Kia představuje modernizovanou rodinu Ceed. Vedle hatchbacku a kombíku se ukazuje i facelift shooting braku Proceed. Naopak na inovace crossoveru Xceed si zatím počkáme.
U sesterske i30 považuji FL po strance designu za docela zdařily u ceedu to takle z prvnich foto nedopadlo vubec dobře a to včetně noveho loga. Zadni světla s tim plotem uvnitř mi přijdou jak po zasahu nějakeho tescotunera.
Súhlas... jak sami najprv i30 nepáčila tak po facilite je to razom parada... a naopak ceed si faceliftom moc nepomohol skôr naopak... to nove logo je necitatelne skratka priserne... až doteraz som tak nejak kiu vždy považoval za tu krajšiu polovicu z HK ale začína sa nám to obracať.... hyundai ma uz celkovo krajšie portfólio ... snáď až na ten tucson
Takže ročne predali cca.70 000 ks a to si hovoria o úspešnom predaji.Hm.Čo sa týka faceliftu niekedy menej je viac takže toto je už taká zvonku " kolotočárna " a vo vnútri prakticky nič / aspoň to katastrofálne červené podsvietenie ovládača klímy mohli zmeniť na bielo /. A čo sa týka nového špičkového motora 1.5 T-GDI mild-hybrid tak Mišo Karpat ho testoval spolu so starou 1.4 T-GDI a tá 1.4 bola aj v pružnom zrýchlení a aj v spotrebe lepšia.Takže neviem či ten nový motor je pokrok treba si pozrieť video. PS:Teraz som vlastne prišiel na to že korejci ma vôbec nezaujímajú tak načo som vlastne písal tento koment / no nič už to nechám /.Už len dúfam že niekto v diskusii nezačne spomínať Golf a Leon keď je reč o Kii ako sa mi to stalo včera pri Astre že prvé čo napísal ten špičkový testovací jazdec ktorý obieha predajne áut a chodí testovať všetky dostupné autá a potom tu mudruje ako to sedí ako to ťahá atď a pritom si v živote nové auto ani neobjedná a ani len nekúpi pretože max sa zmôže na to čo ponúkne bazár.Tak som zvedavý či tu zas niekto spomenie koncern.Hawk
Ale pořád tomu nerozumím, proč je některý tukový a některý ne? Jako že v těch ostatních není tuk? Promiň ale když jsi to tady nakousnul. Mě už tohle vrtá hlavou roky. A ne ne najít odpověď.
Jsou ruzna rohlikova testa, tukove (s margarinem), maslove (na to dojdes sam :-[] ) atd. Do grahamoveho rohliku treba margarin ani maslo nejde, dava se tam misto toho rostlinny olej, atd.
Takze tukovy rohlik jednoduse proto, ze se do nej dava tuk a nazvat ho tukovy zni lip nez ho nazvat "margarinovy", tim spis kdyz puvodne se do rohliku davavalo sadlo. Clovek si je pekne se sadlem muze upect sam a je to docela rozdil proti tem nahraskam z kramu. ;-)
Jojo, protože se ho vždy ptám, proč tak útočí na Toyoty a proč pod každym autem pořád vytahuje Golf a Leon :) Snažil jsem se s ním chvíli bavit normálně, ale není toho schopen.
Kdyz je "PS" delsi nez to co je nad tim vzdy zacnu uvazovat, jestli to prvni sdeleni nebyla jen zaminka a ta stezejni myslenka nelezi nahodou dole. A ze to tentokrat byla myslenka a bylo dulezite ji sdelit! ;-\
je prijemne vidiet ako si interpretujes testy po svojom, z toho zrovnania 1.5TGDi vyhrala pruznosti z nizsich otaciek a v teste skonstatovali, ze 1.4TGDi isla v zrychleni s radenim lepsie kvoli kratsim prevodom, pri zrovnavani pruznosti na 6ke, kde boli prevody zhodne to vyhrala 1.5....
asi, ale slovenska urcite nie je, mozno s tym myslel HAWK HP+, ktore som kedysi uzival na nissnane... v preklade, ze to poriadne zabrzdí na konci :-) https://www.hawkperformance.com/hp-plus
Jeho nezajímá, jak to auto jezdí, ty si to ještě nepochopil? Jemu stačí, že se dobře prodává a že mu dá pocit něčeho více a o to jde... nějaké jízdní vlastnosti ? Pche...
