Autofun
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTéměř 20 let starý Golf GTI s najetými 13 km už má nového majitele. Za kolik se vydražil?
23 komentářů
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ale motor, krome toho, ze jezdil za 18 a zral olej, byl fakt zabavnej. Klasicky velky odfukujici turbo. 😁
Vzhledove super.
5kovy Golf mel podvozek uplne jinde.
Nemel G4 i 2.8 a 3.2 motory ?
Motor 1,8T chtěl pravidelný servis, ale byl skvělý. Syn ho měl v A4 IG. Naprosto tedy můžu dementovat spotřebu 18 litrů. V těžší A4 s pohonem Quattro byl dlouhodobý průměr 8litrů. Pod 7 se mu moc nechtělo, ale i při opravdu dynamické jízdě na silnicích (ne okruhu) to bylo spolehlivě do 11 litrů.
Jemný a vyrovnaný chod, skvěle táhnul a dokázal předvést i něco ve vyšších otáčkách.
Ale auto kterym jsem jezdil, zralo klidne 23. Kdyz se s tim nekam jelo, tak jsi musel tankovat porad.
Ale pravda je, ze pomalu se s tim nejezdilo. 11 by takovym stylem nezralo ani usporny auto.
Podle popisu motoru pochybuju, ze byl identicky s timhle GTI. 😁
https😐/www.bar-tek-tuning.com/….8t-engine-codes
Proti tomu motoru nemám ani písmenko.
Tvuj popis odpovida spis tomu slabsimu...
Tim nerikam, ze ma zkusenost je statisticky relevantni.
Ale nemyslim si, ze 132kW motor byl usporny. Cilove skupine tohoto motoru vetsinove neslo o spotrebu..
132kW motor mel vetsi turbo a modifikovanou ridici jednotku.
Popis rozdílů😒br /> "Verze s výkonem 110 kW (tedy ta základní) si vystačila s mechanicky ovládanou škrticí klapkou, dokonce i pod diktátem Euro 3, stejně jako jen s jednou lambda sondou, což je zajímavé. Výkonnější variantou se 132 kW již potřebovala pro Euro 3 dvě lambda sondy. Navíc se lišila i jinak. Například elektricky ovládanou škrticí klapkou, kterou tato výkonová verze používá už od původní varianty Euro 2 (motor AJQ), kdy se poprvé objevila v Audi TT. Další změnou v porovnání se slabší verzí bylo odlišné sání s vířivým (tumble) efektem. Motor dále dostal jiné turbodmychadlo K03S (verze se 110 kW má K03), přičemž navenek je hlavní odlišností elektronické ovládání ventilu na výtlačné (sací) straně – tzv. pop-off ventil, který se otevírá při zavření škrticí klapky. U verze se 110 kW se ovládal výhradně podtlakem. K vyššímu výkonu přispěl rovněž odlišný program řídicí jednotky motoru."
Podvozok dost mlatil, nieco podobne ako 1ckova octavia, na vacsich zhupoch to plavalo a padalo na predok, na ostrych nerovnostiach to niekedy mlatilo a niekedy nie. Zadok sa vedel pytat von. Na zaplatanom povrchu ten podvozok robil desny ramus, na hladkom to bolo celkom tiche. Interier je presluly so schadzanim cierneho potisku na tlacidlach a celkom to vrzalo, hlavne hore pod palubkou pri napojeni na celne sklo bol nejaky spoj, kt sa s TDi pomerne rychlo uvolnil a furt to tam chrastilo a nikomu sa nechcelo sundavat celu palubku. Japonske auta boli jazdne o moc lepsie a myslim, ze aj Astra G.
Celkovo to nebolo zle auto, ale jeho popularita bola skor v dizajne a pocite kvality ako v jazdnych vlastnostiach.