Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeO budoucnosti autoprůmyslu s ekonomem Radovanem Vávrou: Elektromobilů bych se nebál
257 komentářů
PowerHouse
Díky Foxconnu a dalším dodavatelům, to co Čína, dokáží i Vietnamci, Indové a další.
Foxconn ma nejaky vyvoj? Mám za to, že to je výroba a částečně sklady, na objednávku. Ne vývoj zařízení.
https😐/www.foxconn.com/…events/ev-events
Stellantis, Foxconn to Develop Breakthrough Digital Cockpits and Personalized Connected Services with Mobile Drive Joint Venture
https😐/www.foxconn.com/…ts/ev-events/604
https😐/www.honhai.com/…inal_5.18.21.pdf
Stellantis, Foxconn to Develop Breakthrough Digital Cockpits and Personalized Connected Services with Mobile Drive Joint Venture
https😐/www.foxconn.com/…ts/ev-events/604
https😐/www.honhai.com/…inal_5.18.21.pdf
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Místo, abyste se zamyslel nad tím, co řekl, řešíte oblečení. Nedopadnete dobře. :-!
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
WinDiesel
Někdo ho za to dobře platí, jinak by si tak nemohl lhát do kapsy.
Když se nemáme bát, tak proč nás do toho tak surově tlačí?
Já to chápu tak že bojí se elektrozkrati, něco si vymysleli a teď to jde velice ztuha.
Navíc elektrozkratovaný byznys 100% závisí na dotacích, podporách (v USA celostátní i lokální !!!)
Bez toho by se nekonalo téměř nic.
Když se nemáme bát, tak proč nás do toho tak surově tlačí?
Já to chápu tak že bojí se elektrozkrati, něco si vymysleli a teď to jde velice ztuha.
Navíc elektrozkratovaný byznys 100% závisí na dotacích, podporách (v USA celostátní i lokální !!!)
Bez toho by se nekonalo téměř nic.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gil54
....je v tom, že oni ty dědečky v ICE dojezdit v klidu a bez trestu nenechají. Už dnes je ICE znevýhodněn v porovnání s EV např. poplatkem za dálnice, za parkování a případně za silniční daň.
Neměl bych žádný problém, kdyby mluvili pravdu.
Neměl bych žádný problém, kdyby mluvili pravdu.
Přesně tak. Tady se nikdo nebaví o plynulém a svobodném přechodu k nové, lepší technologii.
Tady se bavíme o politickoideologickém převratu za bílého dne. A Evropa je tak blbá, že tomu ještě mnozí tleskají... VLASTNĚ TO STEJNÉ BYLO I PŘI NÁSTUPU KOMUNISMU K MOCI.
Tady se bavíme o politickoideologickém převratu za bílého dne. A Evropa je tak blbá, že tomu ještě mnozí tleskají... VLASTNĚ TO STEJNÉ BYLO I PŘI NÁSTUPU KOMUNISMU K MOCI.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Musis vychazet z toho ze lidi jsou porad stejne hloupi. Vezmi si takovyho hamunu. Ten kdyby zil ve 30tych letech, tak hajluje a honi zidy a kdyby zi o 10 let pozdeji u nas tak znarodnuje. Proste velka cast lidi lehce podlehne ideologii. Jedno jestli je nacisticka, ruda nebo zelena.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Byl bych strašně rád kdyby mi tohle někdo vysvětlil.
Jak je možné, že jsou ev likvidační pro individuální mobilitu když už dnes jsou reálné levnější než Spalovací auta před 20 lety?
Jak je možné, že jsou ev likvidační pro individuální mobilitu když už dnes jsou reálné levnější než Spalovací auta před 20 lety?
Jo který? ZOE za 800 tis Kč nebo Tesla za 2,6 mega? 😄 😄 😄 😄 😄
Evkvialent ZOE je Fiat Cinquecento 😄 😄 😄
Evkvialent ZOE je Fiat Cinquecento 😄 😄 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ev jako ID 3, Tesla 3 atd stojí od 1,2 mil.
Třeba dnes je na auto cz retro článek seat z roku 2000 za 600 000kc. V přepočtu na dnešní cenu tedy dražší než Tesla 3.
Takze znova, co je v tom za likvidaci individuální mobility?
Dokáže to zde někdo vysvětlit?
PS. Je tu takových kritiku ev a na tohle nikdo neodpoví...
To opravdu neumíte argumentovat?
Třeba dnes je na auto cz retro článek seat z roku 2000 za 600 000kc. V přepočtu na dnešní cenu tedy dražší než Tesla 3.
Takze znova, co je v tom za likvidaci individuální mobility?
Dokáže to zde někdo vysvětlit?
PS. Je tu takových kritiku ev a na tohle nikdo neodpoví...
To opravdu neumíte argumentovat?
Neresili jsme spolu nahodou ten priklad spalovaci citigo a ev citigo? Rozdil 100%.
Vezmi si Golf a ID3. Kolik stal 2 roky zpatky zakladni Golf a kolik stoji zakladni ID3 dneska? Porad nechapes ze jsou EV drazsi ve srovnani s ICE autama?
Vezmi si Golf a ID3. Kolik stal 2 roky zpatky zakladni Golf a kolik stoji zakladni ID3 dneska? Porad nechapes ze jsou EV drazsi ve srovnani s ICE autama?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ano řešili a už jsi se neozval.
Rozdíl Spalovací a e cicigo byl 140 tis. Najdi si ceníky. Takže žádných 100%.
Ale teď k tomu na co se ptám. V roce 2000 stala auta v přepočtu na dnešní ceny přes milion.
Proč jsou tedy dnes tyhle ceny likvidační pro individuální mobilutu a v roce 2000 to tak nebylo?
Rozdíl Spalovací a e cicigo byl 140 tis. Najdi si ceníky. Takže žádných 100%.
Ale teď k tomu na co se ptám. V roce 2000 stala auta v přepočtu na dnešní ceny přes milion.
Proč jsou tedy dnes tyhle ceny likvidační pro individuální mobilutu a v roce 2000 to tak nebylo?
Ty jsem si našel a posílal ti je základní Citigo stálo pod 200 tis a EV verze se nedala koupit pod 400. To je u mě 100%. Nezajímá mě kolik stála auta v roce 2000 a porovnávat to s dneškem. Řeš současnost. ID3 je od 917 000 stejně veliký Golf je od 580 tis. V tomhle případě to je spalovák vs EV cca 60%. Takže chápeš, proč někdo píše o cenách likvidačních pro individuální mobilitu? Lidi si nebudou kupovat obyčejný auta za milion, protože na to nebudou mít. V tom roce 2000, se kterým tu šermuješ, se prodávala auta za 200-300 tis, na což taková normální rodina dokázala dosáhnout.
Základní citigo možná, ale citigo které výbavou odpovídá e citigu se prodávalo úplně za jinou cenu. Rozdíl byl 140 tis.
A druhá věc a opět znova.
300 tis v roce 2000 bylo pro normální rodinu něco jako 750 tis dnes...
A druhá věc a opět znova.
300 tis v roce 2000 bylo pro normální rodinu něco jako 750 tis dnes...
Takže když auto za necelých 200 tis zdraží o 140 tis, tak je to zanedbatelné zdražení stejně tak ten Golf a ID3 60% rozdíl se ti zdá jako nic?
Znova. Proč tu travis takového času obhajobou něčeho a nejsi ochotný si najít ty ceníky citiga z roku 2019 o kterém mluvíš?
Ale, a taky znova.
Proc ceny aut v roce 2000 nejsou likvidační když v roce 2021 je za likvidační považuješ?
Koukni na inflaci, průměrnou mzdu atd.
PS. Podívej se na retro článek seat z víkendu. Seat s 81kw za 600 tis v roce 2000....
Ale, a taky znova.
