Oplastované kombíky jsou možná trošku úchylná kategorie, když se to ale vezme za správný konec, můžou dávat i trochu smysl. Jako éčkový kombík s dodatečným označením All-Terrain.
prehnal som verziu pred FL na 18 po fakt ukrutne rozbitej ceste a čo ten podvozok zvládol utlmiť bez jediného buchnutia či vrznutia bolo až k neuvereniu. O to viac prekvapuje a zamrzí že na o číslo väčších kolesách už taký suverén nie je. S R6 plnohodnotný konkurent pre A6 Allroad aj keď je fakt že Audi stretávam ďaleko častejšie.
Vono i dotykové ovládání sedaček v Céčku místo klasických hejblátek je debilita na druhou..
Tyhle dotykové cinkrlátka maj nejspíš navodit pocit pokroku, ale paradoxně na mě to působí lacinějc a je to hlavně o nervy, kór na volantu. Hrozná škoda.
Subaru a Volvo umí přes 20 cm světle výšky.
a btw, uchylna kategorie? jak tohle může napsat moto novinář? auto, který má světlost suv a prostor, spotřebu a jízdní vlastnosti kombíku je uchylny? pan redaktor je solidní pacient...
5er i A6 maji nejaky napad, nejakou dusi, ale pri pohledu na nebo usednuti do Ecka clovek neciti nic. Tady ta tereni verze za me opticky vubec nefunguje, allroadu to ja zeru mnohem vic. Do toho jeste konfigurace v indesit-bile a je to definitivni, ja si snad ani nedovedu predstavit generictejsi auto (mozna jeste vnitrek v cerne, at je to kompletka).
No... budu trošku oponovat, jen tak aby se neřeklo.
Duši, nápad... to pro mě má. Šestiválec, stovka za 5,4s, 4x4 a schopnost neškrtat spodkem na každé polňačce, spotřeba 7-8, kufr jako jeskyně - není to ideál?
Design - není to nic ohromujícího... ale není to tak dlouho, co jsem četl (a částečně souhlasil) se stesky nad tím, jak jsou dnešní auta čím dál tím agresivnější, s větší maskou a zamračenějším výrazem... tak můžeme brát tohle jako protiváhu. Předek se mi líbí, zadek už míň, přímo z profilu je to trošku nevyvážené... ale jako celek to je tak slušná dvojka.
PS: asi bych skončil klasicky u modré https://www.automotiveaddicts.com/…agon-770x522.jpg
Proti technice ani popel, to auto funguje krasne i s dvoulitrovou naftou a pro lidi co radi venci treba lednicku je to mozna ideal. Objektivne se tomu (az na par interierorych faux pas) vycita neco tezko, ale je to sterilni. Tohle je ciste muj soukromy pohled na vec, ale kdyz neco kupuju, musim byt schopen rict jasne proc. Rict "proc ne" mi nestaci.
PS: vzbuzuje to ve me presne tyhle pocity https://youtu.be/fqQZjUjDJ8E
Chtěl jsem říct, že nepotřebuju za každou cenu, aby z auta stříkal testosteron... třeba se mi fakt líbilo původní Audi A5 (Coupe i Sportback). Novější generace je asi dynamičtější a výraznější, ale zase ne úplně elegantní.
AllTerain by mi v tý modrý nevadil, za mě raději trošku sterilní auto doladit barvou a kolama než nějaký Civic :-)
Exteriér kombíku je opravdu takový genericky nezajímavý. Ale interiér, jenom se podívám na fotky a cítím tu pohodu :) Interiér (nejen) E je za mě super a velmi se hodí k charakteru komfortní jízdy.
Současná A6 za mě mnohem horší. V 5er a E-class vnímám, že jsou ta auta něco víc. A6? Bohužel takový lepší Passat...přitom v předchozí generaci bych spíš řekl, že A6 interiér lepší než 5er (F10).
Majitela auta tejto kategorie zaujima viac ten 6valec ako svetla vyska. Ono aj ten 4valec je citelne vykonnejsi a uspornejsi nez dokaze napr. iny zvyseny kombik s cenou 40-50 tisic €. Kazdy si vyberie podla priorit.
