nic proti výkonu 150kW před lety byl v Citroenu C5 také ze 4válce docela fajn = ale do pVWémiového navíc SUV = když už naftu tak např. https://www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/ TAM snad = vrácení obrečet
Vážně byste tohle napsal před 10ti lety = o 4válci a stejném výkonu u Citroenu nebo Pažoutu? ;-)
Četla jste to? Před deseti lety skutečně ne, to byla tahle normální, tuctova auto ještě běžná. Teď už je to čím dál větší výjimka. Teď jsem přesedl do GLE, vynikající auto, samozřejmě, ale tam než to všechno povypinam... A stejně to furt samo brzdí. Q5 byla normální, nekonfliktní auto, úžasné uživatelsky přívětivé. Čím dál míň je takových aut. A bude hůř. A cenu konkrétního kousků jsem na konci kritizoval.
No bude spíš LÍP = příbuzní nedávno v Rakousku porovnávali povedený Martinem Vaculíkem za nejlepší naftový motor považovaný furt ještě docela nový R6 od MB s elektro EV BMW = drtivý rozdíl
takže i na tomhle NESHODA
tak jako bylo před -nácti lety těch 150kW a 440Nm v mainstreamu výjimečných a na pochvalu tak dnes tohle fakt ne (sám motor 2.0TDi EVO 150kW ano) viz Mercedes viz BMW/Alpina R6ky
a za cenu přes 2 miliony = to už snad tu Alpinu s dieslem = sakra hodně jiná liga. Nebo ten Martinův favorit R6 OM656
Z jiných testů tohoto tuctoVWého vozu: "Převodovka se stále nenaučila rozjezdy, při odjíždění z křižovatky váhá a pak poskočí. Dá se na to zvyknout ale.." nebo "zajásal jsem že Q5 má vzduchový podvozek, ve výsledku jsem byl ale zklamán. Na nerovnostech auto poskakuje a na vině nejsou jen 20´´ s příliš nízkým profilem. Ani na menších kolech nebyla Q5 vyloženě plavná (vzduchový podvozek!) a to i v komfortním režimu"
Spotřeba v testu 8 litrů = nevýhoda SUV ale ten Citroen jezdil kdysi za míň = ale to bude tou karoserií. Sorry jako = fakt VWelmi drahý 4válec fakt výkonu co měl mainstream před desetiletím a fakt VWobyčejné (byť ne špatné) auto = jsou lepší a ne o moc dražší naftové R6 (i celá auta = komfortnější s větším výkonem). Tohle je předražené SUV s 4válcovou naftou = ne problémového ale tuctoVWého výkonu = za 2,1 milionu (přitom) https://www.invelt.com/…bmw-alpina-xd3-5?… sakra snadná volba
Šmarjá = už sem to tu párkrát vysvětloval = tak viz já (teda kylie) 3.8. 12:16 https://www.auto.cz/diskuse/81453/1#… pro tebe radši s dovysvětlením HATLA PATLA MATLA místní IT když předělávali výbornou diskuziní platformu na novou (ve všem) horší tak léééta (redakcí!) zrušený (sloučený) nick kylie se najednou objevil = čistě JEJICH práce = mě se najednou k němu objevil přístup. tak SNAD si to pobral = líp než ten LEVNĚJŠÍ vs DRAŽŠÍ díl podvozku, což se ukázalo nad tvé síly a RADŠI si(s Z)VOLIL verzi BUDU DO KONCE ŽIVOTA autora PRAVDIVÝCH slov URÁŽET
a ty tu hloupost přestaň (konečně) hrát = fakt je to obtěžující (furt si nepochopil toho Vaculíka a levnější díly podvozku v BMW než ve Škodovce?
hele ty DOGMATA = to je nějaká zkratka = pro to co nechápeš?
Jaká je ta jiná orientace než sexuální? :D
Možná myslíš orientaci mentální. Pokud ano, a jejími "pohlavími" jsou chytrý a hloupý, pak nezbývá, než tě onálepkovat coby hlupáka.
