Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
skejpa
Zrychlení 0-100 za 2 roky, točivý moment 220Nm... Promiňte ale auto, u kterého se očekává větší obsazení (protože jinak by si dotyční pořídili normální kombík), je tahle motorizace opravdu výsměch. Naložte to třema dětskýma autosedačkama, naložte tam kočárek a bagáž a to auto je utrpení na řízení. 4* jedině pokud mi dvě hvězdy spadnou do testu z oblohy nudou při dosahování 100km/h.
V principu souhlasím.
Na druhou stranu - spíš abych dělal chvíli ďáblova advokáta😒br /> 1) mi jsou tyhle podladěné jednotky celkem sympatické, třeba to něco vydrží a bude to mít přirozenější projev, než kdyby to tahali z litru (viz diskuse u Dacie).
2) za těch 550 to není tak zlý... je otázka, jak takový holátko bude vypadat, ale vcelku je to asi zpátky tam, kde to bývalo dřív, když se Kangoo a spol kupovaly jako alternativa kompaktních kombíků pro ty, pro které byl prostor důležitější než kultivovanost a dynamika. Optikou tý ceny je pak i ta dynamika asi celkem ok.
Na druhou stranu - spíš abych dělal chvíli ďáblova advokáta😒br /> 1) mi jsou tyhle podladěné jednotky celkem sympatické, třeba to něco vydrží a bude to mít přirozenější projev, než kdyby to tahali z litru (viz diskuse u Dacie).
2) za těch 550 to není tak zlý... je otázka, jak takový holátko bude vypadat, ale vcelku je to asi zpátky tam, kde to bývalo dřív, když se Kangoo a spol kupovaly jako alternativa kompaktních kombíků pro ty, pro které byl prostor důležitější než kultivovanost a dynamika. Optikou tý ceny je pak i ta dynamika asi celkem ok.
Akurát keď Caddy za 550 dovybavíš na úroveň konkurencie za 550, tak Ti tých 550 už určite stačiť nebude. Nehľadiac na to, že niektoré veci proste v Caddyne nie sú.
Edit: Autor palčeka dolu, môžeš oponovať vecne, v čom sa mýlim? 😉
Edit: Autor palčeka dolu, môžeš oponovať vecne, v čom sa mýlim? 😉
Nemože, pretože to bude pravděpodobně Caddy fanoušek a nechce si připustit, že má auto co je líný a ještě celkem drahý 😁
Takhle... co si vzpomínám, tak Kangoo s benzínem už není vůbec, Berlingo je asi jenom 1.2? To mi zase přijde ta 1.5 vhodnější motorizace, i když s tak "konzervativním" výkonem. Kdyby člověk chtěl, tak pravděpodobně nebude problém to čipnout někam k těm "nativním" 150k.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No ale taky je třeba říct že ta 1,2 se dělá i ve verzi 110 k se zrychlením za 11,5. což je to samé jako caddy a navíc je to pouze tříválec a o tři deci menší. To ta 1,5 u VW působí o dost vhodněji.
Otázka je, kto vlastne chce takéto auto s benzínovým motorom. Zrovna toto je typ auta, kde benzín skôr do počtu alebo kvôli emisiám. 7-8 litrov s prázdnym, 8-10 s naloženým, to nie je žiadne terno. Nemyslím si, že by to bolo zvlášť menej aj so silnejším motorom. Aerodynamika robí svoje, aj keby ju vypiplali, čelná plocha nepustí.
Kangoo momentálne nie je vôbec, resp. ponuka Renaultu je silne obmedzená. Nový model k nám ešte nedorazil, napriek sľubom bude až budúci rok a ponuka motorov tiež ešte jasná asi nie je.