Ale v terene bude aj stepway voci tejto zem lizajucej rakve paradny offroad .... za taketo prachy potom uz radsej normalne suvecko ... povedzme GLC, GLE a pod... inak dodnes som taketo "superterenne"Ecko na zivo nevidel pritom klasicke suvecka v podobnej cenovke vidim denne mraky ze to ani nespocitam.... asi to trhak teda nebude... minimaln u nas nepredajny kusok... akoze to aj velke Gecko za 100 tisic ojro pritom nenam problem aspon 2 -3 krat za mesiac stretnut ... ale tato neskodna scolopendra je fakt neviditelna
All-terrain verzi se prodava v evrope celkem malo.
Naopak na jinych trzich, jako napr. US je Ecko kombi velice rozsirena zalezitost a od tohoto faceliftu lze v US koupit pouze All-terrain co jsem slysel.
Pres mesic mam nove E63, tam je to take (a ve dvou urovnich na kazde strane volantu...). Nejsem s dotykovymi pristroji drevo (jsem rel. mladsi rocnik), ale na toto jsem si - prozatim - nezvykl. Nevim, zda se to zlepsi, ale bez koukani na ty plosky to nedokazu ovladat - vzdy musim koukat na displej, o kolik jsem se a kam posunul. Tohle je ergonomicke peklo...Uz pri vyberu (RS6 x E63) jsem byl zmateny - RS6 ma jednodussi volant, ale zas dotykove peklo vsude jinde...E63 ma peklo na volantu, ale hlasitost a klimatizaci nastavite tlacitkem...Vyhraly samozrejme jine faktory (umisteni motoru, vetsi "chuliganstvi" E63), ale nebyt tech plosek na volantu, bylo by E63 i ergonomicky bez vytek.
koresponduje s mými zkušenostmi s produkcí MB posledních let. Jednak, kritika airmaticu, roky tu píšu, že ostatní umí vzduch lépe než mercedes a také, že mercedesy posledních let jsou nejlepší na pasivním pružinovém podvozku. A pak samo to ovládání infotainmentu, resp. ergonomie ovládacích prvků. Rok jsem měl éčko rv 2018, které mělo ovládací kolečko, nad ním touchpad a volant s těmi dotykovými ploškami. Volant byl kvůli těm ploškám otravný jen napůl, protože zbytek byla normální tlačítka, touchpad na střed. tunelu byl hloupě umístěný nad kolečkem, při točení kolečkem se stačilo dlaní o něj otřít a už to bylo, naštěstí se dal touchpad vypnout a fungoval pak jako šikovná opěrka dlaně. Nebyl potřeba, protože už tento ročník měl velmi použitelné hlasové ovládání, takže celkově byl infotainment pohodlně použitelný, hezká grafika, hlas a kolečko. O rok později to bylo ještě lepší, protože MB udělal nový volant, kde ty dotykové plošky nahradil tlačítky a kolébk. přepínači, tempomat se přesunul na volant. Tento volant v kombinaci s kolečkem na stř. tunelu je nejlepší verze ovládání, kterou MB udělal. Bohužel už je také po smrti a nahradila jej tahle hrůza s touchpadem bez kolečka a volantem, který musel vymyslet někdo, kdo v životě neřídil auto.
Co je na pochvalu, že do této verze éčka dali místo, pro takto těžké auto, mírně dýchavičného dvoulitru, výborný R6, éčku ten motor sluší jak hrnec...
Podvozky asi vyjma S-Klasse umí řešit konkurence líp, pokud bereme vzduch. Jinak zůstává super řízení, nectnosti v interiéru a fantastický motor, kde prohlášení o traktoru budou vypisovat hlavně neználci.
Airmatic v s-klasse je stejně špatný, jako u jiných modelů, MB musí mít k airmaticu ABC podvozek, aby fungoval, pak je to ovšem špička, bohužel za dlouhé peníze, takže ABC má možná tak procento mercedesů.
mam GLC a tie dotykove plochy su v pohode.
nevidim rozdiel medzi tlacitkom , ktore urobi klik a ked raz prejdem po dotykovej ploche.
ano je mozne , ze tlacitkom rychlejsie klikas, ale za mna pohoda.
teda az na to, ze som zvyknuty na opacne ovladanie. ked chcem ist doprava musim prejst na ploske z lava do prava a nie z prava do lava ako na telefone :)