Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
PowerHouse
7
ale toto je obyčejné převlečené ID.3, co má do Kie daleko.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Elektromobil může své výhody nejlépe uplatnit v autech do města, nebo jako komfortní auto s jednoduchým ovládáním (není potřeba řadit, jaž na extrémní situace je možno ovládat auto pouze jedním pedálem).
Ale politika EU a marketing automobilek jdou přesně opačným směrem, kde elektromobily výhody nemají. Velké bachraté elektromobily s teoreticky dlouhým dojezdem, pseudosportovní auta.
Kdo chce emoce, koupí si Mustanga a ani s ním nemusí nikam vyjet, stačí ho před garáží nastartovat.
Ale politika EU a marketing automobilek jdou přesně opačným směrem, kde elektromobily výhody nemají. Velké bachraté elektromobily s teoreticky dlouhým dojezdem, pseudosportovní auta.
Kdo chce emoce, koupí si Mustanga a ani s ním nemusí nikam vyjet, stačí ho před garáží nastartovat.
Reakce elektromotoru jsou mnohem ''sportovnější'' než spalovacího. 😉
Kdo chce emoce od EV, tak vyjet bude muset. 😄
A na semaforech pojezdit Mustanga...
Kdo chce emoce od EV, tak vyjet bude muset. 😄
A na semaforech pojezdit Mustanga...
Pokud si sportovnost představuješ jako vystřelování ze semaforů, tak jistě.
Ja si "sportovnost" predstavuju spis takto😒br />
https😐/youtu.be/MEtEg1i4aX8
I kdyz se jedna mozna spis o zabavnost. 😁
I kdyz se jedna mozna spis o zabavnost. 😁
Pro antiřidiče možná. Ten kdo pozná skutečnou zábavu za volantem je zrychlení jen jeden parametr a často ani ne tak důležitý.
I s mx5 s jedna pětkou si na utažených cestách užiješ zábavu, že budeš mít úsměv od ucha k uchu (tedy ty ne, ty jsi přesně ten anti) a nebo můžeš tupě dělat rozjezd-zabrzdit-rozjezd-zabrzdi-rozjzd-zabrzdit, opatrně otočit na konci rovinky a to samé zpět.
I s mx5 s jedna pětkou si na utažených cestách užiješ zábavu, že budeš mít úsměv od ucha k uchu (tedy ty ne, ty jsi přesně ten anti) a nebo můžeš tupě dělat rozjezd-zabrzdit-rozjezd-zabrzdi-rozjzd-zabrzdit, opatrně otočit na konci rovinky a to samé zpět.
WinDiesel
Bude guvno, maximálně zlost až se vybijí baterky 😒] 😒] 😒]
Počkej na ty emoce, až to rozpálíš k zatačce a pak zjistíš, že tu hmotu musíš zastavit a ještě nějak do té zatáčky přemluvit 😁 nejednomu to může přihodit "hnědé" emoce na druhém konci těla od hlavy 😁
Žiješ v předsudcich a dezinformacich. Současná M3 a Tesla model 3 Performance váží stejně 😉
A pointa?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ten test nějak nechápu. Píší, že se Tesla 3 prodává na Michelin Primacy a testovali na Michelin Pilot Sport 4, tak jak to teda je?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Inu pointa je, ze stejnou hmotu musíš stejně zastavit. Snad už to tentokrat pobereš i ty. Psal mi mlok, že to taky chápe 😉
Zkusím to i pro ty pomalejší, kterým dneska evidentně velíš.
CUPRA - sportovnější odnož Seatu. Malý HB, hrající si na HH. Hmotnost cca 1800kg.
Už docvaklo? Ne?
Tak vytáhnu ještě elektrický Hummer, nebo elektrický Kamion. (Schválně se držím u elektrických spotřebičů, pro jednoduché to musím vysvětlit na jednoduchých věcech) . A co mají společného? Před stejnou zatáčkou je musí někdo zastavit a zatáčkou projet. A jaký je v nich rozdíl? Od Hummeru, ani kamionu nebude nikdo čekat mrštnost, lehkost a obratnost jako u HH a taky se tak nebudou snažit jet.
Už? Ještě ne?
Vlítne-li do zatáčky někdo dejme tomu s Fiestou ST s cca 1200 kg, bude mile překvapen a pobaven. Vlítne-li tam podobně někdo s Bornem, bude nemile překvapen a nebude pobaven.
