Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...a firemních log, člověk by vůbec nehádal, že jde o BMW, a to je špatně. Ani Hoffmajstrovu křivku ti ignoranti u zadního bočního okna nezachovali! Nejobludnější jsou ovšem ty stupnice rychloměru a otáčkoměru, na které se řidič bohužel pořád musí dívat. Už nejméně 2 roky slibují, že nabídnou i jejich tradiční design, a kde nic tu nic! 😒 :no:
Kam ten svět spěje. Tak třeba tady, https😐/www.youtube.com/watch?… udělají na tvou počest auto, a zas nic, žádný manuál, žádná ručka... 😁 😉
ak mas vo vybave HUD a automat, tak na pristrojovy stit sa fakt pozerat nemusis ( ak Ti tak strasne vadi ). osobne nechapem tie "hejty" na pristrojovy stit BMW ( mne vobec nevadi ) s cim ale velky problem mam, je novy dizajn, pocinajuc 4er, cez iX a tie obludnosti, co sa objavuju na webe ohladom novej 7er
4er je ještě krasavec oproti tomu jak vypadá iX nebo co se chystá s 7er a X8. Hmyzí xichty dorazily do BMW.
ja stale tak nejak dufam, ze rendre novej 7er, ci X8 su chybne a dizajn nebude tak neskutocne nechutny ... pretoze ak to mysli BMW vazne, tak som s touto znackou pre najblizsie 4 - 8 rokov skoncil ... toto si fakt nekupim. posledna sanca na kupu pekneho BMW bude este tak 3 - 4 roky ( kym pride nove 3er, 5er, ci X5 a X3 )
ps ... ja fakt ... ale fakt nedokazem pochopit, ak su rendre novej 7er realne, ako moze mat niekto tak nechutny vkus na dizajn ... nechapem
ps ... ja fakt ... ale fakt nedokazem pochopit, ak su rendre novej 7er realne, ako moze mat niekto tak nechutny vkus na dizajn ... nechapem
Videl som nejake maskovane 7micky na ceste a nejake vizualizacie, ale nejak som dufal, ze ten predok je iba zly zart... 😒
Mne ten nový prístrojový štít v X5 tiež úplne nerezal. Je ale pravda že tam má nejaké zajímavé blbinky a dá sa to rôzne nastavovať ale i tak by som uvítal akoby klasické budíky.. No...asi som už starý.
ja naprikald nemozem prist na chut farebnosti a dizajnu grafiky mercedesov ( asi mi vadia hlavne pouzite fonty a ako keby neostrost ) ... za mna je grafika BMW top, potom audi a nakoniec MB. iste, ten otackomer nemusel byt ala peugeot, ale zase taky problem to podla mna nie je
fOE
S vzhledem 4er mam problem, ktery zatim nesvedl vylecit ani cas. Je to proste nevzhledne. A abych musel u coupe (auta co v lepsi staji udela i nejakou tu paradu) volit "vhodnou barvu", tedy neco v cem se u auta na paradu ztraci tvaryz je asi nejlepsi ilustrace toho absurdniho stavu.
Na druhou stranu tu ale mame auto, ktere funguje. Funguje ergonomii i kvalitou vnitrku, funguje podvozkem i prevodovkou, no a motor, ten je v aktualni inkarnaci perla (v ramci dieslovych moznosti). Ano, bawa nam ztloustla, ale tech 650nm je o 30nm vic nez u minule/jednoturbove 30d, jsou k dispozici asi o 500ot niz a k tomu el. moturek pridavajich mozna jen par dalsich koniku, ale na reakcich je to znat. Mel jsem moznost se setkat se vsemi 30d od casu E39 a nepamatuju lepsi. Co vic, do dnes si pamatuju 35d v e60, jake to bylo tehda zjeveni, jak se dalo rozplivat nad tim jak to (na naftu) pruzne reaguje a bez kopance zabira... To bylo prvni co mi po setkani s dnesnim 30d problesklo hlavou, 35d z e60, nasledovano pomyslenim, ze ten dnesni mildhybridni 30d je chovanim jeste o stupen dal a sazka na dve turba (i kdyz ne tak sofistikovana jako v 40d) proste vysla.