V reakci na článek a tento příspěvek by mě zajímalo, jak moc vstoupily do hodnocení Q5 vozy, ze kterých recenzent přesedal. Mám totiž pocit, a to jsem dalek kritiky článku samotného, že Q5 dostala mírně lepší hodnocení právě za to, že má klasická tlačítka a vše je tak nějak "oldschool". Protože 40 tdi motor není nějak výrazně dynamicky či spotřebou lepší než příslušná německá konkurence, převodovka v AUDI je z nich možná nejhorší, interiér svoji kvalitou i po faceliftu na X3 (po faceliftu) mírně ztrácí, a přitom je to auto z německé trojky nejdražší.
X3 ma taky “tlacitkovou” klimu, velmi dobre odladenej podvozek, hezkej interier a kdyz vypnes asistenty tak se po restartu obnovi pouze prekolizni brzda, ktera ale reaguje v nejpozdejsim nastaveni opravdu pozde a nevadi to ani pri agresivni jizde (system pozna, ze jedes jako d***l a necha te osudu). Navic adaptivni tempomat jde prepnout na normalni (ikdyz po soft updatu zmenili jak se prepina). Co nevim jak je je u poface mhev vypinani SS...
tak hlavne 30d je nekde jinde dynamikou, s x3 hejbe az prekvapive. Za me by treba 40d uz nemelo smysl. Oproti r4 dieselu, kterej (i pres to, ze v premii se prej prodava velmi dobre) v mych ocich je v premiovejch autech trapeni.
Uz dlhodobejsie tvrdim ze Q5 je z Qckovych kuskov od audi za mna nakrajsie aj najvydarenejsie... napriek tomu viac zaplacem za tarracom santa fe ci sorentom ... proste audi nechyti tak emocne cloveka ako ine suvecka podobnych rozmerov... este aj ten allspace od vw po facelifte je tu akysi zaujimavejsi a pritom to bola este donedavna neskutocna nuda
Ne už lééta jezdí Lexusem = ale když prodali poslední SL tak změnili taktiku = půjčují si
k té nerozvážnosti = to NENÍ vtip že pracovala u Ferrari a MĚLI několik Ferrari (včetně V12) = ale na cestu rakouskými okreskami asi 30 km do práce = raději klídek pohodu C5 a Lexus IS
Na týden na dva = původní plán byl tím utratit těch 80t. € nebo kolik = no a dopadlo to jak to bývá = ty došly před 2 či kolika lety :*)
teď cabrio 911 (prý až takový zázrak NEeee) ale měli doslova všechno = třeba po sobě BMW Z4 (Supra) a BMW i8 = prý LEPŠÍ podvozek má Z4
tzn-HALDEX-poháněná jsou přední kola, když kardan změní otáčky vůči kolám, tak spojka zareaguje. Napsals a lidi si myslí, že je tam torsen a dva samosvory jak to má yaris.
Teď ti řeknu něco, co asi nerozdejcháš, ale je to tak.
Zkus napsat Machimu, že jsi to opravdu ty ( Prokazat se asi přihlašovacíma udajema na tvuj starej Nick a popsat problém) a né ten troll, co nás tady od zimy otravuje, třeba dostaneš milost i přes vaší jasnou vzájemnou nevraživost. Vím, že jsi kontroverzní postava, ale za mne si ban nezasloužíš, protože tu vystupuješ a vždy si vystupoval pod jednou přezdnívkou, jenže dnes tě lidi berou, že jsi jen jeden z mnoha multinicků. Koneckonců asi 3 týdny nazpět tu byl jistý Hanumasakra s tvou profilovkou, takže se tomu moc nelze divit.
Jinak to bývalo 14 dní, ale je možné, že to prodloužily, protože jak vidíš, trollové tu jsou pořád a mají do foroty připraveno mnoho profilů :/
jen mě ZASKOČILA ta doba (chápu bohužel kvůli pár .. to jinak nejde) ale DOST mě ZASKOČILO že nakonec jsem MOHL začít přispívat = a hned to naskočilo znovu = ČEKEJ :D
no a tak řízením osudu (popravdě spíš ŘÍZENÍM REDAKCE) mám přístup k 3 nickům :-O
nevím co víme ;-) ty = ale že je reálná kylie s reálnejma dost nadprůměrnejma zkušenostma s autama (těch drahých možná víc než profík machi(avelli) to VÍMe :)
stejně jako že ty ses nedostal přes tu úroveň lepší vs horší díl podvozku škodoVWka vs BMW (a tvůj mozek radši vyplodil že Vauculík = byl za říkání pravdy ÚPLACEN :))
takže ani tak prostou věc jako MENŠÍ horší levnější vs VĚTŠÍ lepší dražší komponent podvozku = si (dodnes) nepobral. Místo přiznání že si TOTÁLNÍ MIMOŇ furt že Vaculík je prodejná :D:*):-!