Snad ti to takhle stačí, mloku. Svůj k svému, tak pozdravuj kamaráda mloka, určitě si dobře rozumíte.
CUPRA - sportovnější odnož Seatu. Malý HB, hrající si na HH. Hmotnost cca 1800kg.
Už docvaklo? Ne?
Tak vytáhnu ještě elektrický Hummer, nebo elektrický Kamion. (Schválně se držím u elektrických spotřebičů, pro jednoduché to musím vysvětlit na jednoduchých věcech) . A co mají společného? Před stejnou zatáčkou je musí někdo zastavit a zatáčkou projet. A jaký je v nich rozdíl? Od Hummeru, ani kamionu nebude nikdo čekat mrštnost, lehkost a obratnost jako u HH a taky se tak nebudou snažit jet.
Už? Ještě ne?
Vlítne-li do zatáčky někdo dejme tomu s Fiestou ST s cca 1200 kg, bude mile překvapen a pobaven. Vlítne-li tam podobně někdo s Bornem, bude nemile překvapen a nebude pobaven.
Snad ti to takhle stačí, mloku. Svůj k svému, tak pozdravuj kamaráda mloka, určitě si dobře rozumíte.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
...jsou fajn. To vymysleli pěkně. Šikovný zvlášť ve městě.
https😐/www.auto.cz/…born-budou-emoce?…
https😐/www.auto.cz/…born-budou-emoce?…
Jako někdo, kdo má sedačku prakticky vždy až v zadní pozici, tuhle koncepci předních sloupků naprosto nesnáším. Se divím, že možné auto s takovými tankovými průzory vůbec homologovat. Přitom ta koncepce nedává smysl ani energeticky, protože jestli takové až nad přední kola protažené čelní sklo ušetří něco na Cx, tak to v propálí na klimatizaci. Jak jednou někdo poznamenal, ideální tvar elektromobilu je Defender (na dálnici teda asi ne 😁 😁 ).
Filip Šerý
ale z Cupry to má leda tak znáček.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ono zase... první origo Cupra je SUVko se silným motorem... není to vyloženě značka supersportů.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
rohYpnol
VW se rozhodl vykalkulovat ideální design pro všechny. Hlavně aby byl genderově neutrální, neurazil může, ženy, to... Hlavně aby neurazil žluté, černé, rudé, bílé. Hlavně aby byl i pro geje, lesby, transvestity... Hlavně aby neurazil višnu, Alláha, Putina, ani žádného ze stovek řeckých bohů...ve výsledku vzniklo něco jako ID.3. Designérské dno. I takový Reliant Robin je vedle ID.3 kovbojem co má koule.
No, naštěstí tu je Cupra. Jinak naprosto marný počin koncernu VAG vlastně ukazuje, že jedno zoufalství může zachránit jiné zoufalství. Bravo. Jen kdyby to nebylo bezcharalterni EV, které přináší chutný oběd v plastovým kelímku a servíruje vám ho na odpadkovým koši ve sběrným dvoře elektroodpadu... :-!
No, naštěstí tu je Cupra. Jinak naprosto marný počin koncernu VAG vlastně ukazuje, že jedno zoufalství může zachránit jiné zoufalství. Bravo. Jen kdyby to nebylo bezcharalterni EV, které přináší chutný oběd v plastovým kelímku a servíruje vám ho na odpadkovým koši ve sběrným dvoře elektroodpadu... :-!
twistedTSD
+ celkem hezké EV
+ konečně normální kompakt v záplavě crossoverů
- cena na dvojnásobku toho, co bych za tu věc dal
- interiér otřesný
- Leon (klidně i starší) to jízdně roztrhá na kusy
- výkon dle nabití a teploty, vtipné
- 160 km/h haha
Prostě EV. Proč si tu věc za ty peníze koupit, mě jaksi nenapadá.
+ konečně normální kompakt v záplavě crossoverů
- cena na dvojnásobku toho, co bych za tu věc dal
- interiér otřesný
- Leon (klidně i starší) to jízdně roztrhá na kusy
- výkon dle nabití a teploty, vtipné
- 160 km/h haha
Prostě EV. Proč si tu věc za ty peníze koupit, mě jaksi nenapadá.
Tady mas par duvodu😒br />
Ekologie a emise (viz treba i vcerejsi clanek o Volvu...)
