Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Nelíbí se mi jen přílišná dominance mnohotvaré masky, jinak super. Není to žádné hmyzí čtyřočko, tablet je vystrčený z palubky kulturním způsobem, základní tlačítka jsou zachována. Designový Kabaňův škodovkový jazyk zůstává zachován, jen zbavený těch násilných trojúhelníků. Interiér je bez připomínek. V dnešní době velmi povedené auto.
Pod tabletem je vidět prošívání. Katastrofa ve zpracování... Když ještě vemu v potaz, že tohle je hypersuper kousek pro focení, tak zákazník horko těžko dostane lepší kvalitu.
Ozzman
I když vím, že nikdy VW nedovolí Škodovku udělat lepší, než je mateřské Polo, tak je rozhodně z koncernové trojky nejpovedenější, určitě to nebude špatné auto a brzy jich budou plné ulice, tedy zde, v ČR, Evropsky pak svedenerovný boj s výborným a povedeným Cliem, slušným hybridním Yarisem, který dorostl do dospělého B segmentového auta, nudným Polem a krásnou 208 s ***ským icockpitem/Corsou, tzn ošklivější a konvenčnější verzí 208.
Musím říct, že takhle z fotek BraVWo Škoda, na první dojem to vypadá dobře.
Musím říct, že takhle z fotek BraVWo Škoda, na první dojem to vypadá dobře.
Přesně tak. Více Ozzmanů na světě. Lidí kterým slouží selský rozum jaksi ubývá.
Taky si myslim !😁 Jinak jsem letmo koukal na evropske prodeje a Bsegment tam figuruje v drtive vetsine pripadu, takze z kompaktni Golfclasse Evropy se stava subkomopaktni. Nevreim, ze se Fabia prosadi do top 10, ale stredo Evropsky uspesna bude.
No, ono to bude asi tim, ze lidi kupuji porad vicemene to stejne, jen se ze 4 metroveho auta stal najednou "subkompakt" .
😄
😄
To je pravda, ale západ ty Bčkové modely kupuje tak nějak pořád ve velkém, spíše to vypadá, že místo dvou dominantních modelů se prodeje dělí mezi více značek. Polo spadlo, vytáhl se Yaris a kupodivu Corsa (tedy k mému údivu).
sadstory ked si Ozz nespomenie na (predrazenu) Fiestu 😒
Určitě vzpomněl, ale moc se neprodává. Proto není v jeho výčtu.
to mi doslo, ale vytvorilo to priestor na to aby som si rýpol :-! nemozeme ignorovat jeho oválnu identitu 😁
😒] V Bsegmentu fandím našemu společnému kamarádovi z Francie! 😁
Festa bohužel Evropany nebere, ale co jsme nedávno s Emelem řešili ceny, tak STline s 92kw EB se dá za 410 a to není vůbec špatné.. konečně... Ford a jeho cenový jemnocit! 😁
Festa bohužel Evropany nebere, ale co jsme nedávno s Emelem řešili ceny, tak STline s 92kw EB se dá za 410 a to není vůbec špatné.. konečně... Ford a jeho cenový jemnocit! 😁
jo uz len aby si to niekto vsimol, pochybujem ze masy neustale precesavaju cenniky fiesty aby si tam vyzobali jednu zaujimavu cenofku... 😐
Myslím, že před koronou ta nová generace Evropsky byla v top 10, ale u nás se skoro neprodávala. Možná teď kupují auta více firmy a ty berou evropská auta , kdo ví... prostě se jí nedaří, přitom objektivně je to fakt dobře jezdící auto.
nj, problem je v dizajne a cene, nas region neoslovi, ani sa nedivim jukni sa na fabku, alebo sandero 😄 Paradoxne tomu asi uskodilo aj to vyňále, ked to prislo do novej Fiesty ceny boli este astronomickejsie a asi kazdemu doslo pri pohladne vyňále, ze Fordu uplne hráblo a Fiesta je brutalne predrazena
Dizajn - v ST line vypadá náhodou fakt dobře, ale asi jsem v menšíně, komu se líbí 😁
ST ujde, nevadila by mi po dizajn stranke, ale to asi nebude predajne zaujimava polozka
btw: https😐/www.auto.cz/…slx-automatic-75
btw: https😐/www.auto.cz/…slx-automatic-75
"Z relativně velkého cenového rozdílu 52.000 Kč je jasné, že volba automatické převodovky není otázkou ekonomickou, ale otázkou pohodlí, popřípadě snížených nároků na řidiče."
To mne uráží ! 😁 😁
Jinak tedy mne těší, že jezdili za více s menším motorem, než já 😁
To mne uráží ! 😁 😁
Jinak tedy mne těší, že jezdili za více s menším motorem, než já 😁
Ta jejich strategie byla směšná, Ka+ pro socky a pro prémiový lid prémiové Vyňále s technikou předchůdce. Ka+ potichu odešlo, Vyňále nevím jestli existuje, ale důvod koupě Fiesty mimo ST se hledá těžko.
Takže vlastně pořad stoji Fiesta vicemeně stejně. Prostě uplně normalni ničim nevyčnivajici ceny. Takže nechapu tyhle řeči.
A Fiesta je s přehledem nejlepši B, žadny konkurent se mu nepřibližuje komplexnim jiznim projevem.
A Fiesta je s přehledem nejlepši B, žadny konkurent se mu nepřibližuje komplexnim jiznim projevem.
az na to, ze to takmer nikoho nezaujima, keby ano tak sa sandero urcite tak nepredava a uz vobec nie jeho predosla generacia 8-s
No nic jdu si pro sandero, jestli škoda nebo dacia to už je jedno
ide o cielkovku, uz to tu zaznelo, nepredava sa najviac to co je najlepsie a uz vobec to neplati pre jazdne vlastnosti v tejto triede... proste ak ma niekto na auto 350-450tis vybera si podla velkosti, dizajnu, pripadne si niekto dokaze vybrat motor a prevodovku thats all.
Nejakych petrolheadov co kupuju 2-3 auto do rodiny fiestu nevzkriesi a dizajnom si to moc neulahcili, tebe sa lubi, ale si skor v mensine
Nejakych petrolheadov co kupuju 2-3 auto do rodiny fiestu nevzkriesi a dizajnom si to moc neulahcili, tebe sa lubi, ale si skor v mensine
A jak si na tu menšinu přišel ?
A proč se řeši nějake prodeje ? Co to vypovida o samotnem produktu.
Nic, ale vubec nic a to co se prodava vice neni automaticky lepši a naopak.
A proč se řeši nějake prodeje ? Co to vypovida o samotnem produktu.
Nic, ale vubec nic a to co se prodava vice neni automaticky lepši a naopak.
v zmysle, ze si na nu nevzpomenul Ozz ked sa bavil o najpredavanejsich a v zmysle toho, ze je podla teba dobre, ze ford malo predava ? moze ta hriat, ze je to mozno najlepsie jazdiace auto v segmente, ale tymto skor skonci, nez by to v dalsej generacii ford este vylepsil, pretoze to zakaznici ocenili
Jo, tím, že Ford tak málo prodává zmizelo Mondeo z českého konfigurátoru... to dává smysl ne? 😁
Projed si Clio RS line, zatáčí taky moc hezky, má velmi dobrý interiér i prostornost.
Překvapivě i když jinak dobře jezdí Yaris hybrid, je docela široký, takže dobře zatáčí.
Skvělý je i Swift, ten ale dle mne ztrácí interiérem...
Problém Fiesty je, že ostatní ji dohnali...
Překvapivě i když jinak dobře jezdí Yaris hybrid, je docela široký, takže dobře zatáčí.
Skvělý je i Swift, ten ale dle mne ztrácí interiérem...
Problém Fiesty je, že ostatní ji dohnali...
Dohnat a snažit se dohnat je velky rozdil.
Prodeje hovoří tak, že předehnali.Běž si to zkusit.... Já Ford rád, ale objektivně ta Fiesta už není takové terno.
Ne to neni terno jen je to nejlepši zastupce B segmentu. Tvl opět prodeje 😲
Nejlepší zástpce B segmentu je podle mne Clio a řeknu ti hned proč to není Fiesta.
Fiesta Clio
Dobrý podvozek, tuhý, ale komfortní ANO ANO
Dobře zatáčí ANO ANO
Kvalitní interiér ANO ANO
Paleta motorů 2 verze + ST 4 verze,4válec,
Hybrid NE ANO
Clio je pak levnější, to, co stojí EB 1.0 je Clio s TCe140
Takže asi tak.
Fiesta Clio
Dobrý podvozek, tuhý, ale komfortní ANO ANO
Dobře zatáčí ANO ANO
Kvalitní interiér ANO ANO
Paleta motorů 2 verze + ST 4 verze,4válec,
Hybrid NE ANO
Clio je pak levnější, to, co stojí EB 1.0 je Clio s TCe140
Takže asi tak.
Nejlepší v čem? V prostornosti fakt ne, v cenách taky ne, nabídka motorizací průměr. Že to podle tvého názoru jezdí nejlíp ve třídě? Aha no, tak to jí moc nepomohlo.
Jízdně je fiesta pořád nejlepší. I minulá generace jezdila lépe než pětkové Clio. Řízení, řazení, podvozek. Vše je to dokonale sladěné. V tomhle se Clio nechytá. Vím to měli jsme ji před cliem.