Kangoo momentálne nie je vôbec, resp. ponuka Renaultu je silne obmedzená. Nový model k nám ešte nedorazil, napriek sľubom bude až budúci rok a ponuka motorov tiež ešte jasná asi nie je.
no lenze to treba porovnavat s konkurenciou a ak konkurencia nahodou nie je (co takmer vzdy je) tak pomer cena/vykon
u nas v zakladnej vybave za 23 500€ (zacina tam kde konkurencia v podstate konci v plnke) mas slabsi benzinovy manual, bez dazdoveho a svetelneho senzora, bez parkovacich senzorov, manualna klimatizacia, cenniky koncernu su trochu bludisko ale tusim tam nie je kozeny volant, sa cudujem ze tam dali do zakladu aspon tempomat (70 rocna technologia)
ta cenovka je totalny ulet a obhajovat to moze len plnokrvny fanusik znacky a tohto modelu, z objektivnych udajov nie je dovod toto auto zaradit ani do uzsieho vyberu
u nas v zakladnej vybave za 23 500€ (zacina tam kde konkurencia v podstate konci v plnke) mas slabsi benzinovy manual, bez dazdoveho a svetelneho senzora, bez parkovacich senzorov, manualna klimatizacia, cenniky koncernu su trochu bludisko ale tusim tam nie je kozeny volant, sa cudujem ze tam dali do zakladu aspon tempomat (70 rocna technologia)
ta cenovka je totalny ulet a obhajovat to moze len plnokrvny fanusik znacky a tohto modelu, z objektivnych udajov nie je dovod toto auto zaradit ani do uzsieho vyberu
Pro mě by to bylo dle plánovanýho využití. Kdybych s tím chtěl jezdit krátký trasy, lhostejno jestli s dětma nebo jako řemeslník, tak bych si vzal radši benzín, protože naftě to prostě nesvědčí.
Pak... jsem spíš fanda benzínu, tak něco málo bych si za benzín v provozních nákladech klidně připlatil.
A kdybych chtěl jezdit hodně dálnice, tripy s kolama do Alp a tak, no tak holt nafta.
V prodejích to není tak jednoznačný, u nás je to 2132 vs 3057 (1-8/21 benzín vs. nafta)... s tím, že třeba to Kangoo se v benzínu nedělá.
Pak... jsem spíš fanda benzínu, tak něco málo bych si za benzín v provozních nákladech klidně připlatil.
A kdybych chtěl jezdit hodně dálnice, tripy s kolama do Alp a tak, no tak holt nafta.
V prodejích to není tak jednoznačný, u nás je to 2132 vs 3057 (1-8/21 benzín vs. nafta)... s tím, že třeba to Kangoo se v benzínu nedělá.
Lenže Kangoo je teraz už len výbehový model, na nový sa čaká, takže s ním teraz nie je celkom relevantné porovnanie.
Bral som podobné auto v benzine - rifter 81kw. Bohato to postacuje. Mam 3 decká, do práce 4km, na zahradu 13km. Od nova 12000 jazdim za 7,3km nejak to nesetrim. Nepride mi to lenive, presadol som z 1,2 atmo 62kw... samozrejme, nieje to na zavodenie. PB do BA po dialnici pod 6, spat tiež. PB do skalite a spet 5,6l. Takze by som benzin neodsudzoval.
Súhlasím a nesúhlasím zároveň. Je to síce už obohratá pesnička, ale pozri sa na akých základných motoroch sme štartovali dekádu naspäť. Ružové to nebude, ale od tebou opisovanej katastrofy to má tiež ďaleko. LEn tak námatkovo z tých dávnejších 1,5 dci 48 alebo 63kW, 1,7 cdti 55 a 74 kW, k tomu nejaké atmo 1,4 a 1,6. Tento základný motor v caddy by dekádu naspäť patril medzi benzínový vrchol
1.5 dci 48 kW je náhodou super, v Nissanu Micra žere reálných 3,2 na 100. Je to stabilák, v klidu táhne v nízkých otáčkách, jen nesmí na dálnici, předjíždění je mimořádně nebezpečné, protože to nezrychluje prostě vůbec.
