Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW 320e Luxury Line – Méně sportovnosti, více pohodlí

116 komentářů

Xylo
Poměrně příznivé základní ceny 😲
Avatar - fOE
fOE
Na pomery premiove stredni a vzhledem k tomu ze dostavas funkcni plugin hybrid to je vazne dobre. Hybridni passat zacina bez ctyr tisic na 1,2mil.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - fOE
fOE
je takove klise. Ano, M340 zacina na stejne castce jako tenhle vybavenej kousek, ale nikdo kdo da pul milionu za priplatky by holou M340i nezvazoval. Nikdo. Navic hola premie to ze je hola do sveta krici jeste vic nez holej mainstream, tady se proste nejaky ten rozumny zaklad priplatit skoro az musi. No a rozumnej zaklad je 1/4 mio jen tak fikne. Takze kdyz uz takhle srovnavat, srovnaval bych zaklad+250k. 😄
PS: po vsech tech portimao je phytonic na 3er prijemna zmena. A jeste vic tahle barva slusi X3.
TiaS1
A koukal ses pořádně? Já jen, že M340i má v základu výbavu, která u jiných motorů stojí cca 275 tis. To máme v základu Mpaket (cca 150.000), sportovní M diferenciál (pro verze, kde je dostupný - cca 37.000) Connected drive plus (cca 57.700),Nastavení sedadel elektrické s pamětí pro sedadlo řidiče (cca 32.000), M sportovní brzdy (cca 19.000) a můžeme pokračovat přes M zadní spoiler, sportovní převodovku... M340i je na poměry prémie vybaven v základu velmi dobře.
Avatar - fOE
fOE
Ano, ale tohle je vnucena vybava = nemusi o ni stat kazdy. Dobra polovina 335i a pak 340i se kdysi prodavala bez mpaketu a dalsich serepeticek. Taky tehda zacinala necou "lehce" nad milionem a ne jako dnes blize k 2mil nez k tomu jednomu.
Ad tech 250k, ty to za me i u M340i porad chce. Jinak budes v aute bez barvy, na pomerne velkych kolech ale na neadaptivnim podvozku, uvnitr z vetsiny komfortnich priplatku nebudes mit taky nic (az na tu pamet sedadel, ta me mile prekvapila). Pri cene priplatku u 3er tam tech 250tis zkratka zahuci tak jako tak.

EDIT: Beru zpet, z nudy jsem si to ted vyklikal a vlezl BYCH se tak aby to nebyla ostuda do 160-200tis. 😄
Avatar - iudex
iudex
Ja som skromný chlapec z dediny, ja by som k M340i priplatil okrem farby (1003 €) len čiernu masku (227 €), vyhrievané sedadlá (444 €) a adaptívny podvozok (620 €). Hotovo, príplatky za 2294 € (60t) a mám parádne vyzerajúce a jazdiace auto, ktorému nechýba nič podstatné. Prípadne ešte krajšie 19ky namiesto základných (+755 €) a v tomto prípade je to dokonalé.
Avatar - fOE
fOE
K tomu akusticke skla za 200E, ktera jsou na kazdy den znat, pro M340i specificke 792 M disky za 800E, protoze to jsou za me konecne hezka kola pro 3er, parkovaci asistent s kamerou za 600E, neb v tom obcas pojede i zena, alespon hifi audio za 500E, protoze zaklad je jako v BMW tradicne ostuda a z asistentu jen adaptivni tempomat za dalsich 500E. No a uzavru to alespon tema strednima svetlama za 1000E a bezklicem za 600. Secteno, podtrzeno 160tis.
Holt ma kazdej tu latku postavenou trosku jinak 😊 Ale zavidim vsem co se dokazou ve vybave drzet takhle pri zemi. To jsou pak zajimave vykony za zajimave penize. :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Teoreticky bych se na to díval jako Iudex, v reálu skončil se zaklikanou výbavou prakticky shodnou s tou tvojí. 😄 😉
Avatar - iudex
iudex
Ja rozdeľujem príplatky na:
- nevyhnutné (napr. farba, parkovacie senzory, vyhrievané sedadlá),
- užitočné/príjemné, ale postrádateľné (parkovacia kamera, elektrické sedadlá, vyhrievaný volant)
- zbytočné (napr. navigácia, kožený poťah palubky, prémiové hi-fi, cúvací asistent a pod).
Je ale prirodzené, že každý má tie hranice medzi nimi inde.
Avatar - fOE
fOE
Je zajimave ze mas barvu v must have. Ja mam uprimne barvu i kola az v "užitočné/príjemné, ale postrádateľné".
Avatar - woody-alien
woody-alien
My se v tomhle s iudexem obvykle dost shodujeme a taky jsme holt takoví "barvičkáři". 😁 Ale mezi jeho "skromně vesnickou" konfigurací a tvojí "aby to nebyla ostuda" je rozdíl 100t. To dneska není nic. Určitě bych se nenechal vyštengrovat k zaškrtnutí věcí, který fakticky nepoužívám, ale jo - složils to hezky. 😉
Mig_35
kola u BMW kupuje jenom blázen. škaredé a k tomu šmejdy... barva? vzal bych jakýkoliv základ u nového a nechal to wrapnout, aby se s tím dalo jezdit na myčku a po dvou letech, až to půjde do světa, aby to bylo jako nové, protože nechávat na ručním mytí každých 14 dnů dva litry, za které to vydrží čisté dva dny...
Avatar - lamal
lamal
Preco nie rucna wap umyvarka ? Ked si sikovny a trocha si pohneš, das to za 150 bez kefy. Pripadne ak si das na cas, alebo je nutne dokladnejsie umytie max za 200. Ja to pouzivam a som spokojny, vidam tam dost BMW aj novych, alebo ine specialitky aka Yaris GR.
Mig_35
- usetris vlastní lak
- papír v mycce neposkrabes
- kamínky a větvičky neřešíš
- čas strávený mytim vyuzijes jinak…
Avatar - lamal
lamal
ja si myslim, ze ked to umyvas len s tlakom vody, tak pri spravnom uziti (vzdialenost) si ten lak nemas ako poskodit, ni ? cas s tym suhlasim, su tam mladsie rocniky a nie typci v sačku, ale vseobecne to mam za 20 min

