Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
kuk
1
Líný lemry co by jim upadla ruka kdyby zastrčili jednu zásuvku, budou radši posílat 20 % elektrický energie v nivěč. Takhle se zachraňuje planeta. 😒 :no:
Anonym
0
Ideální bude bezdrátově dobít ten kanystr z článku vedle. A kdyby ten kanystr byl taky bezdrátový tak by se jenom položil do kufru a dobil by auto. Dále bych si představoval bezdrátový přenos z baterie EV do motoru - ušetří to přece hodně kabelu z drahých kovů. Vrcholným cílem by byl bezdrátový přenos energie z elektromotorů na kola. V tu chvíli bude planeta spasena.
Niemand
0
Ale zas to usmazi hlodavce co by sa ti chceli usadit po kapotou 😄
Tarsinion
Genesis už má 😉
S wireless nabíjením si hraje kde kdo, ale 300kW výkon nemá nikdo, Genesis má výkon nabíjení tuším něco kolem 11kW, což je pro větší baterie v EV zoufale pomalé.
Pre obchodaka co spravi 400 km denne je to malo, ale pre bezneho uzivatela pohoda. Za den najazdi 50-80 km. Zaparkuje a za 2 hodiny je baterka dobita.
Prave pri bezdrote by som nechcel velky vykon, lebo stratam sa tam neda zabranit.
Prave pri bezdrote by som nechcel velky vykon, lebo stratam sa tam neda zabranit.
Jenže bezdrát je na domácí nabíjení pro jezdce kolem komína úplný nesmysl, bezdrátová nabíječka a její zabudování třeba k rodinnému domu bude stát majlant a nikdy se nezaplatí. Na veřejné dobíjecí stanici to jakýs takýs smysl dává, protože auta se rychle střídají, možnost poškození nebo krádeže kabelů je vysoká a bezdrát se po mnoha použitích zaplatí, ale aby mohl fungovat na veřejné stanici, tak musí mít cca stejný výkon jako drát. Podle mě má bezdrátové dobíjení malými výkony smysl tak maximálně pro mobilní telefony, pro výkonná zařízení neřkuli EV je to sice v pohodě už řadu let realizovatelné, ale smysl mi to žádný nedává a také zájem o takové řešení ze strany uživatelů je minimální, uvidíme jaký zájem bude o výkonné řešení Porsche.