Ale bavíme se o komlexně nejlepším autě, dle slov Miromena nejlepším zástupci B segmentu , né o tom, co nejlépe jezdí 😊
Jasný jasný chápu
Tak to bych viděl asi na polo
Myslíš, že je aktuálně nejlepší Bsegmentem? Rozdíly nebudou velké, ale tak nějak i v kontextu cen a všeho mi to jako nej nepříde, viz výše. Myslím, že tím je aktuálně Clio a uvidíme, jak dopadne ta Fabie.
Spíš jen myslím. Co jsem tak viděl zahraniční testy atp. Já bych si ho nekoupil. Ale myslím že celkově bude nejvšestranější. Můj favorit je fiesta. Pak asi to clio
Pravda, že v 7 z 10ti českých mozků svede tato Fóbie rovnocenný boj s Toyotou Yaris. Dyť je to jenom nějaká Toyota z Číny. Naproti tomu Phobos a Deimos, to je KONCERN.
Nesvede.
Yaris a Fabie si lidi kupují z jiného důvodu, tedy tady.
Yaris není krasavec na první pohled, Fabie ano a i když dorostl i prostorem, pořád je to z mého pohledu auto spíše pro 2 lidi do města ( i díky tomu, že má léty prověřený hybridní systém), kdežto Fabie mnohdy plní funkci menšího rodinného wágenu, hlavně až příjde jako kombík.
Konkurentem Fabie je spíše Clio, Corsa, Fiesta či 208, Polo je v ČR drahé.
Yaris a Fabie si lidi kupují z jiného důvodu, tedy tady.
Yaris není krasavec na první pohled, Fabie ano a i když dorostl i prostorem, pořád je to z mého pohledu auto spíše pro 2 lidi do města ( i díky tomu, že má léty prověřený hybridní systém), kdežto Fabie mnohdy plní funkci menšího rodinného wágenu, hlavně až příjde jako kombík.
Konkurentem Fabie je spíše Clio, Corsa, Fiesta či 208, Polo je v ČR drahé.
Tahle Phobie krasavec, dík fakt pobavilo :yes: 😄
Je tam i prostor na klobouk?
Je tam i prostor na klobouk?
Zeptej se tady v diskuzi lidí, co jim příjde na pohled hezčí, jestli Yaris s divným zadkem, nebo tahle celkem elegantní Fabie, uvidíš....
Hlavně nechápu, proč si sím protiřečíš?
"Evropsky pak svedenerovný boj s výborným a povedeným Cliem, slušným hybridním Yarisem
potom
"Nesvede"
Tak svede nebo nesvede?
"Evropsky pak svedenerovný boj s výborným a povedeným Cliem, slušným hybridním Yarisem
potom
"Nesvede"
Tak svede nebo nesvede?
Ty si sedíš na vedení, nebo jsi jinak navedený ?
Umíš rozlišit Evropské prodeje o kterých mluvím já vs cituji tvůj příspěvek z 09:05
"Pravda, že v 7 z 10ti českých mozků svede tato Fóbie rovnocenný boj s Toyotou Yaris"
??
Umíš rozlišit Evropské prodeje o kterých mluvím já vs cituji tvůj příspěvek z 09:05
"Pravda, že v 7 z 10ti českých mozků svede tato Fóbie rovnocenný boj s Toyotou Yaris"
??
Zrovna Yaris moc nemusím, to je fakt. Ale aspoň nějak mluví, hele tady jsem já, Yaris. Jenže tahle krabice neříká vůbec nic. Neurazí, nepohorší, nepromluví, prostě nic.
Zásadně nesouhlasím, nový Yaris designově nové Fabii nesahá ani po ventilky! :no:
aj preto ze fabia je o dost vacsia, sirsia, dizajnovat male a priestorovo vytazene auto ako yaris je kus tazsie...
To sice ano, ale problém Yarisu je hlavně jeho extrémní tvarová komplikovanost a nevkusná designová přezdobenost. V očích Evropana je prostě na designu nového Yarise všechno úplně špatně... 😒 :no: Když se pak kouknu na novou Fábku, je to úplný designový elixír blaha! 😄 :yes:
Fabia vyzera dobre, bude to trhak tym som si isty. Dostala vse co jej chybalo az na motory,.. ale s tym sa vezu vsetci.
Yaris sa mne osobne paci, precital som jeho japonsky komixovy odkaz, fantasy, trochu tej milej agresie a v spravnej farbe ma bavi. Zrovnavat dizajnovo nezrovnatelne nemusi byt debakel ani pre jedneho, zalezi od toho kto sa pozera.
Kvalitny dizajn maju obaja to si dovolim napisat 😉
Yaris sa mne osobne paci, precital som jeho japonsky komixovy odkaz, fantasy, trochu tej milej agresie a v spravnej farbe ma bavi. Zrovnavat dizajnovo nezrovnatelne nemusi byt debakel ani pre jedneho, zalezi od toho kto sa pozera.
Kvalitny dizajn maju obaja to si dovolim napisat 😉
Osobně ty motory jsou pro mě zásadní proti. Onen 1,0 MPI jako motor pro seniory je už fakt dost slabý a naopak 1,0 TSI jako řešení pro rodinu není nic moc.
Když pominu podivný přístup Hyundaie v ČR, tak bych asi volil raději větší i30, což je stále malé auto za stejné prachy, ale větší. Důchodcovský a pravděpodobně dlouholetý 1,5 DPi je výkonnější a nemá přímý vstřik ani DPF, takže i po záruce bych očekával minimální investice. A naopak jako rodinné řešení už nabídne 1,5 T-GDI.
Když pominu podivný přístup Hyundaie v ČR, tak bych asi volil raději větší i30, což je stále malé auto za stejné prachy, ale větší. Důchodcovský a pravděpodobně dlouholetý 1,5 DPi je výkonnější a nemá přímý vstřik ani DPF, takže i po záruce bych očekával minimální investice. A naopak jako rodinné řešení už nabídne 1,5 T-GDI.
Pokial sa budes riadit cisto kalkulackou a metrom tak ano. Niekto chce/musí skodovku, tam i30 neprejde.
Nesmysl, 1.0 TSI je pro rodinu víc než dostatečný. Zvlášť ve srovnání s nějakou základní atmosférou o třídu výš.
Dostatečný určitě, více než, to rozhodně ne.
Je to slovíčkaření... ale motor s maximálkou 200+ a stovkou pod 10 v béčkovém segmentu je za mě určitě víc než dostatečný.
Psal jsem to k Yarisu - umím si představit i ježdění s tím atmolitrem, holt se řidič přizpůsobí možnostem auta. Mimo město s více lidma to teda bude znamenat plynutí s proudem včetně kamionů... no tak se člověk hodí do klidu a přijede o pár minut později. Krátká Fabka jako rodinné auto má podle mě jiné větší kompromisy 😄
Psal jsem to k Yarisu - umím si představit i ježdění s tím atmolitrem, holt se řidič přizpůsobí možnostem auta. Mimo město s více lidma to teda bude znamenat plynutí s proudem včetně kamionů... no tak se člověk hodí do klidu a přijede o pár minut později. Krátká Fabka jako rodinné auto má podle mě jiné větší kompromisy 😄
A co je pro tebe více než dostatečné v B segmentu? Hyu na takové motorizaci končí, mimo N, a v jedničkové Fabii byl obdobný motor benzínový vrchol nabídky, který se téměř neprodával. Dostatečný je pro mě TCe 90 v Cliu.
Pro B je to dostatečně vic nez dost, to souhlasim, pro rodinu v B to je jen dostačující. Zatizi se to 4 lidmi, bagazi a protože to nemá kufr tak rakví, a vesel 80 za kamion, protozw v dnešním provozu to nemá šanci bezpecne předjíždět.
Píšu to zcela jasně. 1,5 DPi pro důchodce a těm, kterým to stačí, a 1,5 T-GDI pro ty, kteří chtějí výkon a logicky i pro větší rodinu, která už něco váží.
Porovnávat 1,0 TSI s 1,5 DPi je fakt mimo...
Porovnávat 1,0 TSI s 1,5 DPi je fakt mimo...
Zeptat se může, ale kolik zdejších odborníků si novou Fábii koupí?
To je snad fuk ne ? Když někomu dám zhodnotit, která holka je hezčí, tak ji asi taky většina tazatelů neprojede...
"Yaris a Fabie si lidi kupují z jiného důvodu..."
"Yaris není krasavec na první pohled, Fabie ano..."
Logická úvaha je jediná a to že na kráse v prodeji záleží. To jsi sám napsal. Proto jsem položil řečnickou otázku, kolik zdejších diskutujících si Fabii pořídí.
"Yaris není krasavec na první pohled, Fabie ano..."
Logická úvaha je jediná a to že na kráse v prodeji záleží. To jsi sám napsal. Proto jsem položil řečnickou otázku, kolik zdejších diskutujících si Fabii pořídí.
Dobře, myslím, že se lidem Fabie líbí, jak těm co ji kupují, tak ji tak dokážou objektivně ohodnotit i zdejší diskutéři, kteří si ji třeba nekoupí, lepší ?
Když jde o cenu tak jsou dost podobné.Jsem vybral Yaris comfort 1.5+style a tech vs Fabia style 1.0tsi 81kw+style obě mají metlu ceny skoro stejný kolem 450.Já bych chtěl fabiu kombi(podle dealera nebude)v 1.5 tak cca 600 to vidím
Mysliš ptat se lidi co maji oko nebo spiš ho tak chtěji mit jak nějaci zabškli duchodci ?
Tzn čim fadnějšim,obstarožnějši a ničim zajimavy tim krasnějši ? 😒]
Přesně jak tahle fabia, ktera ještě ani nevyjela a už je zde designově několik let.
