Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tesla Model S Plaid stanovila nový rekord na Nürburgringu, Porsche nadělila 12 sekund

76 komentářů

nippon
rekordom by som moc nevyskakoval. Pokiaľ viem Porsche tam išlo s Taycanom turbo. Uvidíme aký čas bude mať turbo S.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jestli se nepletu, tak má ta americká jebka o cca 250koní víc, a Muskovi trvalo asi dva roky, než dal ten "sériový" vůz do stavu, že to byl schopen zajet, aniž jej musela odvézt odtahovka.
webpaja
Minulý týden na okruhu v Mostě Tesla 3. Víc najela kvůli chlazení než kvůli rychlosti 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak to sis dovolil moc.
webpaja
Bylo nás tam dost, kdo se díval 😉
Avatar - eLzyx
eLzyx
pokud se s Teslou závodí, tak se doporučuje vypnout rekuperaci, aby to snížilo přehřívání chladícího okruhu baterie. Sice se teoreticky ujede méně okruhů, ale na druhou stranu se jich ujede více ostrých ...
Hendly
20 let stará automobilka se svým 10 let starým a vlastně prvním modelem porazila novinku od Porsche.

Ale plivani na úspěšné je povoleno, jen to o něčem vypovídá... 😄
Mig_35
Já v tom článku vidím jedinou podstatnou informaci, a to je čas na okruhu. Zbytek je mi šumák.
Ale přijde mi srandovni, co všechno kolem je někdo schopen řešit. Jestli je ten rekordman kvalitní, pohlavní, jestli má zaplacený daně… určitě takové věci resili i nad časem GT3 RS 😉
Avatar - Beefcake
Beefcake
EV a specialne Tesla ludi serie, lebo im ako priekopnik masovejsej vyroby (a hlavne vyvoja) el.auta ruca predstavy z detstva, z plagatov na stenach, kde boli rychle len supersporty a auta museli robit brm-brm. A auto s podobnymi parametrami uz je dostupne sirsiemu okrumu ludi. Nielen frajirkom so siltovkou naopak 😊 Ale nebojte sa, generatory zvuku v spalovacich wannabe sportovych autach aspon ten zvuk zachrania 😞
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak to sis dovolil moc.
DonVito
Prej ze EV umi jen rovne.
A prej ze je Porsche rychlejsi.
Bejvavalo. :-!

Spalovakum zbyva posledni vyhoda - v dojezdu.
Cekam, ze se ji tu budou zdejsi petrolheadi radne opajet.
😁

Blahopreju Tesle k nejrychlejsimu autu, kdyz pominu Rimac. :yes:
webpaja
Nebyl jsi s tou TM3 v Mostě ty? 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
EV čeká ještě mnohem větší úkol, z aut žila celá Evropa a spotřební daň plnila pokladnu. EV zatím jen prachy požírají a to se nezačala stavět velkoinfrastruktura.
webpaja
:yes: To by si měl přečíst každý z elektrofanatiků.
Avatar - palix
palix
A pozrime sa, kde ide vývoj elektro-áut najviac dopredu? Čína... Majú už grafénovú batériu (alebo také niečo), ktorá má veľkú kapacitu,, rýchle nabíjanie aj dojazd.... A zrazu budú naše (moje teda nie) doteraz vyrobené elektro-autá obyčajné bezcenné krabice, ktoré stiahnu automobilový priemysel v EU na úplné dno... A doplatíme na to všetci. Jediný produkt, ktorý má Európa lepší (porovnateľne dobrý) ako Ázia je / bolo AUTO !

Najlepší príklad elektro-mobility je Chevrolet Bolt... Nakoniec vrátia zákazníkom peniaze a autá zošrotujú. Tomu sa hovorí "úspech"... Nie som si istý, či to má porovnateľnú analógiu u spaľovacích áut...
Ak náhodou niekoho napadne dieselgate... Nie, nie je to to rovnaké - dieslové VW nehoreli... boli úplne bezpečné, výkonné, obľúbené, "len" nespĺňali emisie = z pohľadu zákazníka úplne bezproblémové autá. Bolt je NEBEZPEČNÝ...
DonVito
Jediny evropsky produkt - auto.
Napsal petrolhead, ktery ani nic jinyho nezna.

Co farmaceuticky, chemicky prumysl, letectvi, obrabeni... ?
Je spousta vyznamnych evropskych firem...

