Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV 132 kW 4x4 DCT N Line Style – Všestranný svéráz
88 komentářů
Klouzan
4
Ale uvnitř, to ovládání nevím. Každopádně Korejci se toho nebojí 😄
Tom Pro
Ta spotřeba je děsivá. Nedavno jsem jel v x4 35i 306koni, r6 , xdrive, a klidnou jízdou za 8 litrů. Po dalnici 120, okresky 90. Potkavam hyundai cim dal vic, daji se sehnat se slevou, dobrej kup. Ale jestli omasti benzin, jak vykrikujou, tak aspon to chce mit poradnej motor, kdyz uz to má žrát
Sám píšeš, že klidnou jízdou. Redakce jezdí většinou kolem Prahy a v Praze, tam prostě spotřeba roste, navíc je to jen jednašestka, co tahá 4x4 a s automatem. Asi je to spíš horší průměr, ale pořád nic extra neobvyklého na danou kategorii, BMW taky stojí dvojnásob, ale věřím, že v Praze a okolí by to taky za 8 nebylo, zvlášť kdyby si na to občas šlápl.
Jasný, já jen že bych to nechtěl, neni na tom nic, co by tě nadchlo
Mne to nadchlo na fotkách, když to představili, na živo je to spíš ošklivé, než hezké... tam bych asi začal a dál se šel podívat na jiné auto, které se mi líbí 😊
Moje 3008 1.2 96 kW jezdí v průměru za 8.7 bez 4x4, takže spotřeba tě 1.6 je myslím v pohodě.
Hyundai Tucson je celkom cenovo výhodné a pekné auto. Je moderné (veď je to SUV) a preto si to ľudia kupujú... Potom sa stane to čo kolegovi... Mal Mazdu 3 1,5 (Skyactive), vymenil ju za Tucson 1,6 TGDi (predošlý model)... povedal, že auto síce dobré, len spotreba strašná... Do takého auta by viac pasoval diesel, aj tak by nejazdilo za 5 až 6 litrov...
Rovnaké je to so Ssanyong-mi - "super" cena, lákavé auto (SUV)... len potom tá spotreba sa ukáže priveľká. Človek aby potom jazdil v pravom pruhu spolu s kamiónmi a elektro-autami 😉
Rovnaké je to so Ssanyong-mi - "super" cena, lákavé auto (SUV)... len potom tá spotreba sa ukáže priveľká. Človek aby potom jazdil v pravom pruhu spolu s kamiónmi a elektro-autami 😉
To je tá dnešná móda SUV - valíme sa do práce, do obchodu, do školy pre deti úplne zbytočne veľkou a ťažkou hromadou železa. Úplne rovnakú službu, ktorú väčšina majiteľov SUV u svojho auta využíva, by spravil o pár metrákov ľahší kompaktný kombík alebo MPV.
Len ono sa to ťažko niekomu vysvetľuje, že reálne ani veľmi nepotrebuje SUV... Väčšina ľudí sa správa "stádovito" (prosím o prepáčenie)... samozrejme niektorí majú aj dôvod... Zrazu sa nám tu rozšíril taký "nešvár", že väčšina z nás (aj veľmi mladí ľudia) má problém s chrbticou a kĺbmi a potrebujeme nasadať vysoko...
Úplným nezmyslom je už potom elektrické SUV, ktoré váži 3 tony... = EKOLÓGIA 😲
Pritom ak sa na to pozrieme triezvo - pre väčšinu z nás by malo "klasické" auto oveľa viac výhod ako SUV. Nič v zlom - kto potrebuje SUV, potrebuje...
Kto je to trochu starší ako 30 rokov, isto si pamätá na módu "šuštiakov" z 90-tých rokov :-!. Vtedy to tiež mala väčšina ľudí... Poniektorí sme nemali ani "šuštiaky" a dnes nemáme ani SUV (ak ich nepotrebujeme) :-!
Dúfam, že som nikoho neurazil. Ak áno, ospravedlňujem sa - môj príspevok sa určite netýkal práve Vás :yes:
Úplným nezmyslom je už potom elektrické SUV, ktoré váži 3 tony... = EKOLÓGIA 😲
Pritom ak sa na to pozrieme triezvo - pre väčšinu z nás by malo "klasické" auto oveľa viac výhod ako SUV. Nič v zlom - kto potrebuje SUV, potrebuje...
