Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Retrowave
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
RD
8
Tak nevim, jestli jste to myslel ironicky nebo opravdu? 😒]
webpaja
16
Snaha napodobovat styl dávného přispěvatele, ten měl ovšem své kouzlo. Tady chybí.
kyklop
10
Áno, niečo tomu chýba 😄
traveldrive
5
Konkrétne všetko.
Jack-Slater
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
2
Máš něco k autům stalkere? 😉
woody-alien
2
To ještě ten pazour stihnul změnit avatar ?
webpaja
2
To víš, je to rychlík 😉
curwasportiva
12
Ty jsi nejaky mentalne postizeny pribuzny od GTIho?
webpaja
3
To bude multinick Slater/Schimaski/Čížek atd... 😉
KacerMartin
Obtloustlý auto s těžkým zadkem a lehkým předkem bez 4x4.
Už se těším až se každej kdo si tu nádheru koupí bude divit že nevyjede ani z parkoviště od Tesca...
Natož když vyrazí se svým SUV na hory.
Už se těším až se každej kdo si tu nádheru koupí bude divit že nevyjede ani z parkoviště od Tesca...
Natož když vyrazí se svým SUV na hory.
Lehkým předkem asi úplně ne, 1.4 DSG taky není úplně peříčko...
Nemělo by to být o nic horší, než stejně motorizovaná Octavie nebo Passat. Ale možnost 4x4 by to chtělo, obzvlášť za tuhle cenu.
Nemělo by to být o nic horší, než stejně motorizovaná Octavie nebo Passat. Ale možnost 4x4 by to chtělo, obzvlášť za tuhle cenu.
A ICE s převodovkou je vzadu? Když mluvíš o té lehkosti?
Emel
"Zatímco pro sportovně pojaté modely typu Golf GTE a Octavia RS iV tohle pohonné ústrojí spíš nestačí, pod kapotou Tiguanu mi docela dávalo smysl."
"Nabízí se ale otázka, zda by nebylo lepší se za tyhle peníze podívat někde mimo segment SUV – ostatně stejnou techniku umí koncern nabídnout i pod kapotou praktičtějších a dostupnějších kombíků"
Tak jak teda?
PS: "nazvedané"?
"Nabízí se ale otázka, zda by nebylo lepší se za tyhle peníze podívat někde mimo segment SUV – ostatně stejnou techniku umí koncern nabídnout i pod kapotou praktičtějších a dostupnějších kombíků"
Tak jak teda?
PS: "nazvedané"?
No to bylo mysleno tak, ze mas nejdriv snizit naroky na vykon, abys nasledne snizil naroky i na karoserii a pak budes za toho 1,3mil konecne spokojeny, asi. 😄
😒] 😒] 😒] :yes: A o tom to celé je - za mnohem více peněz mnohem méně užitné hodnoty a řidičské radosti. A to se vyplatí! 😒]
Je to hlavolam 😁
Neštudoval som to do detailu, ale za cenu testovaného tiguana by sa našiel aj passat gte, superb iv (tieto mne dávajú väčší zmysel, ale nech si každý vyberie) a taktiež sa jeho cena prelína s cenou nedávno testovanej 320e. Takže výber je veľký
Neštudoval som to do detailu, ale za cenu testovaného tiguana by sa našiel aj passat gte, superb iv (tieto mne dávajú väčší zmysel, ale nech si každý vyberie) a taktiež sa jeho cena prelína s cenou nedávno testovanej 320e. Takže výber je veľký
hugino
Polkiaľ sa dá tak Tiguan jedine s 2.0 TSI a v R-line pakete a máš to aj s 4x4.Hawk
Avantime
Obecne nemám rád plug-in hybridy, lebo nejak som nikdy nepochopil konceptu, prečo vždy vláčiť navyše spaľovací motor alebo naopak batérie, ale to je môj problém. Po vyskúšaní tohto Tiguanu e-Hybrid musím konštatovať, že je jedným z najpodarenejších na trhu.
