Srovnávací testy
Zpět na článek
TEST Nová Škoda Kodiaq RS 2.0 TSI vs. původní 2.0 BiTDI – Ten pije to a ten zas tohle
95 komentářů
KANKUNEN
15
Instalací cypstopu, vypínání válců, odpojení vodní pumpy a plno jiných kravin se dosáhne teoretická úspora deci. A diesel ten je jen tak litr a půl dole a ještě má pro takový gazík lepší průběh výkonu. A to se ještě nesmí zveřejnit spotřeba dle dotankování. Kolik tipujete skutečný rozdíl, já 2,2 litru. Boj EU proti 0,02 % CO2 z osobní dopravy má stále opačný efekt. 😄 Jeden palec nahoru jsem si dal sám, už to tak budu furt.
Přejít do diskuze
vondry87
Mě jako běžného uživatele v podstatě zajímá, s čím se lépe předjíždí.. tedy tempomat na 60 km/h, dupnu na plyn, spouštím stopky a měření ukončuji při dosažení 100 km/h. Z testu pružnosti to vypadá, že benzín se na naftu nechytá, ale zase hádám, že při této rychlosti se s 2.0 TSI při předjíždění používá třetí rychlostní stupeň, se kterým se bohužel neměřilo. Proto by mě zajímal čas při třetím rychlostním stupni. Resp, bych to asi nechal na převodovce, ať si tam dává, co chce, mně jde opravdu jen o ten čas..
Emel
Asi nechápu co chceš říct. StartStop má i BiTDI, vypínání válců nemá ani jedno. Pokud v běžném užívání jezdí benzín do desíti, tak to beru jako úspěch.
A spotřeba podle dotankování - na to jsi přišel jak? To mi přijde vyloženě jako plivnutí bez jakýhokoli reálnýho základu.
A spotřeba podle dotankování - na to jsi přišel jak? To mi přijde vyloženě jako plivnutí bez jakýhokoli reálnýho základu.
Ozzman
Takto porovnávat zrychlení je naprosto imbecilní. To lze možná tak u dvou aut se stejnou koncepcí a převodovkou, jinak nevím a stejně ti to neřekne nic o dynamice auta.
Když chci akcelerovat, tak přeci každé auto je jiné, i u manuálu někde na padesátce hážeš dvojku a jinde necháš trojku či čtyřku. Cílem je přeci ukázat, jak je auto pružné, už vidím ***a, který si zařadí poslední rychlostní stupen a bude předjíždět kamion v 80tce a čekat, až mu najedou otáčky, mezitím 4x nabourá... to to redaktorům nepříjde ani trochu zvláštní ?
Když chci akcelerovat, tak přeci každé auto je jiné, i u manuálu někde na padesátce hážeš dvojku a jinde necháš trojku či čtyřku. Cílem je přeci ukázat, jak je auto pružné, už vidím ***a, který si zařadí poslední rychlostní stupen a bude předjíždět kamion v 80tce a čekat, až mu najedou otáčky, mezitím 4x nabourá... to to redaktorům nepříjde ani trochu zvláštní ?
simson33
Já vidím jako mínus faceliftu Kodiaqu obecně především nahrazení převodovky DSG DQ 500 slabší verzí DQ 381. Kdo používá Kodiaq i jako tažné vozidlo, tak hmotnost brzděného přívěsu se díky tomu snížila o 200 kg z 2,5 t na 2,3 t. Očekávat lze i horší životnost při vyšší zátěži. Škoda ŠKODA.
Jen pro zajímavost, VW ponechal DQ 500 Tiguanu i po faceliftu... stále uvádí tažnou sílu 2,5 tuny!
Jen pro zajímavost, VW ponechal DQ 500 Tiguanu i po faceliftu... stále uvádí tažnou sílu 2,5 tuny!
Emel
Časy pružnosti jsou ovšem bez podřazení. Pokud dupneš plyn na podlahu, tak by převodovka měla podřadit na optimální kvalt a dál zrychlovat po tý křivce maximálního zrychlení, která je u benzínu o fous lepší (bude tam nějaký turbolag a tak).