PS Ja jsem do ted nejvice ocenoval auta z Asie... 😄

PPS Dieslgate povazujes taky za "evropsky uspech"? Co myslis ze vyjde draz, dieselgate nebo Bolt? S tou nebezpecnosti to snad nemyslis vazne. Ty povazujes prokazatelne poskozovani zdravi za "bezpecne". :no😒br /> https😐/youtu.be/9jUmOjndVJc
https😐/www.right-to-clean-air.eu/cz/pozadi/latky-znecistujici-vzduch/
webpaja
Čína hlavně otevírá každý měsíc nové uhelné elektrárny. Už by bylo na čase si vyndat hlavu z prd...e a začít uvažovat pragmaticky. Žvásty o tom, že teď budeme všichni vyrábět meducínu nebo elektrodrony jsou výplodem chorých mozků a idealistických zelených komunistů.
DonVito
Uz jsem to psal Jerrymu, prirovnani o sousedovi a znecisteni...

Vy jste mi kluci prima alibisti.

Odkud mas prosim tebe info o cinske energetice. Autofory?
Hendly
Čína je hlavně v oblasti ev a OZE daleko dal než Evropa.
Avatar - Ham.
Ham.
Čína je hlavě s náskokem největší producent CO2 na planetě a i ve vypouštění ostatních škodlivin je nedostižná jednička. A na dohody, které by jí razantně omezovaly nepřistupuje. Takže kde je v OZE je celkem ganz egal.
Mig_35
Vzhledem k tomu, ze se tam vyrábí pro cely zbytek světa, je takové tvrzení poněkud zavádějící 😉
Avatar - Ham.
Ham.
To tvrzení není zavádějící, to tvrzení je holý a lehce ověřitelný fakt.
A vyrábí se tam pro zbytek světa právě proto, že emise čehokoliv Čínu absolutně netankují.
Avatar - Ondore
Ondore
Riešenie je jednoduché, nekupuj nič a prestaň používať veci, ktoré majú akýkoľvek komponent pochádzajúci z Číny.
Počkať, potom Ham zostane nahý a v rukách mu zostane len klacek z miestneho stromu. 😲
Avatar - Ham.
Ham.
A proč bych to měl dělat? Já nejsem fanatický bojovník proti snižování CO2. Pouze jsem poukázal na holý fakt, že Čína je největší znečišťovatel prostředí na planetě a nikoliv světlonoš čistých technologií jak si myslí Hendly.
Avatar - Ondore
Ondore
Na jednej strane Ti nevadí, že vyrábajú najviac tovarov na svete, na druhej strane ich sprdneš, že majú najvyššie emisie na svete. Máš pravdu, tento súboj nemôžeš prehrať, stačí otočiť palicu tou stranou, ktorá sa Ti práve hodí.
Hendly
Tady nejde o to co si myslím.
Podívej se jak v Číně jede OZE. Procentuální přírůstky, investice, velikosti projektu atd. Ve všem je Čína napřed.
Stejně tak ev.
Avatar - Ham.
Ham.
Na to ti nemohu odpovědět jinak než v prvním příspěvku😒br /> Čína je hlavě napřed jako největší producent CO2 na planetě a i ve vypouštění ostatních škodlivin je nedostižná jednička, takže logicky není divu, že třeba ve výrobě solárních panelů je s náskokem světovou jedničkou. Třeba v Evropě je takto masová výroba solárních panelů zcela nerealizovatelná právě díky přísné regulaci produkce škodlivin.
Hendly
Tak a co zahodit emoce a nakouknout za oponu populismu?

Čína má produkci CO2 v přepočtu na obyvatele (což má blíže tomu co chceme odhalit) jen o málo vyšší než ČR (zde záleží na zdroji dat - nekde je na tom ČR ještě hůře než Čína)

A další zajímavost - ČR má největší emise CO2 na obyvatele z celé EU.
--------------------------
Vše volně dohledatelné na internetu během pár vteřin....
Avatar - Anonym
Anonym
Nikoho nezajímá emise na obyvatele, ale celké emise Číny. Ty porovnávej, kolik toho ti užvanění kecalové vypustí za rok doma a pak co nacintaj na papír, a ještě kolik emisí vypustí mimo území číny, tj na uzemí ruska a afriky a dalších zemí svým ničením lesů a těžbou všeho možného + všechny ty cetky so se denně vozí z číny do evropy a usa.


to je tolik emisí, že druhá země za čiínou toho vypustí o 40% méně


To začni počítat, googlisto 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Avatar - Anonym
Anonym
Brazílie opakovaně uvedla, že by svět měl platit, pokud chce zachránit větší část pralesa. Brazilský ministr životního prostředí Ricardo Salles na twitteru na Bidena reagoval slovy: "Jen jedna otázka: Bidenova pomoc 20 miliard dolarů, to má být ročně?".


