Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeOdbyt automobilky Škoda Auto se v červenci meziročně propadl téměř o třetinu
20 komentářů
milous
Auto s litrovým motorem jsem si koupil v roce 1974 !!!!A už bych si ho nikdy nekoupil !!To by si měli kupovat všichni co pracuji v Euro parlamentu a další co pracuji ve statni zprávě !!!!! Hlavně by s jedině takovými auty mělo jezdit vedeni EU jejich rodiny
Alespoň jsou lidé motivování nekupovat ten základ.
Ten příplatek na 1,5l není zase tak veliký.
Ten příplatek na 1,5l není zase tak veliký.
Tie ceny škodoviek s 1,5TSI sú už riadne mastné :no:
Tak tak, ze čtyřválcových motorů se v Evropě stala luxusní záležitost. Neuvěřitelné, kam jsme to pod diktátem bruselských ekoteroristů dopracovali.... 😲 😒 :no: :no: :no:
Amaterasu
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tatort
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PowerHouse
Vzhledem k tomu, že omezili prostor pro koleno u středového panelu u nové Oktávky, přední sedadlo se musí pusunout o 10 cm vzad a vzadu se potom mačkáte, tak jim to přeju.
3_diamanty
Skoda to dobehne :yes:
Tatort
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
AntiSkoda
Když prodávají předražené a hnusné plechovky.
Tatort
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Máš špatně i/y aby to dávalo smysl lojzku 😂 Ve ŠkodaQ sem vážně nejezdil, nejezdím a jezdit nebudu. Mám krásného Forda Edge 🤗
kruskar
že to silně umocňuje cenová politika Škody. Některé modely meziročně zdražily i o kilo, takže to začíná být moc i na zapřisáhlé fandy...
Cena má určitě má vliv. Určitě je to hodně o ekonomice, protože se skoro 86 % všech škodovek prodalo do firem za prvních sedm měsíců letošního roku.
tak malo nefiremnych kupujucich hovori aj dost v neprospech ceny.
Ked tu je rec o octavii, nie je velmi dovod, preco by ju firmy mali kupovat a radsej nepresedlat na lacnejsiu scalu, ked uz chcu zostat u skody. Dokonca uz aj fabia je priestorovo velmi zaujimava a tam ten trojvalec vadit az tak nebude. Octavia sa stala drahym autom, ktoreho predaje by v strednej a vychodnej Europe mali logicky klesat.
Ked tu je rec o octavii, nie je velmi dovod, preco by ju firmy mali kupovat a radsej nepresedlat na lacnejsiu scalu, ked uz chcu zostat u skody. Dokonca uz aj fabia je priestorovo velmi zaujimava a tam ten trojvalec vadit az tak nebude. Octavia sa stala drahym autom, ktoreho predaje by v strednej a vychodnej Europe mali logicky klesat.
I kolega našel před pár měsíci předváděčku scalu 1.6td dsg style+pakety vč tažného za super cenu ale kvůli dsg a hlavně malému kufru jí nevzal.
A naozaj by ma zaujímalo, akí lúmeni mi dali 2x :no: