Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkodovácký návrat k luxusu: První generace Superbu se představila před 20 lety
80 komentářů
topten
"nejslavnejsi" obeti prvniho superbu je Ivan Hlinka
mozna kdyby jel v audine, ani bychom se o te pripadne nehode nedozvedeli
skoda
budiz mu zeme lehka
mozna kdyby jel v audine, ani bychom se o te pripadne nehode nedozvedeli
skoda
budiz mu zeme lehka
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bohužel měl kardinální smůlu, že ta Avie do něj narazila v tak nemožném úhlu... 😲 :no: Ale stejně je to zvláštní - první oběť Octavie I - L. Kalma, a oběť v Superbu I taky taková známá česká osobnost... 😲 Ale Dubček se zabil v BMW 535i...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V případě Hlinky to prodloužení nemělo žádný negativní vliv - ten 10 cm pás plechu se do příčně rozříznutého výlisku podlahy vevařoval až mezi B a C sloupky (sám jsem to kdysi viděl při návštěvě kvasinské fabriky), zatímco Hlinka ten náraz schytal do A sloupku + do předních dveří.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
a vedle toho desitky prodejne radove uspesnejsich (a vedle outbacku a camry taky mnohem rychlejsich) SUV...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
drsnyho na tom nic neni, SUV maji nepopiratelny vyhody (dej za camry 3,5t platak s bagrem...) a lidi, kteri ridi pro radost je fakt malo. Navic ridicsky zajimavy auta mizi od zacatku elektrickejch posilovacu rizeni, pres brzdy by wire az po mhev systemy kazdym dnem. Posledni dobou si rikam, jestli neni cas na Z4 dokud nema mhev..
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
hele dnesni SUV realne nahrazujou maly dodavky a avie. Za velky SUV das v klidu 1a1/4 kubiku betonu na sklopnym vleku a bude se to s tim chovat lip nez transit. O tom, ze je lepsi mit pohodlny suv a drahej platak nez odtahovku asi neni treba polemizovat. Ty auta maj svoje.
Z4 ma pro me vyhodu hlavne v nabidkovy cene a navic je to kabrio. Supra prej lip hraje, ale to je asi tak vsecko. Cely to auto je BMW tak proc si to kupovat s logem toyoty...
Z4 ma pro me vyhodu hlavne v nabidkovy cene a navic je to kabrio. Supra prej lip hraje, ale to je asi tak vsecko. Cely to auto je BMW tak proc si to kupovat s logem toyoty...
Proč? To nikdo neví, ale kdyby...to se kupuje jedna báseň. Hlavně u nekritických fandů značky s teorií, že Toyota ze Z4 udělala mnohem lepší a krásnější auto. 😉
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak rozdíl mezi karoserii kupé a kabrioletu a s nim spojené výhody snad není potřeba nikomu vysvětlovat. Že BMW verzi Z4 coupe přestalo dělat je jejich rozhodnutí. Ale pro určitou skupinu fanoušků to bylo to nejlepší sportovní auto od BMW. Teď ho má Toyota a moc práce s tím neměli.
hele x5 s 3,0t vlekem se hrabe lesni cestou lip, nez oktavka 1,5 tsi prazdna. V tom si clovek uvedomi, kolik techniky v takovym aute je. Jakej smysl s tim ma jezdit po dalnici je vec druha, ale za a6 se fakt tahat neda o 5er ani nemluve, to na to proste nema. A pak k cemu mi jsou mirne lepsi vlastnosti kombi vyssi stredni, kdyz to neprojede bez poskozeni k domu kde bydlim..