Kto je to trochu starší ako 30 rokov, isto si pamätá na módu "šuštiakov" z 90-tých rokov :-!. Vtedy to tiež mala väčšina ľudí... Poniektorí sme nemali ani "šuštiaky" a dnes nemáme ani SUV (ak ich nepotrebujeme) :-!
Dúfam, že som nikoho neurazil. Ak áno, ospravedlňujem sa - môj príspevok sa určite netýkal práve Vás :yes:
Tak on přeplňované 1,6 v tak velkém autě se toho moc chtít nedá. Kdyby to byla HEV varianta, na kterou sází jako na hlavní tahák (u nás asi moc ne), tak je to o něčem jiným. Tam se podle testů dostávají tak nějak mezi 7,5 - 8,0 L.
Nicméně osobně bych bral jistou konkurenci (taky s HEV), která si vezme do 7 litrů a hlavně je hybrid o dost líp promyšlený a stojí stejně.
Nicméně osobně bych bral jistou konkurenci (taky s HEV), která si vezme do 7 litrů a hlavně je hybrid o dost líp promyšlený a stojí stejně.
Anonym
..Tucson podle mě k posádce pouští až moc hluku od kol.
To iste plati aj pre Ceed. Pre mna osobne je to velke sklamanie, a dost to kazi dojem.
To iste plati aj pre Ceed. Pre mna osobne je to velke sklamanie, a dost to kazi dojem.
To není u korejců a japonců nic vzácného. Třeba Subaru je taky dost hlučné a na můj vkus i Mazda je poměrně hlučná, byť prý poslední modernizace přinesly zlepšení.
skoda no, popritom Subaru je moj tajny favorit, ale ja osobne ten hluk v aute neznasam. Ticho v kabine je prejavom luxusu. Prvykrat v zivote som kupil ryzu, ale asi sa vratim spat do europy.
Romcigan
Tlačítka na dveřích pro ovládání paměti jsou za jízdy zablokovaná, protože existují ***i, kteří by si zvolili nastavení, kdy jim ujede sedačka a nedosáhnou na pedály......
Co všichni ti ***i dělali v autech do teď , kde stačí vzít za páčku a sedačka za jízdy jede dozadu i dopředu.... viď ? 😁
Já myslím, že by nemělo jít auto ani odemknout, někteří by ho mohli chtít řídit a to je nebezpečné! 😉
Už chůze k autu může být nebezpečná :-!
V zásadě jakýkoliv pohyb! 😁
A v tomto konkretnim pripade dokonce uz jen pohled na auto muze vyvolavat negativni stavy (neni pekne) :-!
Vyvolání paměti chápu, ono to dokáže i v opačném případě dost primacknout za pás. Ale tady jde o to, ze nelze ani uložit nastavení během jízdy, nikoliv ho vyvolat. Tzn ze ovládání sedačky funguje a nejakej *** ( asi mají s nimi zkušenosti v Hyundai mezi svými zákazníky dle tvého vyjadreni) stále si to sedadlo může odsunout, aby na pedály nedosáhnul. Co třeba zablokovat i to za jízdy?
Neumím si představit, že bych neměl možnost si během jízdy lehce neupravit posez. To je ale kravina.
Uplne stejná, jako nemožnost si to nastavení ulozit.
To bylo ale myšleno na toho chtrolina nahoře, že prý uložení paměti a ovládání je zablokovane, aby si to někdo neodsunul, ale ovládání jako takové ma stále k dispozici.
Vždyť je to blbost to omezovat.mechanicky si to taky můžeš dělat kdykoliv.
To bylo ale myšleno na toho chtrolina nahoře, že prý uložení paměti a ovládání je zablokovane, aby si to někdo neodsunul, ale ovládání jako takové ma stále k dispozici.
Vždyť je to blbost to omezovat.mechanicky si to taky můžeš dělat kdykoliv.
Beefcake
,preco je AWD uplne v clanku odignorovane, tak nemusi nic lutovat. Nestoji ani za rec.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Je to bída. Tucson porazil jen Kugu, RAV4 a Atecu.
https😐/youtu.be/etluZrWfq-s
https😐/youtu.be/etluZrWfq-s
O to horsie pre tie ostatne auta.
Zhodou okolnosti pri Hyundai chlapik rozprava o blokovani (neexistujuceho) stredoveho diferencialu 😊
Ale ten "test" sa mi silne nezda aj po tom, co som videl nejake dalsie. Akoby niektore auta nevedeli, ako optimalne nastavit. Ani len zakladne veci, kedy vobec riesit kontrolu trakcie.
Aspon som si precvicil spanielcinu a naucil par novych sloviciek.