edit😒br /> aha ty asi popisujes vyhody folie - wrapu a ja zas rucna bezkontaktna umyvacka VS ´´protože nechávat na ručním mytí každých 14 dnů dva litry, ´´
Mig_35
Ano. Muzu umyvat auto bezkontaktne a taky to dělám. Ale myje to mizerne a silná chemie ničí ty gumové výplně kolem oken… tak radši potahnout wrapem a jezdit normálně na kartáče…
TiaS1
A kolik že stojí ten "wrap". Já jen že mám jednu z individuál barev a poté, co mě někdo na ulici nechal asi 30 cm dlouhý šrám přes dva plasty, tak jsem to nechal přelakovat. Jelikož s tím byl problém, tak vzali prakticky celou stranu auta a nechal jsem v tom i s následným umytím a dýškem 10. Takže hodit tam wrap a nechat auto před prodejem přelakovat originální mi přijde skoro podobně drahý, a to se bavím o individual... 😊
Mig_35
Cca 30. Jenomže i kdybys nic nelakoval, pořád kvalita laku dva roky schovaneho pod fólii - a můžeš si auto jen potahnout čirou folií - kvalita takového laku je 100%, zatímco lak, se kterým se dva roky jezdí, odráží kamínky, odiraji ho větvičky, blablabla jezdí na mytí, chytá hmyz - to je proste sto a jedna. A dávat to furt na rucni mytí a detailing - někam jezdit a tam čekat apod - přijde mi to rozhodne jednodušší.
Avatar - fOE
fOE
A tohle vsechno delas pro toho co prijde po tobe? Promin, ale musim se zeptat: proboha proc?! Stejne to u ojetiny nikdo neoceni, tim spis kdyz zabalis a "pro pristi generace zachovas" jak sam pises jakykoliv zaklad, takze treba krasne zachovalou indesit-bilou nebo zakladovka-cernou, o to se musi lidi rvat. 😁
TiaS1
Pokud stojí wrap 30, tak si můžeš koupit za těch 30 metalízu a budoucí kupec ti za ni, i mírně poškozenou, poděkuje zřejmě víc, než za skvěle zachovalou pastelovou černou. Hlavně po 4-5 letech tak nějak čekám, že auto bude mít nějaké šrámy. Ale nic proti hele, každej si za svoje prachy může pořídit co chce.
Mig_35
Za základní barvu považuju všechny barvy s výjimkou individual barev za kilo plus. Cokoliv co je ve vzorniku. Základní barva je to co potkas na většině aut.
Když sundas ochrannou fólii a auto vypadá jak nové - u me to určitě bude hrát roli. Ale hlavní rozdíl je v tom, ze se k tomu můžeš chovat jak hovado a neublizis tomu. S měkkým lakem po jedněch kartacich mas po laku…
Folie muže být transparentní samozřejmě
Mig_35
Každý máme svůj pohled 😉
Avatar - iudex
iudex
Práveže tá vnútená výbava je pre M340i práve tá, ktorú by som si aj tak pri 330i doklikal. Teda určite M paket (6200 €), xdrive (2600 €) a M brzdy (724 eur), ostatné veci by som si mohol odpustiť, ale to už aj tak nie sú veľké položky (zadný spoiler za 279 €).
Avatar - fOE
fOE
Connected drive plus (cca 57.700),Nastavení sedadel elektrické s pamětí pro sedadlo řidiče (cca 32.000), k tomu ten zadni spoiler a konkretne ty bys byl o 100tis chudsi proti tomu dostat moznost vyberu.
saabik
Jsem jedním z těch, kteří nezůstali u podmiňovacího způsobu a tu M340i koupili. Takže reálný zákazník. No a měl jsem co dělat, abych se loni u příplatků udržel na uzdě a nezaplatil raketu. Bylo to o kompromisech a stejně jsem měl co dělat, aby příplatková výbava nezačínala třístovkou... 😄
webpaja
JJ, je to velmi rychlé. Naštěstí BMW do G20 nenabízí odvětrávané sedačky, tak se člověk rád spokojí s kombinací alcantara a kůže a šetří se pěkně.
Avatar - fOE
fOE
Na jednu stranu mi ta kombinace sensatec+alcantara prijde krasne schudna (dokonce schudnejsi nez obdobny zaklad v 5er), a ano, cloveku to vyresi jednu zasadni otazku a usetri nemalo penez. Na druhou stranu to je ale pyrrhovo vitezstvi pro toho kdo nechce mit cerno cernej vnitrek, nebo pokud nemas modry exterier ale treba cerveny a modre prositi uvnitr ti muze spis vadit.

