Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI – Sportování bere vážněji

47 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Výsledek je, že dojdu k začátku a na rohlíky kašlu.
Avatar - VDC
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Gazíkem s turbo benzínem, se zaplastovanými, zapadlými koly. Za deset jen se podíváš na plyn.
Mig_35
nikoho. ale musíš to překlikat a o to v téhle hře jde. projít celý supermarket k rohlíkům dozadu.
webpaja
Humus jsou podobné slinty, Kodiaq je auto.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
zajímají mne základní technická data auta a ne softwarové kraviny. Pokud to není diesel s manuální převodovkou a 4x4, nemá smysl ty obrázky ani otvírat. Nejlepší auta už byla.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nenapadá mě automobilka, která aktuálně nabízí hnusnější kola, než Škodovka. Fakt jsou to totální id1oti. Přitom kola dělají auto a jsem si jistej, že velká část lidí kupuje auto očima.
Mmch, je to mírně mimo téma, ale viděl jsem v TV reklamu na novou Fabku a tu snad natočili proto, aby Fabii nemuseli prodávat. Kola k zblití a celá reklama jakbysmet. Kupovat auto podle reklamy, koupím raději Dacii.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Vysledok zmrrrrrddomanagementu - outsourcing za kazdu cenu. Nechat vsetko robit v Cine a potom sa cudovat, ako sa kradnu technologie a v krize dostanes ... hoo uuu nooo.
topten
zrovna dnes me prisla zprava, ze jedno plato chipu (160ks) co mam objednany od kvetna a melo byt dodany v cervnu, pak v cervenci, srpnu, zari a naposledy 10. rijna nedodaji a do 48 hodin poslou dalsi termin.
nastesti mam zasoby jeste na rok dopredu, ale nekteri kolegove z branze nemaji nic, a jestli maj navic elektriku u bohemia energy, tak brzo pujdou o zebracke holi ...
TondaSverak
zase vybírá nejlevnější dodavatel?
Frantizsekk
Krabice RS
ProchyTom
Cus. Hele prave ze to neni osklivy. Ja ted kupoval bmw x4, prvni model do roku 2018, a mam to na 18 kolech a to mi teda neprijde proporcne z urcitych uhlu jak krasavice, i kdyz na to dam 20ky. Za to cim vic vidam Kodiak rs, tak ten vypada proste dobre z jakehokoli uhlu pohledu. Koupil jsem to protoze mam dobrej motor a vybavu, ale mel sem uz hezci auta.
Avatar - iudex
iudex
A ja podobne ako Foe hovorím: prečo nie? Je to veľké, priestranné, má to výkonný a kultivovaný motor. Áno, TDI sa tam pýta viac, ale ani veľké SUV nerobí len diaľničné cesty, mnohé cez pracovný týždeň neopustia mesto a robia krátke trasy, tam mi príde, že benzín trpí menej ako nafta. A hlavne dnes ľudia výkon nepotrebujú, ale chcú, práve včera som sa v našej hlavnej dedine zamýšľal nad tým, koľko je tam Mkových bavorských SUV (X3M, X5M). No a Kodiaq RS je také X3M pre chudobných.
Osobne by som bral tiež 2,0TSI, ale v slabšej 140 kW verzii, výkonu má už dostatok aj na SUV a z Kodiaqu športovec nikdy nebude. Ale mať nejakú výkonovú rezervu je fajn, plus tá výbava RS je fakticky kompletná, takže aj tá cena sa dá obhájiť.
Mig_35
Ne, Adovo tdíčko rozhodne močovina nezastaví 😄
topten
china (ta komunisticka) vyrabi celosvetove jen 6% chipu, 2.5x mensi evropa vyrabi celosvetove 9% chipu
placas nesmysle
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mě se ani tak nelíbí, ale budiž - subjektivní. Nicméně - není to stupidní? Koupíš si 180kw nejsilnější rádoby sportovní benzín, k němu 20" kola - aby to vypadalo dobře, a dostaneš odporný kola, abys ušetřil pět korun. Koupí si takovou konfiguraci (RS 180kw) někdo, kdo chce ušetřit deci za cenu potupy vzhledu celýho auta? Navíc - kdo vidí v reklamě Kodiaq RS, uvidí ho s těmi hnusy, aniž by věděl, že to může sundat a nevypadat jako retard bez vkusu.
Za mě tenhle výmysl s aerodynamickými plastovými kryty dělá jednoznačně víc škody, než užitku. Mohly být např. nabízeny jako doplňkové příslušenství.
Avatar - Beefcake
Beefcake
u nas sa uz vyhrazaju zastavenim vyroby mocoviny 😒]
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Někdy mi připadáš, že ti to myslí, ale antinafta ti tu mysl brzdí. Na 10 plných nádrží nafty u dodávky ti vyjde jedno dolití močky 12 litrů po 9,90. Prostě prd nic, vyrobí to v pohodě. Za to, že to nesmrdí to je malá daň.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Na kolech je to plast.
simson33
"Je tu nekdo komu tohle reseni vyhovuje? Ja mam snad nejkonfekcnejsich 181cm a stejne se s kazdou druhou integrovanou operkou peru."
Právě z uvedených důvodů mám nejraději sedadla VW ErgoActive, kde si můžu nastavit i vzdálenost opěrky od hlavy nebo prodloužit délku sedáku a ještě libovolně v přední části nastavit jeho sklon - tomu říkám komfort (!).
Předpokládám, že ErgoActive sedadla, která nabízí Kodiaq ve verzi Style budou obdobně dobrá.
Pokud jde o verzi RS, tak ta mě v současné podobě nic neříká. Turbo benzín a SUV, to nejde dohromady (nepočítám Cayenne nebo X5, která jsou o něčem jiném). Za mě do Kodiaqu jedině TDI, se 147kW taky žádná brzda provozu a spotřeba jinde. Tož tak!
simson33
Nesleduješ zprávy, Škoda Auto už přeci v letošním roce ukončila výrobu. Čipy tedy nepotřebuje!
Avatar - California_KNIGHT
California_KNIGHT
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - fOE
fOE
1) "Pro verzi RS jsou standardem sportovní sedačky s integrovanou opěrkou hlavy..."