Tiež mi vadí, keď koncern narve plug-in do Cupry či eresa a prezentuje tú 1,4-ku ako dačo úžasne športové. Tu je maximálne to tlačidlo GTE a to je tak všetko. Plug-in hybridy sú z môjho pohľadu skôr o komforte a ten sa tu podaril fakt parádne.
Ono žijeme už v dobe, kedy nejaký rozbehy s 2,0 TDI sú pridusené, benzínové 1,5 TSI tiež začínajú mať divné reakcie na plyn v kombinácii s DSG, do toho riešiť otravný štart-stop.. No a zrazu ten plug-in hybrid jazdí ako prémia. Hladké, tiché rozbehy, určite každému záujemcovi odporúčam doplatiť si za DCC a občas aj keď treba výkon, nie je problém.
Úplne v pohode by som tento Tiguan porovnával s prémiou, lebo tá pri najmenších SUV nie je zas nejaká extra super, takže sa to pekne vyrovná.
Je to šupa, keď si vezmete, že rovnako výkonný Kodiaq RS jazdí za nejakých 10 litrov a toto za 3 a hoci má menší kufor, vyjde lacnejšie. Potvrdzuje sa mi však, že ten výkon nie je smerodajný, skôr ide o to, ako je to softvérovo zvládnuté, ako si elektrina rozumie so spaľovacím motorom a prevodovkou. Jednoducho, Tiguan eHybrid sa fakt podaril. :yes:
P.S.: Inak mínus za káble v kufri plug-in hybridu je dosť komické. Jeden sa v pohode zmestí do naň určeného priestoru pod podlahou, druhý je v taške, ale predpokladám, že majiteľ má kábel buď doma na wallboxe alebo ho aj tak má voľne šmarený vzadu pod sedadlom, nech by už auto malo neviem aký priestor, nikomu sa to nechce stále vyťahovať a zmotávať.
Tiež mi vadí, keď koncern narve plug-in do Cupry či eresa a prezentuje tú 1,4-ku ako dačo úžasne športové. Tu je maximálne to tlačidlo GTE a to je tak všetko. Plug-in hybridy sú z môjho pohľadu skôr o komforte a ten sa tu podaril fakt parádne.
Ono žijeme už v dobe, kedy nejaký rozbehy s 2,0 TDI sú pridusené, benzínové 1,5 TSI tiež začínajú mať divné reakcie na plyn v kombinácii s DSG, do toho riešiť otravný štart-stop.. No a zrazu ten plug-in hybrid jazdí ako prémia. Hladké, tiché rozbehy, určite každému záujemcovi odporúčam doplatiť si za DCC a občas aj keď treba výkon, nie je problém.
Úplne v pohode by som tento Tiguan porovnával s prémiou, lebo tá pri najmenších SUV nie je zas nejaká extra super, takže sa to pekne vyrovná.
Je to šupa, keď si vezmete, že rovnako výkonný Kodiaq RS jazdí za nejakých 10 litrov a toto za 3 a hoci má menší kufor, vyjde lacnejšie. Potvrdzuje sa mi však, že ten výkon nie je smerodajný, skôr ide o to, ako je to softvérovo zvládnuté, ako si elektrina rozumie so spaľovacím motorom a prevodovkou. Jednoducho, Tiguan eHybrid sa fakt podaril. :yes:
P.S.: Inak mínus za káble v kufri plug-in hybridu je dosť komické. Jeden sa v pohode zmestí do naň určeného priestoru pod podlahou, druhý je v taške, ale predpokladám, že majiteľ má kábel buď doma na wallboxe alebo ho aj tak má voľne šmarený vzadu pod sedadlom, nech by už auto malo neviem aký priestor, nikomu sa to nechce stále vyťahovať a zmotávať.
Plug-in je výhodný jen pro uživatele, který denně jezdí většinou do limitu el.km a má možnost zároveň denně dobíjet doma, případně i v práci a jednou za čas jede delší trasu.
Kabely by měly být součástí nabíjecích stojanů a konektor by měl být jednoho typu po celém světě. Potom není třeba nic vozit a ani dokupovat.