(berte jako nazor nekoho kdo si nedovede na 100% vybrat ani hodinky, bo na kazdych najde neco co mu trochu vadi 😄 )
saabik
Ano, sedačky byly jedna z položek, nad kterou jsme s ženou strávili spoustu času. Nakonec zvítězila bílá kůže. Docela ladí k barvě dravit grey, ale člověk nesmí být líný občas o kůži pečovat.
webpaja
Měl jsem černobílou kombinaci v Jaguaru a stačí jen základní údržba, aby zůstaly pěkné.
Avatar - iudex
iudex
Začínam sa hanbiť že som auto posledné 2 mesiace ani len nevysával. 8-s 😒]
Iná ako tmavá látka je preto u mňa no-go, proste nie je čas a ochota venovať energiu čisteniu interiéru (nad rámec vysávania a utretia vlhkou handričkou).
TiaS1
Tak kdy už jedem takhle na rovinu, tak jsem taky nezůstal u podmiňovacího a koupil 30i. Ale vzhledem k té chybějící výbavě v základu oproti m340i, jak píšu nahoře, jsem skončil s příplatkovou až lehce pod počínajícím číslem 7..
Mig_35
Co mas v TP za hmotnost ? Podle me o 230 kg min než 340i
TiaS1
Provozní 1640 kg.
webpaja
Taky jsem vzal na firmu kolegovi 330i, naprosto spokojený, ale M340i je projevem a fungováním takové poloviční eMko.
Avatar - iudex
iudex
Ako je to teraz s M340i, tam už je mildhybrid, alebo ešte nie? Viem len, že tie najnovšie sú zvukovo priškrtené oproti začiatku (201😄. Každopádne rád by som skúsil tú najaktuálnejšiu verziu, najnovšiu generáciu 40i poznám len v Z4 a tam na mňa spravil ten motor silný dojem, tam nebola žiadna stopa po nejakom emisnom priškrtení. Ale veci sa u motorov menia každým modelovým rokom (a nezriedka k horšiemu).
LORASI
jj ... mame jednu 40i z polky 2019 a jednu 40i mild hybrid z maja 2021. zvukovy prejav je podobny, ale nova 40i je vyrazne tichsia - je utlmena. podla mna si ale mozes vymenit vyfukovu sustavu a dostanes sa s hlucnostou kam chces. so 40i z 2019 mame velky problem ked syn spi v hostovskej na spodnom poschodi domu, pretoze ho vzdy startovanie zobudi. s aktualnou 40i je to vyrazne lepsie.
Avatar - speedfred
speedfred
Keď som mal ešte 35i tak som menil výfuck od katov až dozadu za Remus a až tak veľký rozdiel to nebol.
LORASI
v motorovom priestore zneju oba velmi podobne, tak predpokladam, ze hlavny rozdiel je vo vyfukovom systeme ... ale nie som mechanik, takze len odhadujem 😊
Avatar - iudex
iudex
Jj, 330i a M340i mám nakonfigurovanú xkrát. Ten teoreticky obrovský rozdiel (30i od 43t, 40i od 65t eur) sa dorovnaním výbav výrazne zmenší (podobná konfigurácia je 55t vs 68t.). Stále dosť rozdiel, ale už to nevyzerá tak neakceptovateľne.
webpaja
Až budeš mít čas, sejdeme se na kopci, aby jsi věděl jak funguje. Mě se líbí podvozek, který než opravdu tlačíš zůstává komfortní, ale pevný. Když jdeš na hranu, chtěl by jsi trochu větší tuhost. Motor funguje fajn, nemá špičku a výfuky jsou do spíš bručení. Převodovka je fajn, jen i ve sportovním režimu vozu, pokud nemáš volič ve sportu taky, velmi rychle odřazuje.
Řízení podobně jako podvozek i při dynamické jízdě fajn, když si dáš opravdu ostrou, tak se trochu rozostří a chybí odezvové odlehčení nebo ztěžknutí. Ale to už je spíš hnidopišství.
TiaS1
Už jsme to tady myslím spolu jednou řešili, že jsme měli oba možnost jezdit 3.0 S/C od Jaguaru. Schválně by mě zajímalo, který motor by sis vybral, současný 40i od BMW nebo tehdejší 3.0 S/C od Jaguaru?
Avatar - iudex
iudex