Nech si ty skřeky do vaší travestii skupiny Sakrakylie.
Odkazy stejně tak, k Audi nic nemáš...nevíš, tak blbě plkáš jako vždy. Oháněj se tou prodejnou štětkou jak chceš. Pro mě není nic víc než jsem napsal. Jestli tančíte spolu, můžete u kankánu probrat, jak je Octa s TDI rychlejší než 530d. ;-)
no a k tomuhle audi 2litr nafta furt to samý = radši 3.0 řadovej od konkurence = není o moc dražší TADY MÁŠ NADÁVAT A mluvit o PRODEJNÝ ŠTĚTCE = KDYŽ už máš potřebu takovýho vyjadřování
JÁ říkám že to machi PŘEHNAL
k audi 2.0 nafta furt to co jiný testy = viz já včera 20:23 = ty BYS obrečel 2litr v naftě? Když 3litr R6 za podobnou cenu = tu tak skVWěle nedopad? ;-)
si už úplně mimo realitu auta = že 2.0 nafta za 2,1 mega když konkurence nabízí řadový 6tiválce za podobnou cenu = bys taky OBREČEL?
jinak to tvý vyjadřování FAKT SPADLO na ÚROVEŇ ZEMAN = to je u mě něco jako TOTÁLNÍ SMRTELNÁ URÁŽKA
no a o autech opravdu VÍŠ KULOVÝ = když si FURT dokola ve sporu zrovna s VACULÍKEM :-)
jen pro doplnění TADY JSI VE SHODNĚ s MACHI(avelli)M? ;-)
jsem ZVĚDAV co odpovíš = jestli taky brečíš :-O:D:-!
"no a k tomuhle audi 2litr nafta furt to samý = radši 3.0 řadovej od konkurence" - bla bla bla, ty si jeden z týčh, čo považoval a opisoval podladený r6 za zbytočnosť a namiesto toho si adoroval na R4 s rovnakým výkonom a argumentoval si pokrokom a vývojom :-[]:-[]
Jak se o tyto týpky nezajímám, tak jsem si ani nevšiml autokorektury, musím napsat výrobci SW, že mi to Hamunu alias Kylie nehodnotí správně.
Už jsem si vypl i druhou entitu, ať tu nemusím číst ty bludy a jeho/její mlácení se z prava do leva ;-)
Nemyslím že ultra je výsledkem šetření nákladů v koncernu. Podle mě je to kvůli honby za co nejnižšími papírovýmí emisemi.
Jsem přesvědčený že výrobními náklady je ultra podstatně dražší než torsen nebo kronendif.
já myslel že GS = se furt prodává a přichází nová generace = a TO bude přefrankovaná toyota (jestlipak víš která? :-!
já myslel že ES (přes blekoty místních novinářů) je spíš Avalon (než Camry;)
Nicméně machi(avelli) to zase PŘEHNAL = že jen nepatrně dražší (sakra patrně výkonnější) BMW X3 s řadovým šestiválcem NEobrečel a tuhle ULTRA předraženou tuctoVWku s 4válcem ANO (což je podobně odporné jako ANO :)
Pájo FAKT FURT používáš to školní VON MĚL TAKY ŠPATNOU ZNÁMKU? :*)
ES mě nebere (už je to trochu moc velký = možná v Americe tady ne) ale docela mě bere to GS = jak to starý tak to budoucí ;-)
Já mám v MB V6 a jsem za něj radši, nový MB R6 oproti tomu nemaj žádnej zvuk (jasně je to i dpf) a nějaké ty konstrukční výhodičky R6 mi to fakt nevynahradí, moc nerozumím jak tady někdy řešíte jestli V nebo R vesměs u daily aut jakoby to mělo stejnou váhu jako hmotnost vozu, výkon, podvozek? No hate
Ještě edit: Dejme tomu, že family friendly kombík R6 m340i nadělí family friendly kombíku V6 C43 třeba sekundu někde na okruhu. Kdo dokáže říct kolik z té sekundy dělá to, že je to R6? Jak říkám no hate, jsem zvědavej.