Takze nakonec ani to autorovo Gran turismo za me neni od veci. I ja jsem mel tenhle pocit ve 4er, a vic nez v 3er, z ktere technikou vychazi. 4er mi prisla navic tizsi, coz celkovy dojem cestaku dal umocnilo ( musim dodat ze ani 3er neni s 30d nijak hlucna). Pravoverni, tem tam ten diesel bude nejspis stale vadit, a minimalne pokud jde o zvukovy projev to vidim stejne = jednoznacne benzin, ale tem s omezenym budgetem nebo jen pragmaticky uvazujicim... pro ty muze byt tohle auto s 30d/40d ideal. Takove "Gran coupe pro chude" , ale taky nic za co by se majitel mel stydet.
PS: skoda ze se nedozvime kolik z tech pozitivnich vlastnosti 30d jde na vrub zelezu 30d a kolik na vrub mildhybridu.
Na druhou stranu tu ale mame auto, ktere funguje. Funguje ergonomii i kvalitou vnitrku, funguje podvozkem i prevodovkou, no a motor, ten je v aktualni inkarnaci perla (v ramci dieslovych moznosti). Ano, bawa nam ztloustla, ale tech 650nm je o 30nm vic nez u minule/jednoturbove 30d, jsou k dispozici asi o 500ot niz a k tomu el. moturek pridavajich mozna jen par dalsich koniku, ale na reakcich je to znat. Mel jsem moznost se setkat se vsemi 30d od casu E39 a nepamatuju lepsi. Co vic, do dnes si pamatuju 35d v e60, jake to bylo tehda zjeveni, jak se dalo rozplivat nad tim jak to (na naftu) pruzne reaguje a bez kopance zabira... To bylo prvni co mi po setkani s dnesnim 30d problesklo hlavou, 35d z e60, nasledovano pomyslenim, ze ten dnesni mildhybridni 30d je chovanim jeste o stupen dal a sazka na dve turba (i kdyz ne tak sofistikovana jako v 40d) proste vysla.
Takze nakonec ani to autorovo Gran turismo za me neni od veci. I ja jsem mel tenhle pocit ve 4er, a vic nez v 3er, z ktere technikou vychazi. 4er mi prisla navic tizsi, coz celkovy dojem cestaku dal umocnilo ( musim dodat ze ani 3er neni s 30d nijak hlucna). Pravoverni, tem tam ten diesel bude nejspis stale vadit, a minimalne pokud jde o zvukovy projev to vidim stejne = jednoznacne benzin, ale tem s omezenym budgetem nebo jen pragmaticky uvazujicim... pro ty muze byt tohle auto s 30d/40d ideal. Takove "Gran coupe pro chude" , ale taky nic za co by se majitel mel stydet.
PS: skoda ze se nedozvime kolik z tech pozitivnich vlastnosti 30d jde na vrub zelezu 30d a kolik na vrub mildhybridu.
Současné třílitrové dýzly (a nejen od bmw) jsou dokonalou demonstrací toho, jak to vypadá, když je nějaká "technologie" na svém vrcholu. Škoda, že se něco zakazuje právě ve chvíli, kdy to předvádí své nejlepší, třílitrový dýzl je akt. nejlepším univerzálním pohonem napříč. třídami aut, silný, úsporný, ekologický. 😉
"Škoda, že se něco zakazuje právě ve chvíli, kdy to předvádí své nejlepší..." - a nepredvádza BMW vždy to najlepšie s každou novou generáciou? 😉
Píšu o dýzlovém motoru, jmenovitě o jeho šestiválcové verzi, a netýká se to jen bmw, jsem přesvědčen o tom, že z dýzlového šestiválce už nikdo nic lepšího, než se akt. nabízí, nestvoří, tj. že R6 (V6) dýzl teď vidíme v jeho "nejslavnější hodině". A také, že to, co tyhle dýzly dnes umí, je nejlepším mixem výkonu, projevu a ekologie v rámci aktuálně dostupných pohonů aut.
Souhlas. Ten motor nemá chybu a na cestování už vůbec ne. Letos narvaný auto až po střechu a spotřeba do HR 6,9l/100km... tempomat (+ neco málo navíc 😃... je mu jedno jestli je plně obsazeno nebo prázdno, síla jako hrom, krásně sladěno s převodovkou no a s Racechipem mi chybí fakt jen (občas) zvuk benzínu v otáčkách. Jako DD jsem neměl lepší auto.