dr.Remorey
celkem chápu, že když někdo nechce vysolit dvojku na dřevo za Touarega a hledá něco většího, zařadí i toto, ale... zaprvé nechápu, proč tam nedají motor. však s tím se nemůže dát jezdit. a zadruhé, za 900 už bych bral regulérní mpv, ideálně galaxy.
zaverem... za 600 z nouze ctnost, nad 800 neprodejny
zaverem... za 600 z nouze ctnost, nad 800 neprodejny
Beefcake
"začíná v akční základní výbavě od 549.183 kW"
traveldrive
"Nemohu se sice zbavit dojmu, že Caddy dává větší smysl s naftovým motorem, s benzínovým jde ale o podstatně výhodnější nabídku." - som z toho voláky zmätený. Čo je výhodnejšie na modeli s benzínom, ktorý má o polovicu vyššiu spotrebu?
Mokrous
- v kombinaci s šestistupňovým manuálem a pohonem všech kol DSG.
ericn
Pane Mára, Caddy je osobní dodávka nikoli MPV. To zastupuje u VW stále ještě Touran, který je designem, zpracováním interiéru i motory úplně jinde - benzín i nafta mají 150k 😉 Btw 1.5TSI 150k Evo Highline od 727 tis Kč…
Jinak Caddy je za ty peníze prostě zoufalost. 915tis Kč za malé užitkové auto běžná rodina nedá, navic s motorem o nízkém výkonu 84kW (minulá generace měla alespoň 92kW), což je na hranici použitelnosti. Jako základ by ještě šel, ale startovací výbava je naprosté holátko a jak je zvykem u užitkových vozů VW, příplatky jsou brutálně vysoké za cokoliv :no:
Takže konkurence v podobě čtyřčat Pug/Citroen/Opel/ Toyota má prostřeno 😉
Jinak Caddy je za ty peníze prostě zoufalost. 915tis Kč za malé užitkové auto běžná rodina nedá, navic s motorem o nízkém výkonu 84kW (minulá generace měla alespoň 92kW), což je na hranici použitelnosti. Jako základ by ještě šel, ale startovací výbava je naprosté holátko a jak je zvykem u užitkových vozů VW, příplatky jsou brutálně vysoké za cokoliv :no:
Takže konkurence v podobě čtyřčat Pug/Citroen/Opel/ Toyota má prostřeno 😉
Prostřeno sice má, ale moc se nenadlábne.
Prodeje podle SDA v srpnu ve třídě MPV-B
Touran 111 ks
Caddy 71 ks
Proace City 64 ks
Berlingo 56 ks
Takže dvojka Touran/Caddy dokonale luxuje trh malých MPV a na konkurenci zbývají jenom drobky od stolu.
Prodeje podle SDA v srpnu ve třídě MPV-B
Touran 111 ks
Caddy 71 ks
Proace City 64 ks
Berlingo 56 ks
Takže dvojka Touran/Caddy dokonale luxuje trh malých MPV a na konkurenci zbývají jenom drobky od stolu.
Doteraz som popravde nevidel ani jednu súkromnú Caddynu (túto novú), zatiaľ čo maminy s deťmi v krabiciach od PSA áno. Do mnohých firiem sa zásadne kupuje Volkswagen, takže Caddy a nie nejaký hocijaký Francúz. Na druhú stranu - nejaký český alebo slovenský trh je z globálneho pohľadu úplne bezvýznamný.
Podívej se na to optikou celoroku a uvidíš to jinak 😉 BTW Touran je jediné opravdové MPV v tvém výčtu, zbytek jsou osobní dodávky😒br />
Jinak 1-8/2021😒br /> Touran 936ks
Berlingo 902ks
Rifter 760ks
Caddy 724ks
Proace City 659ks
Hmmm to vypdá trochu jinak. Btw Caddy a Touran nemají téměř nic společného 😉
Jinak 1-8/2021😒br /> Touran 936ks
Berlingo 902ks
Rifter 760ks
Caddy 724ks
Proace City 659ks
Hmmm to vypdá trochu jinak. Btw Caddy a Touran nemají téměř nic společného 😉
Nový Caddy se prodává dva měsíce, takže celorok vypovídá jenom o tom, jak dobře se prodává Touran byť je z celé sestavy zdaleka nejdražší.