Dám mojich 5 centov, keďže som skúsil tiež oba. A oba považujem za fakt výborné motory. Jag ako kompresor mal z princípu (príjemný) atmosferický charakter, ale aj bavorácka B58 je na pomery fúkaných motorov veľmi točivá a má slušnú špičku. Zvukovo bol Jag výraznejší, ale takto spätne už neviem, či to nebolo viac výfukom ako samotným motorom, každopádne pôsobil ako väčší hulvát. R6 má o chlp hladší chod. Asi najväčší rozdiel bude v spotrebe, kde Jag pomerne žral, kdežto B58 je až zázračne úsporná. Takže celkovo ako o niečo lepší motor hodnotím bavorskú R6. Ale ten kompresorový V6 bol rovnako vydarený motor a i dnes by spravil veľa parády (žiaľ v nových Jagoch už nie je).
TiaS1
To máš pravdu, spotřebu jsem nezohlednil. V tom je 40i určitě lepší. Jen nevím, jestli mi to kňourání kompresoru nepřebije i tu spotřebu.
Avatar - Dinar
Dinar
Já jsem kvůli tomu V6komp. nějakou dobu zvažoval pořízení ftypu s manuálem, k tomu autu se tenhle motor hodí jak hrnec na pr.del, V8 ohromí, ale ta V6 je pro sporťák dokonalá.
Do daily caru bych naopak preferoval 40i, ten motor je uhlazenější, krémovější, je i dole silnější a gradaci má snad ještě lepší než ta jag V6, ale celkově díky tomu míň dramatickému projevu se mi do sporťáku tolik nelíbí, do sedanu 3er, 5er ideál.
TiaS1
To byly doby, když měl Jag motor, který by pořád dost lidí bralo spíše než 40i. Ta dnešní bída.... Xf se 4 válcovým benzínem max..
Avatar - Anonym
Anonym
můžete být spokojeni, můj nový krásný nick Elektro_Pygus mi redakce zablokovala. Dobrá práce!
webpaja
Tobě nestačil Rohor? Další multinickář?
Avatar - Anonym
Anonym
Chtěl jsem být Elektro_Pygus a utlumit Roman Horký i rohor. Vždyť kolik jsem toho pod rohorem napsal v posledních měsících? 1 post?
gil54
Nic ve zlém, je tvoje věc, ale k čemu je dobré mít víc nicků ? Jsem tady přes 10 let a potřebu jiného nebo dalšího nicku jsem nikdy nepocítil. A vítám víc diskuze diskutérů s - dejme tomu - jasnou historií a tím i většinou konzistentními názory. Ať jsou jakékoliv.
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Máš štěstí, mě ho před x-lety někdo vzal, ale je to už tak dlouho, že si mírně jinou přezdívku nikdo nepamatuje.
Avatar - Anonym
Anonym
Už jsem to vysvětloval. Chci být Elektro_Pygus a s konzistencí názorů to nemá nic společného. Vy tady všichni máte přezdívky a já tady musím figurovat pod skutečným jménem a to mi vadí. Proč jen já?
webpaja
Co jsi si vybral to máš, nerozumím.
Mig_35
Protože sis to zadal při registraci ty truhlíku 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Právě že nevybral blbečku. Když jdeš přes google tak tě to nenechá.
Mig_35
když se registruješ přes google tak musíš napsat svoje vlastní jméno a příjmení a ono ti to vytvoří nick? co na to GRPDMDR?
Avatar - Amaterasu
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak napiš redakci. To přeci není tak složité.
Oni ti ten nick změní. Třeba na rohora nebo elektro_picuse.
Nebo to chceš, abychom ty zařídili my?
A ještě dotaz, proc bych mel byt spokojený? Mně je to fuk, jestli se chceš zdržovat vytvarenim více nicku a přihlašováním se.
webpaja
Blbečku? Všichni jsou blbečci, jen ty genius, který si není schopen ani registrovat nick.
To je dokonalý! :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Ne, pouze na nadávku odpovídám nadávkou. Musíš vnímat kontext.
webpaja
Když doma řekneš dítěti, že je truhlík, jde o velmi jemný a smířlivý způsob jak naznačit, že něco neudělalo správně.
Když mu řekneš blbečku, je to už hodně přes čáru.