Dinar
potřebuje pečlivě vybrat barvu a kola, aby nevypadalo divně. A to je u kupé špatně, ta kola ještě beru, má to tak devadesát procent aut (jen to nebylo obvyklé u bmw), ale že se musí něco (v tomto případě předek) zachraňovat barvou?! Akt. 4er je jízdně výborné auto, o kus agilnější než 3er, přitom pohodlné a tiché, jenom prostě vypadá tak nějak... že to musí zachránit barva. ;-\
Žiaľ, to nám priniesla globalizácia a prevaha čínskeho trhu. Šikmé oči vnímajú dizajn proste inak, a ak s tým nedokážeme nič robiť, musíme sa prispôsobiť a prijímať kompromisy.
Ano, ale taky je důležité vidět to auto naživo. Nové ledviny na fotkách vypadají disproporčně, ale naživo to funguje mnohem lépe. Ještě lépe než u 4er, to platí u M3/M4. Byl jsem se projet s M3 v bílé a černými koly (na fotkách ekelhaft), ale v reálu nádhera. Totéž Sao Paulo žlutá. Na fotkách děs, ale v reálu nádhera. Jasně, trošku divočina, ale krásná divočina. 😄
Já zrovna taky vybírám a jak se mi moc líbí Isle of Man Green, zvolím nakonec Portimao. Krásná modrá, typicky BMW, jako bývala třeba Le Mans. :yes:
Já zrovna taky vybírám a jak se mi moc líbí Isle of Man Green, zvolím nakonec Portimao. Krásná modrá, typicky BMW, jako bývala třeba Le Mans. :yes:
4er a M4 je rozdíl, stačí trochu víc šířky, líp usazená kola v blatnících a hlavně, ta maska, u emka bez orámování vypadá mnohem líp. S M4 nemám problém, s 4er ano, jde o to, že trojkové/čtyřkové kupé vypadalo vždycky dobře i na běžném rozměru kol a v základním karos. trimu, teď potřebuje tmavou barvu, černé ledviny, velká kola, prostě není to ono. 😉
Klasické kupéčko by malo byť pekné už na prvý pohľad povezdme s lepšími kolesami. TSúčasné kupé od 4-er mi moc nešmakuje a toto je už druhé generácia pri M verziach kde mi sedan príde dizajnovo lepšie zvládnutý ako kupé.
Taky mě na showroomu překvapilo, jak moc to bylo jiné, než na fotkách. To je sice vždycky, ale z fotek jsem vůbec nečekal, že by se mi to mohlo i líbit, a to ani v dobré barevné kombinaci a klepal jsem si na hlavu, co že to BMW vymyslelo. Jenže ty detaily, které to vše nakonec posouvají jinam, prostě na fotkách nevyniknou.
Tak to tu asi bude prvá M3, blahoželám.
Ja by som sa farebne rozhodoval medzi Isle of Man green a Toronto red. IoMG je nenadarmo zvolená ako promo farba, má hĺbku, je zaujímavá a sedanu parádne sedí. Len jej problémik je, že asi všetci ju kupujú c tejto farbe a možno začína byť trošišku opozeraná (neplatí pre naše končiny). Preto by som pozeral po Toronto red, tiež pekne výrazná a po dlhej dobe u BMW pekná červená (všade je len Melbourne red, čo je naopak neveľmi vydarený odtieň červenej). Ale aj Portimao blue je parádna, tú by som volil na bežnú trojku, pri M3 by mi asi trošku vadilo, že nemám farbu špéci pre M model (akou je IoMG alebo TR).
Ja by som sa farebne rozhodoval medzi Isle of Man green a Toronto red. IoMG je nenadarmo zvolená ako promo farba, má hĺbku, je zaujímavá a sedanu parádne sedí. Len jej problémik je, že asi všetci ju kupujú c tejto farbe a možno začína byť trošišku opozeraná (neplatí pre naše končiny). Preto by som pozeral po Toronto red, tiež pekne výrazná a po dlhej dobe u BMW pekná červená (všade je len Melbourne red, čo je naopak neveľmi vydarený odtieň červenej). Ale aj Portimao blue je parádna, tú by som volil na bežnú trojku, pri M3 by mi asi trošku vadilo, že nemám farbu špéci pre M model (akou je IoMG alebo TR).
Portimao je 1) krasna a 2) okoukana. Trojky potkavam vlastne jen v bila/cerna/portimao. Naproti tomu seda (a ze jich byvalo) jakoby se ani nedelala. Zvlastni, kazdopadne by me tohle nalomilo OD portimao.
PS: Isle of Man jsem potkal 1 (slovy jednu), docela se divim ze na Slovensku ma (jakakoliv) zelena tolik kupcu.