Ekonomicky provoz (jak se da jezdit ve spalovaku za 0,80 Kc/km?)
Minimalni udrzba, spolehlivost (odpadaji problemy se vstrikovanim, s cistenim spalin - EGR, DPF.. , s prevodovkou, s nachylnosti na kvalitu paliva atd.)
Okamzite reakce
Zadni pohon
Zadny otravny Start-Stop
Bezkonkurenci akusticky komfort (i se studenym motorem 😁 ) a plynulost
Predtopeni v zime vyklimatizovani predem v lete
EV topi ihned po vyjeti, ne az po zahrati
Ihned po vyjeti vykon k dispozici bez rizika zvyseneho opotrebeni motoru (zadny "studeny start"...)
V pripade moznosti nabijeni doma vyjizdeni vzdy po ranu "s plnou" a moznost skoro vubec nejezdit na verejne "cerpaci" (nabijeci) stanice
V pripade vlastnictvi RD moznost jezdit na solarni energii
A naslo by se mnoho dalsich vyhod elektromobilu. 😉
PS "Vykon dle nabiti a teploty" je skutecne vtipny bod 😁 v kontextu spalovaku v zime. Nebo ty vyjedes v mrazu a hned tocis auto do cervenyho? 😉
Jj elektromobily jsou v zime vysmivane, bo petrolhead vubec netusi, jakou spotrebu (a opotrebeni) ma jeho spalovak behem kratkych jizd v zime.
A o tom, ze spalovak obcas v zime vubec nenatartujes (narozdil od EV) taky nejak mlcis...
Ekonomicky provoz (jak se da jezdit ve spalovaku za 0,80 Kc/km?)
Minimalni udrzba, spolehlivost (odpadaji problemy se vstrikovanim, s cistenim spalin - EGR, DPF.. , s prevodovkou, s nachylnosti na kvalitu paliva atd.)
Okamzite reakce
Zadni pohon
Zadny otravny Start-Stop
Bezkonkurenci akusticky komfort (i se studenym motorem 😁 ) a plynulost
Predtopeni v zime vyklimatizovani predem v lete
EV topi ihned po vyjeti, ne az po zahrati
Ihned po vyjeti vykon k dispozici bez rizika zvyseneho opotrebeni motoru (zadny "studeny start"...)
V pripade moznosti nabijeni doma vyjizdeni vzdy po ranu "s plnou" a moznost skoro vubec nejezdit na verejne "cerpaci" (nabijeci) stanice
V pripade vlastnictvi RD moznost jezdit na solarni energii
A naslo by se mnoho dalsich vyhod elektromobilu. 😉
PS "Vykon dle nabiti a teploty" je skutecne vtipny bod 😁 v kontextu spalovaku v zime. Nebo ty vyjedes v mrazu a hned tocis auto do cervenyho? 😉
Jj elektromobily jsou v zime vysmivane, bo petrolhead vubec netusi, jakou spotrebu (a opotrebeni) ma jeho spalovak behem kratkych jizd v zime.
A o tom, ze spalovak obcas v zime vubec nenatartujes (narozdil od EV) taky nejak mlcis...
- ne
- to auto stojí mega, vážně chceš řešit ekonomický provoz?
- v žádném autě v rodině nemáme EGR, DPF ani automat
- budiž
- budiž
- je mi jedno
- budiž
- budiž, byť i u ICE se to dá řešit
- těch pár km u auta s chlazenými svody, popř. PTC a vyhřívanými sedačkami/volantem přežiju
- budiž, ale plný výkon bez prohřátého pohonného ústrojí nemá
- ve městě mám smůlu
- RD jsou prý neekologické, říkali
PS: nedělej ze sebe trotla, víš, že spalovák má cca konstantní výkon po celý rok a bez ohledu na používání, pouze je tam nutnost ho vždy zahřát, ale předjetí ti bude trvat pokaždé stejně. Podmínky á la 88 % baterie jsou naprosto směšné a pokud se vážně zajímáš o EV, tak to určitě víš. A že spalovák nenastartuješ? WTF, 12V baterie běžně odchází i v EV.
- to auto stojí mega, vážně chceš řešit ekonomický provoz?