Proc ceny aut v roce 2000 nejsou likvidační když v roce 2021 je za likvidační považuješ?
Koukni na inflaci, průměrnou mzdu atd.
PS. Podívej se na retro článek seat z víkendu. Seat s 81kw za 600 tis v roce 2000....
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
gutex
Za základě bezprecedentní EV ofenzivy v západní Evropě lze předpokládat, že spalováky vychcípají o dost dříve než je uvedeno. Elektromobilní strategii výrobců pochopitelně neurčují východní švejci, ale vývoj na západoevropských trzích, kde pluginy aktuálně atakují 30% nových registrací, přičemž ještě před rokem to bylo sotva 10% :-! https😐/insideevs.com/…s-september2021/
EU se do 10 let rozpadne a zkrachuje, žádný strachy. Před krachem bude kilowatka za 30 kč, stavební proud za 50 a litr benzínu za 60-90 kč a ceny plynu stoupnou o další 500%.
Bude se masivně střílet a věšet na kandelábry a rabovat a budou statisíce blackoutů a sebevraždy stopnou někde kolem 6000% a krminalita někde mezi 300-15000%
😄 😄 😄 😄 😄 😄
Bude se masivně střílet a věšet na kandelábry a rabovat a budou statisíce blackoutů a sebevraždy stopnou někde kolem 6000% a krminalita někde mezi 300-15000%
😄 😄 😄 😄 😄 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dočkej času, zatím se vše co sem predikoval do puntíku splnilo s vyjimkou krachu FCA (ke kterému by ovšem došlo kdyby se nespojili s PSA) 😄 😄 😄 😄
Ano, registraci EV je vice, kdyz jsou dotovany a spalovaky persekuovany. To je pak ten trh pekne pokriveny a lidi radeji koupi EV. Ale Norsko nam ukazuje kam to vede. Nejdrive zvyhodnit EV a az je jich dost a dojdou prachy tak se zvyhodneni zacne omezovat a omezovat a pak uz to neni takova vyhra jako na zacatku. Ze?
traveldrive
"Ale elektromobily potřebují garážové stání větší kvůli příjezdu hasicích aut. Potřebují tam nádrže s vodou, jiné nájezdové úhly." - to čom?
Vážne, ten človek mi príde dosť divný. Má to v hlave v poriadku?
Vážne, ten človek mi príde dosť divný. Má to v hlave v poriadku?
rohYpnol
Pan ekonom vyplodil snůšku nesmyslných a nespojitých názorů bez jakýchkoliv opor v realitě.
Evropa nejsou jen velká města. Česká republika není jen Praha a Vinohrady! Pražskej pepík si možná vystačí s lítačkou díky metru, které staví na úkor celé republiky. To jim umožňuje tenhle životní styl. Světe div se, na venkově - a možná to pepík neví - metro fakt nejezdí.
A to že do Brna je to na konečnou metra a pak už jen jedna zastávka, tak to je vtip kdyby to někdo nevěděl... Tyhle eurosocialistické kecy a sra*ky o sdílené ekonomice, sdílené mobilitě jsou absolutní bullshit. Nikdo tohle nechce. Nikdo to nepreferuje. Ale ano, ve velkých městech jsou do toho mladí tlačeni díky předraženosti. Ano, to je to jak se máme líp. Ale mladý člověk absolutně nemá na to aby si koupil vlastní 1+1 v Praze. Nemá na to aby si koupil EV v běžné velikosti spalováku. A nebude na to mít do konce svého života.
Jediná cesta je 5 minut po dvanácté zařadit zpátečku a Gréty, Diesse a další zalít do betonu základů gigafactory. Evropa zvolila Green New Deal, aniž by kdokoliv z politiků, ekologů a ekonomů měl spočítané a vymyšlené, co to bude stát, co to bude znamenat, jaké budou dopady a co je pro to třeba udělat.
Čína, Indie, Rusko se jen směje... Evropa se prostě zničí sama. Viz teď ceny energií. Opravdu se "těším" na to, až tu za 10, 15 let budeme obnovovat těžbu uhlí, protože nám prostě nic jiného nezbude. EV mobilita není cestou. Hyundai se přiklání k vodíku, Toyota drží hybridy co to jen jde, BMW nepřímo zpochybňuje EV... Bohužel, Evropa je natolik blbá, že opravdu potřebuje položit oběť nejvyšší a to celý autoprůmysl.
A ČR jako montovna automobilů na to doplatí opět nejvíc z celé Evropy. Jsme best in covid, budeme taktéž best in RIP EU automotive... :-! :-! 😒 Navíc poděkujme andrejovi, který ty základy stability české ekonomiky podkopal fakt excelentně! Naštěstí už bude makat (=škodit) 18hodin denně jen z opozice. :-!
Evropa nejsou jen velká města. Česká republika není jen Praha a Vinohrady! Pražskej pepík si možná vystačí s lítačkou díky metru, které staví na úkor celé republiky. To jim umožňuje tenhle životní styl. Světe div se, na venkově - a možná to pepík neví - metro fakt nejezdí.
A to že do Brna je to na konečnou metra a pak už jen jedna zastávka, tak to je vtip kdyby to někdo nevěděl... Tyhle eurosocialistické kecy a sra*ky o sdílené ekonomice, sdílené mobilitě jsou absolutní bullshit. Nikdo tohle nechce. Nikdo to nepreferuje. Ale ano, ve velkých městech jsou do toho mladí tlačeni díky předraženosti. Ano, to je to jak se máme líp. Ale mladý člověk absolutně nemá na to aby si koupil vlastní 1+1 v Praze. Nemá na to aby si koupil EV v běžné velikosti spalováku. A nebude na to mít do konce svého života.
Jediná cesta je 5 minut po dvanácté zařadit zpátečku a Gréty, Diesse a další zalít do betonu základů gigafactory. Evropa zvolila Green New Deal, aniž by kdokoliv z politiků, ekologů a ekonomů měl spočítané a vymyšlené, co to bude stát, co to bude znamenat, jaké budou dopady a co je pro to třeba udělat.
Čína, Indie, Rusko se jen směje... Evropa se prostě zničí sama. Viz teď ceny energií. Opravdu se "těším" na to, až tu za 10, 15 let budeme obnovovat těžbu uhlí, protože nám prostě nic jiného nezbude. EV mobilita není cestou. Hyundai se přiklání k vodíku, Toyota drží hybridy co to jen jde, BMW nepřímo zpochybňuje EV... Bohužel, Evropa je natolik blbá, že opravdu potřebuje položit oběť nejvyšší a to celý autoprůmysl.
A ČR jako montovna automobilů na to doplatí opět nejvíc z celé Evropy. Jsme best in covid, budeme taktéž best in RIP EU automotive... :-! :-! 😒 Navíc poděkujme andrejovi, který ty základy stability české ekonomiky podkopal fakt excelentně! Naštěstí už bude makat (=škodit) 18hodin denně jen z opozice. :-!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zaprvé se už vyser na ty velké písmena, fakt jsi na ně ujetý! A za druhé, rohYpnool se tobě a Vávrovi snažil nastínit ty konsekvence, o kerých ten GWDeal vůbec nepřemýšlí, protože nejde o dopady na nejchudší, jak si ti naleštění ubožáci v Bruseli myslí, ale o celou střední třídu, kterou mají v plánu ožebračit! Jen těm, co všechno tlačí ideologicky a fananticky, s klapkami na očích nedochází, že likvidují celou jednu generaci na základě snu o lepších zítřcích! A že je to ideologie ti vylsěvtlím na jednom jediném příkladu- v roce 2010 se Něměcko usneslo, že JE bude provozovat minimálně do roku 2040 s tím, že každý stav JE bude posuzovat individuálně, ty novější by molhy třeba i pokračovat. To platilo 1/4 rku, do března 2011, kdy zemětřesení a následná tsunami zalilo Fukušimu. A zvedla se protijaderná hysterie na kterou vláda s Angel ou včele ragovala od stolu-zavřením německých JE v roce 2022! Nikoho nezajímala fakta o tom ,co se ve Fukušimě stalo. Zvítězila ideologie. A protože je Německo hlavní říši EU, tak se Energiewende na programu EK a ta jí tlačí na sílu, ne na rozum. Všichni si myslí, že náraz do zdi přijde, možná už tuto zimu, pak se uvidí. Problém je, že Němci nedělají malé chyby, naopak, k rozumu je vždy přivedla až bezpodmínečná kapitulace! Otázka je, koho stáhnou s sebou!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nechat řídit Evropu národ, který spáchal holocaust, je naprosté šílenství.