Tzn čim fadnějšim,obstarožnějši a ničim zajimavy tim krasnějši ? 😒]
Přesně jak tahle fabia, ktera ještě ani nevyjela a už je zde designově několik let.
A je to tady! Horkoň, milovník tvarů mrazáku, designu lahodící náročnému oku mongolských pastevců u jejich národního vozu Prius nám tu káže o estetice. 😁 😁 hele, tady nejsi v Ulánbátaru, už to konečně pochop. To velbloudí mléko ti už úplně zhuntovalo mozek člověče
Zalez do své jedničkové fábie, nasaď klobouk a šlááápni na tóoóo.
Škodovka ale nemůže za tvůj pocit méněcennosti Horkoni, přestaň jí tak nenávidět, opusť jurtu, nepij velbloudí mléko a uleví se ti. :-!
Ano, když jsem měl Škodovku, připadal jsem si méněcenný. To je dávno pryč, teď mám už konečně auta.
Takže s Priusem si připadáš jako lepší člověk než ti, co mají Škodovku ? 😒] 😒]
Tak to úplně bez debat. Nechápu, že se můžeš tak vůbec ptát. Vlastnil a řídíl jsem totiž oboje a nedá se to srovnat. Znáš to jak farář dal na dveře kostela ceduli, že plivat na zem v kostele je stejný hřích jako v kostele souložit? A druhý den tam někdo připsal: Zkusil jsem oboje a nedá se to srovnat.
Hm... tady vidím ale problém v tvé hlavě, když ti obyčejné auto dá pocit nadřazenosti nad majjitelem jiného obyčejného auta 😁 Nic proti...
Jak stárnu tak už ani moc neřeším nějakou nadřazenost. Každý má svůj styl a někam mentálně a finančně dosáhne. Bůh to tak chce, s tím nehneš. Ale spíš je mi těch chudáků jakoby líto no.
Určitě, taky by mi bylo líto z tvé pozice chudáka v Superbu s 2.0TSI 😁 Jak tomu se s tím autem musí jezdit proti tvému Priusu špatně 😁
Ty to píšeš jako ironii a vůbec nechápeš že je to tak.
😒] Jo, no jelikož nejezdím v Priusu,tak jsem taky vlastně chudák 😁
Jeden starý Prius, druhý starý Golf... čekám, kdo se tu objeví do třetice a bude propagovat třeba... třeba ASX 😁
Jeden starý Prius, druhý starý Golf... čekám, kdo se tu objeví do třetice a bude propagovat třeba... třeba ASX 😁
Tím, že jsi takto do jedné kategorie srovnal Prius, Golf a ASX je bohužel jenom další důkaz, že to neumíš nebo nechceš pochopit.
Jedna kategorie diskutérů, kteří jsou zaslepeni svou garáží a myslí si, že mají nejlepší auta na světě... 😊
Co bych měl tedy pochopit? Patřím i já mezi ty chudáky, když sice nejezdím Škodovkou (tedy jen služební), ale přesto nemám Prius ?
Co bych měl tedy pochopit? Patřím i já mezi ty chudáky, když sice nejezdím Škodovkou (tedy jen služební), ale přesto nemám Prius ?
Odhalil jsi mě. jsem ta kategorie dislutéra. Jsi chudák (nechápat jako urážku ale jako soucit), holt co nafasuješ to nafasuješ.
Jo, Oktávka není nic extra (tedy já bych ji za Prius nevyměnil), ale doma mám i jiné auta..odpovíš mi na otázku ohledně těch ?
Odpovím. Každé auto, které má rekuperaci kinetické energie, je vždy lepší, než jakékoli auto bez této technologie. Protože to je ten nejjednodušší způsob, jak ušetřit fosilní paliva.
A víš, že spotřeba není jediný parametr pro drtivou většinu lidí, podle čeho si vybírají své auto a taky většinou moc nesouvisí s tím, jak auto jezdí ?
Bohužel vím. Co s tím nadělám?
Možná by pro začátek stačilo si přestat myslet, že máš nejlepší auto na světě a svézt se třeba v tom Superbu či čímkoliv jiným, kupříkladu na dálnici už z principu bude větší auto s větším rozvorem komfortnější..
Nepopírám, že by si mohlo moje pozadí hovět lépe. Chápu, že Prius je menší a tvrdší (díky tomu ale taky drží na silnici jak přibitý). Ono stačí přesednout do 406ky, tam se sedí jak na gauči (ale zase nedotočí každou zatáčku). Měl jsem i "koráb" 605, taky nedržel na silnici, ale krásně pohodlně se v něm sedělo. Superb je pro mě směšné auto. Můžou za to kréténi, kteří po něm slintají a ve své omezenosti ho nazývaji super béčkem. Já to pak při své povaze vztáhnu na každého kdo v tom jede.
Není pomoci.... 😁 Tak zkus novou 508, ta se mne osobně líbila více, než SuperBéčko.
Jo, 508 to by snad šlo. Snad se dělá i hybridní. Ale ve skutečnosti bych si zase koupil nový Prius, vždyť on nebude ani o moc dražší, pokud není dokonce levnější.
Dobře, asi to uzavřeme, diskuzi na téma "odlišné třídy aut mají odlišné využití a proto nejdou úplně srovnat" si necháme na jindy.
To ale takovému omezenci jako Horkoň nevysvětlíš, starý prius, starý pežoty a hejtování a nenávist škodovek mu dodává sebevědomí . Tak to snad hovoří za vše 😄
on to 9:50 myslel ako ironiu, ale je prd3l ze mu to tu nikto neveri 😁
No, Romanovi takovou ironii těžko uvěřit už jen z jeho komentářů tady 😁
jo o tom pisem haha
Vidiš 😁 Není to ironie..... Já si taky dnes připadal lepší, když mne u Bulhara vyzval na drag race Mustang GT (já jel na skůtru 😁 😁), po pár metrech musel dát nohu z plynu, protože by býval šel do smyku a já ho za 30 metrů na dalším semaforu zase předjel 😁
´´jasne´´, ale budme kamoši, trochu tej pozornosti mu doprajeme, aj jeho bavi ked to moze chvilu ironicky hrať na jeho inokedy prirodzenu a neuvedomelu hrubozrnnosť...
no len bacha na bananovu šupku ked budes takto dragovať, aby si nešiel do smyku ty 😁 😁 😁
no len bacha na bananovu šupku ked budes takto dragovať, aby si nešiel do smyku ty 😁 😁 😁
Blázníš? Mých 12 koní hrábne leda tak na mokru a to už musí být 😁 Jen mne to potěšilo, že jsem mu stál za to propálit dvě stovky naturalu na těch pár metrů 😁 Ale jinak je to auto krásný
Jo, ale zase má tu výhodu, že u něj nikdy nevíš, jestli je troll či blázen 😁 V tomhle je Roman mistr !
Jo, ale zase má tu výhodu, že u něj nikdy nevíš, jestli je troll či blázen 😁 V tomhle je Roman mistr !
Mustang je fajn, ale vadia mi ti pozeri co si tam musia dat otvoreny vyfuk a vsetkych s tym otravovat a terorizovat aby to bol 100x viac mustang... k0k0ti pozersky
Ja myslim, ze u neho vies vzdy co je, iba nalady a prilezitosti sa menia 😄
Ja myslim, ze u neho vies vzdy co je, iba nalady a prilezitosti sa menia 😄
Nejvíc ušetříš palivo když nebrzdíš nebo prostě vyuziješ setrvačnost vozu a to pak ani hybrid nepotřebuješ.
Když nebrzdíš.... Tak hlavně ve městě to většinou moc nejde.
:yes: no v městě dám ročně tak 2procenta km tak si nebudu kupovat o 100tisíc dražší hybrid v kterým je baterka navíc a ta v městě do konce životnosti taky nevydrží.
Koukam odborník na svém místě. Kolik si tech baterií už menilm že to tak víš? Prestan šířit nesmysly.
Ve městě to jde těžko, mimo město jsem ale přesvědčen o tom, že se s moderním ICE dokážeš dostat blízko hybridu, když dostatečně předvídáš.
TSD to už zkouseli a mimo město a hlavně na dálnici to hybrid totálně projel proti klasice(myslím že Toyotí 2.0hybr vs 1.5tsi) a samozřejmě v městě dostalo tsi na budku
Tak hod odkaz. Mne by zajímalo, jako 1.5tsi jezdi mimo město za 3.5, tzn při dodržování max.rychlostnich limitu
Kdyz budeš s hybridem předvídat jako s tím ice, dostaneš se na spotřebu, na kterou se ICE nedostane ani když ho hodíš že skály.
Fakt? Když pojedeš plynule, řekněme v prázdném městě, kde nebudeš muset brzdit ani zrychlovat, tak hybrid nebude mít výhodu oproti ICE? Tak to je vtip dne 😒] 😒] 😒]
A bude?
Oprav mě jestli se pletu... výhoda hybridu spočívá ve dvou věcech😒br /> a) místo brzdění může rekuperovat
b) stačí mu menší výkon spalováku na stejnou dynamiku (a slabší motory jsou úspornější)
Kdybys ale postavil třeba Yaris 1.5 CVT a 1.5 hybrid na Jižní spojku a nastavil tempomat na 80, tak pojedou +- za stejně, ne?
Oprav mě jestli se pletu... výhoda hybridu spočívá ve dvou věcech😒br /> a) místo brzdění může rekuperovat
b) stačí mu menší výkon spalováku na stejnou dynamiku (a slabší motory jsou úspornější)
Kdybys ale postavil třeba Yaris 1.5 CVT a 1.5 hybrid na Jižní spojku a nastavil tempomat na 80, tak pojedou +- za stejně, ne?
