildu prodává v Německu po dotacích od 22 100. Zde bude podobná cena.
Jak jsem tady již napsal, Enyaq se dle AutoBildu prodává v Německu po dotacích od 22 100. Zde bude podobná cena.
A potom jim to bude postávat za barákem a pořád budou jezdit benzíny a diesely jako ta potrefená husa eko-ministryně z UK, co ji nachytali jak služebně potajmu jezdí dieselem...
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PowerHouse
77kWh to je 71kWh použitelných, ale u nového auta. 10kWh musíte mít rezervu, takže máte 61kWh.
A nedej bože, aby tam po těch 8mi letech bylo těch 75% kapacity, na co je záruka.
A nedej bože, aby tam po těch 8mi letech bylo těch 75% kapacity, na co je záruka.
KANKUNEN
To auto má úplně normální příjemnou příď. Žádný dvojksicht jak křivé H a podznačka Citron, žádná změť všeho nová Kia Sportage. Sedí to vše k sobě nikdy to nebude vypadat jako nablito.
Jo auto je to hezké, zdá se. Abychom jen nekritizovali.
Anonym
Za ty prachy je funglovka 300HP Challenger https😐/www.sauto.cz/…llenger/19177654
o půl míče výš sou sotva jetý Mustangy, Camara a Challengery 6,4 ScatPack......
A vedle toho tenhle hothatch, tak to je pecková nabídka 😄 😄 😄 😄
o půl míče výš sou sotva jetý Mustangy, Camara a Challengery 6,4 ScatPack......
A vedle toho tenhle hothatch, tak to je pecková nabídka 😄 😄 😄 😄
Tak kup manželce Challanger co chlastá 20, aby jezdila do Lidela a na šichtu.
3,6 nežere 20 ani omylem, to jezdí mimo město za 10-11 😄
Pokud se to dá na LPG tak za náklady 1,4 TSI 😄 😄 😄
Pokud se to dá na LPG tak za náklady 1,4 TSI 😄 😄 😄
a ked da do plynu 1.4 TSI tiez to plati ? tymto demagogovanim by sa toho dalo zrovnavat ..
Jenže TSi do plynu je za 50 tis instalace, aby to za něco staálo. Pentastar za 28, takový menší rozdíl....
Ale jinak samozřejmě i tak 1,4 může jezdit za suchý z nosu, to už je o každém.
Akorát přímovstřik moc lidí neumí dělat a ještě dobře dělat.
Pentastar naštěstí přímovtřik není, Hemi taky ne 😄
Ale jinak samozřejmě i tak 1,4 může jezdit za suchý z nosu, to už je o každém.
Akorát přímovstřik moc lidí neumí dělat a ještě dobře dělat.
Pentastar naštěstí přímovtřik není, Hemi taky ne 😄
Rozdiel v spotrebe plynu tych 22 tis zrovna za chvilu, myslim rozdiel medzi pentastarom a 1,4kou.
Kupis rovno CNG od Skodovky, pokial je rec o ´´Tak kup manželce Challanger co chlastá 20, aby jezdila do Lidela a na šichtu´´ tak v Mestach sa tie CNG pumpy najdu.
Z principu je lepsie ten plyn setrit, tak ako fossil, a v tomto pripade je jazda velkymi byt splynenymi motormi neefektivna, plytvanie. Plyn este bude dlho potrebny.
Jasne, lepsie ako na benal, ale ten skor vadi cenou ako ekologiou, keby bol lacny tak to nikomu z uzivatelov neva a na plyn a lepsie emisie sa serú rad za radom.
Kupis rovno CNG od Skodovky, pokial je rec o ´´Tak kup manželce Challanger co chlastá 20, aby jezdila do Lidela a na šichtu´´ tak v Mestach sa tie CNG pumpy najdu.
Z principu je lepsie ten plyn setrit, tak ako fossil, a v tomto pripade je jazda velkymi byt splynenymi motormi neefektivna, plytvanie. Plyn este bude dlho potrebny.