Vnímám to tak jen já?
Avatar - fOE
fOE
Nevnimas, ale ono se tu posledni dobou vic lidi ridi heslem "Staci malo a du do vobratek!"
Avatar - woody-alien
woody-alien
Hezkej slogan pro motor. :yes: 😉
Mig_35
Napsal jsem ti truhlíku. To říkám i manželce a je to taková laskyplna nadávka. Sorry ale tvrdit, ze za ten nick nemůžeš, ze to samo, to je IT level 70leteho důchodce
Simi_79
Prosím neurážet. Je mi 70 a s počítačem pracuji od 80-tých let. Vy jste si enkrát hrál na písečku 😄
Mig_35
Když vyhodis na prvomajovem průvodu sekeru do vzduchu, vždycky někoho trefis 😄
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pokud jsi pod Elektro_Pygusem neprovedl nic špatného, tak asi nebdue problém se s redakcí domluvit na odblokování se zdůvodněním, jaké máš. Popravdě to není nic proti ničemu. Případně pokud nechtějí multinicky, tak na zrušení dalších tvých dvou nicků a ponechání jen Elektro_Pygus.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co? Já tu od dopoledne nebyl... ale tak si asi naštval redakci, co já vím.
traveldrive
Najľahšie je z vlastnej blbosti obviniť niekoho iného. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Nic si z toho nedělej, Elektro Pyčus byl ještě větší trouba než Roman. Zkus si teď pro změnu střihnout s nějakým novým nickem polohu intelektuála, že umíš dokonale blb.ce, už víme dostatečně. 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
😒] Asi tě zažaluju za ublížení na zdraví. Pád ze židle způsobený příspěvkem bez varování. 😁 😁
Avatar - Dinar
Dinar
Já to mívám u tvých. 😉
Avatar - iudex
iudex
😁 😁 Aj som sa divil, že tú drobnú zmenu nicku tu nikto nepoužil, elektro pygus sa k tomu jasne nabádal. 😒]
Avatar - Ham.
Ham.
Moc nerozumím názoru autora, že dynamika je slabší. Slabší vůči čemu? Je to základní motorizace v PHEV pohonech a Vmax 225 a 0-100 za 7,6 jsou myslím solidní hodnoty, vzhledem na to, že je to základ a na nad ním je ještě silnější verze.
webpaja
Mě překvapuje pohotovostní hmotnost, i přes baterky a elektromotor je poměrně nízká.
Avatar - fOE
fOE
Pomerne nizka asi stale je, ale to ze hybrid pridava 270kg(!), pri tehle nijak oslnive kapacite baterek, to mi jako zadne terno nepripada. Treba u 5er dela rozdil mezi 40i a 45e jen 200kg a kapacita baterek i vykon jsou pritom stejne. Kde se bere tech 70kg navic u 3er by me docela zajimalo.
Avatar - fOE
fOE
PS: jestli se nepletu tak 1840kg je uz hmotnost provozni, ne jen pohotovostni. 😉
Tom Pro
Možná proto, že tu jednou někdo z východu napsal na mou tehdejší 420i se 135 kw a podobným zrychlením, že mam podladěný dvoulitr a že jsem socka.
Mig_35
podle mého názoru je to slabší vůči autům, které tu hodnotu mají lepší. ale můžu se mýlit. počkal bych si co na to řeknou e😜erti. co třeba pan Lorenc?
Avatar - Dinar
Dinar
Je to slabší dynamika, to je přece jasné 😁 , srovnej například se zde velmi chváleným ES 300h, u kterého padala v testu slova jako "naprosto dodstatečná dynamika", není to přece sportovní auto, nemá to v popisu práce, jakým má, zřejmě podle ACZ, být bmw 320e. Jenže u něj hledá sportovní ambice právě jen ACZ, nelogicky, a navíc je to oproti ES 300h plug-in, tj. 320e má další kvalitu hybridu, umí čistě EV provoz.