Jasně, když se pohybujes výhradně jen rovně po rovině bez překážek stálou rychlosti 80 km/h tak se můžeš spolehnout že se výhoda hybridů smaže. Něco podobného už vymyslel geniální zemědělec Clarkson.
Sluší se dodat, že musíš opravdu jen jet 80km/h. Musíš naskočit a vyskočit d👋z jedoucího auta. Jinak to neplatí.
Sluší se dodat, že musíš opravdu jen jet 80km/h. Musíš naskočit a vyskočit d👋z jedoucího auta. Jinak to neplatí.
Nesmaze. V 80 tempomat ti s yarisem hybridem pojedu mezi 2.9 a 3.3. Vyzkoušeno. Tohle zvladne nehybrid? Který? V téhle rychlosti se i s corollou 2.0HSD dostanu na 3.4 za ideálnějších podminek.
Tak mne napadá, máš vůbec priuse, kdyz tohle napíšeš? Už si nepamatuji jeho spotřebu, ale nemyslím si, ze 3.gen měla problém se spotřebou v téhle rychlosti.
Tak mne napadá, máš vůbec priuse, kdyz tohle napíšeš? Už si nepamatuji jeho spotřebu, ale nemyslím si, ze 3.gen měla problém se spotřebou v téhle rychlosti.
Jako abych tady já dělal advokáta čmoudu, to je trošku perverzní.
Nechápu, proč se se mnou přeš o marginální nesmysly.
jestli se ti zdají tyto hodnoty hodně odlišné od tebou uvedených tak OK.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Já osobně nemám nikde možnost si objektivně změřit spotřebu při 80ce na rovině rovně a bez překážek. A taky nemám možnost opakovatelně to měřit z důvodu nabíjení a vybíjení různě vybité baterie. Klidně ti kousek pojedu za 0, protože na elektriku a klidně ti pojedu za 7, protože nabíjení. A kde je pravda? Jak to objektivně změříš?
A proč se se mnou hádáš o blbostech, zatímco cílem bylo podpořit tě v argumentaci s nesmysly, které blábolí Michal220?
Nechápu, proč se se mnou přeš o marginální nesmysly.
jestli se ti zdají tyto hodnoty hodně odlišné od tebou uvedených tak OK.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Já osobně nemám nikde možnost si objektivně změřit spotřebu při 80ce na rovině rovně a bez překážek. A taky nemám možnost opakovatelně to měřit z důvodu nabíjení a vybíjení různě vybité baterie. Klidně ti kousek pojedu za 0, protože na elektriku a klidně ti pojedu za 7, protože nabíjení. A kde je pravda? Jak to objektivně změříš?
A proč se se mnou hádáš o blbostech, zatímco cílem bylo podpořit tě v argumentaci s nesmysly, které blábolí Michal220?
no vidím tam cca o litr výš než hybridní yaris. to máš nějakých cca 25-30% vyšší spotřebu.
No, když to někoho zajímá, tak si na to čas a místo najde vždy. Na úroveň nabití baterky nehledím, protože tu neovlivníš. Takže prostě dám tempomat na 80 ( nebo jakoukoli jinou rychlostí ), projedu tu jednu trasu tam a zpět. Za pár dní zopakuju a výsledek je na světě.
Já se s tebou nehádám, jen mi přišlo nesmyslné tvrzení, že v 80 je spotřeba hybridu stejná jako ICE. U těch malých hybridů se to láme kolem cca 100 ve prospšch nafty a cca 130 ve prospěch benzinu. U těch větších je to posunuté cca 110-120 nafta a 140-150 benzín.
I ta Camry při tempomatu na 80 jede za nějaký 3,2-3,4.
No, když to někoho zajímá, tak si na to čas a místo najde vždy. Na úroveň nabití baterky nehledím, protože tu neovlivníš. Takže prostě dám tempomat na 80 ( nebo jakoukoli jinou rychlostí ), projedu tu jednu trasu tam a zpět. Za pár dní zopakuju a výsledek je na světě.
Já se s tebou nehádám, jen mi přišlo nesmyslné tvrzení, že v 80 je spotřeba hybridu stejná jako ICE. U těch malých hybridů se to láme kolem cca 100 ve prospšch nafty a cca 130 ve prospěch benzinu. U těch větších je to posunuté cca 110-120 nafta a 140-150 benzín.
I ta Camry při tempomatu na 80 jede za nějaký 3,2-3,4.
Myslím si, že to opravdu správně mimo laboratoř změřit prostě nejde. Na tom nabití baterky fakt záleží. Pro mě je důležité to, že když jedu 180km tam a zpět k rodičům, po silnicích 1.-3. třídy, z Jizerek na Vysočinu přes nížinu na Pardubicku, tak mám 3,7 l/100km. Ve všech ostatních režimech jsem na tom hůř. Ve městě i na dálnici. Ale ne tak špatně, jak to tady někteří magoři prezentují. A když to samé udělám Peugeotem 406 1.8i 16v tak jsem namísto 3,7l na 7,8l na 100. Nesnáším nikoho, kdo píše, že pro jeho použití vyjde benzínový čmoud k nerozeznání s hybridem. Takové použití prostě reálně neexistuje. Proto jsem mu psal o tom, že by musel jet 80 a naskočit a vyskočit za jízdy.
To víš, že existuje. Na dálnici, když jezdíš 130 a víc, se rozdíl smazává a nevyrovná investici do nového auta. Akorát nemůžeš srovnávat Prius a čtvrt století starou 406.
Ok, kdyz existuje, tka mi řekni něco v B segmentu, co jezdí jezdí průměru za 3.5l 50% město 50% mimo město.
V C segmentu, co jezdí za 4.5 v kombinaci cca 30% město, 30% mimo a 30% dalnice.
Nebo v D segmentu, co jezdí za 5 v kombinaci 20% město 30% mimo a 50% dalnice.
V C segmentu, co jezdí za 4.5 v kombinaci cca 30% město, 30% mimo a 30% dalnice.
Nebo v D segmentu, co jezdí za 5 v kombinaci 20% město 30% mimo a 50% dalnice.
no... ano? Hybrid není perpetuum mobile a při stálé rychlost potřebuje stejně energie jako ICE. Sice rekuperuje, ale tím zase ztrácí rychlost. ICE rekuperuje taky, akorát pouze do 12V aku, a pak přestane nabíjet.
ICE do 12V AKU fakt nerekuperuje. On ho prostě jen dobíjí z ICE, To není totéž, pochop to. Ani ten 100x omílaný nesmysl s dálnicí se nestane pravdou, když ho ještě 1000x znovu někdo zopakuje.
Myslel jsem, ze je technicky znalejsi. Ale plést si rekuperace s dobíjením.....
V tomhle vlakne se dost ukázal,
V tomhle vlakne se dost ukázal,
Zkus si to někdy projet než o tom budeš kecat. Takovejch plku od lidí, co ví všechno nejlip z papíru znám spoustu.
Věř tomu, že ne. Protoze jako hlavní důvod je atkinson, který je efektivnější než ott👋Miller. Takze I při stejné zátěži bude v efektivnější oblasti. Yaris hybrid ma účinnost 41%, ve které ho planetovka udrží. Jakou má účinnost benzínový motor v ottove cyklu? Kolem 30%?
Atkinson umí třeba i Corolla 1.2 T.
Motor 1.2 Turbo D-4T 116 k je vybaven přímým vstřikováním paliva, které minimalizuje ztráty energie a zajistí precizní dávkování benzínu podle jízdních podmínek. Tepelná účinnost tohoto motoru je neobyčejně vysoká a činí celých 36 %. Turbodmychadlo využívá proces recirkulace zplodin ke zlepšení výsledků a efektivity. Inteligentní konstrukce jednotky 1.2 Turbo D-4T 116 k umožňuje ušetřit až 20 % paliva ve srovnání s klasickými motory, aniž by tím utrpěla dynamika.
O Atkinsonu ani slovo. Účinnost jen 36 procent.
O Atkinsonu ani slovo. Účinnost jen 36 procent.
A vis za kolik jezdi 1.2t a kdy ten atkinson použije? Pochybuju, ze jsi tou 1.2t vůbec kdy jel. Pod 6 litru jsi rád, že se dostanes. Ti nejekonomictejsi jezdi za 5.5
https😐/www.spritmonitor.de/…435-Corolla.html?…
Oproti corolla hybrid je na nejnižší kolem 3.6
https😐/www.spritmonitor.de/…435-Corolla.html?…
Než něco placnes, zkus si to aspoň někdy projet nebo dohledat info. Zrovna v corolle mám dost srovnání všech motorizaci.
Takové mam nejradši, v životě v tom nejeli, ale jednou o tom četli. To ze nekdo zvladne atkinson u turba neznamená, že to je přínos. U turba je obecně Miller, což hodně pomáhá taky, ale pořád je to o cca 20% nad hybridem.
https😐/www.spritmonitor.de/…435-Corolla.html?…
Oproti corolla hybrid je na nejnižší kolem 3.6
https😐/www.spritmonitor.de/…435-Corolla.html?…
Než něco placnes, zkus si to aspoň někdy projet nebo dohledat info. Zrovna v corolle mám dost srovnání všech motorizaci.
Takové mam nejradši, v životě v tom nejeli, ale jednou o tom četli. To ze nekdo zvladne atkinson u turba neznamená, že to je přínos. U turba je obecně Miller, což hodně pomáhá taky, ale pořád je to o cca 20% nad hybridem.