Německo je dávno muslimskou kolonií, a my tyhle lidi necháváme rozhodovat o naší budoucnosti!!!
Německo je dávno muslimskou kolonií, a my tyhle lidi necháváme rozhodovat o naší budoucnosti!!!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty jsi vůl
Paranoidní schizofrenie, Hammuník je takovej náš zelenej John Nash 😄 😄 😄
Taky sestavuje z článků v novoinách zprávy skryté mezi řádky za pomocí kodů, kterým rozumí jen on sám 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Taky sestavuje z článků v novoinách zprávy skryté mezi řádky za pomocí kodů, kterým rozumí jen on sám 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To že mě přirovnáváš k Čubovi je pro mě pocta.
Kdyby vlády od roku 1990 doted měli jako ministry samé Čuby, tak sme dneska někde úplně jinde.
To byl velice chytrý člověk a velmi schopný manažer.
Kdyby vlády od roku 1990 doted měli jako ministry samé Čuby, tak sme dneska někde úplně jinde.
To byl velice chytrý člověk a velmi schopný manažer.
Jenze to on nevi, on ma hlavu vrazenou v EU zadeli a uz ani nevylejza
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja mluvil o tobe, ne o Vavrovi
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zkrachoval = byl odstaven. Stáníček Devátý, Venda "Tlačenka a dvanáctka" Havel a spol., nebezpečné slušovické nitky artd - nemá smysl s tebou o tom diskutovat.
to bys o tom musel něco vědět 😄
https😐/www.idnes.cz/…_zlin-zpravy_toi
to bys o tom musel něco vědět 😄
https😐/www.idnes.cz/…_zlin-zpravy_toi
Cína aktuálně těží uhlí co to jde a má vypnoutých 35% všech továren a někde nefungují ani semafory.
Asi tolik k číně, Indie má vypnutno cca 50% továren
Asi tolik k číně, Indie má vypnutno cca 50% továren
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Že to bez uhlí a jádra nejde a minimálně dalších 50 let NEPUJDE!!!
Kdo si myslí že ano, je fanatický neobolševický utopista, následník Mičurinců a Lysenkistů
Kdo si myslí že ano, je fanatický neobolševický utopista, následník Mičurinců a Lysenkistů
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bez uhlí to fakt nepůjde, pokud se nepostavi celosvětově 150 klasických JE generace III+ nebo 4 (rychlé rekaotry chlazené sodíkem či olovem) nebo cca 600 paroplynů .
Čekat není na co, mělo se stavět masivně už před 20 lety 😄 😄 😄
Čekat není na co, mělo se stavět masivně už před 20 lety 😄 😄 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jasně, reaktor s rychlými neutrony chlazený sodíkem je facelift druhý generace 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Když o tom nic nevíš, radši o tom nic nepiš, si za trotla
https😐/en.wikipedia.org/…ation_IV_reactor
Že to Evropa neumí stavět není opravdu můj problém, Rusko a Čína to stavět umí a taky to staví a stejně tak staví i SMR.
https😐/en.wikipedia.org/…ar_Power_Station
https😐/en.wikipedia.org/wiki/CFR-600
číně to toho bude dodávat palivo TVEL, tedy Rosatom
https😐/oenergetice.cz/…zlaty-dul-sibiri
Když o tom nic nevíš, radši o tom nic nepiš, si za trotla
https😐/en.wikipedia.org/…ation_IV_reactor
Že to Evropa neumí stavět není opravdu můj problém, Rusko a Čína to stavět umí a taky to staví a stejně tak staví i SMR.
https😐/en.wikipedia.org/…ar_Power_Station
https😐/en.wikipedia.org/wiki/CFR-600
číně to toho bude dodávat palivo TVEL, tedy Rosatom
https😐/oenergetice.cz/…zlaty-dul-sibiri
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Umíš číst? Je to 4 generace (BN+CFR) a nové ruské VVER jsou 3+ generace.
https😐/en.wikipedia.org/…tion_III_reactor
Chceš zpochybnovat jaderné odborníky?
Ty máš FJFI nebo ČVUT plácale?
https😐/en.wikipedia.org/…tion_III_reactor
Chceš zpochybnovat jaderné odborníky?
Ty máš FJFI nebo ČVUT plácale?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Rusko a Čína na nic nečeká a staví všechno co umí doslova po celém světě.
A k tomu umí přepracovat vyhořelé palivo http😐/www.enviweb.cz/120158
V tom je ten zásadní rozdil, žvanile
A k tomu umí přepracovat vyhořelé palivo http😐/www.enviweb.cz/120158
V tom je ten zásadní rozdil, žvanile
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Svět co se nechová po mým je akorát zelená neobolševistická utopistická EU včele s kašpary a zoufalci, který staví ideologii na první místo
Všude jinde staví bud všechno možné nebo nedělají takovéhle brutální omezení popř. nedalají vůbec žádná omezení. A nemaj OZE jako jediný zdroj energie, narozdíl od Eurobolševických pitomců
Všude jinde staví bud všechno možné nebo nedělají takovéhle brutální omezení popř. nedalají vůbec žádná omezení. A nemaj OZE jako jediný zdroj energie, narozdíl od Eurobolševických pitomců
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Čína staví všechno proto, aby až nebude foukat a svítit měla na co jet, proto má uhelky i masivně staví jádro.
A to samé dělá i rusko, afrika, arábie, jižní amerika a některé chytřejší státy EU, kterým to opět staví rusko a čína, resp. halvně Rusko.
Protože ROSATOM je absolutně největší atomová korporace na světě, která umí postavit a zpracovat to co nikdo další na světě 😄
https😐/atominfo.cz/…ntaz-reaktorove/
A to samé dělá i rusko, afrika, arábie, jižní amerika a některé chytřejší státy EU, kterým to opět staví rusko a čína, resp. halvně Rusko.
Protože ROSATOM je absolutně největší atomová korporace na světě, která umí postavit a zpracovat to co nikdo další na světě 😄
https😐/atominfo.cz/…ntaz-reaktorove/
Čechům tak zůstává nadále skrytá informace o tom, že plán ČEZ na náhradu odstavených uhelných kapacit fotovoltaikou je nedostatečný. Běžně žijící člověk tak nadále také setrvává v klamu, že o to, aby v budoucnu svítil a topil, je tak nějak postaráno. Jenže ono není. Ovšem místo toho, aby mu tohle média sdělila i s tím, jak mu to změní život, jej zahrnují strašidelnými zprávami o tom, jak je Česko velkým producentem oxidu uhličitého v přepočtu na hlavu. Nebo o tom, jak je hrozné, že některé uhelné elektrárny dostaly výjimku v řádu let z nejnovějších a nejpřísnějších emisních eurolimitů.
Přepočet emisí na hlavu je přitom z hlediska světových emisí a podílu Česka na nich úplně k ničemu. Je to jen propagandistické číslo, jež nic nemění na tom, že veškeré české emise CO2 představují asi 0,3 procenta těch světových. A emisní výjimky se mohou zdát špatné jen do chvíle, kdy si uvědomíme, že za ty uhelné elektrárny není náhrada. Nebo kdy si uvědomíme, jak malými objemy škodlivin oproti minulosti se ty nynější limity zabývají. Což jsou ovšem informace, jež se v hlavních českých médiích nedočtete. (S výjimkou Reflexu.)
