Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
fico
"A není to málo, Antone Pavloviči?" 😁
NAD
Mal som možnosť v praxi porovnať súčasnú s predchádzajúcou (najvýkonnejšie diesle). A poviem vám - sklamanie. Predchádzajúca (posledná verzia) je prosto super. Nová ma neslovila. Diesel rachotil viac, auto mi prišlo také ťažšie na predok, posedenie mi nesadlo... Akože vedel by som žiť aj s novou Kugou, ale stará je pre mňa lepšia. Povedal som to predajcovi a ten skonštatoval, že nie som prvý, čo to takto zhodnotil.
Renoo
"Jejich ceny ovšem začínají od 862.900 Kč, respektive 842.900 Kč v případě hybridu. Navíc jsou obě tyto pohonné jednotky spojené výhradně s automatem a nemají tak radostný a živý projev."
Mimochodem všimněte si zajímavosti, že HEV je levnější než klasika. HEV zcela jednoznačně je nejlepší volbou pro ty, kteří nepotřebují "s automatem a nemají tak radostný a živý projev." Žere to málo, předjet se s tím dá, komfortní to je... Co víc si přát?
Neznám žádné SUV, které má zábavný a živý projev a zároveň stojí s použitelnou výbavou do milionu. A to jsem jich v této kategorii vyzkoušel spoustu. Ostatně od toho ani SUV není. Osobně nechápu, jak někdo může napsat, že CX-5 je zábavná. Ne, fakt není. Brácha už má 3. v řadě, vždycky nejsilnější benzín a nic zábavného nebo řidičského tam není. Všechno je to na jedno brdo, buď o něco maličko lepší nebo horší. Jo, jiná káva je třeba u BMW X3 nebo Macan, ale to chce větší rozpočet.
Mimochodem všimněte si zajímavosti, že HEV je levnější než klasika. HEV zcela jednoznačně je nejlepší volbou pro ty, kteří nepotřebují "s automatem a nemají tak radostný a živý projev." Žere to málo, předjet se s tím dá, komfortní to je... Co víc si přát?
Neznám žádné SUV, které má zábavný a živý projev a zároveň stojí s použitelnou výbavou do milionu. A to jsem jich v této kategorii vyzkoušel spoustu. Ostatně od toho ani SUV není. Osobně nechápu, jak někdo může napsat, že CX-5 je zábavná. Ne, fakt není. Brácha už má 3. v řadě, vždycky nejsilnější benzín a nic zábavného nebo řidičského tam není. Všechno je to na jedno brdo, buď o něco maličko lepší nebo horší. Jo, jiná káva je třeba u BMW X3 nebo Macan, ale to chce větší rozpočet.
Měl jsem možnost taktéž porovnat s PHEV verzí a ta váha je strašně znát a lehká jednepětka má prostě i přes výkonostní deficit navrch.
Nevím, jak třetí generace, ale u druhé byl standart (již u předfaceliftu) vektoring točivého momentu, kdy Kuga, stejně jako nějaké dražší verze Fokusů, zaklekává do zatáček a pod plynem si nechá líbit opravdu dost.
ESP - co znám, tak Ford mívá dost benevolentně nastaveno, asi to v nové generaci trochu utáhli ve stylu Toyoty (hlavně bezpečnost, zábava je trestná 😁)
Vyhřívané okno - už není standart ? Kuga 2 ještě měla i v Trend verzi vyhřívané čelní sklo bez příplatků.
https😐/docplayer.cz/…akcni-cenik.html
cennik platny od 1.1.2017 - 12 300czk mi nepride, ze je v standarde 😊
alebo clanok z auto.cz
https😐/www.auto.cz/…559-000-kc-71594
sada winter v roku 2012 za 12 000czk, ktora obsahuje vyhrievanie celneho skla...
😊
"Vyhřívané okno - už není standart ? "
Píše se standarD. Není to prezidentská standarta, ale standardní výbava 😒]
Ano, v těch zatáčkách už ta váha byla znát. Ale na objektivní srovnání by chtělo mít ne PHEV pohon, protoze třeba ten podvozek je na podobné úrovni
Jo, ja si myslim, že právě ty lehké ecoboosty budou v obou generací agilnější. Proto jsem i psal, že mam srovnani jen s 2. Generaci a i ta byla lepší díky váze v zatáčkách, trojka s EB snad horší nebude.
Vlastně mi ani nevěřil a osobně se šel k autu přesvědčit a u něj jen kroutil hlavou.
U MK4 focuse je ESP pořad dost benevolentni a s krasně spolupracujici prcinkou neni problem vzit takovy kruhač bokem.
Jinak dělal jsem to co se s autem dělat ma a jen jsem zkoušel všechno možne včetně limitu apod. Jo jizda byla často ve stylu, kdy jak by řekl jeden zřejmě prodejce od peugeotu, prostě povinny spolujezdec při peugeot emotion day...to už neni ani na papiry, ale rovnou na basu.
A co se mi ještě u MK4 libi tak to je diskretnost TVC opoti MK3, kde jsou el. zasahy brzd docela vnimatelne.
https😐/en.m.wikipedia.org/…ft-off_oversteer
Ja to zkusil snad 2x, minula fiesta ST a minula fiesta s 1.0 ecoboostem a jde to s jednou i druhou, ale ze bych mel pocit z nejake prehnane kontropy se rict nedalo (i kdyz to bylo umyslne, tak hnedej poplach 😁 ). Moc si to ale nedovedu predstavit co s timhle predvezt na kruhaci...?
Předpokládám, že podvozek tě u dvojky asi netrápí, že? Viděl jsem moji HEV variantu zespod a je to tam hezky bytelně udělaný. Mnohé (i zvučné) značky by mohly v dané kategorii závidět.
Jezdím zatím za 5,4 litru, tak uvidíme, jak se dál spotřeba vyvrbí. Dálnice cca 30%.
Po srovnání s CX-5 a Tucsonem jsem zcela jednoznačně bral Kugu. Moc těžké rozhodování to nebylo.