Jasne, lepsie ako na benal, ale ten skor vadi cenou ako ekologiou, keby bol lacny tak to nikomu z uzivatelov neva a na plyn a lepsie emisie sa serú rad za radom.
Tak tak, jenže právě cenový rozdíl je značný. BTW, LPG se dělá z 50% z ropy, v některých zemích až z 90, takže s klasickým plynem toho až tak moc společného nemá...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
BTW v Lidlu sem byl jednou Rollsem, to lidi teprve čuměli 😄 😄 😄
Amerikama tam jezdím už několik let, do Globusu taky 😄
Amerikama tam jezdím už několik let, do Globusu taky 😄
Co je na lidlu spatneho?
Když tam nekupuješ nejlevnější aušus typu Eidam Pilos a Jogurt za 6 Kč, tak nic.
Já tam chodím hlavně když jsou tam ty Francouzské, Španělské, Italské, řecké atd týdny.
Já tam chodím hlavně když jsou tam ty Francouzské, Španělské, Italské, řecké atd týdny.
Avantime
Z Volkswagenom ID.3 som jazdil a hoci mal vtedy ešte nejaké softvérové problémy, je to podľa mňa dobré auto. Nejak ale nerozumiem, prečo by som ho mal chcieť v tejto prezlečenej verzii, ktorá nepôsobí nijak športovo...vlastne tak nijak celkovo. Mohli to nechať pod Seatom a zahrať na ideového nástupcu Altey.
Chtějí to nacpat mladým a to se podaří. Mladí se starají víc o své tablety než o to, jak auto jezdí, a vůbec netuší, že může s autem být i jiná zábava než se kamarádům pochlubit na Twitteru, že mám "hot hatch" 😒] 😒] 😒]
nejak si zabudol, ze to stoji vyse mega... to zas tych mladich tolko nebude, zbohatlici jedine...
lamal
Ked tak nad tym premyslam, tieto radoby HH s malymi baterkami, budu celkom slusne penalizovat majitela za vystrelky.
Situacia😒br /> Cestou na peknom technickom useku, sa na teba lepi nejake prefukane TDI, tak sa trochu pomaznate, kazdy ukaze to svoje, ale majitel skratu sa bude musiet rychlo ukludnit, alebo dostane hodinove penale na nabijacke... tam sa urcite ukludni. Ovsem ak stihne najst nejaku volnu hustilku...
Situacia😒br /> Cestou na peknom technickom useku, sa na teba lepi nejake prefukane TDI, tak sa trochu pomaznate, kazdy ukaze to svoje, ale majitel skratu sa bude musiet rychlo ukludnit, alebo dostane hodinove penale na nabijacke... tam sa urcite ukludni. Ovsem ak stihne najst nejaku volnu hustilku...
Prefukane TDI můžeš skolit v Tesle, nikoli v tomto Priusu.
Arese
...to už je samo o sobě zcela absurdní spojení slov! 😒] 😒] 😒] :no:
skejpa
To bude opravdu hot jak blazen 😂 (+vaha baterii...)
To uz mi prijde lepsi ID3. Je to taky naprd ale aspon si to nehraje na rychlika 😁
Zatim hraje koncern druhe housle. Kia EV6 je v elektro (v teto cenove hladine) uplne jinde...
To uz mi prijde lepsi ID3. Je to taky naprd ale aspon si to nehraje na rychlika 😁
Zatim hraje koncern druhe housle. Kia EV6 je v elektro (v teto cenove hladine) uplne jinde...
traveldrive
...však je to Cupra, tak to musí byť hot-hatch aj keby to malo 3 tony a polovičný výkon. :-! 😒] 😒]
3_diamanty
Zaujimal by ma tu pomer kg na kw.... to potom takych akoze hothatchov tu mame hned viaceri...
