Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
SkylineGTR
3
Motory měly objem 4,3 (tedy 4,25) a 4,7l, nikoliv 5,2 a 5,7 😄
Kvalitar
Hlavny dovod preco skoncil fenomenalny V8 ktory mal nakoniec 4,7 litra boli emisie, nic ine. Motor je to samozrejme vysokootackovy, cize bez preplania ma znacnu spotrebu.
Novy Maserati Nettuno V6 biturbo je fenomenalny motor, vyvinuty v Maserati rezii. Je vyrazne vykonnejsi, uspornejsi, lahsi a aj kompaktnejsi ako povodne V8. Nechapem, preco spekulujete o starom V8 do noveho Grand Coupe, ked Maserati ma doslova v regali takyto vlastny klenot vyvinuty aj vyrabany doma. Navyse tento motor je pripraveny aj na plnu integraciu plug-in varianty, pre.dalsiu redukciu emisii.
Takze prosim len neopisovat steky zo Spy webov ale sa aj trocha zamyslite, ci povodny text ma nejaky zmysel.
Ale samozrejme my petrolheadi mame obrovsku radost z takychto sprav.
Novy Maserati Nettuno V6 biturbo je fenomenalny motor, vyvinuty v Maserati rezii. Je vyrazne vykonnejsi, uspornejsi, lahsi a aj kompaktnejsi ako povodne V8. Nechapem, preco spekulujete o starom V8 do noveho Grand Coupe, ked Maserati ma doslova v regali takyto vlastny klenot vyvinuty aj vyrabany doma. Navyse tento motor je pripraveny aj na plnu integraciu plug-in varianty, pre.dalsiu redukciu emisii.
Takze prosim len neopisovat steky zo Spy webov ale sa aj trocha zamyslite, ci povodny text ma nejaky zmysel.
Ale samozrejme my petrolheadi mame obrovsku radost z takychto sprav.