Kazdopadne u z4 je HK audio podmineny koupi infotaiment systemu za 75 tis, takze budu radsi poslouchat motor.. Chtel bych nejlevnejsi variantu 40i, nechci z toho udelat nalozeny auto za mesmysl jako u x5
Kazdopadne u z4 je HK audio podmineny koupi infotaiment systemu za 75 tis, takze budu radsi poslouchat motor.. Chtel bych nejlevnejsi variantu 40i, nechci z toho udelat nalozeny auto za mesmysl jako u x5
Takze mluvíš o jedné specifické situaci. Tolik lidí, co musí tahat vlek po vyjezdene lesní cestě, potkavam deset na každém rohu.
Taky jsem skončil u SUV, protože dnes dostat 3 sedacky ,pohodlně, do běžného auta je nemožné. Ale nebudu tvrdit, že dnes každý má 3 deti a je líný tam ty sedačky usazovat půl hodiny, než se mu to povede a proto musí mit SUV.
Taky jsem skončil u SUV, protože dnes dostat 3 sedacky ,pohodlně, do běžného auta je nemožné. Ale nebudu tvrdit, že dnes každý má 3 deti a je líný tam ty sedačky usazovat půl hodiny, než se mu to povede a proto musí mit SUV.
No hlavně Land Cruiser tu práci zastane třikrát líp za menší peníze...
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
jenze prisel bych o dalsi vlastnosti. Chvíli jsem jezdil s ted uz nevyrabenou v8 a to byla v zatackach strasna pixla. S tim fakt jezdit nechci. I pres vzduch a stavitelnej podvozek je to auto do pouste a ne k nam. O tom za kolik mi jezdi 45e s jakou dynamikou vs ten linel LC ani nemluve. To je auto na Ukrajinu a ne k nam..
ne že bych to chtěl rozporovat, ale když vidím, na čem X5ky jezdí, když vím, jaký je x-drive a že vydrží v záběru chvilku a pak se odpojí - to mi chceš říct, že X5ka vytáhne vlek do zabláceného kopečka? nevsadil bych si na to ani pět korun...
Xonik
Pláč nad absencí kombi je zbytečný - na perech designerů nebylo proto že by mělo jakkoliv ohrožovat passat variant (vzhledem k prodejům supa komická představa), ale proto že výchozí sedan se už tak díky narušení tuhosti kroutil jak had, otevřené kombi nebo i liftback nepřicházel v úvahu.
Jestli byl superb auto na zavideni nebo ne nevim, ale co slo jednoznacne zavidet bylo co tohle auto znamenalo pro Skodovku jako znacku. Tohle ji definitivne nasmerovalo, tohle ji definitivne posunulo. Od tohoto bodu bylo jasne, ze neni odsouzena jen a pouze na to byt levnou masovkou pro nejchudsi trhy a kupce. Od tohoto bodu bylo jasne, ze skodovka miri i na stredni tridu (mysleno kupcu). Superb udelal ze skodovky vychodoevropsky unikat.
Jake to bylo auto je za me podruzne, to ze bylo je ale druhy nejzasadnejsi bod v novodobe historii skodovky, hned po akvizici volkswagnem.
Na druhou stranu pro Škodovku šlo o přelomový model. Ukázala, že umí vyrobit a prodat i auto střední třídy a dostala zelenou postavit už svou vlastní druhou generaci. Co dnes nabízejí ve střední třídě třeba francouzské automobilky?
Že měl Szperb horší podvozek, to je věc druhá, hlavně měl horší tuhost karoserii. Jak už říkal Arese, prodloužená karoserie se kroutila. Čínským soudruhům to nevadilo, ale v Evropě to byl problém.
Spolehlivost F1 byla tedy hrozná, a to i motoru, ale posloužila.
auta5p.eu/katalog/shanghai-vw/passat_03.php
z této podlahové plošiny se udělal o rok později náš superb (okénko ve dveřích), a tuto kastli včetně dalších superbích věcí (přední světla, interové prvky atd) naopak převzal facelift čínského passatu, a vypadal v roce 2004 takto😒br />
https😐/auta5p.eu/katalog/shanghai-vw/passat_02.php
Viz. ty odkazy.