- v žádném autě v rodině nemáme EGR, DPF ani automat
- budiž
- budiž
- je mi jedno
- budiž
- budiž, byť i u ICE se to dá řešit
- těch pár km u auta s chlazenými svody, popř. PTC a vyhřívanými sedačkami/volantem přežiju
- budiž, ale plný výkon bez prohřátého pohonného ústrojí nemá
- ve městě mám smůlu
- RD jsou prý neekologické, říkali
PS: nedělej ze sebe trotla, víš, že spalovák má cca konstantní výkon po celý rok a bez ohledu na používání, pouze je tam nutnost ho vždy zahřát, ale předjetí ti bude trvat pokaždé stejně. Podmínky á la 88 % baterie jsou naprosto směšné a pokud se vážně zajímáš o EV, tak to určitě víš. A že spalovák nenastartuješ? WTF, 12V baterie běžně odchází i v EV.
Zbytecna diskuze.
Jel jsi nekdy s EV, co melo vic nez 100kW?
V jakem stavu jsi nemohl predjizdet???
Jel jsi nekdy s EV, co melo vic nez 100kW?
V jakem stavu jsi nemohl predjizdet???
Zbytečná diskuse, pokud nedokážeš pochopit, že uvádět výkon, který není prakticky vůbec k dispozici, je pojeb.
Elektromobil má svoje výhody a spalovací auto zase svoje. Jede to tady pořád dokola… co mi přináší v aute katalyzátor a filtr pevných částic? Proč bych to měl kupovat?
Jinými slovy... budeme kupovat EV, až budeme muset 😄 ?
Ano. Nic jiného nám nezbude. Každému by se líbilo jezdit s V8 a benzin mít za pět korun.
Nebo aspoň s dvoulitrem a benzínem za 35.
Ale nic jiného nám nezbude, to je dneska poměrně jasný.
Já jen že to tu chvíli vypadalo, že by tím někdo jezdil rád.
PS: ono se to nějak vystříbří... zatím je nabídka EV děravá jak ústa staré ženy, když už má třeba Tesla 3 přijatelnou techniku, tak je to sedan s interiérem a la Ikea... časem tu bude i normální kombík s normální maximálkou a dojezdem... jen dostat ceny něčeho použitelnýho významně pod mega se asi nepovede.
Ale nic jiného nám nezbude, to je dneska poměrně jasný.
Já jen že to tu chvíli vypadalo, že by tím někdo jezdil rád.
PS: ono se to nějak vystříbří... zatím je nabídka EV děravá jak ústa staré ženy, když už má třeba Tesla 3 přijatelnou techniku, tak je to sedan s interiérem a la Ikea... časem tu bude i normální kombík s normální maximálkou a dojezdem... jen dostat ceny něčeho použitelnýho významně pod mega se asi nepovede.
Kohouti jsou malí páni, jitrenka řídí kokrhani😊
Dokud budeme moct, benzin bude samozřejmě memu srdci blíž. Ale obavam se, ze to nebude navěky.
Dokud budeme moct, benzin bude samozřejmě memu srdci blíž. Ale obavam se, ze to nebude navěky.
3_diamanty
Vyvola viac emocii ako tato 2 tonova el zehlicka...
Ja vim. I ASX a japonska kvalita.
Ale takovy Polo je nejvic, z toho emoce primo strikaj.
😄
Uz jsi jezdil s id.3?
Mozna kdyz se svezes, tak budes mluvit o "emocich" jinak.
A nechci te podcenovat, ale obavam se, ze rozdil v hmotnosti jizdne vubec nepoznas. Bo teziste proklate nizko. 😁
Ale takovy Polo je nejvic, z toho emoce primo strikaj.
😄
Uz jsi jezdil s id.3?
Mozna kdyz se svezes, tak budes mluvit o "emocich" jinak.
A nechci te podcenovat, ale obavam se, ze rozdil v hmotnosti jizdne vubec nepoznas. Bo teziste proklate nizko. 😁
skejpa
Proc to nekdo cpe pod Cupru ? Jako Seat OK. Ale krome toho, ze to ma mizernej elektrickej dojezd to je hlavne pomaly a ma to spatny jizdni vlastnosti. Tak proc Cupra ? Prooooc ?!
Hlavně je fakt komické jaké má Cupra coby PRÉMIOVÝ BRAND zázemí a jaké nabízí u nás služby.
Naprostá katastrofa. 😁 😁
Naprostá katastrofa. 😁 😁