Othello
Už to tady zaznělo ale zopakuju - je nesmysl porovnávat pružné zrychlení na pevně dané kvalty, aniž by se vzal v úvahu celkový převod a tedy odpovídajcí pracovní oblast každého z motorů. Nikde není ani zmínka o otáčkách na porovnávané kvalty. Navíc ani nevíme, jestli se zrychlení měřilo jako průběžné, nebo z ustálené rychlosti tedy včetně zpoždění převodovky a prodlemí motoru. Výsledkem jsou pak hausnumera která se dají interpretovat různými způsoby, aniž bychom tušili který je správný.
To fakt není v redakci nikdo kdo by té práci - jinak určitě záslužné - dodal aspoň trochu serióznosti ?
To fakt není v redakci nikdo kdo by té práci - jinak určitě záslužné - dodal aspoň trochu serióznosti ?
Ozzman
JO, chtěl.. ale je to hovadina, na tom se snad shodneme ne? Takto testují pořád... metodika se nemění bez ohledu jak je blbá.
kpt.Budha
Tady se totiž zarputile bude měřit rozjezd z šedesátky na sedmičku s plynem jen tak napůl žerdi, protože jinak ti i v manuálním režimu podřadí a pak se to dá jako mínus benzínu, protože to v takové konfiguraci nejede. Že taková situace nikdy nenastane, to už je jedno. V manuálu to, předpokládám, koupit nejde, tak proč se to proboha měří? Vždyť při porovnávání diesel / benzín to už je úplná blbost 😒
simson33
No pro těžké SUV s automatem a pohonem 4x4 jednoznačně!
Ta tabulka pružného zrychlení je pro benzínovou verzi drtivě špatná (což se dalo čekat) a stejně tak 3 litrový rozdíl ve spotřebě.
Ta tabulka pružného zrychlení je pro benzínovou verzi drtivě špatná (což se dalo čekat) a stejně tak 3 litrový rozdíl ve spotřebě.
topten
jestli je pravda, ze benzinak toci ve 130 na sedmicku 2100ot, zatimco chrocht 2250, tak i ostatni kvalty bude mit benzinak nejspis delsi.
pak porovnavat zrychleni na stejnej rychlostni stupen, navic benzinaku vs naftaku, je podobnej nesmysl jako testovat hodinky vs holinky
pak porovnavat zrychleni na stejnej rychlostni stupen, navic benzinaku vs naftaku, je podobnej nesmysl jako testovat hodinky vs holinky
Alf1k
No možná dřív, když jsem jako mladík kupoval svoje první nové auto (polo gti ten test byl fajn a do hloubky spíš technického rázu) tak jsem vybíral i podle toho testu na auto.cz, jenže kde že loňské sněhy jsou, dnes by to bylo jedno z posledních míst kde bych hledal odpověď, bohužel.
Dnes už sem mrknu občas jen na diskuze, čtu jen o autech co mě zajímaj a většinou tady dostanu v testu odpověď asi tak na 10% otázek a nějaké zkreslené nesmyslné měření a pocity třeba od člověka co dokáže do nadpisu napsat, že GLC je crossover. 😄
Dnes už sem mrknu občas jen na diskuze, čtu jen o autech co mě zajímaj a většinou tady dostanu v testu odpověď asi tak na 10% otázek a nějaké zkreslené nesmyslné měření a pocity třeba od člověka co dokáže do nadpisu napsat, že GLC je crossover. 😄
Mig_35
pružné zrychlení je parametr z časů manuálu a řidiče neochotného podřadit...
dneska by to mělo být asi čas z 80 na 120 po kick-downu - jak se auto zachová, jakou bude mít prodlevu, jak rychle převodovka podřadí atd...
dneska by to mělo být asi čas z 80 na 120 po kick-downu - jak se auto zachová, jakou bude mít prodlevu, jak rychle převodovka podřadí atd...
multicar
Jednoduchá matematika, jestliže benzín je vždy rychlejší z nuly na X km/h, tak by měl být rychlejší i při pružném zrychlení.
Proč (tabulkově) není? Test pružného je dle mého názoru navržen nevhodně - nechají jet auto na fixní převodový stupeň bez možnosti přeřazení. Což mi přijde nesmyslné -- nad to u automatické převodovky(!)
Defacto bychom mohli přibližně odečíst čas z 0 --> 120 mínus 0 -- >80 km/h a je jasné, kolik autu zabere 80 -> 120). Bude samozřejmě záležet i na tom, jak se převodovka chová, nelze brát 100% exaktně.
