Autofun
Přihlásit pro přidání komentáře
Tielman
0
Skutecne hezky provedene upravy. Cupra vzdy byla a je zajimava raketka. A soucasna generace je hezka zive i naramne fotogenicka. Uvedena uprava tomu pridava smrnc.
Michal220
1
Za 1,7 milionu dobrá koupě-žena bude ráda za tohle kombi 😉 ok hned 2x mínus spletl jsem cenu správně je to až 1,9milionu vč té úpravy 😲
3_diamanty
1
vytuneny prekabateny leon v kombiku... za nekrestanske prachy... co je na tom uzasne..
Tielman
0
To už tu ani člověk nemůže napsat, že se mu něco líbí? Kluci kluci, kdy dospějete 😊
caliban
To je jedno kolik to má koní, je to trapnej seat.
StanaKolman
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
KANKUNEN
spoustu velmi výkonných benzínových aut. Kdysi byla modla 200PS nafta, dnes 300 PS benzín, který si bere jednou tolik.
Modla a realita je rozdil. Navíc spousta lidí na to nebude mít to uživit, tak místo 15leté nafty, které by už nefungovalo z emisních systému skoro nic, tu bude nejakej obycejnej benzin
K tak dvojnásob to zase není to jsi přehnal.
Tak asi na co máš ten výkon, abys to šudlil jak z HTP? Turbobenzín jezdí za málo při stylu klobouk, šlápni na to a už to letí nahoru. Proto je na rychlé cestování Audi S6 to nejlepší. Proč si chtěl vědět ten krouťák pod Ducatem, to snad umíš sám do vzorce dopsat dvě hodnoty.
Výkon je komfortní položka kterou použiji když je třeba ale jinak 200okreska to jsem taky párkrát jel a to všichni prekazeji.Já jezdím jak důchodce s platem vajíček ale na předjetí kamiónu stačí 2sec něco ca 100metrů a jsi předním.Já mám v Rsu průměr 7l celoročně
poterienko
Brácha má v Golfu R odbržděných asi 400 koní. A jako jo, nejede to špatně, na upraveném podvozku to docela funguje jako zábavné auto. Ale ten skok z origo 300 není takový, jaký bych čekal. Ve finále je ten rozdíl fakt malý.
Origo mohlo mít klidně o +-10procent více jak na papíře tak to má celý koncern skoro u všech motorů.