Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
pradeda777
Zrození auta zrovna v Německu nemuselo být shodou úplných náhod, jelikož místní mají dávno v krvi respekt k řemeslu. Zdejší strojírenství v praxi je propojené se vzděláváním a vnitřní motivací jednotlivce, fungující celek vytváří soubor vědomostí využitelných v továrnách.
Německo mělo za Hitlera vzestup toho luxusu a jede to setrvačností. Osobně se mě líbí taková italsko francouská motorizace. Luxusní vozy někomu mohou připadat jen pro seladony a za ně to placení přijde , EU se Německa nesmí leknout a zakročit.
Tak na tebe pivní skaute potřebuji překladač. 😒]
"Luxusní vozy někomu mohou připadat jen pro seladony a za ně to placení přijde , EU se Německa nesmí leknout a zakročit."
Němci si jako jediní v Evropě (neberu malovýrobce á la Ferrari) udrželi vždy konkurenci na distanc a živí mimo Německo další spoustu států. Tahle hospodská moudra mě nutí jen si zaťukat na čelo.
Mimochodem, můžeš dát příklad aktuální francouzské prestižní motorizace, která se ti líbí?
"Luxusní vozy někomu mohou připadat jen pro seladony a za ně to placení přijde , EU se Německa nesmí leknout a zakročit."
Němci si jako jediní v Evropě (neberu malovýrobce á la Ferrari) udrželi vždy konkurenci na distanc a živí mimo Německo další spoustu států. Tahle hospodská moudra mě nutí jen si zaťukat na čelo.
Mimochodem, můžeš dát příklad aktuální francouzské prestižní motorizace, která se ti líbí?
Prestižní Francouz? No přeci DS s 1.6l pod kapotou. 😒]
A rozumíš:"EU se Německa nesmí leknout a zakročit."??? 😁
aji francie, jestli sleduješ výrobu aut, tak EU chce zakázat výrobu spalováků a francie se proti tomu postavila, o německu tam není reč nebo by se to vše svedlo na německo EU musí přitvrdit a ty modely SUV co nejsou hybridní zakázat.
No to si nedokážu představit. Bohužel s tím nepomůžu 😁
rozumíš až moc dobře, platíš za ně už, tak nedělej ze sebe nechápavého, vím o co ti jde. Tohle najdeš už před pěti lety, jak druzí doplacejí na ostatní, stačí hledat nebo se někoho zeptej doma.
No moc nevím, protože ač chceme nebo ne, Německo ma jednu z hlavních rolí a hlasů v EU. Ekonomický ji táhne a spolu s Francií si dokážou prosadit své.
Tak mi klidně pověz, jak jsi to myslel.
Tak mi klidně pověz, jak jsi to myslel.
vzdyt jsi to napsal, co chtějí, tak zaplatí a kde vezmou peníze? Od danových poplatníků a to píši zase já, že už to platíme. Pavel to nepochopil, ale ostatní?
Ty jsi naprosto mimo. Komunista až za hrob, ty mil zlatý nikomu nic neplatíš. Jednou budeme na tvojí blbost podpořenou chlastem platit my, jelikož tvoje ZP na to stačit nebude.
možná se směješ sám sobě, ale ta DS je stavěná pro řidiče, jestli ty jsi neřidič a sedíš na zadních sedadlech, tak asi pro tebe ten seladonský německý nevkus. Jestlis pochopils článek, tak o řidičích není.
DS pro řidiče, BMW nebo S-Klasse ne. DS bez motoru, kdokoliv jiný s motorem. Jsi k smíchu :-! 😒]
To, že neznáš a nevíš ještě neznamená, že se musíš takhle ztrapňovat. :-!
To, že neznáš a nevíš ještě neznamená, že se musíš takhle ztrapňovat. :-!
"Němci si jako jediní v Evropě (neberu malovýrobce á la Ferrari) udrželi vždy konkurenci na distanc a živí mimo Německo další spoustu států." - tak v tomto sa, milý priateľ, dosť výrazne mýliš.
Jirik_H
Nechutny PR clanek.s.chybami. Treba Mercedes F1 je ciste britsky tym v UK. Nevim o zadnem Nemci, ktery by tam pracoval. Ciste jde o britske know how.
Hm a Toto Wolf je Angličan?
Toto Wolf je hlavně šašek a ubřecný CMN tričko Luisík druhej šašek. A k tomu zoufalec Botas, co sesteluje auta a jezdí kvalifikace s nejlepší autem pole na 8. místě. Sedět v němčem průměrném jako je třeba Ferrari, jezdí 17tý 😄
Sestavička jak lusk, ještě že včera je napadlo, že si udělal spešl PR a CMN Lusík bude jediná kára na startu , takže konečně zas vyhrál někdo jinej, kdo si to zasloužil jako Ocon. Škoda diskvlaifikace Vettela, ten si to zasloužil taky.
Sestavička jak lusk, ještě že včera je napadlo, že si udělal spešl PR a CMN Lusík bude jediná kára na startu , takže konečně zas vyhrál někdo jinej, kdo si to zasloužil jako Ocon. Škoda diskvlaifikace Vettela, ten si to zasloužil taky.
Co je seladon? To je ten, co jezdí ve starém náklaďáku, ze kterého se valí brikety pro basy s pivem a pálí staré gumy na zahradě? 😉
V tomhle je napriklad mnohem lepsi Tesla, ta si mnoho veci opravdu vyrabi sama. To je zas podpasovka co, auu.
Jinak ten Boeing letel s lidmi na Mesic, takze asi tak. Ale samozrejme podle tebe jsou to zabari, to je jasny.
Kvalita sama, lepší je Snad i stoletý Iljušin Il-96 😄 😄
Řadu XJ už radši ukončili a XJ a XE nikdo nekupuje, když nepočítáme SUV ale čistě sedany a kupé, tak toho prodá celosvětově Cadillac 20x tolik a víc prodá i to Maserari, Genesis, Lexus
Aj s "Bantley"...
V Případ RR Silver Serpah a Corniche V do roku 2002.
Takže ta slavná německá historie těhle značek je stará 18 resp 12 let......Do tý doby to mělo od němců tak relátka od Bosche 😊)
Ten Seraph se pár modernizacema mohl klidně prodávat do roku 2010, lidi by to kupovali v pohodě. I kdybyby to němec nekoupil.
To jen tak bokem.
Cadillac je velmi populární značka v Číně, kde docela válcuje konkurenci, a spolu s Lincolnem tyhle značky měly velmi slušené prodeje v USA od 30 do 80. let, pak šly čísla dolů protože značky postupně omezily ambice konkurovat v těch nejvyšších třídách.