Hothatch je golf R.... civic type R ... ale ani nahodou nim nie je tato el zehlicka.... este ani ako warm hath to neprejde... proste dalsia el vtakovina za melon... aneb vyhodene prachy
Hothatch je golf R.... civic type R ... ale ani nahodou nim nie je tato el zehlicka.... este ani ako warm hath to neprejde... proste dalsia el vtakovina za melon... aneb vyhodene prachy
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak nevím, jestli ze sebe toho blbce jen děláš nebo ne? Ale co, vem ten Leaf na okresky a ukaž mi jak toho Golfa R nebo Type R s Leafem stíháš, pak si můžeme zajet na dálnici a schválně kdo bude dřív z Prahy v Brně, co okruh v Mostě? Jak dlouho ti v něm vydrží baterka, když dáš 5-6 sprintů? Hmmm 😉 Btw Hot Hacht nopravdu není jen o zrychlení v přímce...
😄 :yes: Na komoru!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
motáš spoustu věci dohromady a vždycky z toho vyleze guláš 😒] Upřímně, tvoje přispěvky se ani nedají číst, natož brát vážně 😉
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tohle bude hothatch tak jedině, když mu chytne baterka.
Takhle to vypadá, když redaktor jen přeslepičí PR materiály. :no:
Přistoupím-li na autorovu podivnou hru, tak bych u kategorie hot hatch však očekával zejména údaje o zrychlení, maximálce a hmotnosti a to v textu chybí.
Acceleration 0 - 100 km/h 8.9 sec
Top Speed 160 km/h
Electric Range * 275 km
a váží nějakých 2300 kg 😄
Opravdu, Hot hatch jako vyšitej 😄 😄 😄
Možná to ozzmanovo obtloustlé kombi by mohlo být taky hot
Ale ta dynamika je vypovídající.
Co jsem koukal na videa, má Kodiaq RS TDI 0-200 za cca. 35-37s a do těch 200 to pořád zrychluje docela svižně... pak už to jde z kopce a vmax je jen 221... což je cca. úroveň 1.5tsi. Ale že by měl Yaris hybrid kdekoli v tom pásmu 100-180 převahu si nemyslím.
Tj motor by měl teoreticky výkon na vyšší rychlost, ale mohl by se přehřát.
Kromě toho musí být pro vyšší Vmax i delší převody, což má ale i negativní důsledky
S tím tvým aktuálním ? Jo, Corolla jo, ta by si bez omezovače určitě taky sáhla někam na 220-230
V některých aspektech jsou jiné než u EV. Zde hraje roli, jak zde už leckdo uvedl, teplotní bilance jak baterií tak vlastního motoru, nežádoucí rychlý úbytek energie a vyšší požadavky na použitou techniku a vybavení. Tím myslím zejména pneumatiky s vyššími indexy, výkonnější brzdový systém, lepší dráty do motorů, aby snesly větší zatížení delší dobu, možná i jiné řešení aerodynamiky a třeba i náročnější palubní software (čidla, radary a tak). Výrobcem stanovená V max ovlivňuje homologační požadavky.
Ve výsledku zdražení už i tak dost drahého auta a zvýšení hmotnosti už i tak dost těžkého auta, se kterým tak rychle stejně nikdo raději jezdit nebude. Všechno to nakonec zabalí do balíčku žvástů o bezpečnosti, plynulosti provozu a že se tak rychle smí jen v Německu a ani tam ne všude.
Si myslím já.
No jasně, oni to ani nemohou nechat rozjet bo by se to v první zatáčce převrátilo na zádíčka.
Logicky nebude za "hot" povazovana ta zakladni verze, stejne jako neni HH golf v provedeni s 1,5tsi. Tech 170kw ale, s pohonem na zadek a pritom jaky ma el. motor typicky prubeh, to by uz mohlo mit zrychleni nekde kolem 6s a to uz "hot" snad snese.
PS: uprimne jsem ocekaval od nastupu EV jeste vyssi vykony. Takovych 200-250kw by v aute teto velikosti mohlo byt tak akorat. :-!
O pivo ze do 5 let bude k sehnani EV HH s alespon 250kw a to pod 1mil Kc (pod 40k E). 😉