Redaktoři, Českou televizí a Českou tiskovou kanceláří počínaje, dlouhodobě před diváky, čtenáři i posluchači zatajují informace o skutečném stavu a budoucnosti české energetiky. Zatajují také informace o dopadech unijních plánů na český průmysl i na české domácnosti a jejich kupní sílu. Tají jim i fakta o skutečných výrobních možnostech obnovitelných zdrojů elektřiny, především fotovoltaiky a větrných elektráren. O neskutečných penězích, které by bylo nutné investovat do nezbytných bateriových úložišť, se také nedočtete, ani to v České televizi neuvidíte.
Především a v mnoha případech pouze kvůli novinářům lidé nemají nejmenší tušení, co se na ně z Bruselu řítí. (Z Bruselu, kde to podepsal i předseda české vlády Andrej Babiš, aby bylo vše jasné.) Je to ostatně i chyba politiků z většiny stran, že o skutečných následcích „dekarbonizace“ energetiky s lidmi a médii nemluví. Kdo jiný by to měl vytáhnout na veřejnost, než oni, když už to neudělají novináři? Jsou přeci placeni z našich daní za to, že nám slouží, ne? Jenže „služba“ většiny z nich se v případě energetiky scvrkla v pouhé přijetí toho, co diktují eurokomisaři. Ti přitom nemají co diktovat. Jejich prací je totiž dělat to, čím je pověří Evropská rada, složená z premiérů či prezidentů členských států. Nejsou tedy žádná šlechta, která může nepřikyvujícího politika poslat na hranici za herezi. Přesto se většina politiků tváří, že s tím co přichází z Bruselu, se nedá nic dělat. Dá. Jen by se nesměli bát. Jenže se bojí. Takže jim mlčení novinářů je náramně vhod. A část Čechů si proto i nadále myslí, že jde jen o „záchranu klimatu“ a další části je to všechno úplně jedno.
Ve skutečnosti jde o to, zda budeme mít v blízké budoucnosti teplo a elektřinu a jestli na ně budeme mít. A to není právě málo.
Přepočet emisí na hlavu je přitom z hlediska světových emisí a podílu Česka na nich úplně k ničemu. Je to jen propagandistické číslo, jež nic nemění na tom, že veškeré české emise CO2 představují asi 0,3 procenta těch světových. A emisní výjimky se mohou zdát špatné jen do chvíle, kdy si uvědomíme, že za ty uhelné elektrárny není náhrada. Nebo kdy si uvědomíme, jak malými objemy škodlivin oproti minulosti se ty nynější limity zabývají. Což jsou ovšem informace, jež se v hlavních českých médiích nedočtete. (S výjimkou Reflexu.)
Redaktoři, Českou televizí a Českou tiskovou kanceláří počínaje, dlouhodobě před diváky, čtenáři i posluchači zatajují informace o skutečném stavu a budoucnosti české energetiky. Zatajují také informace o dopadech unijních plánů na český průmysl i na české domácnosti a jejich kupní sílu. Tají jim i fakta o skutečných výrobních možnostech obnovitelných zdrojů elektřiny, především fotovoltaiky a větrných elektráren. O neskutečných penězích, které by bylo nutné investovat do nezbytných bateriových úložišť, se také nedočtete, ani to v České televizi neuvidíte.
Především a v mnoha případech pouze kvůli novinářům lidé nemají nejmenší tušení, co se na ně z Bruselu řítí. (Z Bruselu, kde to podepsal i předseda české vlády Andrej Babiš, aby bylo vše jasné.) Je to ostatně i chyba politiků z většiny stran, že o skutečných následcích „dekarbonizace“ energetiky s lidmi a médii nemluví. Kdo jiný by to měl vytáhnout na veřejnost, než oni, když už to neudělají novináři? Jsou přeci placeni z našich daní za to, že nám slouží, ne? Jenže „služba“ většiny z nich se v případě energetiky scvrkla v pouhé přijetí toho, co diktují eurokomisaři. Ti přitom nemají co diktovat. Jejich prací je totiž dělat to, čím je pověří Evropská rada, složená z premiérů či prezidentů členských států. Nejsou tedy žádná šlechta, která může nepřikyvujícího politika poslat na hranici za herezi. Přesto se většina politiků tváří, že s tím co přichází z Bruselu, se nedá nic dělat. Dá. Jen by se nesměli bát. Jenže se bojí. Takže jim mlčení novinářů je náramně vhod. A část Čechů si proto i nadále myslí, že jde jen o „záchranu klimatu“ a další části je to všechno úplně jedno.
Ve skutečnosti jde o to, zda budeme mít v blízké budoucnosti teplo a elektřinu a jestli na ně budeme mít. A to není právě málo.
Rusko a Čína už se těší jak na trzích mimo EU nahradí téměř veškerou produkci EU svými výrobky. Zkrachujete.
----------------------------------------
S ohledem na to, jak kdo „bojuje“ s CO2 je bruselský plán obdobný tomu, jako kdyby USA za druhé světové války spoléhali na dodávky munice z Japonska.
Nebo jinak. Ceny elektřiny a tepla, kvůli vynucenému a rychlému přechodu půjdou nahoru. Dost možná nahoru přímo poletí. Každý v Česku či jinde v Unii tak bude platit nehorázné peníze za to, aby svítil a topil. Přitom lidé ve státech, které emise oxidu nijak nesnižují, budou platit za stejné energie daleko, daleko méně. Úbytek oxidu uhličitého ty ostatní země přitom hravě vymažou. To je ta spravedlnost, o které zelení od Bruselu po Prahu mluví? Evropské firmy budou vyrábět draze, protože budou mít drahé energie. Budou mít tedy problémy s konkurenceschopností. To jen proto, aby firmy v ostatních zemích mohly vyrábět levněji, aby ty evropské vytlačily z trhů a přitom zvyšovaly globální emise?
Na tom navrhovaná uhlíková cla nic nezmění. Protože už je jen velmi málo věcí, které by si z EU jiné země musely koupit… Pod vedením Bruselu tahat za stále kratší konec lana. A emise to nesníží.
Tenhle nesmyslně postavený „boj“ však zaplatíme všichni. Protože naše státy, stejně jako EU to všechno financují na dluh. A když to není na dluh, tak to stejně musíme zaplatit. Třeba jako náklady na bateriová úložiště, jež v rámci EU budou vyžadovat biliony eur. Které nikdo nemá.
----------------------------------------
S ohledem na to, jak kdo „bojuje“ s CO2 je bruselský plán obdobný tomu, jako kdyby USA za druhé světové války spoléhali na dodávky munice z Japonska.
Nebo jinak. Ceny elektřiny a tepla, kvůli vynucenému a rychlému přechodu půjdou nahoru. Dost možná nahoru přímo poletí. Každý v Česku či jinde v Unii tak bude platit nehorázné peníze za to, aby svítil a topil. Přitom lidé ve státech, které emise oxidu nijak nesnižují, budou platit za stejné energie daleko, daleko méně. Úbytek oxidu uhličitého ty ostatní země přitom hravě vymažou. To je ta spravedlnost, o které zelení od Bruselu po Prahu mluví? Evropské firmy budou vyrábět draze, protože budou mít drahé energie. Budou mít tedy problémy s konkurenceschopností. To jen proto, aby firmy v ostatních zemích mohly vyrábět levněji, aby ty evropské vytlačily z trhů a přitom zvyšovaly globální emise?
Na tom navrhovaná uhlíková cla nic nezmění. Protože už je jen velmi málo věcí, které by si z EU jiné země musely koupit… Pod vedením Bruselu tahat za stále kratší konec lana. A emise to nesníží.
