Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠéf Škody Praze ukázal Enyaq Coupé. V maskovaném autě svezl i šéfdesignéra značky
19 komentářů
PowerHouse
když Oktávka a Superb stojí?
Dost možná tlačí na tyhle "zelené" auta víc a když už mají čipy, tak je naperou do EV. Osobně jsem si vyzvedával nejmenovaného hybrida před měsícem a prodejce mi už při objednávání řekl, že kdybych to chtěl v dieslu tak nebudu čekat 3 měsíce ale minimálně půl roku. To nedělal jako nějakou prodejní kličku, protože jsem hybrida chtěl a téma nafťáku přišlo až po podpisu smlouvy.
Bohužel je to tak, EV mají ve výrobě přednost, i když potřebují přibližně dvojnásobný počet čipů.
Nějaký zdroj, že je potřeba vic čipu, a to 2x?
Tohle byla informace přímo od někoho od "zdroje", ale fakt se mi to nechce hledat. Jedině pod nátlakem 😁
Ok, tak třeba tady v rychlosti jeden, ale není to ten ze kterého jsem čerpal.
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…ne-je-nedostatek
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…ne-je-nedostatek
Woombat
Vždyť to má 4 dveře a je to tučný jak hroch .... 😁 😁
Dnešní marketingoví odborníci nemajú šajn, čo je to kupé. Jeden blbec tak raz nazval tuším Passat CC a odvtedy to píšu všetci... Pritom výraz "štvordverové kupé" popiera sám seba. SUV kupé by v prípade dvojdveráku ešte šlo... 😉
Pred Passatom CC, ktorý prišiel v roku 2008, tu bol MB CLS už v roku 2004. Ten bol myslím tým, čo odštartoval oxymoron “štvordverové kupé”. A keď vidím “SUV kupé”, tak to je už idiocia na druhú. Ale je to len obraz dnešného sveta, kde je snaha postaviť všetko na hlavu.
curwasportiva
Přečtení nadpisu mě potěšilo. Coupé od Škody, ikdyž EV. Super. Až po rozkliknutí článku jsem zjistil, že se o žádné coupé nejedná, ale jde o pouze o pětidveřové SUV.
Ale ono to zapadá do dnešní postfaktické doby, kdy obyčejné kombi může být nazýváno shooting brake, městske SUV je lehce přizvedlý hatchback s pohonem jedné nápravy atd...
Ale ono to zapadá do dnešní postfaktické doby, kdy obyčejné kombi může být nazýváno shooting brake, městske SUV je lehce přizvedlý hatchback s pohonem jedné nápravy atd...
megacruiser
s oteklým autobusem aby zakryl fakt, jak moc to podělali s dodavatelskými řetězci. Hyundai i v útlumu nakupovala čipy na sklad a dodavatele si udržela, VW se prostě na dodavatele vykašlal a neodebral ani objednané čipy. Navíc se konkurence z Koreje a Japonska umí rychleji přizpůsobit, mají násobně rychlejší prototypování. Potom zase VW čipy chtěl ale to už měli dodavatelé nasmlouvané jiné odběratele. Stejně teď VW vypekl výrobce plastových dílů a ti opět hledají nové zákazníky, protože nad mistry světa z nestabilního autoprůmyslu zlomili hůl. Další chytráci ukecali EU aby zavedla 48% dovozní clo na hliníkové polotovary a šup, Čína reagovala omezením vývozu hořčíku bez kterého už si tu žádnou hliníkovou slitinu sami nevyrobíme. K tomu likvidační emisní povolenky a jiné nové "ekologické" daně a evropský průmysl to má spočítané. Co nezničí hloupými rozhodnutími manažeři, to zanikne kvůli vysokým nákladům.
Jojo tahala to na Mladoboleslavské dálnici 😁 Čekal bych, že tam vezou třeba baterku, nebo měřící přístroje, ale byl tam bordel, jako kdž jedou na chatu 😁