Je tu nekdo komu tohle reseni vyhovuje? Ja mam snad nejkonfekcnejsich 181cm a stejne se s kazdou druhou integrovanou operkou peru. Jak to maji lepsi polovicky nebo male piva, jak to maji dlouhani... ?

2) "Naopak dlouhé přesuny po dálnici, samozřejmě v klidnějším tempu, pak konečně stlačily spotřebu pod 9 l/100 km."

Co si mam predstavit pod klidnejsim tempem? Je to v ramci rychlostnich limitu, nebo je to pod?

Jinak se mi kodiaq RS po zvazeni vseho vylozene libi. Vypada dobre, nebude to brzda, odveze rodinu a cenovka furt vzhledem k tomu co dnes kolik stoji v podstate prijemna. Za 1,3mio cenik velke rodinne auto s motorem? Proc ne.

PS: ten carbonovy(?) dekor na listach v interieru si skodovka mohla odpustit, vypada to groteskne. A jestli ten plastovej balast na kolech je taky carbon-look, pak detto.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Nechte to tak, prohlížení budíků mám nejraději.
webpaja
Aha, takže ten si hraje na X5M, ale nemá na to. CTR si hraje na NSX a nemá na to...atd atd.
Infi
"Stále nejde o žádné velké sportovní náčiní" . Absolutne sa zhodujem s nazorom novinara. Preco ma preboda RS v nazve modelu. Mozno Sport line to znamena ze sa vzhladovo len hra na sport. Kodiaq je hlavne rodinny prepravnik ktory sa na ceste hupe tak ze niektorym ludom byva zle od zaludka v nom. Nemam nic proti modelu Kodiaq len mi vadi, tak ako aj u ludi, ked sa na nieco hraju a nemaju na to.
Avatar - Ham.
Ham.
Souhlas, brzdám to určitě nepomáhá, ostatně jako většina opatření zaměřená na snižování CO2 nepomáhá dynamické jízdě. U brzd se to ještě dá nějak pořešit dodatečnými kanálky/přívody vzduchu pro brzdy z přední části nárazníku, které se i díky těmto zakrytováním začínají objevovat i u běžné produkce, za nejhorší zlo v honbě za nízkými jízdními odpory osobně považuji nasazování eko-pneumatik, to jsou zoufalé práskačky silně zaostávající prakticky ve všem vyjma jízdního odporu za běžnými pneu.
kpt.Budha
Co tomu asi říkají brzdy, když musí tenhle těžký kontejner zastavit a pak si nemají kudy odfouknout...u EV jasné, tam se přeci nebrzdí, tam se rekuperuje, ale zavírat přístup vzduchu u dost namáhaných kotoučů, nevím nevím.
Avatar - Emel
Emel
Zase tak výjimečný to není... uměl to Renault (od Laguny 2 - takový ty skládací s kloubem nahoře), umí to Opel (posuvný, u AGR)... a VW ErgoActive - hm, to teď nevím, tipoval bych, že to umí taky.