Tenhle nesmyslně postavený „boj“ však zaplatíme všichni. Protože naše státy, stejně jako EU to všechno financují na dluh. A když to není na dluh, tak to stejně musíme zaplatit. Třeba jako náklady na bateriová úložiště, jež v rámci EU budou vyžadovat biliony eur. Které nikdo nemá.
rohYpnol
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mýlíš se, rohYpnole, nebude to ani jako v Maxovi, EU cíleně likviduje přes emisní povolenky výrobu železa a oceli, a té začne být na Světě nedostatek a nebude to už tak dlouho trvat. Se surovinami jsem na tom z hlediska výroby bledě, v Evropě není vlastně nic, pro Green Deal potřebujeme.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ty jsi vážně hlupák! Ropa je dostatečně zajištěná už 60 let. A na dalších 100 bude. Navíc se dá vyrábět synteticky, ekologicky!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Modrý blesk
Kde už jsem to kdysi slyšel? Např. v 80 letech také byla vedoucí úloha KSČ daná, dokonce ústavou, a nezpochybnitelná a jak to dopadlo je obecně známé..., Nebo "Se SSSR na věčné časy a nikdy jinak" a opět jak to dopadlo je známo. A skutečnost, že se někdo v EU kolem roku 2010 rozhodl, že už nebude platit za drahá fosilní paliva, aniž by měl vymyšlenou plnohodnotnou funkční náhradu, a že bude politicky prosazovat elektroauta bez ohledu na ekonomiku a technickou stránku je tak také spíše ideologické rozhodnutí ne nepodobné tomu co tu již bylo...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně tak.
Eurohujerství. Ekosocialismus. Absolutní selhání tržní ekonomiky. Centrální plánování.
EU = RVHP 2021
Eurohujerství. Ekosocialismus. Absolutní selhání tržní ekonomiky. Centrální plánování.
EU = RVHP 2021
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Aby ses probral, troubo!
" V roce 2008 představovala EU 22 procent světové přidané hodnoty výroby, v roce 2019 to bylo jen 15 procent. V roce 2001 bylo 14 z 50 největších světových společností evropskými, dnes pouze 7. Mezi 10 největšími finančními centry na světě neexistuje v Evropské unii jediné místo. Před třiceti lety podala Evropská unie sedmkrát více oznámení o patentech než Čína, zatímco dnes Čína podá čtrnáctkrát více než Evropská unie.
Za posledních 25 let ve světě bylo založeno 20 společností, jejichž hodnota dnes přesahuje 100 miliard dolarů: 9 amerických, 8 čínských, není mezi nimi žádná evropská společnost. Co se to stalo s naší unií? Za posledních třicet let Spojené státy zvýšily své vojenské výdaje o více než 30 procent, Čína zvýšila svůj vojenský rozpočet devětkrát, což znamená o 900 procent. Dnes je EU tam, kde byla před třiceti lety. Dnes jsou mezi deseti zeměmi s nejvyššími vojenskými výdaji pouze dvě země z Evropské unie. Co se to stalo s naší Evropskou unií?"- chceš tvrdit, že za to nemůžou neomarxisti ve vedení EU?
" V roce 2008 představovala EU 22 procent světové přidané hodnoty výroby, v roce 2019 to bylo jen 15 procent. V roce 2001 bylo 14 z 50 největších světových společností evropskými, dnes pouze 7. Mezi 10 největšími finančními centry na světě neexistuje v Evropské unii jediné místo. Před třiceti lety podala Evropská unie sedmkrát více oznámení o patentech než Čína, zatímco dnes Čína podá čtrnáctkrát více než Evropská unie.
Za posledních 25 let ve světě bylo založeno 20 společností, jejichž hodnota dnes přesahuje 100 miliard dolarů: 9 amerických, 8 čínských, není mezi nimi žádná evropská společnost. Co se to stalo s naší unií? Za posledních třicet let Spojené státy zvýšily své vojenské výdaje o více než 30 procent, Čína zvýšila svůj vojenský rozpočet devětkrát, což znamená o 900 procent. Dnes je EU tam, kde byla před třiceti lety. Dnes jsou mezi deseti zeměmi s nejvyššími vojenskými výdaji pouze dvě země z Evropské unie. Co se to stalo s naší Evropskou unií?"- chceš tvrdit, že za to nemůžou neomarxisti ve vedení EU?
Není pochopitelné o čem píšete k čemu se vůbec vyjadřujete? A nevím proč mi podsouváte co mi vadí? Ale je vidět, že asi soudruzi jsou Váš vzor, protože Ti také byli stále včele a VPŘEDU a dle hesla "Kupředu levá, zpátky ni krok!".
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ano určováním pohonu osobních aut ve jménu ekologie to začíná, pokračovat může přes řadu dalších omezení opět ve jménu ekologie a může to končit další diktaturou.
PS: Co je moderní a ekologické např. na Tesle S, která má baterii o váze přes půl tuny, ve které je stovky kil chemikálií neznámého složení a desítky kil drahých kovů s životností na 10-12 let?
PS: Co je moderní a ekologické např. na Tesle S, která má baterii o váze přes půl tuny, ve které je stovky kil chemikálií neznámého složení a desítky kil drahých kovů s životností na 10-12 let?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nechápu proč mám vysvětlovat a když se ptám, to by měli vysvětlit takový co EV tlačí dopředu jako jedinou správnou volbu! A proč složení elektrolytu baterií EV nezveřejní výrobci EV, aby ukázaly jak jsou EV ekologická při výrobě a recyklaci? A nebo to můžete zveřejnit VY, jako osvícený zastánce EV, jako jediné správné cesty, a předat informace nám co to nevíme a když se ptáme, tak nikdo konkrétního nic neuvede... Tomu opravdu nerozumím!
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ale v klidu. Všichni ví, že ropy je stále dost a dost. Na hledání alternativních zdrojů energie je času haba kuk.
Kdyby byly státy chytré, tak uzavřou takové dohody, že určité % ze zisku těžby ropy půjde na vývoj nových zdrojů energie. Čím víc by se těžilo, tím víc by bylo peněz na výzkum a vývoj.
Ale vytvoření umělého světa emisních povolenek, která TRESTÁ SPOTŘEBU aniž by nabízela alternativní řešení, to je prostě hanebný zločin!
Kdyby byly státy chytré, tak uzavřou takové dohody, že určité % ze zisku těžby ropy půjde na vývoj nových zdrojů energie. Čím víc by se těžilo, tím víc by bylo peněz na výzkum a vývoj.
Ale vytvoření umělého světa emisních povolenek, která TRESTÁ SPOTŘEBU aniž by nabízela alternativní řešení, to je prostě hanebný zločin!
Státy co těží ropu budou investovat do výzkumu technologií proti ropě?
Tak první věc je, že to se děje v těch pokrokovych státech, např Norsko (za což ho tu parta odpůrců ev pravidelně osocuje).
Druhá věc je, že např EU tu ropu nemá tak má jako být odkázána na to co kdo vymýšlí?
Tak první věc je, že to se děje v těch pokrokovych státech, např Norsko (za což ho tu parta odpůrců ev pravidelně osocuje).
Druhá věc je, že např EU tu ropu nemá tak má jako být odkázána na to co kdo vymýšlí?
Evropa nemá ani tu elektriku, bo uhlí a jádro nechce a jinak tu bohužel jaksi dostatečně nesvíti a nefouká a NIKDY, pro zelené nebolševiky radši ještě polopaticky- N I K DY D O S T A TE C N E F O U K A T A N S V I T I T N E B U D E!!!!!!
Pro tve info, Norsko letoa otevrelo dalsi ropne pole, kde je ropa na cca 50 let. Takze ropy bude asi dost.