To ale není výsada hybridů. Myslel jsem, že za 1.5 v yarisu ho umí i bez hybridu... Ne?
Atkinson myslíš? No vysada to neni, ale bez elektra máš problémy s výkonem. 1.5 nehybridni je taky dost účinná, to je pravda. Ale pořád má nevýhodu, že se nemuze vypnout v nízké zátěži.
Jo.
To jsme zpět u toho co jsem psal - b) stačí mu menší výkon spalováku na stejnou dynamiku (a slabší motory jsou úspornější)
Tj. pokud je řeč o té laboratorní situaci, kdy bys měl třeba stejný motor s hybridem a bez něj a jel po rovince, tak by spotřeba měla být +- stejná - jasně, je potřeba ještě vyřešit téma převodovky a otáček.
To jsme zpět u toho co jsem psal - b) stačí mu menší výkon spalováku na stejnou dynamiku (a slabší motory jsou úspornější)
Tj. pokud je řeč o té laboratorní situaci, kdy bys měl třeba stejný motor s hybridem a bez něj a jel po rovince, tak by spotřeba měla být +- stejná - jasně, je potřeba ještě vyřešit téma převodovky a otáček.
Přesně tak. Přesedl jsem z Mondea do Superba, především kvůli benzínu a i když Škodovka nikdy nebyla mým autem snů, tak nemám pocit, že by můj společenský kredit nějak klesl 😁 .
Ale už jen to, že i mě lituje majitel Priusu, nad tím bych se měl asi zamyslet 😉 No a pokud mám k autu nějaké výhrady, je mi docela jedno jestli právě stojí v mé garáži.
Ale už jen to, že i mě lituje majitel Priusu, nad tím bych se měl asi zamyslet 😉 No a pokud mám k autu nějaké výhrady, je mi docela jedno jestli právě stojí v mé garáži.
To je o čem píšu!! Horkoni není to škodovkou ten tvůj pocit méněcennosti, který se teď snažíš přebít starým priusem, aby sis přišel jako nadčlověk
Zkus požátat tvé okolí aby ti pomohli vyhledat odbornou pomoc, nadávkama na škodovku tady v diskusi se nevyléčíš 😉
Zkus požátat tvé okolí aby ti pomohli vyhledat odbornou pomoc, nadávkama na škodovku tady v diskusi se nevyléčíš 😉
Já Prvni_1
Jen nevim, jestli su bude co vybrat mezi motory.
A nevite nekdo, jestli se to da koupit i s analogovymi pristroji?
A jestli to za tech 330 tisic ma aspon volant?
😄
A nevite nekdo, jestli se to da koupit i s analogovymi pristroji?
A jestli to za tech 330 tisic ma aspon volant?
😄
1 - myslím, že legendární výbava Active by mohla přinést řadu luxusních doplňků z tvrdého plastu a analogových přístorjů, ale nechme se překvapit
2 - Ne, musíš až do vyšší výbavy 😒]
Samozřejmě netuším, ale motoricky to bude standart třídy, HTP, tedy pardon, MPI a pak 1.0 TSI a údajně i 1.5 TSI, což je vlastně super, takový podobný motor má z nekoncernové konkurence jen Clio mimo ostrých verzí.
2 - Ne, musíš až do vyšší výbavy 😒]
Samozřejmě netuším, ale motoricky to bude standart třídy, HTP, tedy pardon, MPI a pak 1.0 TSI a údajně i 1.5 TSI, což je vlastně super, takový podobný motor má z nekoncernové konkurence jen Clio mimo ostrých verzí.
Myslím že Clio už 1.33 tce nenabízí
Myslíš špatně a ještě další 3 lidi, co ti to olajkovali 😁
http😐/cdn.group.renault.com/…f/b29a11a072.pdf
A dokonce s manuálem
http😐/cdn.group.renault.com/…f/b29a11a072.pdf
A dokonce s manuálem
Tak to je výborná zpráva. Jak dlouho to tam už dávají s tím MT?
Objevil jsem to minulý týden. Mínus u Clia je, že zkrouhli TCE100 na TCE90, ale přibyl slušný hybrid a tento motor s MT... Nevím kolik bude stát Fabie, ale zatím za 420 je to dost dobrá nabídka v B segmentu.
Jo je to hodně dobrá nabídka. Toho litra orizli loni v létě. My jsme ještě stihli silnější verzi. I když ta má pouze 5 kvalt
Já s tím taky jezdil, to auto se prostě povedlo 😊
Ano jezdí to slušně a interiér je ta ty prachy super. Škoda převodovky ta je nic moc. Mě ještě vadí zbrklé a předčasné zásahy ESC ale já jsem extrém 😂😂😂
Tak ta převodovka mi přišla hodně slušná, předtím jsem zkoušel Megana 4 před Faceliftem s 140TCE a ten měl gumovější dráhy, tady byla o dost přesnější i když jsou jistě lepší v mainstremu.
p.s. bylo to Clio RS line
p.s. bylo to Clio RS line
Přijde mi že ta převodovka je nic moc. Je to taková gumovka a ještě hlučná
Asi záleží, z čeho do toho sedáš, já jsem do toho sedl z Clia2, někde mám i krásnou srovnávací fotku, jak pětka narostla 😁
Tak to jsem od Rencka nečekal. Ale prodávat to asi moc nechce. Ve skladovkách jsou tuny provedení Zen 90, ani jedna 1,33.
Ono mu nic jiného nezbylo, protože tu TCE 90 lidi kupovat nechtějí, viz prodeje Clia od ořezání nabídky. Proto se asi válí ve skladech.
Tak to čumím, Renault, ktorý osekáva motorizácie, zrazu dá do Clia 103 kW s manuálom? Super. Za mňa v podstate jediná prijateľná motorizácia, keď ten fúkaný jednoliter osekali na 90 koní, to už je dosť slabé, ostatne potvrdzuje to aj stovka za 12,2s (o atmolitri sa ani nebudeme baviť, to je paródia na motor, stovka za 17,1s, to i najslabšia Felicia so 40 kW bola na tom o triedu lepšie).
A ten 1,33T s manuálom je konkurenčná výhoda proti ostatným, ktorí majú s (naj)silnejšími motormi vždy automat (viď práve Fabia).
A ten 1,33T s manuálom je konkurenčná výhoda proti ostatným, ktorí majú s (naj)silnejšími motormi vždy automat (viď práve Fabia).
A proto mám Renault rád.. je divnej, jinej ,ale občas dokáže překvapit i mile, nejen tím, že se ti rozsvítí vánoční stromeček na palubce... ještě tak to Clio překopat v Dieppe a lepím novej plakát! 😁
Ja nie som taký nadšenec Renaultu, preto ich kolotoče v názoroch a ponuke motorov sledujem trochu kritickejšie. Ale uznávam, že Clio je jedno z najlepších áut segmentu a ak majú silný benzín s manuálom, rozhodne chválim. Reálne ale jediné auto, ktoré ma od Renaultu zaujímalo, bol Megane RS. Ten na dlhú dobu zmizol z ponuky a keď sa teraz konečne vrátil, tak s takou cenovkou, že sa stal irelevantným (z najlacnejšieho hotheču na trhu sa stal jeden z najdrahších, na úrovni bavoráku 128ti).
Ale 128ti je jalová... https😐/www.youtube.com/watch?…
Potom to este testoval Čabák s tym šampónom a to bola fraska, ale tak mlady, neskuseny no... Hrubisovi by som veril, pretoze je velmi BMW pozitivny.
Potom to este testoval Čabák s tym šampónom a to bola fraska, ale tak mlady, neskuseny no... Hrubisovi by som veril, pretoze je velmi BMW pozitivny.
Že to má volant v základu vím určitě. Ovšem cena tohoto skvostu, opravdu lidová není. Na sauto jsou kousky, které jsou přes 400 000, na naše poměry je to podle mě dost. Nová příď škodovek se mi moc nelíbí, ale počkám si až ji uvidím osobně. Scala, Octavia ani Kodiaq mi nesedí, takže Fabia bude další v řadě.
- Analogové přístroje jsou dostupné ve všech výbavách, virtuální kopkit je pouze za příplatek pro výbavu Style za 10 tis.
- Za 330 je střední výbava Ambition s výbavou mimo jiné: dálkový centrál, manuální klima, LED světla, infotainment 6,5".....
- Za 330 je střední výbava Ambition s výbavou mimo jiné: dálkový centrál, manuální klima, LED světla, infotainment 6,5".....
K výbavě ambition ještě paket ambition plus za 10tkč-volant,sedačky,opěrka,tempo a výbava by měla většině stačit vč změny z MPI na tsi81
Právě. Kastle ok, ale motory zase nic moc.... 😒
A co má dnes motory dobré podle tebe?
Slušný motory má Yaris - 1.0 atmo jako fakt základ, pak 1.5 atmo jako zlatý střed, případně s CVT do města... hybrid pro toho, komu nevadí dát za auto řádově 500... a GR pro mě 😉
Dobře no, ale Yaris se dost vymyká. A ten základ je k ničemu.
Pro tebe, který v tom vidíš "plnohodnotné" auto, asi k ničemu je. Pro zákazníky, co v tom vidí druhý auto do rodiny na trasy v průměrné délce do 5km, to klidně může stačit.
PS: tady má proti Toyotě (i koncernu i dalším) výhodu Hyundai se svou 1.2i 62kW.
PS: tady má proti Toyotě (i koncernu i dalším) výhodu Hyundai se svou 1.2i 62kW.