Caddy se počítá do statistik malých MPV stejně jako jiné malé osobní dodávky. O tom, že je Touran jinde není sporu, ale kdyby se dodávky nepočítaly, tak ve třídě nemá žádnou konkurenci.
Caddy se počítá do statistik malých MPV stejně jako jiné malé osobní dodávky. O tom, že je Touran jinde není sporu, ale kdyby se dodávky nepočítaly, tak ve třídě nemá žádnou konkurenci.
Předobjednávky začaly v únoru 21 😉 Touran není nejdražšií, to je právě Casdy, navíc do ní nedostaneš 150k motor…
Tourana bude škoda, nie že by to bola moja srdcovka, ale je to vyzretý voz bez vážnejších chýb.
Ty čísla z SDA jsou ale registrace a ne objednávky, tj. okamžik, kdy dáš auto na značky.
Jasně, reálně se prodává od dubna, největší čísla jsou v květnu - 166ks, což tak nějak odpovídá, pak kolem 100-120ks každý měsíc 😉 Btw zajímal by mě poměr firem a soukromníků…
Ten květen můžou být ještě registrace předváděček na dealery.
VW má letos přes 90% firemních registrací, Caddy asi bude někde kolem průměru - ještě je to relativně levné auto (a čím levnější, tím větší podíl soukromých), ale na druhou stranu jako napůl užitkáč to má k tý firemní sféře blíž.
Na druhou stranu - takový číslo je k ničemu. Zajímavější by bylo třeba vědět podíl aut, se kterýma se reálně najede víc než polovina km pro nefiremní účely... ale takový čísla nikde nejsou (a ani být nemůžou).
VW má letos přes 90% firemních registrací, Caddy asi bude někde kolem průměru - ještě je to relativně levné auto (a čím levnější, tím větší podíl soukromých), ale na druhou stranu jako napůl užitkáč to má k tý firemní sféře blíž.
Na druhou stranu - takový číslo je k ničemu. Zajímavější by bylo třeba vědět podíl aut, se kterýma se reálně najede víc než polovina km pro nefiremní účely... ale takový čísla nikde nejsou (a ani být nemůžou).
Taky si myslím, že Caddy putuje především k firmám a živnostníkům. Cena “levného” Caddy je pro rodiny příliž vysoká, viz tenhle šrot za 918tis Kč. Navíc u tohoto auta stačí otevřít dveře a je hned vidět, kde se šetřilo = prostě všude. Tj. je to takové laciné auto za velké peníze 😉 :yes:
"Firemní" jsou tři auta ze čtyř prodaných (a letos zatím všechny Rollsy, Astony a Lamba - to jen tak pro představu toho, co firmy potřebují ke svému podnikání 😄 ).
Pro rodiny je vysoká cena jakéhokoli nového auta, respektive... ještě tak ty i30 SW jakž takž, ale pokud nemůžeš odečíst DPH a dát něco do nákladů, tak je o to větší motivace podívat se po nějaké mladé ojetině třeba.
Za 900+ je to nekoupitelný. Díval jsem se na konfigurátor a asi bych se uměl vejít do 650 ceník s tímhle motorem (s metlou a ergosedačkou a zimním paketem, ale bez LED třeba)... což je cca. cena Golfa Variant 1.5TSI 96kW s metlou. Drahý to je, ale ne nějak "úletově", spíš tak, jak jsme u VW zvyklí. Pak -20% slevička a jsme na 520 s daní... koupě roku to nebude ani tak.
Pro rodiny je vysoká cena jakéhokoli nového auta, respektive... ještě tak ty i30 SW jakž takž, ale pokud nemůžeš odečíst DPH a dát něco do nákladů, tak je o to větší motivace podívat se po nějaké mladé ojetině třeba.