PS: Isle of Man jsem potkal 1 (slovy jednu), docela se divim ze na Slovensku ma (jakakoliv) zelena tolik kupcu.
Ja mám momentálne zelenú ako najobľúbenejšiu farbu, pri BMW BY SOM rozmýšľal, ktorý odtieň zelenej, okrem Isle of Man sa mi páči e😜resívna Java green: https😐/f30.bimmerpost.com/…s/attachment.php?… a decentnejšia Verde Ermes: https😐/i.pinimg.com/…353beaa6c5d4.jpg
Inak súhlasím, že najčastejšia je 3er v Portimao blue (plus obvyklé nefarby). Celkom sa divím, že na cesgtách nie je Sunset orange, zjavne ľudia sa boja dať na sedan výraznejšiu farbu.
Inak súhlasím, že najčastejšia je 3er v Portimao blue (plus obvyklé nefarby). Celkom sa divím, že na cesgtách nie je Sunset orange, zjavne ľudia sa boja dať na sedan výraznejšiu farbu.
Me se treba Sunset orange nelibi a to jsem pro kriklavejsi barvy jak vis jinak vsema deseti. Zajimava je Dravit, tu kdyz potkam tak vzdy hraje trochu jinak a cena je jeste z tech rozumnejsich.
Sunset orange práve nie je krikľavá, ja by som prijal ešte výraznejšiu oranžovú, akou bola u Sakhir orange pre F80 M3/M4: https😐/cdn.bmwblog.com/…ce-Goodies-2.jpg
Dravit grey je najlepšia zo šedých, ako píšeš má v sebe trošku farebných tónov, ktoré vyjdú až na svetle. Ale to by som prijal pre bežnú služobácku 20d, pre M3 alebo aj pre M340i to chce niečo farebné, výraznejšie.
Dravit grey je najlepšia zo šedých, ako píšeš má v sebe trošku farebných tónov, ktoré vyjdú až na svetle. Ale to by som prijal pre bežnú služobácku 20d, pre M3 alebo aj pre M340i to chce niečo farebné, výraznejšie.
Jo, Toronto Red by se líbila ženě k té oranžové 1M, ale trval jsem na tom, že to je rodinné auto, takže barva bude nějaká méně extravagantní. M3 je sama o sobě svými tvary dost "vyzývavá", takže klasická modrá za mne akorát. Nechci na sebe zbytečně poutat víc pozornosti, než je se samotnou M3 dané. 😄
Mig_35
Za 2M+ a dat do něho diesel, to zavání sebepoškozovanim :yes:
GeekStar
Přemýšlím, co bych měl od auta chtít, aby mi to nejlépe splnila právě 430d 😁rive, a nějak na to nemohu přijít. Auto, které vypadá sportovně, ale sportovní není (1.8 tuny, motor bez špičky, 4x4)? "Nerozumná" karoserie s extrémně "rozumným" pohonným ústrojím?
Možná kdybych to měl jen pro sebe a trávil 90% kilometrů na dálnici a zbylých 10% někde ve sněhu, a z nějakého důvodu nechtěl 530xd...?
Taková čtyřka pro "nefajnšmekry".
Edit: Kruci ale je to pěkný. Teď projíždím galerii a musím říct, že tahle čtyřka se mi líbí čím dál víc. 430i s pohonem na zadek mi přijde jako nebezpečně svůdná konfigurace.
Možná kdybych to měl jen pro sebe a trávil 90% kilometrů na dálnici a zbylých 10% někde ve sněhu, a z nějakého důvodu nechtěl 530xd...?
Taková čtyřka pro "nefajnšmekry".
Edit: Kruci ale je to pěkný. Teď projíždím galerii a musím říct, že tahle čtyřka se mi líbí čím dál víc. 430i s pohonem na zadek mi přijde jako nebezpečně svůdná konfigurace.
Ale proti gustu žádný dišputát, alespoň, že ta nafta není 4válec.
U predchoziho mne vadila prevodovka a hluk.
U aktualniho se prevodovka zlepsila trochu, hluk hodne... Ale porovnavam 320d.
PS: 20d je mozna delnik, ale neurazel me ani v 5er. Promeni to charakter toho auta k vic relaxovanemu svezeni, ale staci, slouzi, neobtezuje. Nedivim se ze je to nejprodavanejsi motorizace, tem 80% prumernych proste bude v souctu vlastnosti vyhovovat nejvic.
Abych to zkratil, ma volba po zvazeni vseho je furt 30d, ale pochopim kazdeho kdo sahne po 30i.