Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Seat Tarraco 2.0 TSI DSG 4WD 180 kW – Hodně zajímavá alternativa

31 komentářů

Mr.Murphy
jako tohle mi prostě připadá o ničem.... teda pokud řešíme ekologii a spotřebu.... čumím že pisatel testu jezdil s rakví po dálnici za 9,6.... dlouhodobá tempomatová 140 (čili reál 135) to asi nebyla co? pamatuju si na svoje staré Mondeo 1.6T a to mi s rakví ve 140 bralo 10.... Divil bych se kdyby SUV na tom bylo líp.... městských 13 je už pak úplný výsměch.... 😢

u SUV to vidím na naftu na dlouhé štreky a PHEV do mama-caru s občasným výletem.... klasický benzín mi nedává smysl, snad pro někoho, kdo najede 15tkm ročně....

A jak píše kolega výše, dřív se dělala efektivnější auta, kombíky se jim říkalo.... 😒 bohužel trh se tak zbláznil, že možná v SUV taky skončím, protože nabídka kombíků se tak osekala, že si člověk nevybere....
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bez se na nej podivat jak ma paradne vyplnenej kufr zatezovym kobercem a vyplne dveri hodne premie 😁 Kral segmentu, ale co ja vim, ja jsem jen frustrovanej majitel ojetyho americkyho auta s francouzskym motorem, muj nazor nema vahu jako ten majitele obycejnyho Golfu.. to je pojem ! (Tvá slova)
Avatar - _EQS_
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
v rámci ekologie a mody lidé přesedají z kombíku 2,0 TDI co bral do šesti na benzínové SUV co baští deset. Potlesk. Aspoň jednu kapku ušetří cyp stop, pak to stejně prožere klima, která auto zase dochladí .
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Tarraco je famozne ... a tato kombinacia ... mnam :yes:
Avatar - Plautus
Plautus
Parádne v čom? Krabica bastlená na 3 (rovnaké) spôsoby pod značkami VW, Škoda a SEAT. To auto ničím nevyniká nad konkurenciou, šedý priemer, ale na auto.cz schytá 4,5 hviezdy.
Avatar - xxc
xxc
Vie niekto vysvetlit, aky ma zmysel toto auto? Ved za 53 000 € je uz ID4, na bezne trasy to asi bude lepsie a na dlhe caste jazdy, hlavne s privesom by asi bol lepsi diesel. Predpokladam, ze pred panelak, kto nema kde nabijat, si take drahe auto clovek nekupi 😄
Avatar - hugino
hugino
Toto je parádne SUV. :yes: Nie ako tie...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
to není všechno,
zvýšená průměrná spotřeba se hází na diesely, protože malé diesely, které vytvářely nízký průměr ti ekodementi zakázali a zbývají jen velké diesely které z principu nemají 90 g CO2. :no: :no: :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Stále platí, jedeš pianko, benzín ok. Ale jak budeš šlapat po plynu nůžky spotřeby se rozevírají.
topten
vetsi a silnejsi auto zere vic
chrochtavy tarraco 140kW jezdi za 8
benzinova o4 110kW jezdi za 6.2
to neni problem motoru a paliva, ale preferenci
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
... už se to blíží, dali by 5 kdyby měli koule ale nemají a tak dávají nejvíc jak to jde. 😒] 😒] 😒] :no: :no: :no:
s0va
Nejdřív jsem se díval na fotky a musím se přiznat, že u těch z interiéru jsem se místy ujišťoval, jestli se nedívám na fotky mého VW Tiguana. 😁 Výroba na stejné lince se nezapře, ale není to nutně špatně.
Auto vypadá dobře, teda až na ty falešné koncovky výfuku. Ten, kdo tohle nadizajnoval, už má své pevně rezervované místo v pekle.
maca02
První, co mě na článku zaujalo byla spotřeba - je nesmyslně vysoká. Jestli to tak opravdu musí bejt (rakev, velkej a těžkej krám, široký gumy, ...), tak to do tohodle auta nepatří, nedává to samozřejmě proti dieslu vůbec žádnej smysl.
Mr.Murphy
Mimochodem takhle nakonfigurovaný Seat se už blíží Stelviu 280PS v benzínu.... a tam už se hraje jízdně zcela jiná liga.... 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Je sympatické, že Seat nevnucuje jeden druh pohonu a nechává zákazníka vybrat a v mainstreamu má zdaleka nejlepší nabídku motorizací. Pro někoho, kdo nemá nějaké velké nájezdy po dálnicích a chce kultivovaný pohon může 2.0 TSI dávat smysl, určitě je to o level lepší svezení v porovnání s 2.0 TDI nebo PHEV.
Avatar - Emel
Emel
A tak... Jezdíš za 10+ v kombinaci, s naftou bys byl třeba 7,5. S daní si za benzín připlatíš něco pod 1Kč za km, ale s lepší kultivovaností i dynamikou (6.2s je působivé). Pro většinu to nebude, ale za mě proč ne.
Avatar - _EQS_
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
... a určitě je levnější ... wole 😒] 😒] 😒]
Michal220
Já jedu pianko okreska 6l a kolega 1.6tdi 3,5l a na dálnici je to ještě horší je ten rozdíl ve stejným autě.Co pak suv na dálnici.
Vauban
ja by som za tie paniaze zobral asi ani nove Sorento...ale tak kazde auto je vyhodne v inej cenovej kategorii
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tohle je stodola? Vždyť je to stejné jako Kodiaq, a to je kategorie kompaktní SUV dle SDA.
https😐/www.auto.cz/…u-i-seatu-139070
To pak stodolou můžeme označit každé druhé SUV.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ekologické je rozhodne vic jezdit v takovém nebo větším autě do 7 litrů benzinu než za 8 litrů nafty.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo, LC potřebuje poradnej motor. Ten aktuální nic moc není. Tedy ten v Evropě
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne Tiguan i Kodiaq prisly lepsi v interieru
jhamil
Tiguan je prý líp odhlučněný, tak teď si teda vyber.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Toyota uvedla na trh globální motor 3,3 V6 diesel.
Zahajují turné v USA, do půl roku v Landcruiseru v Evropě.
Toyota má CO2 v cajku takže no problem.
Konečně se Lanďák vyrovná konkurenci s nadupanými diesely. (a bude hrát 6-válcovou ligu).
Jiri.S.
S původním Kodiaqem RS jezdím průměrně do 8 litrů nafty... pořád si myslím, že 8 litrů nafty je ekologicky menší průšvih, než 10,5 litrů benzínu... Ale je fakt, že na daních je dražší palivo a vyšší spotřeba pro stát zajímavější.
Jiri.S.
S původním Kodiaqem RS jezdím průměrně do 8 litrů nafty... pořád si myslím, že 8 litrů nafty je ekologicky menší průšvih, než 10,5 litrů benzínu... Ale je fakt, že na daních je dražší palivo a vyšší spotřeba pro stát zajímavější.
Michal220
Tenhle benzín v téhle stodole je jen okrajové zboží.Jasně povede nafta a touareq stojí výše
ptr078
Za 53 je uz bmw 3kombi s 2 litrovym Benzinom v slusnej vybave po zlave a tomu by som dal prednost