Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSubaru Solterra oficiálně. Další bratr Toyoty je elektrické SUV s pohonem jedné nápravy
38 komentářů
Šimpanz
11
to je u EV dost promarněná šance.
JacquesClouseau
5
Když už jsi začal psát o elektromobilitě, teoretiků .. zeptám se tebe .. viděls vůbec nějaké ev naživo (jestli seděl nebo dokonce řídil .. na to se neptám vůbec)? Na návštěvu e-SALONU 2021 tebe ani nezvu … vlak a mhd do Prahy budou pro tebe zbytečně drahé.
Anonym
tak nevidím důvod kupovat něco jiného než TM3. Sorry jako.
U elektromobilů vidím jen 2 varianty😒br /> Buď malinkaté něco jako Peugeot ion za pár korun, případně v kombinaci s druhým autem na delší trasy.
A nebo TM3. Těch 340kW výkonu na čtyřech kolech to člověka prostě dostane. Teleportace z nuly na 50 za vteřinu a z 50 na 90 za 2. Nebo je to naopak? Ale co na tom záleží. Prostě teleport.
U elektromobilů vidím jen 2 varianty😒br /> Buď malinkaté něco jako Peugeot ion za pár korun, případně v kombinaci s druhým autem na delší trasy.
A nebo TM3. Těch 340kW výkonu na čtyřech kolech to člověka prostě dostane. Teleportace z nuly na 50 za vteřinu a z 50 na 90 za 2. Nebo je to naopak? Ale co na tom záleží. Prostě teleport.
Toyota bude velmi tvrdá konkurence. Máme se na co těšit.
Na srovnání s TM3 je brzy, neznáme ceny, ale mohou být podobné jako VW.
Na srovnání s TM3 je brzy, neznáme ceny, ale mohou být podobné jako VW.
1 700 000 Kč
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Cena auta, ofiko zo Subaru
Hod prosím odkaz. Rád bych si prostudoval vic materiálu.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně. Toto je velká kráva absolutně nevhodná do městského provozu a do Lidl těsných parkovišť.. :no:
Možná by bylo lepší koupit pro městské popojíždění na Alíbábě čínské Twizy - https😐/www.alibaba.com/…62256235893.html?…
to je nieco na cestu na nakup, a nie 2,5-tonove SUV. Navyse by to ani nemuselo byt klasifikovane ako auto. Alebo vytvorit kategoriu kei-cars ako v Japonsku. Druhe/tretie dostupn auto do mesta. A mimo mesta mat odparkovane to hlavne na dlhe trasy...
Tak věřím, že jsou lidé, co se dokáží zamilovat do interiéru ve stylu vybydleného bytu. Ten, kdo v autě tráví více času bude ale chtít nějaký ten pocit útulnosti. A to, že ten přístrojový panel Subaru ve stylu "ušetříme za HUD" není žádná krása.
Tak hlavně že tam nedali takové to co tlačí Peugeot - plexisklo. To je veliká ubohost, to už raději fakt nic.
Tvl ty uz se taky prober Pajo a podivej se, jak vypada moderni bydleni.
https😐/www.interierroku.cz/…s/vitezove-2019/
https😐/www.smlxl.cz/
Nepripomina ti to neco?
Za to, ze jsi se zasekl v designu 80. let my nemuzeme.
😁
Tady neco o utulnem designu pro tebe😒br /> 😉
https😐/prozeny.blesk.cz/…9420/novy-clanok?…
Heled vkus je ciste subjektivni zalezitost, tak nam tu furt necpi (styl vybydleneho bytu...), ze se ti moderni design nelibi. To totiz neznamena, ze BMW je nejvic.
😁 😁 😁
https😐/www.themanufacturer.com/…an-design-award/
https😐/www.inverse.com/…l-3-design-award
“It has all been done with unmistakably good taste,” the article continues. “We have the impression that the studied simplicity of both interior :yes: and exterior will let this car age extremely well, that in 10 years it will still look contemporary and beautifully understated.”
:😉
https😐/www.interierroku.cz/…s/vitezove-2019/
https😐/www.smlxl.cz/
Nepripomina ti to neco?