Na světě je ještě spousta známých, ale netěžených naležist ropy i zemního plynu, obří zásoby břidlic a ještě i stále neobjevená naleziště ropy určitě někde jsou.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
každá ideologie je špatná, je fuk zda rudá nebo zelená. Zelení bolševici sou v některých směrech dokonce horší jak ti rudí a už vůbec nelez srovnávat s normalizačními komunisty. To byli proti nim neškodní chlapci.
Tihle jsou opravdu na úrovni stalinistáckých bolševiků 30-50. let.
Tihle jsou opravdu na úrovni stalinistáckých bolševiků 30-50. let.
Modrý blesk
Při současném stavu techniky je elektropohon do osobních aut politické rozhodnutí místo preferencí ekonomických a ekologických. A nebo je záměr š***k vedení EU, aby bylo mobilních s osobními auty např. jen 20 % lidí z evropské populace co na to budou mít peníze a podmínky.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Právě, za komunistů věci taky musely být a nebyla volba! A tady s EV je to velice podobné? Co např. cesta spalovaní syntetických paliv... A kde se budou brát všechny ty barevné kovy do EV? Nejeví se vůbec MODERNÍ a ekologické vytěžit kobalt v Kongu (a to neřeším podmínky a důsledky těžby), zpracovat rudu v Číně a potom vozit do Evropy na výrobu EV...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A co je tedy na EV za současného STAVU TECHNIKY A ZDROJŮ ELEKTŘINY TAK EKOLOGICKÉHO A POKROKOVÉHO?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Očekávám, že odpoví Ti co tomu rozumí, nebo jedinci jako VY, co v v diskuzi hned ví, že mají nad ostatními přehled, ale že byste tedy ty méně znalé vzdělal a např. napsal chemické složení elektrolytu baterií Tesly nebo VW ID.3, když víte, že je to pokrok a moderní, to neuděláte. A nebo to taky nevíte a jste také neznalý? Potom ovšem nechápu Vaše diskuzní příspěvky zde...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ještě Vám to nedošlo. Lidi co CHÁPALI A SOUHLASILI, přitom sami nic nevěděli a nevědí, a o nic se nezajímali potřebovali komunisté, a dnes s Green deal se také neztratí, zkrátka vědí, že Grean deal je pokrok jako marxisté a soudruzi věděli že budují novou lepší společnost!!! A každý, kdo se ptal nebo hledal jinou cestu, tak se nehodil tenkrát a nehodí se ani nyní. Já už jsem Vám tedy odpověděl. Pokrok a moderní nastane, až bude pro EV dostupný akumulátor s kapacitou nejméně 2 kWh na kilo váhy a životností 10 tis nabíjecích cyklů v průběhu 25 let a bude plně recyklovatelný. Do té doby bude prosazování EV více ideologie než ekologie a boj proti oxidu uhličitému...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Prostě tak, rudí bolševici budovali, novu, jinou, podle nich lepší společnost. Beztřídní a moderní socialistickou, tihle zelení bolševici budují taky jinou lepší společnost, bezemisní a bezpohlavní.
Dopadne to ale stejně, stamiliony mrtvých, války, hladomor a rozvrat 😄 😄 😄
Dopadne to ale stejně, stamiliony mrtvých, války, hladomor a rozvrat 😄 😄 😄
Tohle bohuzel nikoho nezajima, ze znici tezbou prirodu nekde v tramtarii. Dulezite pro ne je jedine, ze to neni u nich doma. Vsichni by chteli jezdit, ale jak prijde otazka silnice kolem chaloupky tak to NEE,ale v sousedni dedine jim to neva.. Pral bych si aby Aply byly plny surovin na vyrobu baterek. Ach to by byla krasa....
A někteří říkaj že nás čekaj blackouty a silné nepokoje, jako Kovanda.
Vid zelenáči 😄 😄 😄
Vid zelenáči 😄 😄 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak se tiše pomodli a sepiš závět 😄 😄 😄 😄
Zmrzlí a hladoví nebudou mít co ztratit, těm bude všechno jedno 😄
Zmrzlí a hladoví nebudou mít co ztratit, těm bude všechno jedno 😄
Pitizvik
Gratuluji, Hamuno.
Po letech, co zdejší diskuze převážně anonymně čtu, jsi mě vlastnoručně přiměl se začít přihlašovat a používat HL. Člověk snese jen určité množství propagandy, fanatizmu a nesmyslného, nepřehledného textu, který s psanou formou češtiny nemá zhola nic společného.
Jsi ztělesněným důkazem toho, že diskuze na internetu je zbytečná. Nejde o argumenty, ale o vytrvalost. Tvých 20 tisíc diskuzních příspěvků umlčelo už tolik lidí, co ti v průběhu let v čemkoliv oponovali, že už se tu skoro bavíš jen sám se sebou a s posledními tvrdohlavci. Vím, že sebereflexi neovládáš, jen jsem ti chtěl dát vědět, že jsi zase vyhrál. Nakonec zůstane jen jedna pravda, ta tvá!
Po letech, co zdejší diskuze převážně anonymně čtu, jsi mě vlastnoručně přiměl se začít přihlašovat a používat HL. Člověk snese jen určité množství propagandy, fanatizmu a nesmyslného, nepřehledného textu, který s psanou formou češtiny nemá zhola nic společného.
Jsi ztělesněným důkazem toho, že diskuze na internetu je zbytečná. Nejde o argumenty, ale o vytrvalost. Tvých 20 tisíc diskuzních příspěvků umlčelo už tolik lidí, co ti v průběhu let v čemkoliv oponovali, že už se tu skoro bavíš jen sám se sebou a s posledními tvrdohlavci. Vím, že sebereflexi neovládáš, jen jsem ti chtěl dát vědět, že jsi zase vyhrál. Nakonec zůstane jen jedna pravda, ta tvá!
Ale jemu to přece stačí přesvědčovat sám sebe 😒] Hele v klídku, dej ho na HL. On zas tak za 3 měsíce přijde s novou registrací protože ostatní se na něj taky vybodnou. Po pěti příspěvcích opět pochopíš že to je s novým nickem on, šup na HL a je opět klid 😄 😄 V tomhle je to zas krásné ne?
Souhlas na 100%.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nic si z toho nedelej.
Tech par diskuznich hateru jen neunese, ze ti dava Vavra v clanku za pravdu.
😄
A jak uz je u nas zvykem, budou porad opakovat tu svou...
Tech par diskuznich hateru jen neunese, ze ti dava Vavra v clanku za pravdu.
😄
A jak uz je u nas zvykem, budou porad opakovat tu svou...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Těch pár zelených neostalinistických bolševiků si tu furt mele svoje ideologické pavědecké tuopistické bláboly vid 😄 😄 😄
Tos nám chtěl říct 😄 😄
Tos nám chtěl říct 😄 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Specielně pro tebe: Jestli je tu někdo extrémista, tak jsi to TY a tvé šílené předpovědi ve zdejších diskuzích.
Já Hamuna i Vávra jsme mainstream EU.
Tak si už sakra konečně přestaň plést pojmy.
Jen plevelíš diskuzi m.j hloupými osobními útoky.
Já Hamuna i Vávra jsme mainstream EU.
Tak si už sakra konečně přestaň plést pojmy.
Jen plevelíš diskuzi m.j hloupými osobními útoky.
Já nejsem utopistický zelený bolševik, ale realista.
Moje předpovědi sou tvrdá realita, která čeká SEZBR, tedy neobolševickou zelenou Evropu... Těš se.
Moje předpovědi sou tvrdá realita, která čeká SEZBR, tedy neobolševickou zelenou Evropu... Těš se.
Vystizne napsano :yes: 😁 Ano Hamuna razi teorii ze 100x opakovana lez se stane pravdou 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To razily všechny demagogické systémy pracující s propagandou, bolševici i nacisté a fašisté.