Proč (tabulkově) není? Test pružného je dle mého názoru navržen nevhodně - nechají jet auto na fixní převodový stupeň bez možnosti přeřazení. Což mi přijde nesmyslné -- nad to u automatické převodovky(!)
Defacto bychom mohli přibližně odečíst čas z 0 --> 120 mínus 0 -- >80 km/h a je jasné, kolik autu zabere 80 -> 120). Bude samozřejmě záležet i na tom, jak se převodovka chová, nelze brát 100% exaktně.
Emel
Cena není závislá na spotřebě, ale na nákladech... a do Passatu se pokud vím ten motor nedává (stejně jako se nedává do Superbu).
Beefcake
Ved takto debilne testuju odjakziva a je im to jedno. A este im to ludia zeru. Hlavne, ze reklamy su cez pol strany.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ozzman
Už někdy v zimě jsem je vídal v obyčejné konfiguraci jezdit jako testovací s Fky a musím ti dát za pravdu. Nynější Kodiaq nevypadá zle ani jako základ v bílé, na nic si nehraje, je to prostě kus SUV, ta nová maska je takový samoúčelný facelift..
testování pružnosti je uplně k ničemu tímto zpusobem... to už tady rozporujeme řadu let, nikdo nebude předjíždět na jeden stupeň, když chce maximální dynamiku.
testování pružnosti je uplně k ničemu tímto zpusobem... to už tady rozporujeme řadu let, nikdo nebude předjíždět na jeden stupeň, když chce maximální dynamiku.
lamal
svetla vypadaju horsie. Celkovo sa z toho ozrutneho, ale sympaticky ostrejsie rezaneho dizajnu stalo latentne posobiace individum. Wanna be what ? Nevíš...
Ich meranie pruznosti je za trest, benzinak musi mat aj prevodove stupne 2 + 3, hlavne 80-120 je cisto zalezitost 3ky. Tieto redakcie su uz EV ready, zdeformovane dekadami diesloveho vocpoda.
Celkovo zaujimave a ziadane zrovnanie.
Ich meranie pruznosti je za trest, benzinak musi mat aj prevodove stupne 2 + 3, hlavne 80-120 je cisto zalezitost 3ky. Tieto redakcie su uz EV ready, zdeformovane dekadami diesloveho vocpoda.
Celkovo zaujimave a ziadane zrovnanie.
milous
PROTO BYCH NEKOUPIL NIC CO SE VYRÁBI V TOMTO STÁTĚ MYŠLENO NĚMECKO KTERÉ SE SKLADÁ S AROGANTNICH A NAMYŠLENÝCH LIDI !!!! KUPUJME HLAVNĚ VYROBKY S POLSKA,MAĎARSKA,SLOVENSKA A SLOVINSKA !!!!!
Mig_35
A o tom prave pisu. Když to neslysis ty vevnitř a všichni ostatní to slyší, tak se to neděje?
kesumb
Otázkou je, kolikrát zase budou ladit nastavení DCC jako u Suprbu 3. Přitom předfaceliftovej Kodiaq TSI má podovzek naladěnej až překvapivě dobře, ikdyž Karoq jezdí líp. Co s tím udělali r20 a pokusy o sportovnost nevím, nějak na testy už nemám čas. Navíc by mě spíš zajímal Eyaq, ale až bude 4x4 s koulí na přívěs..
kesumb
A co hůř, teď tu bude rok pod každým článkem Sakra psát, jak je Kodiaq TSI pomalej a naprd...
fOE
Tohle je ve svetle nasi nedavne diskuse kde jsi dokazoval, ze 330i je pro majitele nejen lepsi ale predevsim i levnejsi, docela zajimava informace. Ze za lepsi veci se priplaci.
Othello
To souhlas, hodnoty max. zrychlení jsou užitečné, i když jsou zároveň dost zpochybněné v textu.
Z číselných údajů přece jasně vyplývá že v maximu benzín zrychluje víc než diesel, ovšem v textu se dočteme že benzín ani po podřazení o dva kvalty na razanci dieselu nemá. Nevím co si o tom myslet
Z číselných údajů přece jasně vyplývá že v maximu benzín zrychluje víc než diesel, ovšem v textu se dočteme že benzín ani po podřazení o dva kvalty na razanci dieselu nemá. Nevím co si o tom myslet
Emel
No to je prostě pružnost... v době mnohastupňových automatů dost zbytečná metrika, ale takhle se to prostě měří.