ES 300h 160kW syst. výkon, 8,9 s 0-100 km/h, 180 km/h vmax.
BMW 320e 150kW, 7,6 s, 225 km/h. Víc asi dodávat netřeba.
Avatar - Ham.
Ham.
Tak hybridy Toyoty/Lexusu potažmo ES bych sem vůbec netahal, to je přestárlá technika za dlouhé love (dražší než ta 320e), kterou vypráší kdejaký mainstream. I v porovnání se skutečnou prémií (klidně i z vlastní stáje, třeba základní nafta nebo základní benal) je ta dynamika základního PHEV určitě víc než dobrá.
Avatar - Dinar
Dinar
To já jen proto, že opakování je matka moudrosti, jinak mám na tu přestárlou techniku úplně stejný názor. 😉
scadar
320e bude v podstate stoprocentne muj dalsi sluzebak. Dobry zpracovani, normalni velikost ledvinek, porad jeste prevazne nedotykovy interier, zadny schod v kufru. Prekvapive vyhodou je, ze je "dostatecne slaby" (a levny). Abych to vysvetlil - jak 330e tak C300e maji 300 koni, coz je pro dojizdeni do prace a vikendove jezdeni po vyletech totalni overkill jak ve vykonu, tak v cene. Dneska jezdim se 150hp TDI, coz je jeste slabsi, a i to mi bohate staci. Automobilky potrebuji zacit rozsirovat nabidku pluginu smerem dolu (napr. C250e s pohonnym ustrojim z hybridniho A-klasse)... a Audi potrebuje vubec *zacit* nabizet v A4 plugin.