Zelení soudruzi budou muset cálovat, miliardy a biliony ročně, jinak se furt bude kácet, pěstovat bavlna, vysychat jezera, řeky, vysypávat do řek odpaadky, pálit pneumatiky, vyhazovat rekatory do moře atd atd.
Mig_35
Vyrábí se tam právě proto, že vyrábějí nejlevněji. Vedlejším produktem jsou emise, ale byly by i tak největší, protože objem výroby.
Avatar - Ham.
Ham.
Vyrábí se tam nejlevněji právě proto, že jsou tam nulové náklady na čistění a likvidaci jakýchkoliv emisí, samotná pracovní síla už zdaleka nejlevnější není. Evropský green deal není problém pouze pro auta, je to především obrovský problém pro konkurenceschopnost jakéhokoliv průmyslu v Evropě, protože přináší obrovské vícenáklady pro kohokoliv, kdo něco chce vyrábět od výrobce skla až po výrobce letadel a v podstatě činí a učiní Evropu zcela nekonkurenceschopnou v jakémkoliv výrobním oboru.
Mig_35
myslíš, že kakání na ekologii je jediný parametr, který Čínu činí konkurencenejschopnější?
Avatar - Ham.
Ham.
Jediný nikoliv, ale dnes už je "kakání na ekologii" nejvýznamnější parametr. Tamní ignorance jakýchkoliv lidských práv, zotročování některých menšin, absence odborů je sice také významný parametr (levná lidská práce), ale dnes už je pro firmy daleko významnější oblast ekologie (emisní povolenky, náklady na čističky každého prdu, studie proveditelnosti projektů z hlediska životního prostředí a jejich povolování/nepovolování), protože je dnes vyšší nákladovou položkou než vysoké platy, 30h pracovní týden nebo jiné odborářské vyfikundace v EU.
Avatar - Anonym
Anonym
a proto jede z 55% na uhlí a z 10% na jádro a vodní elektrárny 😄 😄 😄
Avatar - Ondore
Ondore
Podiel jej uhoľných elektrárni v energetickom mixe klesá. A pracuje na veľkých zmenách😒br />https😐/www.livescience.com/…ium-reactor.html
Avatar - Alf1k
Alf1k
To je ale úplně zbytečnej a trapnej příspěvěk, kterým se tu snažíš rozjet flame.
Nevíš, že Tesla je nej možná tak pro někoho kdo má rád software a třepe se na další update a ukájí se při tom místo porna a tím celej ten engineering končí. Nezajímá ho zpracování, nevadí mu x failů běžně zjistitelnejch všude na netu od majitelů, playstation řízení o ničem, že Audi je vedle toho premier league. Jak řekl třeba jeden z majitelů (to nejsi ty) ve srovnáni s Porsche je to východoněmeckej trabant.
Máš něco načteno a plno keců a přitom si už roky koušeš nehty a ucvrkneš si hned, když už konečně Tesla dokáže zrychlit líp než konkurence a neshořet přitom když to udělá 3x po sobě. Jebka dotačního mastera, polotovar s kvalitou k smíchu, pokud chceš AUTO a ne super tablet, gratuluji 😁

A to ti píšu jako někdo kdo EV uznává jako další typ pohonu, kterej má svoje neoddiskutovatelné výhody. Jen bohužel tím příspěvkem připomínáš nějakého pubertálního fanatického olizovače Tesly, kterej ty auta zná tak, že ví jak vypadaj a co používaj za baterku. Tak si tu chvilku slávy vychutnej. A zeptej se Páji co se dělo v Mostu. Cha cha cha 😒]
Avatar - palix
palix
Možno keby stála 1/5 ceny, tak by sa jej dali všetky nedostatky odpustiť... Ale hrať sa na "prémiu" a vyrábať "Trabanty"?
DonVito
Prave jsem se docetl, ze "Trabant" je rychlejsi nez Porsche. Pak kdo si tu co hraje...
Porsche si asi jen hraje na vyrobce sportovnich aut.
Mozna kdyby byl Taycan levnejsi, tak by se dalo pochopit, ze je pomalejsi.
😁 😁 😁