Za mě je chvályhodný, že tu máš rozepsaný časy 0-60 až 0-190... a z toho si snadno dopočítáš co tě zajímá, třeba 80-140 je 7,8s benzín a 8,4s nafta (+ čas na podřazení a turbolag, ale představu ti to dá)... tohle bych rád viděl u všech testů.
Za mě je chvályhodný, že tu máš rozepsaný časy 0-60 až 0-190... a z toho si snadno dopočítáš co tě zajímá, třeba 80-140 je 7,8s benzín a 8,4s nafta (+ čas na podřazení a turbolag, ale představu ti to dá)... tohle bych rád viděl u všech testů.
Freddka
Te posadim do Mercedesa budes koukat co slysis venku a co vevnitr.
Venku traktor, uvnitr ticho. Nekdy tomu sam uplne nerozumim, jak to vlastne muze byt takovy rozdil.
Samozrejme Kodiaq neni mercedes.
A i v mercedesu je benzin tissi nez diesel, ale tam je to maly rozdil.
V Kodiaqu by mel byt rozdil benzin/diesel jako den a noc. Ale kdyz na to budes slapat, benzin bude tocit a bude slyset, to je jasny, jenze to je na par vterin a pak je zas ticho. Ani okreskama nebudes asi jezdit 150 zejo.
Venku traktor, uvnitr ticho. Nekdy tomu sam uplne nerozumim, jak to vlastne muze byt takovy rozdil.
Samozrejme Kodiaq neni mercedes.
A i v mercedesu je benzin tissi nez diesel, ale tam je to maly rozdil.
V Kodiaqu by mel byt rozdil benzin/diesel jako den a noc. Ale kdyz na to budes slapat, benzin bude tocit a bude slyset, to je jasny, jenze to je na par vterin a pak je zas ticho. Ani okreskama nebudes asi jezdit 150 zejo.
dr.Remorey
tady mi benzín smysl popravde moc nedává. sportovní to nebude ani tak, pružnost v bežným živote nejlíp stejná, spotřeba bude dramaticky vyšší. Koďák se proste pro radost nekupuje a nezachrání to ani vune benzínu.
Mig_35
Nafta nezní nikdy hezky. Vždycky, když stojím na světlech a vedle mě stoji nafta, směju se těm přiblblým kecům o tom, jak to vevnitř neslysis. To je jako když ti někdo na základce nalepil na záda papír s namalovaným přirozením. Chodil jsi po škole, všichni se ti smáli, no ale co - ty to nevidíš - takže pohoda 😉
Benzin tlumit nemusíš - ten zní pěkně, tam se naopak priplaci za to, aby zněl hlasitěji, nebo to pouštějí do repraku…
Benzin tlumit nemusíš - ten zní pěkně, tam se naopak priplaci za to, aby zněl hlasitěji, nebo to pouštějí do repraku…
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Emel
No pokud dupneš plyn na podlahu, tak se můžeš orientovat podle toho čistýho zrychlení... a tam jsou ty časy +- srovnatelný.
s0va
Mám Tiguana, takže mé poznatky vychází z něj. Uvedená spotřeba je za mých posledních 5 tis. letních km s tím, že PP ukazuje 6,5, ale podle dotankování je to kolem 7. Skladba cest je 80 % rychlostní/okresní silnice, 10 % dálnice, 10 % město.
S BiTDI jsem maximálně spokojený, TSI by mi asi nic navíc nepřineslo. Teda kromě vyšší spotřeby dražšího paliva..
S BiTDI jsem maximálně spokojený, TSI by mi asi nic navíc nepřineslo. Teda kromě vyšší spotřeby dražšího paliva..
Emel
S BiTDI v Kodiaqu je to hodně dobrá spotřeba... nejnižší co najdeš na Spritmonitoru, průměr je 8,7
https😐/www.spritmonitor.de/…1575-Kodiaq.html?…
https😐/www.spritmonitor.de/…1575-Kodiaq.html?…
Mikesus
No byla to reakce na spotřebu 7 litru nafty, že je v pohodě. To mi naopak na naftu přijde dost.
s0va
Sice se řešily motory 2.0 BiTDI 176 kW a 2.0 TSI 180 kW, ale děkuji za informaci 😄
Mikesus
Ja jezdim za 6 benzinu s ještě větším autem. A nemusím řešit klepavej zvuk a mocovinu.