Akorat se desim, ze az ho budu v lednu objednavat, tak budu rad, kdyz mi prijde do dalsich vanoc. Dodaci lhuty v podstate na vsechny pluginy od D3 jsou silene. Sef ceka na E300de uz 11 mesicu a furt nema predpokladany termin dodani.
Avatar - Loptos
Loptos
Sice som si nemohol vyberat sluzobak, ale vlastne auto, ked som sadol po civicu 10g do 3jky tak som mal pocit mensieho priestoru. Asi mam tucne stehna. Moj sen bol 340i ale cim viac som uvazoval srdcom a ekonomicky tak mi prislo ze 95% casu len kludne cestujem a zvysok sa mi chce blbnut. Nakoniec za polovicu ceny 340i zvitazila Camry, ktora ma dlhodobu dialnicno-mestsku spotrebu 5.5 a po prahe a okoli 4.1, dynamika je oproti civicu este lepsia, priestoru je mozno az moc. super tiche a baterky v podlahe dovolia aj ostrejsiu jazdu. jasne nie je to r6, zadokolka a premiove auto, ale proste ked ide o vlasne peniaze 900tis mi je luto dat za mensie auto. Dufam vsak ze raz si radost.

Preco to pisem je fakt, ze si mozes vybrat sluzobak premiu plug-in ale mozes mat vacsie auto s vynikajucou dynamikou za perfektnu cenu, navyse podla testovania mi pride klasicky hybrid daleko lepsi ako plug-in. kedze platforma toyoty pocita s bateriami, takze auto ma normalnu nadrz aj kufor, ale teda testoval som len BMW plug in v mini
Avatar - xxc
xxc
a je naozaj taka dolezita velkost? hlavne, ked v tom bude jazdit vacsinou sam?
Avatar - wikinko
wikinko
uz som mal dnes dostatocne tazky den a teraz este musim spracovat informaciu ze niekto kto si chcel kupit 340i vzal rozum do hrsti a kupil Camry. DPC
Avatar - Loptos
Loptos
Neviem ako dlho Vam trva zarobit takmer 40tis eur, ale ja si z premiovu 3ku naviac za mensie a hlucnejsie auto s vyssou spotrebou hoci top vykonom a vlastnostami necenim. (Bavime sa stale o fyzickej osobe, nie OSVC) Ano bol to sen, ale rodina, pes a cyklistika rychlo rozhodne Btw blba camry ma odvetravane sedadla 3ka nie. Nevravim ze je to dealbreaker ale i tak. Pohodlie na dlhych cestach 3ky nedokazem posudit, hoci clenovia tu v diskusiach hodnotia hluk od kolies. Camry ma velku nevyhodu v “rejde” kolies, pretoze v garazach je to peklo. Asi je to dan za americky model
webpaja
Takže jsi spíš hledal něco rodinného a klidného. Tomu rozumím. Primárně nemohl jít o M340i, ta má jisté vlastnosti, které k tomu nesedí.
Avatar - iudex
iudex
Aj ja rozumiem, len mi potom príde, že tá M340i nebola nikdy vážnou alternatívou. Proste v štýle: chcel som Caymana, ale nakoniec som zvolil i30N za polovicu. 😉
LORASI
lepsie by som to nenapisal 😄
scadar
Jen pro dovysvetleni, jsme nemecka firma a smime vybirat pouze z D3. Kdybych si mohl vybrat zcela volne, bral bych jednoznacne Superb iV nebo dokonce Octavii iV. Jak rikas, je to daily. A procento z ceny vozu se zkratka pocita... Navic na vikendy mam roadster, takze ani ten vyber srdcem jsem neosidil. 😄

Mohl bych teoreticky brat i neco mensiho, ale rozhodne chci tentokrat kombika. Aktualne mam sedan a az neprijemne casto se mi stava, ze je nam malej. Staci jet na prodlouzeny vikend pod stan a jeste s sebou mit treba vybavu na ferraty, a najednou uz cestujou kramy i na zadnich sedackach. A to jsme zatim jenom dva. 😊
Tiborek
My sme taky nemecka firma a vetsina lidi si tu vybira mezi Karosou a Sorem 😒 😁
webpaja
To je výborná volba 😉 :yes:
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tvl, ale dobře vás platěj. Autobus si tady může dovolit koupit málokdo.
😒] 😒] :yes:
Avatar - lamal
lamal
😁
Avatar - iudex
iudex
😁 😁 😁
Avatar - fOE
fOE
Ad velikost ledvinek, pokud budes objednavat az pristi rok, chytne te uz LCI a kdo dnes muze rict jaka bude velikost ledvinek pak...? Nezustava nez doufat ze to nezmrsi jako 4er.
Avatar - Dinar
Dinar
Díval jsem se na nějaké fotky faceliftu v maskáčích a musím říct, že mám docela obavy, ten předek je olepený maskovacím plastem natolik, že se pod tím můžou skrývat mega bobří zuby. Spíš ale tipuju, že ani nebudou nijak větší, spíš výraznější a hnusnější.
saabik
Pokud interní zdroje schválně nelžou, budou ledvinky +- v takové podobě, na jakou jsme u současné G20 zvyklý.
webpaja
https😐/www.instagram.com/p/CRjaVmXFEJ3/?…


Ledvinky velikostně zůstanou.
Avatar - Dinar
Dinar
Aha, tak to nevypadá úplně beznadějně, i ten nárazník je lepší než aktuální verze. 😄
webpaja
Nemá ty 3,14čudky a trojúhelníčky.
scadar
Teda chlapi, nejdriv me vydesite a pak zase uklidnite 😊 Ty svetla bez toho zubu taky vypadaji lip. A pokud zmizi i ty trojuhelnicky jak pise webpaja, tak to urcite vadit nebude 😄