Za 900+ je to nekoupitelný. Díval jsem se na konfigurátor a asi bych se uměl vejít do 650 ceník s tímhle motorem (s metlou a ergosedačkou a zimním paketem, ale bez LED třeba)... což je cca. cena Golfa Variant 1.5TSI 96kW s metlou. Drahý to je, ale ne nějak "úletově", spíš tak, jak jsme u VW zvyklí. Pak -20% slevička a jsme na 520 s daní... koupě roku to nebude ani tak.
Tak jsem to zkusil taky, dorovnal jsem výbavu na můj Touran a Caddy je výrazně dražší a pořád mu chybí silnější motor 😄
Takže žádná výhra, možná kdyby se odečetla pobídka pro podnikatele a DPH, tak by to bylo snesitelné. Nicméně náhrada za MPV to může být jen omezeně...
https😐/konfigurator.vw-uzitkove.cz/cc-cz/cs_CZ_LNF19/L/detail/112/SBBHQ4W1/3K3K/EQ/$3R@$G21G8@$Z4EJ8@0NA@1D2@1PC@4DU@4EU@4GX@4K6@7AL@7K3@7Y1@8A8@8G1@9CM@9IJ@9WJ@KA2@P3P@PZ5@Z59R26@ZAT/2K7071151?ref=cpc.google.2021_ppc_longterm.text.128470.vw_uv&gclid=EAIaIQobChMI8bzA3smP8wIVCLrtCh1MlA6CEAAYASABEgLcbfD_BwE&variant=Style
Takže žádná výhra, možná kdyby se odečetla pobídka pro podnikatele a DPH, tak by to bylo snesitelné. Nicméně náhrada za MPV to může být jen omezeně...
https😐/konfigurator.vw-uzitkove.cz/cc-cz/cs_CZ_LNF19/L/detail/112/SBBHQ4W1/3K3K/EQ/$3R@$G21G8@$Z4EJ8@0NA@1D2@1PC@4DU@4EU@4GX@4K6@7AL@7K3@7Y1@8A8@8G1@9CM@9IJ@9WJ@KA2@P3P@PZ5@Z59R26@ZAT/2K7071151?ref=cpc.google.2021_ppc_longterm.text.128470.vw_uv&gclid=EAIaIQobChMI8bzA3smP8wIVCLrtCh1MlA6CEAAYASABEgLcbfD_BwE&variant=Style
Jako že když si dneska nakonfiguruješ Touran tak je levnější?
Tak ten můj byl o dost levnější při podobné výbavě, ale hlavně se silnějším motorem 😉 Ale jsme 3 roky jinde a ceny šly dost nahoru. Aktuálně Touran Highline 1.5TSI Evo 150k na 727tis Kč + jsem měl cca 110k v extras, ale musel bych udělat konfiguraci. Nicměně i kdyby byl stejně drahý, dostanu pořád jízdně lepší auto se silnějšim motorem, které nevypadá jak dodávka 😉
Othello
....Nejvyšší výkon je přitom dostupný až v rozmezí 4.500 až 6.000 min-1....
Věta mi vyznívá, jako by tohle měl být nějaký hendikep. Divné, protože bych naopak čekal pochvalu, nástup maxima výkonu už ve 4,5 tisících a jeho široký rozsah bych bral u současného TB jako pozitivní údaj. Nenapadá mě žádný motor podobné velikosti, který by dosáhl maxima výkonu nějak výrazně dřív
Věta mi vyznívá, jako by tohle měl být nějaký hendikep. Divné, protože bych naopak čekal pochvalu, nástup maxima výkonu už ve 4,5 tisících a jeho široký rozsah bych bral u současného TB jako pozitivní údaj. Nenapadá mě žádný motor podobné velikosti, který by dosáhl maxima výkonu nějak výrazně dřív
až mělo být už. Jinak nechápu tvou včerejší snahu. Já mám Kylieterasu na hate listu od druhého dne. A ty s pomlčkou v nicku ignoruju, mají tu vždy jepičí život a rychle mění nicky.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mě to trvalo týden, diskuze jsou hned přehlednější a věcnější 😉
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
JCVD
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
JCVD
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Když se hádáš 5 minut s volem, hádají se už pak dva voli.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Z druhé strany, ono je jasné, jak toho dosáhli - prostě vzali motor, který při nějaké normální konfiguraci má 150k a 250Nm a uřízli špičku.