...na fotku motorového prostoru a hned je jasné, že motor v žádném případě není originál z Erka: hliníková hlava válců, odlišné sání, speciální výfuk vč. svodů, palivová nádrž zřejmě někde pod zadními sedadly (hrdlo má vyvedené podobně jako Fiat 850 do motorového prostoru). Kdo ví, možnà to má i 5kvalt, hřebenové řízení, 4pístkové brzdy a úhlovou zadní nápravu. Každopádně to auto bude mít určitě mnohem víc, než sériových 46 kW! :-):yes: Jinak i po designové stránce vypadá velmi zdařile! :-):yes:
Na prvních fotkách se mi Proceed nelíbil vůbec, teď když jsou venku nový fotky, tak to mám přesně opačně. Budu se na ni muset kouknout osobně ať si utvořím ucelený názor.
Ten facelift je zvláštní, Proceed se mi asi více líbil bez těch chromovaných lišt na nárazníku, chce to se podívat naživo, jak říkáš...interiér pak zůstává skoro neměnný, což je asi i plus, mne se v Ceedu líbí a přijde mi vždy o kus lepší, než konkurenční Hyundai.
Jo jo interiér je vcelku fajn, jen ten levný lesklý plast na madlech dveří a středové konzoli mě dost irituje ;-\ Trochu jsem doufal v to, že facelift už se bez téhle “módní vychytávky” obejde, ale bohužel.
Na to jsem si zvykl, mne se to i líbí, vím, že je to strašně nepraktické, ale když si vezmu, že tyhle plasty vytlačily plastová dřeva z interiérů levných aut, tak je to prostě lepší možnost :D
Přiznám se, že jsem čekal trošku víc, ale jako celek se mi auto líbí. Vypadá moc dobře. Nicméně souhlasím, že konkurence Astra atd je už trošku dál. Osobně jsem zvědavý na Sportage
Mnoo... já teda nikdy nebyl velkej fanda šikmýho H, ale enlajnová i30 dost prokoukla... líbí se mi přiostřené tvary bez chromových cingrlátek https://www.naoperak.cz/…n-203077-58.jpeg?nc=2
mne osobne chyba nastavovacie kolecko pri vyduchoch vzduchu v strede palubovky ktore ma i30, Rio a pod. Pri Ceed,Xceed to tam nieje, celkom prizemne setrenie, ale zas to nema ani Octavia 4.
ano, to viem ,ale toto riesenie bolo pre lowcost auta ako napr. Dacia, alebo japonske zakladne modely. Ceed, Golf, Octavia to nema, vsetky ostatne automobilky to maju. Nevies nastavit iba jemne fukanie dozadu. Proste epic fail.
.
Takže máme ProCeed GT, GT-Line a SW PHEV.
Nejsem si teda úplně jistý, že někde vidíme "normální" auto...
Každopádně... ta plástvová světla na oranžové se mi nelíbí, ten zbytek se celkem dá... mám pocit, že to možná trošku zbytečně hrotí (to boční jakože nasávací otvory protažené až ke kolu)... ale nic hroznýho, klidně bych to mohl mít v garáži.
Hezké auto! I ta zadní světla se mi líbí. Lepší asistenty z i30 FL a stejné motorizace, tak to má být. Jediné, čím Ceed bude za konkurencí pořád poněkud zaostávat, je interiér, ale zase není dotykový, takže budiž.