Nový kamion dakarského závodníka Martina Macíka opět využívá techniku Iveco. Řada komponentů je ale z vlastního vývoje, což má zajistit, že půjde o nejlepší kamion v historii Big Shock! Racing.
U Macíků do toho jdou naplno a každým Dakarem se posouvají dále. Letos kromě tohoto nového auta pro Matese ještě stavěli další dvě nová auta pro na kšeft (prodej/pronájem) a jedno starší auto přestavovali. Ale mám strach, že na Kamaz to opět stačit nebude, ti jsou co se týká techniky ještě o kousíček dál a jezdci také. Už na minulém Dakaru mi přišlo, že Mates jede už trošku za hranicí rizika
- sice je schopen držet se Kamazáků, ale za cenu závad a poruch (viz. opakované závady se spojovací tyčí řízení.....).
Navíc letos bude konkurence větší, protože se vrací tým DeRooy s novou generací kamiónů....
No ale s tou spojovacou tyčou bojovali viacerí a to vrátane jedného Kamazu či Lopraisa ak sa nemýlim. Každopádne držím palce jak Macikovi, tak Lopraisovi a rovnako tak Bugyrre. U tej som zvedavý koho posadia do druhého auta ku Casalemu.
Kamaz jí asi měnil, ale Loprais s Pragou určitě ne (ten řešil jiné problémy). Ale Mates ty problémy se spojovačkou řešil opakovaně (a při tom loni na stejném autě měnil spojovačku pouze jednou....).
Buggyra je absolutní dno (ať postavou majitele, přes své chováním se k fanouškům, až po podpásovky soupeřům....). Za tu už z českých jezdců těžko někdo s kamionem pojede.
Aha, bol som v tom že aj Aleš mal problém so spojovačkou v jednej etape. To že Kamazy a De Roy sú niekde inde mi je jasné. Koloc bol neobľúbený už dávno keď jazdil okruhy. Čakal by som že potom čo sa stiahol do úzadia, že ten tím s Vršeckým bude fungovať inak, lepšie.