Tu I20 jsem viděl naživo jen jednou a zvenku vypadá stejně blbě jak na fotkách.Motor může být dobrý ale než i20 to už fakt radši Daciu a doufat že nebude někdy crash test. Emel na co příplácet za parkovací senzory když jsou plastové nárazníky-těch 17tisic radši přidám jiné blbosti a aspoň to nebude pípat
i20 - předek se mi fakt líbí, je to čistý elegantní, ne na sílu agresivní.
O zadku bohužel platí spíš opak, tam to přirozené elegance moc nepobralo... ale uměl bych s tím žít.
Já bych u městskýho auta kameru a/nebo senzory chtěl. Ale mám představu, že senzory by měly stát třeba dva litry a kamera třeba čtyři... což jsme pořád na dvojnásobku toho, co taková elektronika běžně stojí. Dát za komplet senzory 17t na autě za 350 je ale úlet, pak si raději nechám zajít chuť.
O zadku bohužel platí spíš opak, tam to přirozené elegance moc nepobralo... ale uměl bych s tím žít.
Já bych u městskýho auta kameru a/nebo senzory chtěl. Ale mám představu, že senzory by měly stát třeba dva litry a kamera třeba čtyři... což jsme pořád na dvojnásobku toho, co taková elektronika běžně stojí. Dát za komplet senzory 17t na autě za 350 je ale úlet, pak si raději nechám zajít chuť.
No motor je jednoduchej - 1.0TSI. 1.5TSI s DSG už je v rámci třídy overkill. Protivnej je 5MT k té 70kW verzi.
Za 330 je Ambition - 6 airbagů, LED světlomety + mlhovky, centrál, klima.
Klasicky je "zlatá střední" Ambition+ - tempomat, kožený multifunkční volant, vyhřívané sedačky
Za 1000 tam je 50l nádrž, to je fajn. Zadní senzory za 9200 nebo všechny za 17200 je naopak drahota a už je pak asi lepší vzít Style.
Za 330 je Ambition - 6 airbagů, LED světlomety + mlhovky, centrál, klima.
Klasicky je "zlatá střední" Ambition+ - tempomat, kožený multifunkční volant, vyhřívané sedačky
Za 1000 tam je 50l nádrž, to je fajn. Zadní senzory za 9200 nebo všechny za 17200 je naopak drahota a už je pak asi lepší vzít Style.
a ted si vem, ze bys moh volit trihrnek 1.0tsi 81kW s DSG za cca 400 a za tu samou cenu ctyrhrnek 1.5tsi v manualu.
jaka by asi byla volba ??
pritom automat ma vetsi opodstatneni ve slapsim motore, nez v silnejsim motore
jaka by asi byla volba ??
pritom automat ma vetsi opodstatneni ve slapsim motore, nez v silnejsim motore
Ad posledná veta: prečo si to myslíš? Ja moc nesúhlasím. Poznajúc 7st. suchú DSG, ktorá sa k týmto slabším motorom dáva, tá je nastavená brutálne ekologicky a motor totálne podtáča, kľudne pri mestskej 60ke jazdí na 7čke, trojvalec duní a vibruje, nemá na to výkon a hlavne krútiak, aby dokázal fungovať pri 1400 otáčkach. Jediné riešenie je jazdiť v Sporte, ale to je tiež niekedy nepríjemné a nevhodné, alebo radiť ručne, čo zase stráca automat jaksi zmysel. Takže ak DSG, tak skôr k motoru s väčším krútiakom, ktorému to podtáčanie tak nevadí ako litrovému trojvalcu.
se silnejsim motorem nemusis tak casto radit
ten trihrnek 81kW ma 200Nm az od 2tis ot a jen do 3tis ot.
ta 1.5tsi ma 250Nm od 1.5tis do 3.5tis ot
trihrnek ma maximum 110k v 5.5tis ot, takovy vykon ma 1.5 uz v 3.7 tis ot
ta 1.5 ma mnohem sirsi vyuzitelny spektrum otacek pri beznym jezdeni nez ta silnejsi 1.0, takze nemusis zdaleka tak casto radit a pro toho kdo neumi nebo nerad radi ma vetsi smysl automat v tom trihrnku ..
ten trihrnek 81kW ma 200Nm az od 2tis ot a jen do 3tis ot.
ta 1.5tsi ma 250Nm od 1.5tis do 3.5tis ot
trihrnek ma maximum 110k v 5.5tis ot, takovy vykon ma 1.5 uz v 3.7 tis ot
ta 1.5 ma mnohem sirsi vyuzitelny spektrum otacek pri beznym jezdeni nez ta silnejsi 1.0, takze nemusis zdaleka tak casto radit a pro toho kdo neumi nebo nerad radi ma vetsi smysl automat v tom trihrnku ..
Principiálne máš pravdu, že práve slabší motor potrebuje/ocení viac prevodov, aby sa jeho slabší výkon a krútiak lepšie využili, teda v zmysle viac prevodov - lepšie trafenie sa do vhodných otáčok. Len to je problém tej DSG, darmo má 7 stupňov, keď v princípe pracuje tak, že hneď tam šupne čo najvyšší kvalt a tam, kde by som ja šiel na 4ke, DSG dá 7čku. Sport režim to rieši len čiastočne, keď namiesto 7čky v Déčku dá 5ku, ale ja by som dal 4ku. Takže tam aj tak musíš radiť ručne a to ten automat postráda zmysel.
Preto píšem, že vhodnejší pre DSG je motor 1,5, ktorý tú 7čku na 60ke skôr utiahne, ako jednoliter.
Preto píšem, že vhodnejší pre DSG je motor 1,5, ktorý tú 7čku na 60ke skôr utiahne, ako jednoliter.
je to trochu zlozitejsie, vseobecne plati, ze pokial ide o ten isty objem tak vykonnejsia verzia ma prudsi narast a neskorsi nabeh krutiaku za cenu jeho vydrze do vyssich otaciek a tie podladene verzie mavaju krutiak plynulejsi a od nizsich otaciek s tym, ze skorej umrie... to plati aj pre nizkotlake turba, tomu sedi aj sprevodovanie aj manualov, slabsie verzie mavali casto dlhsie prevody kvoli tomu, ze s tym plynulejsim nabehom krutiaku to dokazali ustat lepsie
s DSG je to ako pises, jemu je to jedno, ciel je tam dat co najnizsi prevod nehladiac na to ci to je zdrave, prijemne, vhodne ... takze ho vlastne nechces
v novej octavii s 2.0 tdi ten 6kvalt nestoji za vela, celkom ma to prekvapilo...
s DSG je to ako pises, jemu je to jedno, ciel je tam dat co najnizsi prevod nehladiac na to ci to je zdrave, prijemne, vhodne ... takze ho vlastne nechces
v novej octavii s 2.0 tdi ten 6kvalt nestoji za vela, celkom ma to prekvapilo...
No to je věc toho, že má koncern stupidně nastavenou ŘJ a nezohledňuje tříválec. To samé jsem zažil s Focusem. Každopádně by 1.5 TSI byla s manuálem příjemná, víc než 1.0 TSI, které by slušný automat pasoval víc.
_Teddy_
Az na tie bocne vyduchy ktore sa snazia nasilu dominovat celej palubovke a volant s amputovanym jednym ramenom to vyzera celkom dobre. Pravda, uvidime ake to bude v nizsej vybave, a hlavne ake budu ceny...
msifa
Se slabším motorem 1,0 TSI a příplatkem za paket Ambition plus (tempomat, středová opěrka, výdechy klimatizace vzadu, vyhřívaná sedadla) je cena 360 tis. to je velice konkurenceschopné. :yes:
šofér
..až se po takových fotkách vydá potenciální kupec do Škodasalónu a zjistí, jak vypadá dostupná výbava! Že ti boleslavští šmudlové neukážou i průměrnou verzi? A který imbecil by si dal dobrovolně otevírací střechu, neznám větší píchovinu než toto! Měl jsem to jedenkrát a stačilo -nafurt!
Naprostý souhlas s tebou. Nechápu proč rvou všude panoramatickou střechu nebo aspoň střešní okno, když máš klimu. Panorama navíc hezky vrže. Asi toho mají moc na skladě. Až budou novinářské auta na test s cenou, to nám budou padat čelisti z těch cenovek. 😄 Ségře se líbí ta oranžová Phoenix, ale cena za ni 18 600 už teda moc ne. Sedla si ke konfigurátoru a od základní ceny se velice rychle vzdálila. Je to radost v dnešní době vybírat auto srdcem a neřešit cenu. Fotky v galerii jsou hezké, když člověk neví co to potom bude stát . 😄
Jestli ségra vybírá auto třeba na 8let ať má motor a barvu co se líbí a je lepší když bude stát 500tisíc než za 2 roky chtít změnu že chybí to a to
Vzhledem k tomu, že má omezený rozpočet, tak někde škrtat opravdu musí. Pokud máš k dispozici např. 350 000 tak asi těžko koupíš auto za 500 000. Ona omezený rozpočet bohužel má. Fabie na obrázku by se jí líbila. Taky se jí líbí SUV 😄 , ale to aby si našla sponzora. Co si nakonec vybere jsem sám zvědavý.
Ambiente+pkt ambiente+1.0tsi 70kw+oranžová Phoenix ca 390 -7procent z ceny no víc sleva nebude
a nebo počkat rok či na skladovky či předváděcí kusy.Jeste Renault clio je o něco levnější a má podobnou barvu
a nebo počkat rok či na skladovky či předváděcí kusy.Jeste Renault clio je o něco levnější a má podobnou barvu
Protoze to je funkční a komfortní doplněk? Proč pouštět klimu, kdyz můžu otevřít střechu. Člověk může nastydnout i jindy než v autě, kdyz každou chvíli jezdi krátké trasy.