Cha cha cha
Avatar - Alf1k
Alf1k
Tak jestli je pro tebe jedinou a zásadní prioritou u auta rychlost jednoho kola a čas na smyčce, tak gratuluji, proti gustu 😁
Btw urážet nemám zapotřebí, ale na tvůj jednoduchej pohled na věc (auto) jsem prostě jen zareagoval a když ti řeknu olizovač Tesly tak je to jen prostý fakt ne urážka, nepřipustíš totiž, že by na ní něco mohlo bejt až doslova tragické, tak co s tebou? Pro Porsche a další značky to může bejt (ale nemusí, kdo ví) jen hozená rukavice. Ale Tesla fanatic fans si prostě ucvrknou pokaždé, když je to jenom rychlejší, hurá party 😁 V ruských videích i popelnice umí létat, viděl jsi to?
Btw
Zajeď si k dealerům, svez se aktuálním top Taycanem pak top Teslou a přijď sem pak říct, jestli si něco pochopil. Jestli máš aspoň trochu citu tak se vrátíš a nebudeš lhát 😉 I když tobě vlastně bude stačit k dokonalosti první rovinka se stopkama k nejlepšímu autu na světě, sorry.
Mig_35
kdyby Tesla přišla s tím, že se auta budou poměřovat rychlým kolem na Ringu, asi by to bylo na místě. ale vymyslel to někdo úplně jiný dávno předtím a že jim to hraje do karet, za to snad nemůžou...
Avatar - Beefcake
Beefcake
Bingo :yes:
DonVito
Co presne z toho co jsem napsal rozporujes?
😁

Wtf

Jsi zhrzenej tim, jak je Tesla rychla, tak mas potrebu urazet?
Je mi vas odpurcu EV/Tesly vlastne lito...

Hezky vecer
Avatar - Anonym
Anonym
3 ks prodané v Srpnu 2021 V ČR. Fosilní duo Dodge/RAM (dřív jedna značka) 36 ks.

Tesla - sen olyzovačů plakátů, fanatiků sekty Muskovi a zelených bolševiků
velitel mesta bugulmy
Stejně je to auto bezpohlavní, takovej rychlej eunuch. V životě bych si ho nekoupil. A ani jim nevěřím kvalitu a robustnost. Taycan se mi pořád líbí víc, i když je o 12 sekund pomalejší. No a doufám, že příště se zas pochlapí Porsche nebo nějaká jiná opravdová automobilka a zase tenhle rekord překoná. Od toho tu konkurenční boj je.
DonVito
Kdyz uz, tak mne se libi vic E-tron GT.
Ten ma podle me nejpovedenejsi design.

Myslim, ze robustnost tam je.
O kvalite Tesly se prit nehodlam a nebudu ji obhajovat.
Jen se to tezko posuzuje, jelikoz kazdy problem Tesly je medializovan.
Problemy s kvalitou klasickych aut nikoho nezajimaji, ty jsou bezny...
Freddka
https😐/www.youtube.com/watch?…

Jako na rovince to fakt leti a v zatacce je to proste tezky.

Ale tak je to rychla limuzina, zadnej zavodak, tak se to asi da takhle brat.
Sundat z toho nejak 300 kilo dolu a zacne to byt hodne zajimavy.
Avatar - palix
palix
Spraviť to na diaľkové ovládanie... Vodič - 80 kg, interiér (plasty, sedadlá, zbytočná elektronika) - 200 kg... A tak nejako ďalej. Namiesto dvere prelepiť otvory lepiacou "páskou" a hneď je Tesla o 1/2 tony ľahšia 😊
A potom príde klasická spaľovacia Panamera so skoro 50% výkonom a spraví lepší čas.
Mig_35
je zajímavé, že to zvládá i se smrtelně nebezpečným volantem😊
kesumb
takze situace se ma tak, ze tesla s 1000hp za 131 tis usd zajede trošku horsi cas nez bmw m8 za 130tis usd, ktery ma ovsem “pouze” 600hp. Co z toho bude zabavnejsi ridit je asi kazdymu jasny. Hadam, ze m5 realne zajede totez. Kazdy at si vybere,...
webpaja
K BMW M8 nedostaneš dotaci, ale platí se z něj dotace pro nákup americké Tesly.
DonVito
Vzdycky kdyz slysim neco podobneho, jako ze majitel M8 musel prispet na dotace na EV, tak se skoro rozbrecim, jak je svet nespravedlivej.

Chudak.