Za to, ze jsi se zasekl v designu 80. let my nemuzeme.
😁
Tady neco o utulnem designu pro tebe😒br /> 😉
https😐/prozeny.blesk.cz/…9420/novy-clanok?…
Heled vkus je ciste subjektivni zalezitost, tak nam tu furt necpi (styl vybydleneho bytu...), ze se ti moderni design nelibi. To totiz neznamena, ze BMW je nejvic.
😁 😁 😁
https😐/www.themanufacturer.com/…an-design-award/
https😐/www.inverse.com/…l-3-design-award
“It has all been done with unmistakably good taste,” the article continues. “We have the impression that the studied simplicity of both interior :yes: and exterior will let this car age extremely well, that in 10 years it will still look contemporary and beautifully understated.”
:😉
No jestli hledat příměr k TM3, pak spíš tohle😒br />
https😐/tn.nova.cz/…c0e-b9bc34fcbf6a?…
Ty jsi ukázal Volvo 😉
P.S.: ale s tím bytem pro ženy jsi se hezky odhalil. To se ti povedlo :yes:
https😐/tn.nova.cz/…c0e-b9bc34fcbf6a?…
Ty jsi ukázal Volvo 😉
P.S.: ale s tím bytem pro ženy jsi se hezky odhalil. To se ti povedlo :yes:
Tady se mluvilo o Tesle, nikoli o Trabantu.
Ale ona TM3 vypadá jako holobyt s televizí.
A to já vidím spoustu důvodu proč si nekoupit Model 3. To auto je prostě malé nebo spíše nepraktické. Je to sedan a kufr má blbě přístupný. Už i větší těžší tašku ze supáče je horší naložit. Nemluvě o tom, jak to zvládne někdo starší, jehož záda už něco pamatují. U 2021 se kvalita zlepšila, ale pořád to není ono. Rozhodně si neobhájí cenu.
Auto pro singl nebo jako manažerské auto je dobrý, případně pro bezdětné, ale pro něco praktického se hodí až Model Y. A to se bavíme o trochu jiných penězích. To už teda radši něco z ID family. WOW efekt výkonu a zrychlení mě osobně nijak moc netankoval. K ničemu mi to nebylo. Na předjetí stačí cokoliv co má zrychlení kolem 7 sec nad hlavu.
A k cenám Toyota bZ4x startuje v USA na částce 37 000 dolarů a Model 3 SR na 40 000 dolarech. A na YT už jsou first look a docela pějí chválu na zpracování. Ovládání je opět pro většinu stávajících řidičů příjemnější, protože všechno důležité má tlačítka a kolečka. V tomto zatím papírově a pohledově u mě vítězí nad Teslou a i ID.
Auto pro singl nebo jako manažerské auto je dobrý, případně pro bezdětné, ale pro něco praktického se hodí až Model Y. A to se bavíme o trochu jiných penězích. To už teda radši něco z ID family. WOW efekt výkonu a zrychlení mě osobně nijak moc netankoval. K ničemu mi to nebylo. Na předjetí stačí cokoliv co má zrychlení kolem 7 sec nad hlavu.
A k cenám Toyota bZ4x startuje v USA na částce 37 000 dolarů a Model 3 SR na 40 000 dolarech. A na YT už jsou first look a docela pějí chválu na zpracování. Ovládání je opět pro většinu stávajících řidičů příjemnější, protože všechno důležité má tlačítka a kolečka. V tomto zatím papírově a pohledově u mě vítězí nad Teslou a i ID.
Běžně nakládám tašky do sedanu už přes 30 let, takže se nemůžu zaleknout toho, že bych do sedanu špatně naložil tašku 😄 Ale klidně si omílej něco o kvalitě. Asi jsem nenáročný tedy, ale když jsem Teslu řídil tak jsem si nevšimnul ničeho. Možná je to pod mou rozlišovací schopnost, nevím. A pro moje účely - dědeček, babička a vnoučata se vejdou skvěle.
Ještě si do té adorace TM3 zkus zohlednit pořizovací cenu. Přijde mi, že jsi jako teenagerka co právě měla první sex.. je nejlepší a nejúžasnější, protože nemá porovnání s ničím jiným.