Mikesus
Zákon na to je, silniční. A také vyhláška 341/2014 Sb., která to umožňuje, pokud jsou garáže dostatečně ( co to znamená v normách, to nevím) odvětrávaná a ma detektory plynu. Takze pokud nema, je vjezd zakázán lpg/cng ( I když to cng mi hlava nebere, kdyz se chova podobné jako benzinove výpary). Je to stejné jako ignorovat zákaz vjezdu do jednosměrky, zákaz předjíždění apod.
s0va
Já teda jezdím s BiTDI za 7 l / 100 km, to mi přijde hodně v pohodě. Dávat o 50 % víc za pohonné hmoty v případě benzínu, to by se mi asi nechtělo..
Mig_35
Garáže jsou odvetravane. Riziko, ze z auta unikne plyn a e😜loduje je nulové. Asi takové jako když praskne nádrž a vyteče benzin a vzniti se…
Edit: není to zakázáno - žádný zákon na to není - je to čistě soukromá věc provozovatele
Edit: není to zakázáno - žádný zákon na to není - je to čistě soukromá věc provozovatele
Mikesus
Ja osobně bych hlavně tvrde trestal ty, kteří to porušují. Jednou je zákaz, tak dokud se nezmění, ma se dodržovat. Je to o bezpečnosti a pokud se zakáže vjezd EV do podzemních garáži, taky to nebude clovke ignorovat.
A za druhé, jsem si jist že někdo ze sousedů by byl první, kdo by to nafotil a poslal na úřad.
A za druhé, jsem si jist že někdo ze sousedů by byl první, kdo by to nafotil a poslal na úřad.
Mig_35
všude, kde nejsou sto let za opicema... bohužel.
edit: vyhnal by tě někdo reálně z garáží, kdyby to zjistil? nějaká zkušenost z doslechu?
edit: vyhnal by tě někdo reálně z garáží, kdyby to zjistil? nějaká zkušenost z doslechu?
kesumb
no právě, v testu... V reálu to bylo uchrochtaný hodně i na poměry r4 dieselů
Emel
On ten BiTDI ale taky není zrovna šetřílek.
Jo, tak to budou 4l... zas pilu nejezdíš pořád. I kdybys byl v průměru o 3l výš, tak je to cca. 1Kč / km (vč. daně, kterou typický uživatel odepíše). Na 100tkm to je 100tKč... u aut za řádově 1,2M.
Pokud někdo dá 100tkm za dva roky, pak chápu že už je to hodně... ale zase BiTDI asi není motor, který bych si chtěl nechávat do 200.
Jo, tak to budou 4l... zas pilu nejezdíš pořád. I kdybys byl v průměru o 3l výš, tak je to cca. 1Kč / km (vč. daně, kterou typický uživatel odepíše). Na 100tkm to je 100tKč... u aut za řádově 1,2M.
Pokud někdo dá 100tkm za dva roky, pak chápu že už je to hodně... ale zase BiTDI asi není motor, který bych si chtěl nechávat do 200.
Anonym
https😐/www.sauto.cz/…durang👋19065409
tohle má na LPG menší provozní náklady jak Kokdák na benzín. A jede to 2x líp 😄 😄
tohle má na LPG menší provozní náklady jak Kokdák na benzín. A jede to 2x líp 😄 😄
dr.Remorey
jak jsem psal, je v tom velká nadsázka 😉
problém je v tom, že když pojedeš pilu, ten rozdíl budou s přehledem 4 litry, ty nadopovany dvoulitry jsou fest citlivý na styl jízdy. ale hodnotím to z pozice člověka, kterýmu se kodiaq moc nelíbí, já bych radši sahnul po tom superbu. scout se tomu na polnacce vyrovná, jinak se s tím bude jezdit za všech okolností líp.
problém je v tom, že když pojedeš pilu, ten rozdíl budou s přehledem 4 litry, ty nadopovany dvoulitry jsou fest citlivý na styl jízdy. ale hodnotím to z pozice člověka, kterýmu se kodiaq moc nelíbí, já bych radši sahnul po tom superbu. scout se tomu na polnacce vyrovná, jinak se s tím bude jezdit za všech okolností líp.
Emel
Byl by... kdybys ho na dalších 500km dobil na jedné z 4000 nabíjecích stanic v ČR během dvou minut.
