Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
megacruiser
První NSX vážila 1230 kg, současná 1725 kg. To je rozdíl půl tuny! Cena? První kolem 60 tisíc dolarů, současná 160 tisíc dolarů. Ta nová generace prostě cílové skupině nedává smysl. Sice je tam plno techniky, ale je to těžká mrcha které chybí ikonický, nadčasový vzhled originálu s protaženou siluetou. Ta nová se siluetou moc neliší od současných mnohem levnějších sporťáků, je doslova tuctová.
Vette mi přijde místy lehce disproporční (hlavně teda cabrio), tohle vypadá kompaktněji.
Proč se to neprodává? Jednak to Honda úplně netlačí, dvak je to prostě drahé (myslím, že to bylo těsně pod 5M... ale vůbec nevím, jestli kdy v ČR nějaká NSX byla, v životě jsem to neviděl).
Hybridní nemusí vadit... 919 vymetla Nürburgring velmi působivě. Záleží, co od toho člověk čeká.
Já teda nejsem v tomto případě kupec, jenom "bykupec" a jenom, kdybych měl zbytečný milióny, zbytečný garáže a sídla a chtěl si udělat radost. Ale kdybych si měl vybrat, tak rozhodně bych volil NSX. GTR jsem jezdil a je to nepříjemná, hlučná a extrémně nepohodlná mrcha. Má to strašnou sílu, ale tím to pro mě teda končilo. NSX je poddajná, ovladatelná, komfortní, neskáče jako koza (GTR) a tím pádem je na silnici rychlejší s minimem námahy řidiče, má okamžité reakce na plyn při běžné jízdě, brzdí o 10% líp, než GTR i když má menší brzdy a je tak hrozně těžká atd. A navíc mi připadá fakt krásná. A Honda je taky kvalitní a spolehlivá značka. Už jsem od nich něco měl, takže jim věřím víc, než čemukoli jinýmu.
Ale to jsem já. Lidi radši kupujou i v týhle kategorii pseudoprestiž a 2 desetinky v tabulkách, místo skvěle komplexního vozu.
On by si ho vybral proto, protože to je takovej ostrej analogovej chuligán. Nic víc.
Všechno mezi tím dělá NSX líp. Pro mne jasný vítěz a těch 0,2s z 0-100 mi je zcela u zádele.
Ale znovu se podívej na celý video a poslouchej co říká. A není jedinej. Tohle jsem jen náhodou viděl před pár dny, tak jsem to sem hodil.