Zhodou okolnosti pri Hyundai chlapik rozprava o blokovani (neexistujuceho) stredoveho diferencialu 😊
Ale ten "test" sa mi silne nezda aj po tom, co som videl nejake dalsie. Akoby niektore auta nevedeli, ako optimalne nastavit. Ani len zakladne veci, kedy vobec riesit kontrolu trakcie.
Aspon som si precvicil spanielcinu a naucil par novych sloviciek.
hugino
Za tú cenu radšej x1 alebo GLB a to naschvál nepíšem o koncerne ako Tiguan alebo Tarraco.Naživo je za mňa Tucson strašne škaredý podľa mňa to korejci prekombinovali a minule keď som išiel za ním a pustil vzadu v nárazniku blinker so žiarovkou / auto od 22 500 € / a nie led tak to už bol vrchol.A to za chvíľu dorazý nový Sportage tak tam sa ešte viac vybláznili.
Douč sa aspoň pravopis, je hanebný aj na školáka, nie na dospelého človeka.
glb a x1 za 40tis bude totální holota. když si do toho něco málo přidáš, ses na 50 plus, jen to hvizdne. a upřímně, tu x1 jsem si chtěl koupit a po zkušební jízdě jsem dal ruce pryč. nic extra za ty prachy.
Co ti na X1 nesedělo?
Btw, GLB je slušně vybavené v základu. Není to rozhodně krasavec, ale jezdí a funguje perfektně. Nesrovnatelně vůči Tucsonu.
Btw, GLB je slušně vybavené v základu. Není to rozhodně krasavec, ale jezdí a funguje perfektně. Nesrovnatelně vůči Tucsonu.
Ta X1.... hledal jsem auto, který mi mělo dát přidanou hodnotu radosti z jízdy + přiměřená praktičnost. a na te x1 mi vůbec nic nevadilo, ale radosti mi to neposkytlo ani o kousek víc, než megane, kterej jsem chtěl vyměnit. prostě úplně obyc auto z A do B. přišlo mi blbost priplacet jen za vrtulku na volantu. nakonec jsem zůstal u značky, ale šel o cca 10 cm blíž k silnici a jsem spokojenej 😁
Pořád se bavíme o primárně FWD modelu. Manželka má X1 už dva roky a naprostá spokojenost. Mě vadí jen trochu nevyvážené řízení, ale prostor, zpracování, dvoulitrový benzín, komfort a obecně chování podvozku jsou moc fajn.
no, právě, manželka... ta moje by s tím taky v pohodě. je to fajn auto pro ženskou. já nakonec zvolil m135i xhatch, a přestože je to taky primárně predokolka, jezdí to trošičku jinak 😁
Souhlas, stačí přihodit paket premium za asi 45k CZK a auto ma vše potřebné včetně keyless. Pokud by nutně člověk chtěl srovnávat výbavu a vše 1:1, tak samozřejmě GLB bude dražší, ale ono je taky o dost větší než Tucson, takže za mě jestli dát 1M za Tucson nebo 1.1M za GLB, mám jasno 😁 (nehledě na úpravu konfigurace podle rozpočtu).
zaplosak
bych teď přemýšlel o novém autě této kategorie - počkal bych na novou sportage, jak bude vypadat v reálu, myslím že překvapí...
Sportage bude technikou rovnaké auto. Za danú cenu si radšej vyberiem auto, ktoré má normálnu spotrebu. Pravdepodobne normálne nízke auto nižšej strednej triedy. Napríklad Corollu hybrid kombi. Pre mňa OVEĽA lepšie auto. Ale chápem - každý nech si kupuje čo sa mu páči 😉
Já tak, však píšu že pokud bych přemýšlel o novém autě této kategorie... 😉
Asi budu za konzervu, ale zřejmě bych si vybral Kodiaka...
Kodiaq je ale o třídu výš
Karoq zase menší, na to nehraju 😉
Je to i o technice... konkurent pro Sportage je určitě spíš Karoq.
Píšu níže, že to vnímám, ale reálný nákup bych řešil jinak.S touhle generací Tucsonu jsem se ještě nevezl. Ta minulá byla sice hezká, ale jízdně příšerná. Tady to vypadá na přehození. 😉
Tak jinak. Podobně vybavený Kodiaq bude o dost dražší. Stejně vybavený Karoq je na tom cenově jako Tucson (ceník Sportage zatím neznám), ale zase je menší.