Tak se podívej do konfigurátoru. S metalízou vypadá úplně normálně, akorát má plechotrony.
Panorama je super pro decka. Vrzání jsem si nevšiml ani u te větší, kterou mám nyní. Spis to možná bude o tom, kupovat u výrobce, který nekašle na kvalitu.
topten
jako o prvoaute pro svoje prvo, druho a tretirozeny ditko by byla ta s 1.5tsi, ale v manualu.
takze smula.
a myslim, ze i spoustu singlu nebo duchodcu kterym staci maly auto a chteji mit aspon malou vykonovou rezervu by zvolila verzi v manualu o 50tis levnejsi nez v automatu, a jako bonus s levnejsim servisem.
manazeeri skoda auto to ale vidi jinak
takze smula.
a myslim, ze i spoustu singlu nebo duchodcu kterym staci maly auto a chteji mit aspon malou vykonovou rezervu by zvolila verzi v manualu o 50tis levnejsi nez v automatu, a jako bonus s levnejsim servisem.
manazeeri skoda auto to ale vidi jinak
Manuál už dnes chce jenom Arese. Bohužel na vlastní kostru už dneska vidím, jak automat dokáže pomoct když tě bolest třeba kloubu omezuje. A čím dál tím víc se bude hodit pokročilý asistent řízení.
manual chtej dnes staromilci jako ja co maj stale jeste radost z rizeni a chtej mit ovladani auta co nejvic pod vlastni kontrolou.
az nebudu slyset a bude me bolet palec na levy noze a pravou ruku neohnu, tak po manualu touzit asi nebudu, ale snad mam jeste nejaky cas ...
az nebudu slyset a bude me bolet palec na levy noze a pravou ruku neohnu, tak po manualu touzit asi nebudu, ale snad mam jeste nejaky cas ...
Jenže jsou auta, kde řadit chceš, protože je to zábava a pak auta, kde řadit musíš a osobně mne nenapadá žádná aktuální Škodovka, kde by řazení byla zábava.
Jenže jsou auta, kde řadit chceš, protože je to zábava a pak auta, kde řadit musíš a osobně mne nenapadá žádná aktuální Škodovka, kde by řazení byla zábava.
ja rad radim v kazdym pojezdu ke kterymu se dostanu.
parkrat za rok se projedu v nakladacku i vetsi dodavce a vzdycky mi to prijde jako zabava a radost, kdyz se mi tam ten kvalt podari nasunout. co taky mam v ty krabici celou tu dobu delat, tak aspon obcas zakvedluju
parkrat za rok se projedu v nakladacku i vetsi dodavce a vzdycky mi to prijde jako zabava a radost, kdyz se mi tam ten kvalt podari nasunout. co taky mam v ty krabici celou tu dobu delat, tak aspon obcas zakvedluju
To nevysvětlíš, někteří budou dál žít v době kouřícího dieslu a 4st HDM.
me s dyslem moc nespojuj.
jo ten nakladacek i vetsi dodavka samozrejme dyzl, ale snazim se, aby me v tom nikdo nevidel ...
jo ten nakladacek i vetsi dodavka samozrejme dyzl, ale snazim se, aby me v tom nikdo nevidel ...
No nahoře sis to vyžehlil, ale ted nevim, jak si to vyložit 😁 Mám diesel i auto s 4st HDM! 😁 😁
4st. HDM je největší zlo, které jsem v autě zažil.
Mne po městě naprosto vyhovuje, až na spotřebu, ale musí být s větším motorem 😊 A když chceš jet svižně, musíš používat sekvenci, samozřejmě tady mají dvouspojky a moderní automaty navrch, ale o tom to není, líbí se mi ta plynulost a klidná jízda.
Pokud tu Mikesus adoruje hybridní rozjezdy na semaforech, tak já můžu říct, při rozjezdu s tímhle jsem si mohl zchrupnout. Spotřebu jsem naštěstí nekontroloval. A při svižné jízdě si neuměl vybrat stupeň, ale je pravda, že se silnějším motorem to nejspíš bude lepší.
No linej je, to souhlasim, hůř se davkuje plyn při rozjezdu, ale je aspoň hladkej. Navic tak 20 let starej konstrukčně. Možná víc.
Tebe bolí kloub, tak nemám chtít manuál? Nerozumím. Mě v této kategorii primárně zajímá cena.
To jsem napsal kde, že když mě bolí kloub tak ty musíš taky chtít automat? Kup si převodovku podle svých kloubů, máme svobodu. Já mám manuál, planetový převod a uvažuju ještě o EV k tomu. Proč nemít třeba 5 aut, každé úplně jiné?
Výkonovou rezervu máš v 1.0TSI 81kW... se 110kW už nakukujeme do Hot kategorie (viz Swift Sport).
No tak odvážny by som v tvrdeniach nebol, 1,5TSI mal už Seat Ibiza a prečítaj si dobové testy, žiadny HH sa nikde nespomínal, naopak medzi riadkami sa vinie myšlienka, že od 150 koní sa čakalo viac, ale je to len výkonnejšie bežné auto bez akýchkoľvek HH ambícií.
SSS bol hot nie kvôli výkonu, ale napriek nemu, keď auto bolo robené ako ostré vo všetkých ohľadoch, od podvozka cez riadenie a radenie, hlavne ale bodovalo nízkou hmotnosťou, preto aj s tými 103 kW dokázalo poskytnúť solídnu dynamiku (a viac než papierovú hlavne pocitovú. U Fabie 1,5TSI to bude tipujem presne naopak, papierová dynamika predčí pocitovú.
SSS bol hot nie kvôli výkonu, ale napriek nemu, keď auto bolo robené ako ostré vo všetkých ohľadoch, od podvozka cez riadenie a radenie, hlavne ale bodovalo nízkou hmotnosťou, preto aj s tými 103 kW dokázalo poskytnúť solídnu dynamiku (a viac než papierovú hlavne pocitovú. U Fabie 1,5TSI to bude tipujem presne naopak, papierová dynamika predčí pocitovú.
Nejak sa zabudlo, ze to bude len s DSG... keby to malo manual, nejaka verzia Sport s preladenym podvozkom by nemusela byt od veci vo forme mensieho GT alebo warmH. S DSG na to rezignuju.
To máš pravdu a pri DSG by som do chiptuningu nešiel, motor by to zrejme zvládol (ako píše topten, je dosť podladený a znesie určite viac), ale o DSG by som sa bál, cez 300 Nm by už na ňu bolo asi veľa.
Takto riešením zostáva len Scala, ktorá ten 1,5TSI má aj s manuálom.
Takto riešením zostáva len Scala, ktorá ten 1,5TSI má aj s manuálom.
je to patricne vidiet na majiteloch, s najsilnejsim benalom to uz musi byt masakr, tak ti potom skalka vysi na narazniku az kym tam nedas 2ku a za znackou...
Však já taky napsal jen to, že s výkonem 110kW nakukujeme do hot segmentu... nic jiného. Pokud by to mělo být "jen výkonnější auto bez jakýchkoli ambicí"... tak tuhle roli podle mě musí v béčkovém autě zastat i ten 81kW litr.
tech 150 koni ve fabce bude spis na pohodu nez na nejaky divoceni, zadny casty razeni kdyz to ma 250Nm od 1500ot, proste pohodicka.
taky se to projevi na zivotnosti kdyz na to nemusis zas tak spakat
taky se to projevi na zivotnosti kdyz na to nemusis zas tak spakat
Súhlas, píšem to vyššie. Na druhej strane pri tomto len mierne prepĺňanom motore vidím istý potenciál na poladenie, ak by som chcel silou mocou z Fabie 1,5 spraviť niečo rýchlejšie, tak tam dám povedzme Racechip na 142 kW/194k za 500 eur, https😐/www.racechip.com/…110kw-250nm.html plus lepšie brzdy. Ale nemyslím, že práve Fabia je auto, ktoré by niekto takto tunil.
verim, ze 1.5 ma v sobe slusnej potencial na poladeni
kdyz vezmes, ze stredne vykonnej dvoulitr ma 180kW, tak tomu odpovida 135kW u 1.5, pritom ten dvoulitr umi v serii jeste o dalsich 30-50kW vic podle to jak to ve fabrice naladej ..
tech 110kW u 1.5 je litrove jen o neco malicko vic nez u podladenyho 2.0 140kW.
ta 1.5 je vpodstate tuctovej podladenej motor s rozumnou spotrebou, kterej na bezny jezdeni do nizsi stredni vpohode staci vetsine lidi
pred 20 lety 1.8t 150k v O1 byla na nasich silnici skoro raketa.
kdyz vezmes, ze stredne vykonnej dvoulitr ma 180kW, tak tomu odpovida 135kW u 1.5, pritom ten dvoulitr umi v serii jeste o dalsich 30-50kW vic podle to jak to ve fabrice naladej ..
tech 110kW u 1.5 je litrove jen o neco malicko vic nez u podladenyho 2.0 140kW.
ta 1.5 je vpodstate tuctovej podladenej motor s rozumnou spotrebou, kterej na bezny jezdeni do nizsi stredni vpohode staci vetsine lidi
pred 20 lety 1.8t 150k v O1 byla na nasich silnici skoro raketa.
Ono záleží, jak moc hezky půjde do otáček, prý už se to zlepšilo, ale když jsem jel naposledy s 1.5TSI v Karoqu (cca dva roky nazpět), tak to jelo jako diesel, takže nuda 😐
200Nm při 2000 je taky pohodička, jedině může být problém s reakcí na plyn vyloženě při rozjezdech... a řešila se dlouhá jednička / zpátečka... tak uvidíme, co u F4.