Emel
Většina lidí potřebuje auto, co zastane všechno. Vožení cementu teda asi zrovna ne, na to se Kodiaq RS nekupuje... spíš je to auto bohatší střední třídy na komplexní rodinné potřeby - tam, kde se dřív bral Superb.
Pokud benzín žere o 2l víc, tak to v kontextu pořizovací ceny nevidím tragicky... i vzhledem k tomu, že BiTDI je potenciálně náročnej na údržbu, 2.0TSI by měla být v tomhle lepší. Kdyby ta nafta byla 3.0TDI, tak by to bylo jednoznačný... ale připlatit si proti R4 naftě 0,6Kč/km za R4 benzín mi přijde přijatelný.
Pokud benzín žere o 2l víc, tak to v kontextu pořizovací ceny nevidím tragicky... i vzhledem k tomu, že BiTDI je potenciálně náročnej na údržbu, 2.0TSI by měla být v tomhle lepší. Kdyby ta nafta byla 3.0TDI, tak by to bylo jednoznačný... ale připlatit si proti R4 naftě 0,6Kč/km za R4 benzín mi přijde přijatelný.
dr.Remorey
samozřejmě, je spoustu lidí, co mají auta u zadele. i bohatých. To je úplně v pořádku. majitel ikei jezdil volvem z roku 90 až do smrti. kazdyho vec
Mig_35
Protože ty. Znam lidi, pro které je Oktava RS prestižní auto. Kousek ode me bydlí chlapek v baraku tak za 30 a má dvě škůdky. Uživatel neřešící? Starosta? Ti si muzou koupit auto za mega plus ale nesmí to být vidět😊
dr.Remorey
jde mi o to, že ani verze RS není a nikdy nebude stylovka. když budu chtít stylový suv, koupím si Stelvio. když budu chtít vozit cement a brambory v co nejvyšším množství, koupím kodaka. ber to samozřejmě s velkou nadsázkou, ale asi chápeš, kam mířím. To auto je o užitné hodnotě. tzn pro mě tam Benzin smysl nedává. a spotřebu neřeším. aktuálně mám auto, kdery mi bere průměrně 11 a je mi to putna, ale dělá mi radost. z té škodovky bych radost prostě neměl,urcite ne takovou tu detinskou, kterou manželka nikdy nepochopí :😉
Mig_35
po pátém autě si na to zvykneš. odměnou ti pak je, že ti přijede zájemce, který se neptá jako první na slevu, a většinou je to člověk podobného smýšlení jako jsi ty sám...
fOE
To je na nalozene auto, pohrebak, 4x4, a rakev navrch vyborny vysledek. Jen pro predstavu kdyz otocime more jen se zenou a nalehko, MT, bez 4x4 a rakve tak jsem nejcasteji kolem 5,5L a pres 6L nejdu. Na tohle jsou ta auta stavena. 😄
fOE
Nebo data leasingovek, ty maj BiTDI tesne pod 8L a ted benzinove RS taky tesne pod 10L (9,8L). Takze ty 2L rozdilu cca sedi. Na druhou stranu se ty nuzky vic rozevrou kdyz clovek jede dynamicky, dal se rozevrou vsude jinde mimo CR (treba v DE je rozdil litr nafty vs. litr benzinu 0,3E, takze ty 2L navic jsou ve skutecnosti 50% navic) a hlavne se rozevrou az stastny majitel benzinoveho kodiaku bude sve auto po par letech prodavat. Vetsi SUV v silnejsim benzinu, o to se lidi porvou! 😒]
Mig_35
Skoda, ze jsi nereagoval tam, kde se to řešilo a místo toho to ohybas do úplně jiné diskuse. Protože o tom, ze navíc ušetří jsem tam napr nenapsal ani slovo.
simson33
To co mám možnost sledovat TDI 110kw x TSI 132kw, oba DSG 4x4, svědčí pro rozdíl ve spotřebě více než 3 litry. Ale ten benzín má větší podíl jízd město a dálnice, diesel zase město a okresky, takže to není úplně objektivní…
Mig_35
je to spíš tisícovka. jestli je Kodak ubrucenej pracant, tak kolipak je pořizovačka? mám se podívat? tipuju jedničku? rozhodí někoho s autem za jedničku tisíc korun měsíčně?