A jeste ma drazsi provoz.
webpaja
Tesla je ta zelená automobilka, která v Německu vykácela les, aby postavila fabriku? 😉
DonVito
Ano, Tesla je ta automobilka, ktera dokaze vyrabet a prodavat jen elektricka auta.
😉

Hosi, hosi. Vam uz zbyva jen dojezd a dotace. Pred par lety jste byli vic na koni.
😁
Avatar - Anonym
Anonym
A kvalita na úrovni Chevroletu Matiz vid, chybějící komponenty, neustálá krtika od zaměstanců, baterky co sou po 8 letech v tahu a požáry a nehody jejich zoufalého autonomního řízení 😄 😄 😄

a žijí z dotací, kšeftování s kryptoměnami a prodejem emisních povolenek
gil54
A ty bys jako chtěl za pouhých 3,5 mega + nějakou kvalitu, spolehlivost a bezpečnost ? 😄
Avatar - Anonym
Anonym
pravda, co chtít za takovou lidovou cenu 😄
Hendly
Opravdu to nevíš a nebo je to prostě poslední křečovity argument proti Tesle?

Ten les byl určen na kácení a byl Teslou nahrazen.
Avatar - Anonym
Anonym
Dneska máš starej nick, Seagate? 😄 😄 😄
frite
To byla plantáž na biomasu, s lesem coby ekosystémem to nemělo nic společného.
Freddka
Kupci BMW M8 a Tesly S Plaid jsou rozdilni lide a vetsina z nich se NErozhoduje mezi temito dvema vozy.
Ja i jako fanda EV bych vzdycky odjel v M8 … nebo spis M5 CS :-!
Hendly
Tak porovnávat Teslu s top vrcholem BMW beru jednoznačně jako pochvalu a uznání Tesly.
webpaja
Nevěřím, že to byl sériový kus. Co umí Tesla na okruhu jsem viděl na vlastní oči (hlavně pořád chladit) a proto mi nepřijde, že by šlo o sériovku.
DonVito
Ty jsi vazne videl na okruhu Tesla Model S Plaid?

Myslim ze ne... 😁

Potom je to jako porovnavat 340i s M8.
Je ti to diky tomuto prirovnani zrejmejsi?

Heled, ja vim, ze pro tebe jsou vsechny EV stejny. Ale realita je skutecne jina. A Plaid se lisi od Long Range v chlazeni skutecne podstatne. 😉
Tak uz prestan psat pitomosti a plest vlastni dojmy s pojmy. WTF jak amaterske...
https😐/insideevs.com/…eering-analysis/
kesumb
mimochodem trosku ocipovany m340i (hadam) bylo na rovinkach m8c dost konkurentem a fakt sem cumel, jak to jede. Co v tom bylo za upravy netusim,.. Tim chci rict, ze v tydle kategorii dynamiky uz nejsou rozdily takovy..
webpaja
Nejde o výkon, ale o to, jak dlouho ho může podávat. M340i může jezdit na okruhu aspoň 5 kol za sebou. TM3 v Mostě nedala snad ani dva 😉

Nejde jen o chlazení baterií.
DonVito
Tim spis nemuzes porovnavat TM3 a Model S Plaid. 😉
Hendly
12s... Tak Tesla S přejela Porsche doslova o parník.

Kluci z USA přijeli, a zase odjeli, ale něco se změnilo. Porsche už není král, musí se o prvenství tahat se značkou o které ještě nedávno nikdo nevěděl. Se značkou která se vynořila z ničeho a začala měnit svět.

Jistě má Porsche lepší interiér atd, ale král okruhu už není. Musel se sklonit před mladším a připravit se na další útok.
Jistě se najde mnoho pochybovacu s "ale.." ale to jedno ale je podstatně.. Setrvávat u starých zvyků do nekonečna není možné i když staresinove po tom volají.
Svět se mění..
Avatar - Anonym
Anonym
O ty změny nikdo nestojí, tak si je nechte pro sebe a neotravujte s tím jiné. Děkujeme.

https😐/www.youtube.com/watch?…

https😐/www.youtube.com/watch?…
Hendly
Tak Ev od Porsche se prodá skoro stejně jako 911.
Avatar - Ondore
Ondore
Chlapci hejterskí, ako sa vám rozdýchava fakt, že tento čas zašlo sériové auto s Yoke volantom?
Mig_35
a přitom to neměli pustit vůbec do světa. je to totiž strašlivě nebezpečné.
Avatar - Ondore
Ondore
Myslím, že ďalších rekordov sa nedočkáme. Pretože sú moc rýchli, tak im zakážu prístup na trať, ako sa to už deje v USA 😒]
Avatar - Ondore
Ondore
Kto z vás má odvahu skúsiť takýto závod so svojim autom?
https😐/www.youtube.com/watch?…