Půjčit si auto na pár dní prakticky zdarma a kochat se vlastnostmi je sice hezké, nicméně představ si, že bys své vlastní peníze měl za to auto skutečně utratit. Garantuji ti, že by se z tebe rázem stal náročný zákazník, co za své peníze chce dokonalost, nebo alespoň nejlepší možnou hodnotu. Tedy za předpokladu, že je pro tebe 2 miliony hodně peněz. Odpustit nekvalitní zpracování, či špatný přístup do kufru autu za 300 tisíc, jde podstatně snáze.
Další úhel pohledu pak je, v kolika autech za 2 miliony jsi seděl a testoval je podobně jako tu teslu. Třeba bys byl kritičtější, kdybys věděl, že u konkurence jde spousta věcí za stejné peníze lépe.
Půjčit si auto na pár dní prakticky zdarma a kochat se vlastnostmi je sice hezké, nicméně představ si, že bys své vlastní peníze měl za to auto skutečně utratit. Garantuji ti, že by se z tebe rázem stal náročný zákazník, co za své peníze chce dokonalost, nebo alespoň nejlepší možnou hodnotu. Tedy za předpokladu, že je pro tebe 2 miliony hodně peněz. Odpustit nekvalitní zpracování, či špatný přístup do kufru autu za 300 tisíc, jde podstatně snáze.
Další úhel pohledu pak je, v kolika autech za 2 miliony jsi seděl a testoval je podobně jako tu teslu. Třeba bys byl kritičtější, kdybys věděl, že u konkurence jde spousta věcí za stejné peníze lépe.
Nevím jestli jsi pochopil co srovnávám. Na jedné straně auto v článku a na druhé straně TM3. Která je levnější, má větší dojezd a 2x větší výkon a náhon na obě nápravy. K tomu autopilota třeba. Nesmysly o kvalitě neřeším, to jsou takové kecy z před 10 let.
Omílat o kvalitě budu, nejsem zaslepený magor a mám v plánu si koupit elektromobil po stávajícím autě. No, asi jsem moc chudý, že chci po autě za 1,5 mega kvalitní zpracování a dotažené detaily...
A moc moc by mě zajímalo, kolik jsi toho v té Tesle převezl. Kolik jich máš doma? Deset nebo dvacet, že jsi tak zkušenej? Já jsem totiž měl trojku půjčenou přes půjčovnu víc jak měsíc v LA a měl jsem čas zjistit co je a co není špatně a co chci jinak. Sedany vymírají, protože to nikdo nechce. V USA chtějí SUV, v Evropě kombíky nebo SUV a nebo alespoň hatchbacky. Ostatně Tesla si je toho vědoma a proto poslední novinkou je SUV a dvojka bude hatchback. WOW efekt elektromobilu už vyšuměl.
A moc moc by mě zajímalo, kolik jsi toho v té Tesle převezl. Kolik jich máš doma? Deset nebo dvacet, že jsi tak zkušenej? Já jsem totiž měl trojku půjčenou přes půjčovnu víc jak měsíc v LA a měl jsem čas zjistit co je a co není špatně a co chci jinak. Sedany vymírají, protože to nikdo nechce. V USA chtějí SUV, v Evropě kombíky nebo SUV a nebo alespoň hatchbacky. Ostatně Tesla si je toho vědoma a proto poslední novinkou je SUV a dvojka bude hatchback. WOW efekt elektromobilu už vyšuměl.
PowerHouse
Čtenáři z Východu se nemohou u EV dopočítat a podle toho taky vypadají komenty.
Jaké budou komenty v Německu, při následujících cenách?
Octavia od 28 000
Enyaq od 22 100 (po dotacích dle AutoBildu)
Jaké budou komenty v Německu, při následujících cenách?
Octavia od 28 000
Enyaq od 22 100 (po dotacích dle AutoBildu)
St.
Díval jsem se na světovou premiéru, nic o předokolce neříkali. Jen, že navážou na tradici s trvalým pohonem všech kol…
jam2015
,,Hrana k hrane sadá" 😉
Lieutenant_Columbo
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.