Totéž byly třeba ty slabší 2.0G od Mazdy - do 4000 to jelo stejně a pak šmik... 😄
Totéž byly třeba ty slabší 2.0G od Mazdy - do 4000 to jelo stejně a pak šmik... 😄
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vzhledem k tomu že krouťák je jen 220 tak se nejedná o uříznutou špičku ale celkové zeslabení.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Asi je to oboje... ale ten "placatej" vršek (maximum výkonu v rozmezí 1500 otáček) svědčí pro uřízlou špičku a podstata mýho komentu byla, že bych to s tím chválením nepřeháněl - velké pásmo nejvyššího výkonu je prostě daný tím, že je ten výkon malej.
Člověk se může teoreticky utěšovat tím, že ve výsledku předimenzovaný motor bude mít dlouhou životnost...
Člověk se může teoreticky utěšovat tím, že ve výsledku předimenzovaný motor bude mít dlouhou životnost...
jo souhlas
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně tak. Je to plus a nikoliv hendikep :yes: 😁
Je to skrátka benzín, má iné prednosti ako naftový motor.
Tady to srovnání bylo spíš v rámci benzínových motorů... kde tahle 1.5 má na poměry benzínů široký pásmo max výkonu... ale je to jen díky tomu, že ten maximální výkon odpovídá spíš 1.5 atmosféře než 1.5 turbu.
Omlovám se. Nevšiml jsem si, že je naladěný na bídných 84 kW a 220 Nm. Myslel jsem, že jde o klasickou verzi 110 kW.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Normálnímu člověku se normálně omluvím. Proč a za co bych se měl omlouvat tobě ty trapáku?
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jj doporučená četba to je přesně pro tebe 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja by som do takéhoto auta benzín ani nebral. Ale bude to tak ako píšeš, jeho charakteristika zrejme je upravená pre potreby užitkáča. Žiadny pretekár, ale na druhú stranu lepšie potiahne pri väčšom zaťažení. Holt doba si žiada mať v ponuke aj benzín, vzhľadom na to ho spravili asi dobre. Škoda, že nepoužili viac invencie aj pri ďalších riešeniach v aute.aute.
lordlord
Skvělý je také systém odklápění a následného zajištění.... Tak to fakt není, ta aretační tyč zabere přibližně tolik místa, kolik nesklopené sedadlo, prostor pro objemné věci se tedy moc nezvětší.
Hele a proč ji tam budeš dávat, když tam chceš dát věci?
protože ty sedačky jsou těžké a létají bez aretace dopredu a dozadu
no ale máš tam ty věci. tak nepotřebuješ tyč. Tu teoreticky potřebuješ u prázdnýho auta. Ale kdykoli jsme měl Caddy tak jsem tyč nepoužil ani jednou. sedačky drží sami. To jen němci dělají rádi věci pro sichr.
Konkurencia sklápa zadné sedadlá do roviny s podlahou kufra jedným pohybom. Nemusíš špekulovať, či budeš niečo podopierať alebo nie. Naviac máš dlhšiu ložnú plochu, u VW z nej kus ukrajujú zložené sedadlá.
frite
Dobrá cena....Berlinga či Comba z něj dělá lepší volbu.
A jako bonus budu mít zakryté ty kolejnice na boku auta...a otviralena okna na posuvných dveřích. A otvíratelné sklo na pátých dveřích. A sedačky sklopné do podlahy..
Za ceny které VW nastavil si může Caddy koupit jen vwanatik nebo člověk co nezajímá o auta a neví že se dá koupit něco jiného.