Kabely by měly být součástí nabíjecích stojanů a konektor by měl být jednoho typu po celém světě. Potom není třeba nic vozit a ani dokupovat.
Áno, kúpa plug-inu predpokladá, že majiteľ má rodinný dom alebo parkovanie s wallboxom, inak to nemá zmysel. Keď si majiteľ osvojí každodenný rituál nabíjania, tak má logicky snahu jazdiť čo najviac na elektrinu keďže je to lacnejšie. Stavím sa, že taký plug-in pri dennom používaní jazdí 90 percent času na elektrinu. Poznám majiteľov, ktorí sa chvália, že už pol roka netankovali. Neviem, či je to z dlhodobého hľadiska dobré pre auto.
Ak má niekto 45-tisíc na plug-in hybridný Tiguan, myslím si, že to nebude jediné auto v domácnosti. Príde mi preto asi rozumnejšie mať buď malý elektromobil cez týždeň do mesta aj kolón a napríklad dieselové SUV na víkend. Alebo potom nejaké univerzálne full-hybridné SUV ako RAV4.
A ten Tiguan eHybrid, ktorý som skúšal, bol už len o 600 eur lacnejší ako ID.4 Pro s 82 kWh batériou. Nuž, ale veď nech si každý kúpi, čo mu lepšie pasuje.
Ak má niekto 45-tisíc na plug-in hybridný Tiguan, myslím si, že to nebude jediné auto v domácnosti. Príde mi preto asi rozumnejšie mať buď malý elektromobil cez týždeň do mesta aj kolón a napríklad dieselové SUV na víkend. Alebo potom nejaké univerzálne full-hybridné SUV ako RAV4.
A ten Tiguan eHybrid, ktorý som skúšal, bol už len o 600 eur lacnejší ako ID.4 Pro s 82 kWh batériou. Nuž, ale veď nech si každý kúpi, čo mu lepšie pasuje.
Smysl PHEV je jasný - jezdit na elektřinu krátké trasy, ale nebýt limitovaný dojezdem na baterii pokud občas potřebuju jet někam dál.
Osobně je mi jedno, jak výrobce co prezentuje. RS TDI je tu už spoustu let, tak teď je tu RS iV... pro mě za mě.
A platí tu totéž, jako u toho RS - i když má třeba benzín a PHEV stejný výkon, tak rozdíl v maximálce 234 vs. 205 jasně dokumentuje, jak to s tou dynamikou asi bude. Jestli si za to jsi ochotný ve spotřebě připlatit nebo ne je tvoje věc... jasně, u SUVka asi není ten sportovní feeling tak podstatný a naopak možná dává větší smysl PHEV (byť teda bez 4x4).
Osobně je mi jedno, jak výrobce co prezentuje. RS TDI je tu už spoustu let, tak teď je tu RS iV... pro mě za mě.
A platí tu totéž, jako u toho RS - i když má třeba benzín a PHEV stejný výkon, tak rozdíl v maximálce 234 vs. 205 jasně dokumentuje, jak to s tou dynamikou asi bude. Jestli si za to jsi ochotný ve spotřebě připlatit nebo ne je tvoje věc... jasně, u SUVka asi není ten sportovní feeling tak podstatný a naopak možná dává větší smysl PHEV (byť teda bez 4x4).
Othello
V materiálech je .....uveden také maximální výkon elektromotoru po dobu 30 minut, který už ale padá na 55 kW....
Jak může elektromotor poskytovat půl hodiny 55 kW, když kapacia aku je jen10,4 kWh ? Perpetuum mobile ?
Jak může elektromotor poskytovat půl hodiny 55 kW, když kapacia aku je jen10,4 kWh ? Perpetuum mobile ?
"Výsledkem je tak opět nejvyšší kombinovaný výkon 180 kW a 400 Nm točivého momentu. Tedy alespoň po určitou dobu."
Také jasná a přesná informace. Určitá doba - třeba 2 sec nebo dokonce 10 ?
Také jasná a přesná informace. Určitá doba - třeba 2 sec nebo dokonce 10 ?
Asi pochopis, ze tam bude nejaka degresivni krivka.