Integrovaný v ORS mi sedly bez problémů, ale je fakt, že hlavu si člověk úplně pohodlně neopře, ta opěrka je tam spíš jako bezpečnostní prvek - což zase nic proti, na židli většinou člověk taky hlavu neopírá.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Máš i nemáš pravdu. Škodovka má některé eko kola fakt hnusné, ale pak nabízí i hezký kola. Když Fabii měli na náplavce, byly tam dva kusy, jeden s ekokolama z reklamy, ošklivka a to v té propagační oranžové a jedenu šedou na normálních a té to seklo. Jen v konfigurátoru vypadají všechny hnusně 😁
Avatar - Ham.
Ham.
Ty kryty tam nejsou kvůli tvé úspoře pět korun, ale kvůli flotilovým emisím výrobce, vlk se nažere (EU úředník sledující CO2) a koza zůstane celá (automobilka a zákazník).
Avatar - Ham.
Ham.
Stačí sundat plastové kryty a nevypadají špatně.
https😐/img.auto.cz/…pbWc/7201057.jpg?…
kozakm
Co jsem tak pročítal Škoda fórum, tak obecně si tam sportovní sedadla pochvalují
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo, je hezký, že mají i normální kola. Všichni ostatní své modely prezentují ve vrcholných specifikacích, aby vypadaly co nejlíp. Škodovka je prezentuje tak, že po shlédnutí reklamy bych ani nedostal chuť podívat se do konfigurátoru.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Možná jsem to přehlídl, ale jinde než na škodovkách jsem si toho doposud nevšiml. Čímž nezpochybňuju tvůj důvod, ale ostatním to zřejmě za tu ostudu nestálo.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
topten
zrejme se cng pouziva pri vyrobe, nejspis kdyz tu smakuladu varej
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já jsem byl s těma sedačkama naprosto spokojenej. Ideál je tedy pro mě podélně nastavitelná opěrka hlavy, ale ta není mimo prémii moc běžná a Škoda ji neumí. Určitě pro mě byly tyhle "anatomy" pohodlnější, než standardní sedadla. Na druhou stranu - měřím 170, vyšší postavy to možná mají jinak.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
:yes: cng je drahé, nikdo ho nebude chtít 😄
topten
pise se, ze hrozi nedostatek, tak to jen posilam dal
udajne kvuli drahymu CNG, ale moc mi to neprijde jako realnej duvod.
no, tak se litr zdrazi z 10kc na 30 nebo 50, ale porad mi to neprijde jako zasadni problem

ale rejpnout sem si musel, to bys mi neodpustil 😄
Mig_35
nedostatek scánků?
topten
skodovka do tohodle klumpru dala prozirave benzin, protoze hrozi nedostatek mocoviny do dyzlu, takze vam co jeste stale jezdite chrochtama hrozi, ze budete jezdit sockou nebo na kole
Michal220
2 .klidnější tempo je 120-130 1 .kdyby se dala opěrka sedačky vyklopit bylo by lépe
Avatar - Ozzman
Ozzman
ale vypadá to dobře 😁
Avatar - wikinko
wikinko
ad 1) tie sedacky s integr opierkou su napriec koncernom katastrofalne, hlavu si neopriete za jazdy nikdy pretoze opierka je prilis vzadu. Je to skor parodia na dobru sportovu sedacku.