A jako bonus budu mít zakryté ty kolejnice na boku auta...a otviralena okna na posuvných dveřích. A otvíratelné sklo na pátých dveřích. A sedačky sklopné do podlahy..
Za ceny které VW nastavil si může Caddy koupit jen vwanatik nebo člověk co nezajímá o auta a neví že se dá koupit něco jiného.
No vidíš , pro mně mají francouzi kromě děsného designu a divných proporcí zásadní nevýhodu v jízdních vlastnostech, obrovském tunelu uprostřed k ničemu, o dost menším kufru a nízké vnitřní výšce kůli složeným sedačkám na podlaze.
O čom to pletieš?
šírka kufra Caddy - 119 cm
šírka kufra Berlingo - 120 cm
dĺžka kufra pri podlahe Caddy - 108 cm
dĺžka kufra pri podlahe Berlingo - 99 cm
dĺžka kufra pod roletou Caddy - 82 cm
dĺžka kufra pod plató Berlingo - 73 cm
výška kufra po roletu Caddy - 60 cm
výška kufra po plató Berlingo - 60 cm
dĺžka kufra po sklopení sedadiel Caddy - 211 cm
dĺžka kufra po sklopení sedadiel Berlingo - 260 cm
vypočítaný objem kufra Caddy - 678,3 l
uvádzaný objem kufra Caddy - 760 l
vypočítaný objem kufra Berlingo - 619.2 l
uvádzaný objem kufra Berlingo - 597 l
VW má kufor dlhší o cca 8 cm - samotné auto je dlhšie o necelých 10 cm.
Vstupný otvor do kufra majú obidve autá prakticky rovnaký.
Kde si vzal tú menšiu vnútornú výšku kvôli zloženým sedadlám?
Jazdné vlastnosti - skúšal si? Skôr by som povedal, že francúzsku dodávku si videl leda tak na obrázkoch.
šírka kufra Caddy - 119 cm
šírka kufra Berlingo - 120 cm
dĺžka kufra pri podlahe Caddy - 108 cm
dĺžka kufra pri podlahe Berlingo - 99 cm
dĺžka kufra pod roletou Caddy - 82 cm
dĺžka kufra pod plató Berlingo - 73 cm
výška kufra po roletu Caddy - 60 cm
výška kufra po plató Berlingo - 60 cm
dĺžka kufra po sklopení sedadiel Caddy - 211 cm
dĺžka kufra po sklopení sedadiel Berlingo - 260 cm
vypočítaný objem kufra Caddy - 678,3 l
uvádzaný objem kufra Caddy - 760 l
vypočítaný objem kufra Berlingo - 619.2 l
uvádzaný objem kufra Berlingo - 597 l
VW má kufor dlhší o cca 8 cm - samotné auto je dlhšie o necelých 10 cm.
Vstupný otvor do kufra majú obidve autá prakticky rovnaký.
Kde si vzal tú menšiu vnútornú výšku kvôli zloženým sedadlám?
Jazdné vlastnosti - skúšal si? Skôr by som povedal, že francúzsku dodávku si videl leda tak na obrázkoch.
Tohle asi byla zbytečná námaha. Stačilo se kouknout na dva základní parametry - kufr v základu je u Caddy 760 l a maximální 2556 l, zatímco citroen má v základu 597 l a maximálně 2126 l. A ten rozdíl u maxima je dán zejména tím, že u caddy můžou sedadla ven, u citroen ne. A tím pádem i vnitřní výška od dna kufru do stropu je v Caddy vyšší než vnitřní výška v berlingu&co od sklopených sedadel do stropu. Je to taková triviální věc ale málokdo si ji uvědumuje, většina citroenářů si myslí že když sklopí sedadla je to jako kdyby tam nebyly. 😄
V testech se ale tenhle parametr neměří, byť je to dost důležitý 😒
V testech se ale tenhle parametr neměří, byť je to dost důležitý 😒
Zbytočná námaha je tvoj argument - pozri, aký objem kufra píšu Nemci a aký je v skutočnosti a pozri sa na to isté od Citroena.Tých 760 litrov Caddy je vycucaných z prsta, počítali asi aj vzduch okolo rezervy. U Caddy môžu sedadlá von, ale sú ťažké jak prasa a musíš ich niekam odkladať - po vyložení nákladu musíš späť po ne a vzadu nikoho neodvezieš. Áno, keď vyklopíš sedadlá Citroenu, ako keby tam neboli. Sklopia sa do roviny s podlahou kufra a nezavadzajú v aute. Že má VW po strop možno o 10 cm viac, veľmi nevyužiješ, vstupné otvory do kufra sú rovnako veľké ako u konkurencie.
