Výrobci jdou správnou cestou.Auta se nebudou prodávat(to už je teď)lidi ztratí práci-mnoho milionů lidí na pracáku=výrazně to zatíží ekonomiku a ......EU ustoupí a nafta se nám vrátí
Tak tady máš pravdu, do dodávky zrovna diesel patří, ikdyž ta 1.3TCe 96kW by taky marná nebyla. Baterky ne. Tohle auto asi moc na cestách vidět nebude…
U nás možno nie - je to na naše podmienky pridrahé. S dojazdom dnešných EV sa už poväčšine dá žiť. Časom k tomu prídeme tiež. Hlavne keď remeselník dostane objednávku v oblasti, kam je vjazd dieslu zakázaný, čo je v niektorých mestách vo svete realita už dnes.
Inak veľa Nissanov u nás tiež nečakám - ani tých NV veľa nie je, a zdá s ami, aj keď je to zvláštne, že tých elektrických úžitkovývh Nissanov vídam práve toľko ako spaľovákov, ak nie viac.
Na naše podmienky bude Kangoo, a v ňom diesel určite bude.
njn třeba u nás v Burešistánu (pro nemístní přeložím: ČR pod vládou Agrofertu) nedokáží zakázat ani vjezd dieselů 30 let starých, natož pak nových (ty koneckonců už zase tak strašně nevadí). To, co tady jezdí po ulicí je z nemalé části naprostý hnůj a nedá se to svádět na nízké příjmy. Je to důsledek vrozeného kr€ténismu majitelů (schválně si ty ichtyly v nejsmrdutějších dieselech někdy prohlédněte).
Ako súhlasím s tým, že do dodávky by to chcelo aj diesel, ale nie tak dávno som si myslel že eNV200 u nás asi nestretnem a oni sa nejak v poslednej dobe vyrojili a jazdí s tým pošta a kuriéri od DPD.
Inak veľa Nissanov u nás tiež nečakám - ani tých NV veľa nie je, a zdá s ami, aj keď je to zvláštne, že tých elektrických úžitkovývh Nissanov vídam práve toľko ako spaľovákov, ak nie viac.
Na naše podmienky bude Kangoo, a v ňom diesel určite bude.