Takovejhle facelift by sel. Ale porad maji potencial to pokazit, jako Audi s faceliftem A4, kdy zmizel kruhovy ovladac a cely infotainment se zmenil na touch-only interface, z normalnich vyfuku udelali svindl-vyfuky a tak... ale snad ne.
Avatar - iudex
iudex
Tu sú ďalšie fotky aj video faceliftu: https😐/g20.bimmerpost.com/…s/showthread.php?…
Všetko zostane ako je, teda klasická maska, budú len drobné úpravy tvaru svetiel, resp vnútorného usporiadania (LED linky sa presunú zo spodu nahor), drobné úpravy nárazníku, takže všetko v cajku, netreba sa báť (a vo väčšine prípadov tie LCI autu pomôžu, viď posledné 3er a 1er).
Skôr sa troška bojím, či sa neokresajú motory, ako počtom, tak výkonovo (napr. v súvislosti s pridaním mildhybridu či s prispôsobením na prísnejšie emisné normy). Viď nová 4GC, ktorá má dvojliter 30i s o dosť nižším výkonom (180 kW) ako doterajšia 330i (190 kW) a následne o niečo horšiu dynamiku.
Avatar - Dinar
Dinar
To dokonce vypadá, že si tím fl 3er vzhledově pomůže, to nejhorší, maska a nárazníky se zlepší. Gut.
S motory to bude stejné, jako u 4er, tam se bojíš oprávněně, váha nahoru, výkon dolů, ale co do mot. palety by se snad nemělo měnit nic, všechno už mají v mildhybridu, tak není důvod.
Avatar - Anonym
Anonym
BMW byla značka co vždycky dělala auta spíš na sportovní jízdu než na pohodlí.
Na pohodlí mají Rolls royce, i když ten je samo cenově trošku jinde.

Ale bohužel už několik let platí, že víc sportovní sjou sedany od Cadillacu než ty od BMW 😄 😄 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Tady v tom srovnání, https😐/cars.usnews.com/…s-trucks/compare?… ve výčtu plusů a mínusů, nečtu nic o tom, že by bmw 3 bylo míň sportovní než CT4, nemluvě o x amerických a kanadských testech, které si můžeš najít třeba na YT.

Zato je 3er výrazně dražší. A přesto se ho na us trhu prodá výrazně více než těch cadillaců, za 1-8 2021😒br /> 3er - 23.776
CT4 - 4.930

Jinými slovy, pětinásobně více Američanů si myslí, že 3er je lepší auto než přímý konkurent od Cadillacu. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
no tou konkurencí pro sportovní BMW je spíš CT5-V Blackwing....
Avatar - Dinar
Dinar
"BMW byla značka co vždycky dělala auta spíš na sportovní jízdu než na pohodlí."
Co má s tímhle CT5-V? Potažmo nějaká 320i? Motáš se v tom, jak nudle v bandě.
Mig_35
Tyhle škatulky 😒
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Co znamena tohle: "I s takto získanou energií pak vůz dokáže zvládnout čistě elektrickou akceleraci a jízdu až do 60 km/h. Jakmile baterie nestačí, nebo potřebujete jet rychleji, dojde opět k přepnutí na elektromotor."
Avatar - iudex
iudex
Zrejmý preklep, na konci malo byť spaľovací motor.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
To prave ne, protoze o kus dal je psano, ze elektromotor dokaze auto pohanet sam az do 140km/h
Mr.Murphy
.... prémiovka, s dvoulitrem, jako PHEV za nějakých 1,2 je dobrá cena.... to auto má vlastně jedinou chybu, malý kufr omezuje "full-size" rodinné využití.... i v kombíku to bude ve čtyřech na lyže tak tak.... ale jako služebák na dojíždění do práce a občasnou služebku je to paráda.... :yes:
Fake Vivi
Tak záleží na tom jaké máte preference - příznivé ceny nevím nevím no. Když máte rodinu a chcete jim dopřát bezpečné auto a zároveň víte, co se musí domů ještě pořídit. Jako třeba postýlku s kompletní výbavou https😐/www.luceda.cz/…mpletni-vybavou/ , plenky, hračky atd. Tak se buď musíte sakra otáčet. Nebo si spočítat splátku tak aby Vám to vyšlo.