Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeToyota GR Yaris prodejním hitem. Výroba výtečného hot hatche byla prodloužena
17 komentářů
KANKUNEN
3
I moje Sti je menší než současné HB.
Enthusiastic.driver
Ukázkový příklad toho, že za nedostatek zajímavých modelů nemůže zlá EU nebo snad hloupé automobilky, ale prosté tržní chování lidu.
GR Yaris není ani náznakem eko model, který by přispíval k flotilovým emisím, přesto se automobilce vyplatí jej vyrábět a dovážet nadplán. Prostě protože poptávka je velká.
GR Yaris není ani náznakem eko model, který by přispíval k flotilovým emisím, přesto se automobilce vyplatí jej vyrábět a dovážet nadplán. Prostě protože poptávka je velká.
Tohle bych úplně netvrdil. Toyota si to dnes může dovolit, protože s HEV je emisně zatím OK. Ale důležité je ZATÍM: EU a svět jde směrem BEV s reálně uzákoněným cílem vyštípat spalováky úplně a tam Toyota zatím nic moc nemá. A proto i Yaris GR měl omezený plán a za mě částečně produkt marketingu.
Dal bych příklad Megane RS. To rozhodně nebyl neoblíbený model. Ale protože Renault nedává současnou emisní situaci, tak z něj novou cenovkou udělal neprodejný model a nástupce pak těžko udělá.
V roce 2023 už v EU Yaris GR reálný nebude, protože by musel stát 1.3M (a to nepočítám inflaci). Popř. bude ještě více limitován počet kusů. A to je právě ten problém a kritika EU.
Dal bych příklad Megane RS. To rozhodně nebyl neoblíbený model. Ale protože Renault nedává současnou emisní situaci, tak z něj novou cenovkou udělal neprodejný model a nástupce pak těžko udělá.
V roce 2023 už v EU Yaris GR reálný nebude, protože by musel stát 1.3M (a to nepočítám inflaci). Popř. bude ještě více limitován počet kusů. A to je právě ten problém a kritika EU.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak zrovna dávat příklad renault, tam je jiný problém. Oni nejsou schopni udělat funkční elektriku ani k zadním svetlum ( takovej blikající cirkus co potkavam i u nových Renaultu), pak aby clovek věřil u nich komplikovanější elektrice u hybridu nebo EV.
A kdyz je to dane hybridy, proc to renault nenabizel? Jo aha, oni na to kaslali.
A kdyz je to dane hybridy, proc to renault nenabizel? Jo aha, oni na to kaslali.
Jo, proto je Zoe Třetí nejprodávanější EV v Evropě 😁
Mimochodem není tak dávno, kdy Clio hybrid porazilo tady na ACZ Yarise hybrid...
Tím nechci říct, že Renault dělá kdovíjaká auta, ale spolehlivostí a technikou zas tak pozadu nejsou, jako tomu bylo někdy na přelomu tisíciletí, tak tady nešiř tyhle hospodské bludy na základě doslova pár kusu aut, co jsi potkal 😊 Chyby mají všechna auta napříč automobilkami a ty sám víš, že i Toyoty nevyjímaje 😊 To bych mohl říct, že jediná auta, co jezdí na odtahovce domu jsou Škodovky, protože jsem za posledních 14 dní potkal asi 5 takových včetně uplně nového Superbu Scout 😊
Třeba takovým BMW neblikají zadní světla a hlavně směrovky vůbec a je jedno, jak jsou staré.
Mimochodem není tak dávno, kdy Clio hybrid porazilo tady na ACZ Yarise hybrid...
Tím nechci říct, že Renault dělá kdovíjaká auta, ale spolehlivostí a technikou zas tak pozadu nejsou, jako tomu bylo někdy na přelomu tisíciletí, tak tady nešiř tyhle hospodské bludy na základě doslova pár kusu aut, co jsi potkal 😊 Chyby mají všechna auta napříč automobilkami a ty sám víš, že i Toyoty nevyjímaje 😊 To bych mohl říct, že jediná auta, co jezdí na odtahovce domu jsou Škodovky, protože jsem za posledních 14 dní potkal asi 5 takových včetně uplně nového Superbu Scout 😊
Třeba takovým BMW neblikají zadní světla a hlavně směrovky vůbec a je jedno, jak jsou staré.
Megane RS Trophy zdražil od Euro 6d-temp o víc jak 200k CZK. Jde o model, který nehledě na pověst a ostatní produkci své značky, jednoznačně patřil mezi populární hothatche a za mě je obětí toho politického a právně implementovaného tlaku...
A jestliže Toyotě její kalkul s hybridy časem nevyjde (protože BEV atd.), dopadne to úplně stejně a žádné GR specialitky nebudou.
A jestliže Toyotě její kalkul s hybridy časem nevyjde (protože BEV atd.), dopadne to úplně stejně a žádné GR specialitky nebudou.
Renault je zrovna jediná evropská automobilka, která seriózně na HEV zapracovala. Nicméně zatím to asi nedokázal dost zužitkovat.
EU za to samozřejmě může, ale GR se svou cenovkou není velkosériové auto a Toyota má nabídku postavenou na hybridech, tak se jí zatím daří flotilové emise udržet na uzdě.
hugino
Ostal som prekvapený že je toľko záujemcov / ale fakt v dobrom / ochotných dať cca. milión kč za tak ultimatívne trojdverové trojvalcové auto.Stále existujú nadšenci ktorý sú ochotný zaplatiť za niečo extra. :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.