Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
hugino
3
Toto je parádne SUV. :yes: Nie ako tie...
Ozzman
6
Bez se na nej podivat jak ma paradne vyplnenej kufr zatezovym kobercem a vyplne dveri hodne premie 😁 Kral segmentu, ale co ja vim, ja jsem jen frustrovanej majitel ojetyho americkyho auta s francouzskym motorem, muj nazor nema vahu jako ten majitele obycejnyho Golfu.. to je pojem ! (Tvá slova)
Plautus
3
Parádne v čom? Krabica bastlená na 3 (rovnaké) spôsoby pod značkami VW, Škoda a SEAT. To auto ničím nevyniká nad konkurenciou, šedý priemer, ale na auto.cz schytá 4,5 hviezdy.
s0va
Nejdřív jsem se díval na fotky a musím se přiznat, že u těch z interiéru jsem se místy ujišťoval, jestli se nedívám na fotky mého VW Tiguana. 😁 Výroba na stejné lince se nezapře, ale není to nutně špatně.
Auto vypadá dobře, teda až na ty falešné koncovky výfuku. Ten, kdo tohle nadizajnoval, už má své pevně rezervované místo v pekle.
Auto vypadá dobře, teda až na ty falešné koncovky výfuku. Ten, kdo tohle nadizajnoval, už má své pevně rezervované místo v pekle.
KANKUNEN
v rámci ekologie a mody lidé přesedají z kombíku 2,0 TDI co bral do šesti na benzínové SUV co baští deset. Potlesk. Aspoň jednu kapku ušetří cyp stop, pak to stejně prožere klima, která auto zase dochladí .
to není všechno,
zvýšená průměrná spotřeba se hází na diesely, protože malé diesely, které vytvářely nízký průměr ti ekodementi zakázali a zbývají jen velké diesely které z principu nemají 90 g CO2. :no: :no: :no:
zvýšená průměrná spotřeba se hází na diesely, protože malé diesely, které vytvářely nízký průměr ti ekodementi zakázali a zbývají jen velké diesely které z principu nemají 90 g CO2. :no: :no: :no:
vetsi a silnejsi auto zere vic
chrochtavy tarraco 140kW jezdi za 8
benzinova o4 110kW jezdi za 6.2
to neni problem motoru a paliva, ale preferenci
chrochtavy tarraco 140kW jezdi za 8
benzinova o4 110kW jezdi za 6.2
to neni problem motoru a paliva, ale preferenci
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
... a určitě je levnější ... wole 😒] 😒] 😒]
_EQS_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mr.Murphy
jako tohle mi prostě připadá o ničem.... teda pokud řešíme ekologii a spotřebu.... čumím že pisatel testu jezdil s rakví po dálnici za 9,6.... dlouhodobá tempomatová 140 (čili reál 135) to asi nebyla co? pamatuju si na svoje staré Mondeo 1.6T a to mi s rakví ve 140 bralo 10.... Divil bych se kdyby SUV na tom bylo líp.... městských 13 je už pak úplný výsměch.... 😢
u SUV to vidím na naftu na dlouhé štreky a PHEV do mama-caru s občasným výletem.... klasický benzín mi nedává smysl, snad pro někoho, kdo najede 15tkm ročně....
A jak píše kolega výše, dřív se dělala efektivnější auta, kombíky se jim říkalo.... 😒 bohužel trh se tak zbláznil, že možná v SUV taky skončím, protože nabídka kombíků se tak osekala, že si člověk nevybere....
u SUV to vidím na naftu na dlouhé štreky a PHEV do mama-caru s občasným výletem.... klasický benzín mi nedává smysl, snad pro někoho, kdo najede 15tkm ročně....
A jak píše kolega výše, dřív se dělala efektivnější auta, kombíky se jim říkalo.... 😒 bohužel trh se tak zbláznil, že možná v SUV taky skončím, protože nabídka kombíků se tak osekala, že si člověk nevybere....
První, co mě na článku zaujalo byla spotřeba - je nesmyslně vysoká. Jestli to tak opravdu musí bejt (rakev, velkej a těžkej krám, široký gumy, ...), tak to do tohodle auta nepatří, nedává to samozřejmě proti dieslu vůbec žádnej smysl.
A tak... Jezdíš za 10+ v kombinaci, s naftou bys byl třeba 7,5. S daní si za benzín připlatíš něco pod 1Kč za km, ale s lepší kultivovaností i dynamikou (6.2s je působivé). Pro většinu to nebude, ale za mě proč ne.
Je sympatické, že Seat nevnucuje jeden druh pohonu a nechává zákazníka vybrat a v mainstreamu má zdaleka nejlepší nabídku motorizací. Pro někoho, kdo nemá nějaké velké nájezdy po dálnicích a chce kultivovaný pohon může 2.0 TSI dávat smysl, určitě je to o level lepší svezení v porovnání s 2.0 TDI nebo PHEV.
Mimochodem takhle nakonfigurovaný Seat se už blíží Stelviu 280PS v benzínu.... a tam už se hraje jízdně zcela jiná liga.... 😉
WinDiesel
... už se to blíží, dali by 5 kdyby měli koule ale nemají a tak dávají nejvíc jak to jde. 😒] 😒] 😒] :no: :no: :no:
WinDiesel
Toyota uvedla na trh globální motor 3,3 V6 diesel.
Zahajují turné v USA, do půl roku v Landcruiseru v Evropě.
Toyota má CO2 v cajku takže no problem.
Konečně se Lanďák vyrovná konkurenci s nadupanými diesely. (a bude hrát 6-válcovou ligu).
Zahajují turné v USA, do půl roku v Landcruiseru v Evropě.
Toyota má CO2 v cajku takže no problem.
Konečně se Lanďák vyrovná konkurenci s nadupanými diesely. (a bude hrát 6-válcovou ligu).
xxc
Vie niekto vysvetlit, aky ma zmysel toto auto? Ved za 53 000 € je uz ID4, na bezne trasy to asi bude lepsie a na dlhe caste jazdy, hlavne s privesom by asi bol lepsi diesel. Predpokladam, ze pred panelak, kto nema kde nabijat, si take drahe auto clovek nekupi 😄
Za 53 je uz bmw 3kombi s 2 litrovym Benzinom v slusnej vybave po zlave a tomu by som dal prednost
Tenhle benzín v téhle stodole je jen okrajové zboží.Jasně povede nafta a touareq stojí výše
Tohle je stodola? Vždyť je to stejné jako Kodiaq, a to je kategorie kompaktní SUV dle SDA.
https😐/www.auto.cz/…u-i-seatu-139070
To pak stodolou můžeme označit každé druhé SUV.
https😐/www.auto.cz/…u-i-seatu-139070
To pak stodolou můžeme označit každé druhé SUV.
ja by som za tie paniaze zobral asi ani nove Sorento...ale tak kazde auto je vyhodne v inej cenovej kategorii
Jiri.S.
S původním Kodiaqem RS jezdím průměrně do 8 litrů nafty... pořád si myslím, že 8 litrů nafty je ekologicky menší průšvih, než 10,5 litrů benzínu... Ale je fakt, že na daních je dražší palivo a vyšší spotřeba pro stát zajímavější.
Jiri.S.
S původním Kodiaqem RS jezdím průměrně do 8 litrů nafty... pořád si myslím, že 8 litrů nafty je ekologicky menší průšvih, než 10,5 litrů benzínu... Ale je fakt, že na daních je dražší palivo a vyšší spotřeba pro stát zajímavější.
Ekologické je rozhodne vic jezdit v takovém nebo větším autě do 7 litrů benzinu než za 8 litrů nafty.