aha, tak 1,2 stál diesel a 1,3 stojí benzín? tak tady bych to spíš chápal jakože šetřílek ušetří na pořizovačce i na spotřebě...
edit: vrcholná verze RS snad není pracant...
aha, tak 1,2 stál diesel a 1,3 stojí benzín? tak tady bych to spíš chápal jakože šetřílek ušetří na pořizovačce i na spotřebě...
edit: vrcholná verze RS snad není pracant...
dr.Remorey
1500 měsíčně není až tak málo. jde o to, na co to auto je. a Kodak je klasickej ubrucenej pracant. s benzínem to bude furt stejnej pracant, jen budeš častěji na benzince
Mig_35
Při extrémní zátěži bude spotřeba vyšší, při každodenním ježdění do dvou litrů. Mladá v dvoutunovem SUV s benzinem za 9,8 litru, při jejím nájezdu do 1500 km za měsíc je ten rozdíl směšný. A nemusí dolívat močku a poslouchat kadlání…
praptak
Co třeba radost, že tam nemusím mít z nouze naftu. 😉 Vtip je ten, že při běžné jízdě nebude spotřeba o tolik vyšší.
Emel
Cena vyjadřuje hodnotu... není to trošku "definice kruhem" 😄?
Naftové RS bylo vždycky dražší než benzín... a vždycky horší ve všem až na spotřebu. Jakou "hodnotu" má pro konkrétního kupce je věc priorit.
Naftové RS bylo vždycky dražší než benzín... a vždycky horší ve všem až na spotřebu. Jakou "hodnotu" má pro konkrétního kupce je věc priorit.
simson33
Tak jasně, že cena se spotřebou nesouvisí, ale hodnotu vyjadřuje poměrně přesně, resp. jiné kritérium ani není.
Máš pravdu, 2.0 TSI 180kw má Tiguan, nikoli Passat.
Máš pravdu, 2.0 TSI 180kw má Tiguan, nikoli Passat.
Emel
Razance, hm... prostě pod plným plynem zrychluje líp... ale ne nějak zásadně.
Ozzman
Jo, na R4 diesel jo, sice není nejrychlejší, ale na tohle je přesně stavěn jako tahoun na dlouhé tratě s náloží.
lamal
Sli na to ´´logYcky´´, chceli zmensit opticku mohutnost Kodiaqa tak odsekli zo svetiel 😁 Ako totalny fail mi pride ta horizontalna odrazka v zadnom narazniku, predtym to bolo normalne a teraz je to rozsirene po bokoch... to je akoze zlepsenie aka Scala dizajn language ? Zufalost.
Pri R4 diesli s 500nm a 7st DSG by som tie merania este pochopil, ten aj tak efektivne nevytoci 3ku do 120 kmh, ale ked sa zrovnava s notne tocivejsim motorom, ten inak neukaze plny potencial pri 80-120.
Pri R4 diesli s 500nm a 7st DSG by som tie merania este pochopil, ten aj tak efektivne nevytoci 3ku do 120 kmh, ale ked sa zrovnava s notne tocivejsim motorom, ten inak neukaze plny potencial pri 80-120.
Michal220
U manuálu stačí i 2 stupeň.Jsou to automaty-promáčkneš plyn na a kde by byla nafta.
Mig_35
No, benzin vždycky žral víc. Až budou na světě ty lepší věci levnější, bude to krasne. Zatím se za ty lepší připlácí 😉
simson33
Navíc v takovém režimu má proti téměř shodně zrychlujícímu dieselu tak o 6 litrů (ale spíš ještě více) vyšší spotřebu!
Proto je taky motor 2.0 TSI 180kw v Tiguanu nebo Passatu dokonce levnější i než podstatně slabší 2.0 TDI 147kw.
Proto je taky motor 2.0 TSI 180kw v Tiguanu nebo Passatu dokonce levnější i než podstatně slabší 2.0 TDI 147kw.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pavel00
Průměrná spotřeba versus objem nádrže = dojezd cca 550 km? 😉 Nebude už lepší Enyaq?
Ozzman
No vidiš, ještě, že mam v záloze Renault, ale s Fordem jsem se včera vrátil od moře a dobrý hele 😉 za 7 s plnou náloží i s rakví, většinou i nad limity, kde nejsou radary, sice nejsem typickej paštikář s OfcíTDI za 4, ale já jsem spokojen 😁
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.