Doktor_z_horor
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
...je vážně zvláštní - ono je to auto vlastně ošklivé, ovšem velmi stylovým způsobem - třeba tvar lemů blatníků je úplně stejný, jako měla Alfa 75! 😄 :yes: Taky design předních světlometů i zadních svítilen je nezaměnitelný. Taková stylovost je u Korejce vážně výjimečná. Ovšem co bych rozhodně nerozdýchal, jsou ty uživatelsky nepřívětivé ovládací prvky a doslova hnusný volant (ve srovnání s ním je ten nový, dvouramenný škodovácký ještě nádherný). A velkým zklamáním (vzhledem k té hybridizaci) je ta naměřená průměrná spotřeba 9,7 l/100 km. Já vím, čtyřkolka, výkon 132 kW - ale i tak je to dost. Vždyť náš předokolkový Karoq 1.5 TSI/110 kW má i bez pomocného elektonesmyslu dlouhodobý průměr 6,4 l/100 km, a to s ním poměrně často jezdíme i krátké trasy do města...
California_KNIGHT
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ohledně toho suterénu jsi zřejmě mluvil o sobě... Psal hlavně o interiéru a užrané pohonné jednotce. Design je velmi subjektivní a ačkoliv Karoq není žádný extra krasavec, tak jeho problémem je spíš usedlost. Ne změť nesourodých patvarů jako u Tucsonu.
Pájo, ten Knight je zas nový nick, to bude zase ten otrava.
Karlos_inzenyr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Doktor_z_horor
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je ( ! ), kolik lidí s tebou diskutuje. Jde to přepínat v jednom počítači nebo musíš jich mít víc? A proč zůstal California?
Karlos_inzenyr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
California_KNIGHT
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nemyslím si, já Karoq považuji za celkem pohledné auto, bez polarizujících extravagancí a hlavně s perfektní ergonomií ovládacích prvků. Proto je taky tak oblíbené. A ano, tvůj arogantní styl je skutečně suterén, tak -3. podlaží! 😒] :no:
Sumi2000
Za mne zcela nestravitelný design :no:, prostě ošklivé auto. Interier taky nic moc. Cena na korejce dost vysoká. Spotřeba taky není ok. Na předchozí generaci se dalo dívat.. Na tohle ne.
geoRG77
Mě ten design exteriéru přijde fajn, je to něco jiného a všechno to tak nějak zapadá do sebe. Ale pak jsem si sednul dovnitř a absolutně nechápal. Ten displej infotainmentu vypadá jako by ho objednali přímo z Alie😜ressu, příšerně levný plast, který je i v novém autě poškrábaný. Navíc ergonomie těch dotykových tlačítek je čistá nula, asi to jsem schopný pochopit u nejlevnější verze, ale koupit si ten dražší hybrid v nějaké rozumné výbavě, tak fakt nevím.
Tielman
Korejci prostě provokujou. Když facelift, tak brutální, když nová generace, tak všechno jakoby znovu. Ovšem faktem je, že ve zpětném zrcátku nemusíte ani vteřinu přemýšlet, co za Hyundai se vám lepí na zadek. To u jiných koncernů tak jednoznačné není.
Mám raději cizelování vlastního designového jazyka než neustálou revoluci.
No oni se pořád hledají, respektive jejich designéři podle mého dostávají opravdu velkou svobodu. Když se na to podíváš z hlediska asijského vnímání designu, tak jsou vlastně dost konzervativní 😊 Jinak bejvá asijskej vkus pro Evropana kýčovitej nevkus plnej blikátek a cingrlátek.
"kýčovitej nevkus plnej blikátek a cingrlátek."
Jo, takovej mercedesovej 😊
Jinak prodeje zatím svědčí o tom, že se Tucson do vkusu Evropanů sakra trefil...
Jo, takovej mercedesovej 😊
Jinak prodeje zatím svědčí o tom, že se Tucson do vkusu Evropanů sakra trefil...
tak mnohdy se trefil do ženských srdcí, jak jsem to tak sledoval. Pamatuji si na premiéru prvního Tuscona. To byl panečku WOW efekt. Současný model (jeho rozsvícenej face) mi připomíná tak trochu bakelitovej lampovej jukebox z americkejch šedesátek.
A s tím meďourem máš pravdu, ne všechny, ale některé výbavy a barvy interiéru jsou prostě... kýč.
A s tím meďourem máš pravdu, ne všechny, ale některé výbavy a barvy interiéru jsou prostě... kýč.