Zajímavý PROČ vůbec ty kecy? VEŘEJNĚ sem ohlásil KDYŽ se chybou redakce účet objevil TEĎ jsem VEŘEJNĚ hned napsal ŽE sem to já
no a méně zajímavý CO dokáže dřív normální pája dnes psát o Vaculíkovi nebo mě = to je snad víc na psychiatra než na přes hubu :-!
hele šílenej chováním fakt mimo pájo = je to že jsem si dovolil NEBREČET po 2.0 naftě za víc než 2 mega (a napsal že za podobnou cenu radši řadovej šestiválec u konkurence) nebo je to OBECNĚ = nenávist k Vaculíkovi ke mě k (ne)tetě = k lidem co říkají pravdu? TY budeš urážet a napadat?
Protože jsem ti výše napsal, že tu řádí troll, parodující mnoho uživatelů, tebe nevyjímaje, kdyby sem šly nahrávat obrázky, mohu ti udělat printscreen z konverzace s jistou Hanumasakrou... už chápeš, proč jsou všichni zdrženliví, jestli jsi to opravdu ty ?
no CHÁPU že můžou být ZPRVU zdrženliví = nechápu proč furt a nechápu CHOVÁNÍ webpáji = co je moc je MOC
hele už souhlasíš že od výměny skvělý diskuzní platformy na horší a obměna lidí a machi(avelli) ŠÉFredaktor = že to je všechno docela jednoznačný zhoršení? plus úroveň vyjadřování pája kterej zdaleka neni výjimka = fakt docela HNUS úpadek (no viz ten aktuální pačlánek o Hondě Legend = i kdysi tu byla úroveň nic moc :-O
Jinak svět je malej = tou Hondou jsem jezdil tedy býval (netetou) vozen = fakt :)
Je to moc dávno a neměl jsem adekvátní srovnání (tehdy jsme ještě profesionálně techniku netestovali;) ale TEHDY mi to přišlo jako SUPER BOMBA AUTO :yes::-)
ale pak to jednu dobu bylo dobrý = i texty Honza Mička Ondřej Chamilla atd. no a tohle mě FAKT NEBA (včetně toho čekání po registraci který chápu ale vlastně ne = k ničemu to není = ti kdo chtějí si stejně počkají a holt budou buznit o pár týdnů později
Na to téma zhoršení jsme diskutovali mockrát, já některé členy redakce znám a nepříjde mi , že by to chtěli dělat špatně, spíše naopak, ale dost věcí se dělat musí, když nejsi sám svým šéfem. Diskuze je horší, tedy trochu se zlepšila grafika a přehlednost, ale starší byla lepší.
Ten Legend je fajn, v tom bych se projel moc rád, kdysi jsem na něj koukal na obrázku a říkal si, jaké to asi je :)
ale to věřím že to ne CHTĚJÍ dělat špatně. Plus i dřív víceméně normální diskutéři typu webpaja OPAKOVANĚ klesají na absolutní diskuzní dno (doslova není kam níž)
a zrovna pája má s Vaculíkem problém odedávna = i v naprosto exaktních věcech kde není o čem kdo z nich je zcela mimo. Ostatně to s lepšími/horšími díly na podvozku BMW vs škoVWka jsem mu nabízel že probereme slovo od slova a vysvětlím = nezájem RADŠI pomlouvá a uráží
hodnocení tehdejšího Legendu z mé strany rozhodně není objektivní = bylo mi -náct a bylo to SUPER ale.. :-)
Miluju jak tu všichni vypisujete že asistenti jsou otravní a to včetně redaktorů !!!! Hnuj styďte se !!! Dávají je tam aby bylo cestovaní bezpečnější kdyby lidi se na silnicicích nechovali jako hovádka nebylo by to potřeba. A co myslíte že si řidič audi,bmw,mercedesu připojí telefon pohodlně k autu ?? Ne jede na křižovatku s mobilem v ruce… vy co tu píšete o vypínání asistentů i pání redaktoři sáhněte si do svědomí kdy jste udělali prasárnu… až bude odpověď že máte svědomí čisté můžete pak vypínat asistenty jinak je tam davají kvůli hlupákům jako jste Vy :-) ps: pokud vás otravují tak si kupte třeba tráboše ;-)
máš pravdu, ale nerozčiluj se, vždy se říká, že ten co má peníze je blbší jak ostatní a mu nevysvětlíš když má iphon tak na androidu mu nepojede. Nejhorší je na tych koncernech, že to auto nepozná žlutou čáru, vjezd,křižovatku, zastávku i tu značku šíře vozidla nepozná.