Pepík Géééééébls by měl z hamunáka radost
Pepík Géééééébls by měl z hamunáka radost
borist
Ja proti elektrickym autum obecne nic nemam (krome designu vetsiny z nich), klidne si casem nejake poridim, v soucasnosti jezdim tak malo, ze moje vydaje za benzin jsou naprosto bezvyznamne. Vzdycky v historii se prosadila nova technologie, protoze byla lepsi nez predchozi a zakaznici ji uprednostnovali. Soucasna elektroauta se prosazuji jen proto, ze jsou na ne dotace. Zrusite dotace a elektricka auta si koupi par nadsencu. A s tim souvisi ty Vavrovy predikce. Po sdileni aut vetsina lidi urcite netouzi, ale mozna je okolnosti donuti. Taky pochybuji, ze vetsina lidi touzi po vsemoznych aplikacich a gigantickych displejich v aute. Nejsem Cinan, v aute ridim a nepotrebuji krome navigace a radia prakticky nic. Plus ty blahosklonne kecy, ze uz to nejak doklepu se spalovacimi motory. Je mi 40, tak doufam, ze si auta jeste par let kupovat budu, a uz ted se nabidka zhorsuje. Nejenom u motoru, ale i modelu, kdyz treba Ford zarizne Mondeo, protoze investuje tolik do elektro aut, ze nema zdroje na novou generaci modelu, ktery by se v klidu prodaval po celem svete. Taky by mne zajimalo, co staty planuji ohledne dani. Pokud lide prestanou kupovat benzin a naftu, jak vlady vyresi danovy vypadek?
Co treba silnicni dan, zdrazit pojisteni atd.?
Neboj staty si najdou cestu. 😄
Jasny je, ze EV budou uz VZDY zvyhodnovany oproti spalovakum, prestoze nebudou takto vyhodny navzdy.
Tak uz se s tim sakra smir.
Neboj staty si najdou cestu. 😄
Jasny je, ze EV budou uz VZDY zvyhodnovany oproti spalovakum, prestoze nebudou takto vyhodny navzdy.
Tak uz se s tim sakra smir.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jj, je to dojemný, jak se každý obává daňového výpadku a zároveň se snaží vyhnout placení daní.
To druhý je přirozený. To první..., hoši, ruku na srdce.
😁 😁 😁
To druhý je přirozený. To první..., hoši, ruku na srdce.
😁 😁 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tvuj prispevek implikuje, ze kazdy, kdo se obava danoveho vypadku, zaroven touzi byt zdanen. To je samozrejme nesmysl, naprosto realne ovsem je, ze kdyz vlada prijde o danove prijmy z paliv, najde si jiny zpusob, jak me zdanit. Takze i kdybych se teoreticky rozhodl (nebo byl donucen) omezit svuj zivotni standard a zit bez auta, nejaka jina ma aktivita bude zdanena vice nez dnes. Cili se mi zivotni standard omezi jeste vice.
Zkus na to koukat z druhé strany. Co vliv odlivu peněz z ekonomiky za nákup ropy?
Co vliv odlivu peněz za nákup plynu, baterií, FVE panelů, nabíječek, textilu, obuvi, 70% veškeré eletroniky a komopnentů a už i velká část surovin, které mají pod palcem Rusko a Čína včetně zdrojů z Afriky, které mají obě země po palcem 😄 😄 😄 😄
Nic vid
Nic vid
S tím se nikdy nesmíříme a budeme proti tomu bojovat. NAPROSTO VSEMI PROSTREDKY!!!
A klidně si pod tím představ co chceš.
A klidně si pod tím představ co chceš.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nemáš šanci.
Nikoho tu k ničemu nenabádám a to co sem napsal se dá vyložit asi 6 miliardy způsoby, jak si to představíš ty záleží POUZE na tvojí kebuli.
Smůůůůůla, bolševiku
Nikoho tu k ničemu nenabádám a to co sem napsal se dá vyložit asi 6 miliardy způsoby, jak si to představíš ty záleží POUZE na tvojí kebuli.
Smůůůůůla, bolševiku
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Neprestane mne fascinovat, ze osoba s psanym projevem na hranici debility musi mit tolik prispevku a zapleveli kazdou diskuzi.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je hazenim perel svinim odpovidat na tve vykriky, ale treba si to precte nekdo, kdo je schopny dialogu. Trida midsize sedanu sice pada, ale stale se v ni proda jen na americkem trhu pres milion aut rocne. Dobre postavene Monde👋Fusion by si bez problemu po celem svete naslo dostatek zakazniku. Problem je, ze na vyvoj DOBREHO sedanu nema Ford penize. A svadi to na nezajem zakazniku. Camry, Accord, Sonata se prodavaji po statisicich rocne a neni duvod, proc by na tom dobre Mondeo melo byt jinak.
Ja nerikam, ze jsem chytrejsi nez Vavra, pouze pridavam nazor k tomu, co rika on. Podle nej napr. dojde ke sdileni aut v budoucnu. Ja uznavam, ze muze mit pravdu, pridavam k tomu svuj nazor, ze takovy stav nevyjadruje opravdovou touhu zakazniku, ale budou k tomu dotlaceni okolnostmi. Tomu se rika civilizovana diskuze, vzhledem k tvem projevu tomu ale rozumet nebudes. Uz mi prosim neodpovidej, a pokud mozno, neodpovidej vubec.
Ja nerikam, ze jsem chytrejsi nez Vavra, pouze pridavam nazor k tomu, co rika on. Podle nej napr. dojde ke sdileni aut v budoucnu. Ja uznavam, ze muze mit pravdu, pridavam k tomu svuj nazor, ze takovy stav nevyjadruje opravdovou touhu zakazniku, ale budou k tomu dotlaceni okolnostmi. Tomu se rika civilizovana diskuze, vzhledem k tvem projevu tomu ale rozumet nebudes. Uz mi prosim neodpovidej, a pokud mozno, neodpovidej vubec.
Přesně tak. Jakmile stát uvalí stejnou měrou zdanění na elektřinu do EV jako na PHM, bude ta ekonomická smysluplnost EV ne za obzorem jako dnes, ale rovnou na druhé polokouli. A to tady ti mnozí EV pitomci dokolečka melou jak baterie zlevňují... Ne, ani ty baterie nijak zásadně nezlevňují. Ani nemůžou, protože suroviny nezlevňují. A nezlevní.
A že to státy udělají je předem jasná věc. Spotřební dań na PHM je 12,84/9,95, což je zdanění řádově kolem 50%. Zdanění elektřiny je 28,30 Kč/MWh. Koncová cena je (no dnes už spíš byla že...) někde kolem 6000 Kč. Což je zdanění někde kolem 0,5% !!!
A že to státy udělají je předem jasná věc. Spotřební dań na PHM je 12,84/9,95, což je zdanění řádově kolem 50%. Zdanění elektřiny je 28,30 Kč/MWh. Koncová cena je (no dnes už spíš byla že...) někde kolem 6000 Kč. Což je zdanění někde kolem 0,5% !!!
Všechny suroviny jdou aktuálně nahoru, brutálně nahoru jde i veškerá lodní doprava a samozřejmě i ropa, na kterou ty lodě jezdí. A někde nejsou lidi, takže zdražuje i lidská práce a o i v těch rozvojových zemích.
Takže nic zlevnovat nebude, bude se naopak masivně zdražovat vše. Baterie, panely, nabíječky, wallboxy, měniče, kabely atd.
Takže nic zlevnovat nebude, bude se naopak masivně zdražovat vše. Baterie, panely, nabíječky, wallboxy, měniče, kabely atd.