Kterýmu Tucsonu říkáš první Tucson? Fakt myslíš wow nad tímhle?
https😐/en.wikipedia.org/…i/Hyundai_Tucson#…
https😐/en.wikipedia.org/…i/Hyundai_Tucson#…
ne, to určitě ne 😊 Předchozí, máš pravdu, moje blbost.
Jo, to je teda asi třetí generace. Ta druhá byla obzvlášť ošklivá.
Trojka se mi taky líbila. Až takové wow to teda nebylo, protože hodně podobné tvary debutovaly už o pár let dřív na větším Santa Fe... ale možná měl ten Tucson i větší jiskru.
Trojka se mi taky líbila. Až takové wow to teda nebylo, protože hodně podobné tvary debutovaly už o pár let dřív na větším Santa Fe... ale možná měl ten Tucson i větší jiskru.
No dnes má rozhodně tu jiskru současné Santa Fe. To je pro mne vůbec nejhezčí současný Hyundai.
Tenhle byl na svou dobu hezkej. Nikdo takové auto z mainstreamu moc nedělal a nevypadalo to zle. Známí to měli a chválili si to tenkrát.
Tucson je právě takový, první pokus vlastního designového jazyka. Kia měla svůj tygří nos a zcela nesmyslně od něj upustila a zahájila design stehýnková kost.
To si úplně nemyslím, že je to první pokus. Spíše další pokus. Když pak porovnáš s jejich elektromobilními výtvory, tak je to zase všechno úplně jinak. Nicméně pro fanouška aut je vlastně sledování pokroku/úkroků Hyundai/KIA v posledních dvou dekádách veliká zábava.
S tou KIA čumákem máš pravdu.
S tou KIA čumákem máš pravdu.
freferg
U toho Nka to vypadá jako by někdo z toho ukradl lemy blatníků. U nižších verzích to je plast a vypadá to normálně. Opravdu tedy někdo tam nedal to oplastování nebo je jenom stříknutý do barvy karoserie?
Jo, je to divný... a ta červená to obzvlášť vypíchne.
Jak moc nemusím šedou metlu, tak Tucsonu docela sekne... ta maska pak víc splyne s autem a na hezkých kolech je to celkem zajímavý.
PS: engine red - to je teda taky divná asociace. Jako že fire engine (hasičské auto)? 😄
Jak moc nemusím šedou metlu, tak Tucsonu docela sekne... ta maska pak víc splyne s autem a na hezkých kolech je to celkem zajímavý.
PS: engine red - to je teda taky divná asociace. Jako že fire engine (hasičské auto)? 😄
Dokud nerozsvítí ten hmyzi xicht, jak by řekl Áda 😁
Já už jsem to tady párkrát psal, když to vyšlo na PR renderech, vypadalo to fakt dobře, tedy spíš zajímavě, ale naživo v provozu už to tak hezky nepůsobí a některé konfigurace jsou spíše nevzhledné.
Já už jsem to tady párkrát psal, když to vyšlo na PR renderech, vypadalo to fakt dobře, tedy spíš zajímavě, ale naživo v provozu už to tak hezky nepůsobí a některé konfigurace jsou spíše nevzhledné.
Jak se mi N-linové modely ostatních Hyundai líbí, tak u Tucsonu je tomu přesně naopak. Právě ten chybějící kontrast mezi černým oplastováním a karoserií (nejvíc vynikne s bílou barvou) tomu chybí, stejně tak jako už příliš překombinované nárazníky.
Radek Kedar
Taky si dle fotek nejsem jisty, zda je ten paket N-line pro vzhled plus, mozna to chce videt nazivo a v jinych barvach.
Jinak ja mam zkusenost s timto motorem ve verzi 110 Kw bez elektriky, FWD + manual a za 5 tis km prumer 7,2...rozhodne bych motor neoznacil za uzrany, napr. ve srovnani s Proceedem GT kde jsem mel dlouhodobou 8,2 je vlastne hodne usporny s ohledem na velikost.
Jinak ja mam zkusenost s timto motorem ve verzi 110 Kw bez elektriky, FWD + manual a za 5 tis km prumer 7,2...rozhodne bych motor neoznacil za uzrany, napr. ve srovnani s Proceedem GT kde jsem mel dlouhodobou 8,2 je vlastne hodne usporny s ohledem na velikost.
Michal220
Tenhle motor vč 4x4 a automatu už z výbavou stojí od 750 takže zbylých 300 tisíc je jen další výbava no a třeba MB glb 200i začíná od 1,1mio s chudší výbavou kde k dorovnání základního HYUNDAIE by ještě 100tisíc bylo třeba.