A 55kw uz je v podstate trvaly vykon.
85kw je kratkodoby vykon.
Co na tom neni jasne?
Veskera elektricka/elektronicka zarizeni jsou omezena predevsim teplotne. Resp. schopnosti odvadet ztraty (teplo), ktere nikdy nejsou nulove.
PS Ten eletromotor muze poskytovat 55kw pul hodiny, kdyz ho pripojis k jinemu zdroji energie. Napr. pri testovani. 😉
Ale teoreticky by to slo mozna i v tomhle aute, kdyz bys nabijel 55kw ze spalovaciho motoru, pak spalovak vypnul a jel na 55kw atd.
Jen vice nez polovina by byla v generatorickem rezimu. Ale to je motoru jedno.
A 55kw uz je v podstate trvaly vykon.
85kw je kratkodoby vykon.
Co na tom neni jasne?
Veskera elektricka/elektronicka zarizeni jsou omezena predevsim teplotne. Resp. schopnosti odvadet ztraty (teplo), ktere nikdy nejsou nulove.
PS Ten eletromotor muze poskytovat 55kw pul hodiny, kdyz ho pripojis k jinemu zdroji energie. Napr. pri testovani. 😉
Ale teoreticky by to slo mozna i v tomhle aute, kdyz bys nabijel 55kw ze spalovaciho motoru, pak spalovak vypnul a jel na 55kw atd.
Jen vice nez polovina by byla v generatorickem rezimu. Ale to je motoru jedno.
Aha to mohli taky napsat že maximalka auta je 280 a na stovku zrychluje za tři vteřiny, když ho připojíš na jiný zdroj energie. A mělo by to stejnou logiku.
Prostě zní to úplně blbě
Prostě zní to úplně blbě
To neni pravda, tady jde o vykon.
A 55kw da proste vzdy.
85kw je jako overboost u Fordu, treba...
U EV neni problem jet na takovy vykon pul hodiny.
BMW i3 udava spicku 125kw, na kterou vetsinou dosahnes, ale v technicaku ma 75kw. 😉
A 55kw da proste vzdy.
85kw je jako overboost u Fordu, treba...
U EV neni problem jet na takovy vykon pul hodiny.
BMW i3 udava spicku 125kw, na kterou vetsinou dosahnes, ale v technicaku ma 75kw. 😉
Tak mají napsat jmenovitý výkon 55 kW, krátkodobý maximální 85 kW
Pokud píšou že 55kW to dává půl hodiny, je to jasný nesmysl.
Majitele auta asi moc nezajímají teoretické parametry elektromotoru dosažitelné jen v laboratoři na zkušebním stavu
Pokud píšou že 55kW to dává půl hodiny, je to jasný nesmysl.
Majitele auta asi moc nezajímají teoretické parametry elektromotoru dosažitelné jen v laboratoři na zkušebním stavu
Verny_2013
Elektrifikace, asistenti kteří nejdou jednoduše vypnout, zrychlení na dobu určitou, nepřiměřená cena - to budoucnost aut co nás čeká. Docela smutný test. z diskuze nevím jestli si z toho někdo dělá *** nebo to fakt myslí vážně. Ale není to, co bych já chtěl. Nechci řešit ( navíc za ty nehorázné peníze ) to co redaktor. Nechci moc, jen chci jezdit za málo, pohodlně a mít řízení pod kontrolou. Ale ta doba už je asi pryč. Bez těch všemožných kurvítek asi už normální auto nekoupíš.
DrAlban
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já osobně s tímhle mám problém v tom smyslu, že Tiguan je starý model, který osadili PHEV, který není zrovna ten nejlepší na trhu a chtějí za to dost raketu. Mířím tím k tomu, že za stejnou cenu je tu výrazně povedenější MB GLA 250e.
Arese
jen na krátkých trasách, zejména ve městě. Protože na těch dlouhých a dálničních to auto sebou musí tahat spoustu zbytečného balastu. 😢 :no:
Arese
...nabízena jako jedno z možných řešení, je vše O.K. Prostě si vyberu čistě benzínovou nebo naftovou verzi. 😄