Životnost - 1.0TSI má zatím dobrou pověst, v těch normálních nájezdech typu 150tkm se nic nesype, potom... potom asi taky ne, ale to toho tvého důchodce až tak trápit nemusí.
Životnost - 1.0TSI má zatím dobrou pověst, v těch normálních nájezdech typu 150tkm se nic nesype, potom... potom asi taky ne, ale to toho tvého důchodce až tak trápit nemusí.
O životnosť by som sa tiež nebál, žiadne zvesti o vadách nie sú a to už je na trhu celkom dlho. Viac by som videl problém v tom rozjazde a sprevodovaní. DSG som riešil vyššie, ale aj s manuálom to bude zrejme citlivé na plyn, plynulý rozjazd a citlivú nohu na spojke. Proste kým sa nafúkne turbo, stále to je len litrový trojvalec a nad voľnobehom je ten krútiak malý.
Každopádne 81 kW TSI s manuálom (6°) považujem za najideálnejšiu voľbu pre Fabiu (z môjho pohľadu i jedinú).
Každopádne 81 kW TSI s manuálom (6°) považujem za najideálnejšiu voľbu pre Fabiu (z môjho pohľadu i jedinú).
Tak zase si to automaticky dávkuje plyn podle potřeby, žádné drama to není a F4 by měla mít zkrácené převody. Spíš jde o to, že je to ve městě takové skákavé.
110 kW a 250 Nm na auto o hmotnosti 1150 až 1200 kg? To už mi přijde docela dost slušné. Dynamika v přímce je dle oficálních údajů stejná jako měla první Octavia RS a lepší než měl první Focus ST.
iudex
Tak ja som už Fabiu videl naživo, síce len zvonka, ale nejakú predstavu som si spravil. Ako som očakával, tie výrazné hrany z promo fotiek v reále zanikajú a auto pôsobí menej výrazne, ale to je akosi univerzálne pravidlo. každopádne je to tvarovo a proporčne vyvážený subkompakt, vyváženejší ako tvarovo inak blízka Scala (ktorá má trošku jazvečíkovitý tvar). Hodne pomáha výrazná oranžová farba (nenadarmo ju v nej promujú), v striebornej to už bolo o dosť fádnejšie a tam bol ten pocit v štýle: hmmmm, Škoda, poďme ďalej. Proste neurazí, nič dizajnovo nepokašľala, ale ani neočarí vizuálne tak, ako P208 a spol. Teda vlastne zadanie splnené. Opakujem, chce to oranžovú metlu, aby auto zaujalo a ideálne aj väčšie disky.
Interiér som nevidel, tak neviem hodnotiť, ale čítal som už prvé dojmy na Autoe😜resse a tam píšu v tom zmysle, že nenechajte sa pomýliť, že by interiér bol nejak prémiový, látka na palubovke ide len potiaľ aby odlákala pozornosť od tvrdých šedých plastov všade inde.
Každopádne jazdu vcelku chvália, vraj jasné zlepšenie oproti predchodcovi a dá sa v nej spraviť aj dlhá jazda.
Takže za mňa mission accomplished, Škoda spravila presne to, čo sa od Fabie čakalo a zlepšila ju po všetkých smeroch (a zároveň čakať viac od auta B segmentu so znakom Škoda je nereálne).
Interiér som nevidel, tak neviem hodnotiť, ale čítal som už prvé dojmy na Autoe😜resse a tam píšu v tom zmysle, že nenechajte sa pomýliť, že by interiér bol nejak prémiový, látka na palubovke ide len potiaľ aby odlákala pozornosť od tvrdých šedých plastov všade inde.
Každopádne jazdu vcelku chvália, vraj jasné zlepšenie oproti predchodcovi a dá sa v nej spraviť aj dlhá jazda.
Takže za mňa mission accomplished, Škoda spravila presne to, čo sa od Fabie čakalo a zlepšila ju po všetkých smeroch (a zároveň čakať viac od auta B segmentu so znakom Škoda je nereálne).
Hm klasicka koncernova hierarchie, kdy škoda a seat oproti vw dostanou horši odhlučněni, materialy a dokonce co jsem četl tak i zpracovani.
donPedro
Tož ano, lze souhlasit s tím, že nová Fabia se docela povedla a že to bude mít v B segmentu těžké, neb konkurenční boj v této třídě jest vskutku nemalý. Ovšem jest nutno připomenouti, že Škoda, co se Fabie týče, by měla míti ještě ono pověstné eso v rukávu. A troufám si tvrdit, že nemalé. Dejme si tedy malou soutěž - kdo první toto eso odhalí?
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
😁
Don bude asi myslet kombík. Já osobně s ním instinktivně souhlasím, za relativně málo peněz je podstatně větší kus auta... akorát si musí vyboxovat svoje místo proti těm Tipům a i30.
Don bude asi myslet kombík. Já osobně s ním instinktivně souhlasím, za relativně málo peněz je podstatně větší kus auta... akorát si musí vyboxovat svoje místo proti těm Tipům a i30.
Jj, určite kombík (aj keď zvesti boli všelijaké, raz končí, potom že bude, uvidíme, aktuálne to vyzerá, že bude a naopak skončí Scala). V danom segmente nesporná konkurenčná výhoda, fakticky kontumačné víťazstvo, keď už pomaly nikto kombík v B segmente nemá. Problém je, že bežný kupujúci sa neviaže striktne na segment, ale pozerá, čo za svoje peniaze dostane. A tu je silnou konkurenciou nižšia stredná, teda tie lacné kompaktné kombíky, napr. spomínaný i30 kombi je za také peniaze, že Fabia kombi bude mať problém to podliezť.
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je asi pro mladou generaci, kterou nezajímá co je pod kapotou. 😄 To jim radši koupím předražený Iphone, než toto. Ale prý to lidi chtějí - tvrdí všude.
cudzinec111
Ta nova fabia pojme 4 osoby, ma slusny kufor, 1.0 TSI s manualom by mali na to auto stacit, ma/moze mat vsetkych bezpecnostnych asistentov, dostali sme sa svojim sposobom spat do casov Golfu IV, len s novymi technologiami...
Pri sucasnom zdrazovani su octavia a spol. ako nove pre bezneho cloveka nedostupne, crossover triedy B casto tiez nie je priestorovo veka vyhra, priestranne hatchbacky triedy B+ asi budu novym "ludovym" autom.
Pri sucasnom zdrazovani su octavia a spol. ako nove pre bezneho cloveka nedostupne, crossover triedy B casto tiez nie je priestorovo veka vyhra, priestranne hatchbacky triedy B+ asi budu novym "ludovym" autom.
Ano, vypadá to tak. Bohužel těch prostorných hatchbacků B+ je jako šafránu. Fabia, Sandero a s přimhouřením očí Ibiza a Polo.
twistedTSD
Scala mě dost zklamala, je taková nemastná neslaná. F4 se ale mimořádně povedla a pokud budu v blízké době nucen obměnit auto, bude ve výběru.
Anonym
Fabia 1: Na počátku výroby 12, pak kolem 14
Fabia 2: Na počátku výroby 13, pak kolem 14 plus zvláštní/fleetové laky
Fabia 3: Na počátku výroby 13, pak kolem 13 plus zvláštní/fleetové laky
Fabia 4: Na počátku výroby 9
Fabia 2: Na počátku výroby 13, pak kolem 14 plus zvláštní/fleetové laky
Fabia 3: Na počátku výroby 13, pak kolem 13 plus zvláštní/fleetové laky
Fabia 4: Na počátku výroby 9
Laky stačí 3... světlý, tmavý a něco mezi.
Jen bych v autě této velikosti rád viděl rozumný benzínový motor s manuální převodovkou, s předpokladem dlouhé životnosti s levnou údržbou... možná jim křivdím, ale těm tříválcům moc nevěřím, a koncernovým obzvlášť.
Jen bych v autě této velikosti rád viděl rozumný benzínový motor s manuální převodovkou, s předpokladem dlouhé životnosti s levnou údržbou... možná jim křivdím, ale těm tříválcům moc nevěřím, a koncernovým obzvlášť.
To bylo mé přání už u minulé generace... u tého generace jsem v to ani nedoufal, takový snílek nejsem 😄
Počet válců na spolehlivost nemá moc vliv. Mně daleko více vadí turbodíra/turbolag těhle malých superpřeplňovaných motorů.
Počet válců na spolehlivost nemá moc vliv. Mně daleko více vadí turbodíra/turbolag těhle malých superpřeplňovaných motorů.
Jako že černá bílá šedivá?
No to ze srdce nesouhlasím, já si rád barvu vyberu... a tuplem u malýho auta, kterýmu sluší právě i věci typu oranžová / tyrkysová / zelená metla.
No to ze srdce nesouhlasím, já si rád barvu vyberu... a tuplem u malýho auta, kterýmu sluší právě i věci typu oranžová / tyrkysová / zelená metla.
Konkurence mimo clio ma vetsinou bilou,cernou,sedou,cervenou a tim to hasne.Takova O3 mimo rso mela moznost snad 80 odstinu vsech barev.
Hele to úplně ne... modrou má taky skoro každý, ale v těch béčkách jsou i ty zlaté (Peugeot), oranžové (Opel), Fiesta má zase pistáciovou... dřív bývala i fialová... v béčkách je těch barviček naštěstí dost.
Zdroj: https😐/www.whatcar.com/…hback/review/n55