Brmbalik
50 prednich evropsky vedcu, vcetne 2 cesky podepsalo dopis urceny EP kvuli ty jejich zeleny vasni. Ze je to blbost a tak nadhera Leyenova jim vzkazala, ze to tak chce. Tak asi tak
Brmbalik
V roce 2013 vysel na E15 rozhovor s panem profesorem Vaclavem Smilem profesorem z kanadské University of Manitoba. Kde rekl, ze aby ten jejich zelenej nesmysl fungoval musi se do nej zapojit 25 nejvetsich znecistovatelu. A co se stalo? O 8 let pozdeji je v tom Evropa sama a doplaci na to jen obycejni lide. Vavra to rozhodně nepociti
Doplácet na čisté životní prostředí? Evropa sama?
Nebylo by lepší přečíst od pana Smila víc než jen rozhovor?
Nebylo by lepší přečíst od pana Smila víc než jen rozhovor?
Ciste kde? Tam kde se tezi ten sajrajt do baterek? Tam tezko bude ciste.. A nevsiml jsem si, ze by Indie, Cina, USA nebo Rusko zběsile predlavalo do elektra. Nebo treba staty Afriky. Jedine co se deje je to, ze se plundruje krajina daleko od Evropy a mistni si chrochtaji jak je to cisty. Moc bych si pral, aby se v Alpach zacalo tezit a ve velkym a uz vidim rakusaky jak tomu zehnaji, budou tomu branit ale jezdit v elektru by chteli jen aby se těžilo a nicila priroda jinde...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Asi je to tím že mezi největší znečišťovatele patří i EU.
A na pařížskou dohodu přistoupili i USA a Čína, tak jaké že v tom Evropa zůstala sama?
A na pařížskou dohodu přistoupili i USA a Čína, tak jaké že v tom Evropa zůstala sama?
A co ze ta USA nebo Cina. To je USAci jezdi benzivovejma fullsize pickapama za 15/100? Nebo ze by v Texasu misto krav oprasovali hektary solárních panelu?
Magister
To jsou ale kraviny. To je vize bohatého Pražáka, co má vilu za Prahou. A tam taky končí jeho obzor. A ano zhoubný green deal máme nadiktován od enviromentalistů z Bruselu a upsal nás k němu Babiš. Přitom nebylo žádné referendum, žádný politik k tomu nedostal od voličů mandát. Sami se vzdáváme technologického náskoku u spalovacích motorů a budeme raději hrát druhé housle za Čínou. A třetí pak za Japonci, kteří sázejí na vodík. Nemá rád komunismus....a co tohle je? Do hospodářské soutěže, kdy bude na trhu na výběr a vyhraje nejlepší, má tohle hooodně daleko. A pro skutečné petrolheady v jedné nebo dvou stopách je tohle katastrofa.
Asi tak.
Už se těšíš na kilowatku za 15 Kč a stavební proud za 24-35 Kč? brzy realita 😄 😄 😄
Když sem to tu psal, že tyhle ceny budou, smáli ste se mi že plácám a ejhle, jak to krásně leze a teprve poleze, až fanatický helmut vypne definitivně jádro
Bohužel, zatímco západní Evropa nemá tu naši zkušenost s tím, kam tohle vede, tak my tuhle zkušenost máme. O to víc jsme hloupější že tohle dovolíme!
Ti samí co plkají o hrůznosti KSČ tu hrdě mávají vlajkami EU! A to je to nejsmutnější.
na KWh za 15 kacek bych se rad tesil, zacal bych prodavat pretoky a nebo obchodovat s akumulaci, kuprikladu BezDodavatele ma jak nakup tak vykum za trzni ceny, takze pokud by byla kWh za 15 kacek, tak proste dokoupim baterie a nastavim system tak aby akumuloval v dobe kdy je elektrina levna nebo dokonce v zaporu a prodaval bych v dobe kdy bude za ty vysoke ceny, a ze 1kWh dnes prijde na smesnych cca 3-4 tisice korun, s takovou cenou jako 15 kacek za kW by se to zaplatilo behem nejakych 270 cyklu, no to neni spatne kdys zivotnost dnes bejva 6000+ cyklu pri te cene 😒]
jestli ses doted nepripravil na to ze cena elektriny bude vysoka a to hlavne v zimnich mesicich, coz jsem tady psal jiz pred cca 2 lety, tak jses teda hodne hloupej
Takže sou naprosto k ničemu 😄 😄 😄 😄 😄
problem s OZE je coste s tema velkyma ongrid elektrarnama o stovkach kWp a MWp nekde na polich a podobne, ty jsou stavene opravdu na dodavku do site a ty tu sit samozrejme zatezuji :-!
a jak jsem psal, treba distributor bezdodavatele ma vykup za aktualni ceny po hodinach, takze pokud je aktualnic ena na burze 4000 za MWh tak vykupuji v dna ehodine 4 koruny za kWh, moc dobre vedej ze ta elektrina skonci u nejblizsiho souseda na dane lince, protoze ty pretoky nikdy nebudou nad vykonem menicu dane elektrarny a to bude proste maximalne 3,4-3,5kW na fazi 😉
Přitom při současné politicko-ekonomické situaci se opravdu stěží stihne výstavba nového bloku tak, aby se vůbec stihl nahradit ten dosluhující!!!
Žádná další a jiná spása není. Nemáme prostor na větrné farmy, nemáme k dispozici alpské řeky, nemáme k dispozici španělské slunce, nemáme moře na příbojové elektrárny.
Zelená elektřina v našich podmínkách v masovějším měřítku je absolutní utopie. Máme jen uhlí, dovoz ropy, dovoz zemního plynu, uran. Takto to stojí, takto jsou rozdané karty.
furt plky o Norsku a Rakousku.
To co maj oni je po většinu zemí ve střední Evropě nepoužitelné , tenhle mix tu neikdy nemůže fungovat a je nereálné ho vůbec dát do provozu.
A co víc, dokonce to dávají malým dětem do rukou. Dávají si to do kapes kalhot, větší baterky mají v počítačích na stole bez dozoru atd..
Hmm?
Což jaksi není problém u mobilů a notasů 😄
Stejně tak super budou baterié a vodíkové busy
https😐/www.autoforum.cz/…o-jejich-provoz/
https😐/www.svetmobilne.cz/…-stuttgartu/8548
https😐/www.cs-dopravak.cz/…ne-historickych/
https😐/www.idnes.cz/…224601_krimi_pmk
Takže proč máš takový strach?
https😐/otechnice.cz/…ck-vypukl-pozar/
A co teprve takový Chevrolet Bolt, s korejskými bateriemi LG, to je soptík vid 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Další zlikvdují vkacíny č. 4-40 popř. budou neplodní atd atd😄 😄 😄 😄 😄
Všichni vědí co jde zeleným nebolševických glogalistům. Snížit počet lidí, ale nenápadně. Nikoliv válkou, ale postupně a jakoby nenásilně.
Ps: stále stejne hloupé argumenty. Prostě trollovina o které se píše i v článku.
Opravdu jsi ochotný lhát sám sobě?
https😐/www.auto.cz/…-garazich-138171
Jsou to telefony, počítače, nouzová světla, powerbanky, repráky, nářadí atd.
ja se zaridil tak ze na baraku mam ostrovni system dokrmovanej z verejne site, na strese 40kWp, v technicke mistnosti 60kWh protoze vim ze barak si za den slupne cca 6-8 kWh a nabijeni aut denne vezme kldidne 40-50 kWh, a vesmes 95% elektriky me to doda a zbylejch 5% nasosam behem roku ze site kdys treba 2-3 dny v kuse nesviti natolik ze to nedoda vesmes temer nic
a kdyby se v budoucnu stalo ze ceny za kW vystoupaj nad 10 korun, tak klidne dokoupim treba 200-300kWh, zazadam o licenci na dodavani do site a naakumulovanou elektrinu pak klidne do site budu dodavat ve chcilich kdy ji bude nedostatek a bude tedy draha, navratnost investice by pak byla vesmes do 1-2 let, coz je v businessu sakra super navratnost
Ja si také vyberu podle svého.