Riešenie VW je zastarané a nepraktické, tak to proste je aj keby si sa postavil na hlavu a kýval ušami.
Riešenie VW je zastarané a nepraktické, tak to proste je aj keby si sa postavil na hlavu a kýval ušami.
topten
se zrychlenim na stovku za 11.9s, zatimco chrocht 2.0tdi 55kW se zrychlenim 17.9s, nebo chrocht 2.0tdi 75kW se zrychlenim 13.5s jsou hotovy trhaci asfaltu.
lemra lina to je, ale vychvalovat chrochty, ktery jsou na tom jeste hur, to je hodne velka yronyje, nebo blbost dotycnych.
lemra lina to je, ale vychvalovat chrochty, ktery jsou na tom jeste hur, to je hodne velka yronyje, nebo blbost dotycnych.
no zas tak hrozný to není. Jel jsem s tím a jediný hendikep to mělo při zrychlování na dálnici od 160 do 180. kde to je pomalý. Vše ostatní bylo v klidu. Asfalt netrhá, ale zvládne to úplně každou situaci. A když chceš, tak jsi nejrychlejší.
Ako auto pre chlapov na vozenie na servis/montaz a material ideal.
Písal som hlavne o tom, že ten takzvaný test je absolútne prefláknutý. Nie je v ňom NIČ relevantného pre prípadného záujemcu o také auto. Za túto prácu by som autorovi "testu" nepodal ani pohár vody.
Titulok mi príde ako zaplatený. To auto má kopec chýb a nedokonalostí voči predchodcovi, aj voči konkurencii.
Caddy má pre mnohých, aj pre mňa, pritvrdé pruženie. Je to lepšie ako bolo, ale do pohodlia Berllinga to má sakra ďaleko.
Caddy neponúka variabilitu konkurencie. Zadné sedadlá nesklopíš do roviny s podlahou kufra. Dajú sa sklopiť operadlá, a potom preklopiť dopredu celé sedadlo. Ktoré naviac v tejto preklopenej polohe nedrží, treba ho podprieť takými traverzami, ktoré zaberajú aj ten neveľký priestor, ktorý sklopené sedadlá uvoľnili.
Bočné posuvné dvere majú pevne nalepené sklá. O otváraní okien vzadu a poriadnom vyvetraní auta môžeš iba snívať.
Podobne ani v opcii nedostaneš otváranie okna v piatych výklopných dverách.
Karoséria je na pocit ako z papiera - zvuk zatvárania dverí nie je nepodobný tomu zo Škody 120.
VW Caddy je vraj elegán - ktorému kovové koľajnice bočných odsuvných dverí trčia po stranách karosérie jak kŕčové žily.
Nová zadná náprava vlastnosťami konečne trochu dobieha konkurenciu. Výmena listových pružín za vinuté však spôsobila dramatické zníženie nosnosti.
Dementné ovládanie a infoteinment na spôsob Golfa už netreba ani spomenúť.
A to všetko za sebavedomú cenu, veľmi výrazne vyššiu voči konkurencii.
To má byť auto so 4 hviezdičkami, ktoré autor "testu" nazval praktikom bez väčších nedostatkov? Všetky tie veci by sa autu dali prepáčiť - pokiaľ by jeho cena zodpovedala jeho úrovni. Ale je to, žiaľ, úplne naopak.