Ale já pořád nechápu, proč by někdo s iphonem chtěl na tom telefonu rozjet andorid a naopak ? Co to má společného s tím, že drží telefon u ucha při řízení ? To mi vysvětli. Nebo snad řídí a při tom instalují operační systém :D 99 % uživatelů telefonů toto nikdy neřešila... troufnu si tedy odhadnout.
Na autě, né na telefonu, třeba se střídá 1řidič má android auto a potom sedne 2řidič co má iphon a nedaří se mu to spárovat s carplay auto, tak dá telefon k uchu.
To by jsi petrumře musel být nejbohatší na celém světě. Opilecká moudra, která tu po hrstech rozdáváš jsou tak stupidní, že musím zkontrolovat tvou pozici mezi těmi s největším majetkem.
To, čím se ukjlidňují hloupější a vypitoři je zcela jedno. Faktem zůstává, že majetek nemá přímou úměru s inteligencí.
Jsem chudej a používám bluetooth v autě i s iphonem a funguje to :D Moje hloupé americké auto umí několik telefonů, dokonce z nich umí přehrávat i MP3 přes BT, páruje se samo a je jedno, jestli je to android či ios...
Jsi mě rozesmál, vidím tě jako čerstvého držitele ŘP nebo člověka, co se nikdy nenaučil základní ovládání auta.
Spousta asistentů je sice naladěna zřejmě s péčí, ale reálně nefungují. Protikolizní asistenti reagující na množství hmyzu, schopné je aktivovat na volné silnici do nouzového zabrždění, neschopnost rozjet auto na křižovatce. Adaptivní tempomat velmi necitlivě snižující rychlost v dálničním oblouku atp.
Všeho s mírou a dnes je asistentů obvykle nevypínatelných tolik, že jídla s nimi může vyvolat spoustu fatálních situací.
Nauč se ovládat auto a přestat se spoléhat na to, že tě nějaký asistent zachrání.
Forma tvého nicku odpovidá formě a obsahu tvého příspěvku.
Vše co nefunguje tak, jak by mělo, je k ničemu a navíc je to otravné. Radějí vůbec, než špatně...
Bavíme se o prémii za cenu přes 2 mega, kde ty R6 sou už jen o velmi málo dražší = tak nějak není o čem
fakt NENÍ DŮVOD břečet po 4válci 2litru nafta za 2,1 milionu s trochu diskomfortním podvozkem = viz JINÉ recenze (tady pláč = ale ne z jen 4 válců a podvozku ale PO AUTĚ :)
takže BEZ DEBAT radši drobný příplatek a (v) prémii řadový šestiválec (jedno jestli BMW nebo MB nebo tu Alpinu)
Většina lidí nepotřebuje spoustu věcí, tady je řeč o dýzlovém motoru v dvoutunovém suv, R6 nebo V6 jsou jednoznačně lepší řešení než jakýkoliv (i třeba nadopovaný) R4, při velmi podobné spotřebě podstatně lepší dynamika (o zvukovém projevu nemluvě). U malého sedanu střední třídy je ten R4 dýzl ještě obhajitelný, u vyššího auta s větší váhou (suv stř. třídy) už naráží na své limity. Jezdit se dá se vším, ale stojí-li u auta této třídy otázka zda R4 nebo R6, není o čem.
Ano, v tom je ten rozdíl mezi námi, já jsem nikdy nebyl pokrytec a pozér, co se vypisuje o chlapáckých us osmiválcích (jak tam je svět ještě v pořádku), jinde rozebírá každé kilo váhy (v kabriu s pevnou střechou), aby pak opěvoval nějakou dvouapůltunovou elektrickou škatuli jako pokrok. To je tvoje parketa a důvod, proč jsi pro smích. ;-)
Podle intenzity rozhořčení soudím, že jsem trefil citlivé místečko :-):-):-)
No hlavně mám radost i za tebe, že ti na leasingovce konečně povolili benzín, takový zákazník co má 4 auta do roka by rozhodne měl dostat, po čem touží ;-)