Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Lubo
Už som si zvykol 🙈.
A bielej kože sa netreba báť, s trochou údržby je v pohode a ku kabrioletu sa hodí 😉
A bielej kože sa netreba báť, s trochou údržby je v pohode a ku kabrioletu sa hodí 😉
Treba sa bat. V kabriu jedine tmavá. Bílou bych nechtěl udržovat ani náhodou.
Já už ji v M4 udržuju 4 roky a úplně v pohodě. Černou do kabria bych si nikdy nedal.
Většinou postačí 10minut se švédskou utěrkou a kýblem jarové vody. Plus jednou za rok po té lehká impregnace - cca 30min.
Většinou postačí 10minut se švédskou utěrkou a kýblem jarové vody. Plus jednou za rok po té lehká impregnace - cca 30min.
Se staženou střechou jde všechen prach dovnitř, interiér dostává daleko větší kapky, než u běžného auta. V zavrenem aute by mi bílá nevadila. Ale v cabriu bych ji nechtěl.
elektrikar
Tuto zrůdnost si koupí opravdu jen pitomec, na hnus si nelze zvykat :no:
Ten ázijský zadok vôbec neladí s tým rypákom.
To asi dizajnoval akýsi disgrafik 👎
To asi dizajnoval akýsi disgrafik 👎
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
Mechanismus střechy je o 40% lehčí než u plechové střechy.
Dalších 20 kg se uspořilo plastovými a hliníkovými dily namísto železa. A předchozí plechová 430i cabrio vážila o 20 kg víc podle údajů.
Čekal bych aspoň 150 😉
Dalších 20 kg se uspořilo plastovými a hliníkovými dily namísto železa. A předchozí plechová 430i cabrio vážila o 20 kg víc podle údajů.
Čekal bych aspoň 150 😉
kesumb
musi mit priplatkovy m rizeni
musi mit priplatkovy m brzdy
musi mit priplatkovej podvozek se stavitelnejma tlumicema
za zadnych okolnosti nesmi mit mhev system, kterej totálně nefunguje a bude vam kazit kazdej den zivot tak, ze budete litovat, ze nemate Audi s DSG.
Plati to jak pro 3 tak 5er..
musi mit priplatkovy m brzdy
musi mit priplatkovej podvozek se stavitelnejma tlumicema
za zadnych okolnosti nesmi mit mhev system, kterej totálně nefunguje a bude vam kazit kazdej den zivot tak, ze budete litovat, ze nemate Audi s DSG.
Plati to jak pro 3 tak 5er..
Co ten mhev dělá tak hroznýho?
je to totalne nedoladeny (zkusenost s 5 a 3 2021).
- pri dobrzdovani to jednou dost rekuperuje, jednou plachti a jednou podrazuje bez meziplynu a citelne pri tom skube. Vse pri stejny poloze nohy na pedalu brzdy. Co se z toho stane se neda odhadnout (najezdil jsem s tim cca 8tk).
- popojizdeni v kolone je pohodlny jako s vylagrovanym dsg. Nekdy se to snazi popojet chciply, ujede to 2m, pak nastartuje a pak skubne a priskoci vpred. Jindy to skubne rovnou. Neresi to sportovni rezim kde to sice nechcipe ale o to vic skube ani manualne dana rychlost.
- pri stani v kolone se to porad chcipe a startuje a pri tom to citelne meni vykon klimatizace
pritom totez auto rok zpet byl etalon fungovani automat - motor. Jak to mohli takhle dokurvit nechapu.
- pri dobrzdovani to jednou dost rekuperuje, jednou plachti a jednou podrazuje bez meziplynu a citelne pri tom skube. Vse pri stejny poloze nohy na pedalu brzdy. Co se z toho stane se neda odhadnout (najezdil jsem s tim cca 8tk).
- popojizdeni v kolone je pohodlny jako s vylagrovanym dsg. Nekdy se to snazi popojet chciply, ujede to 2m, pak nastartuje a pak skubne a priskoci vpred. Jindy to skubne rovnou. Neresi to sportovni rezim kde to sice nechcipe ale o to vic skube ani manualne dana rychlost.
- pri stani v kolone se to porad chcipe a startuje a pri tom to citelne meni vykon klimatizace
pritom totez auto rok zpet byl etalon fungovani automat - motor. Jak to mohli takhle dokurvit nechapu.
To tedy zírám. 😒
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Me prijde ze jde vsechno do kopru.... jeste letos si koupim nejake dalsi auto, protoze to vypada ze nove modelove roky uz budou jen horsi a horsi....
bohuzial bola otazka casu kedy zacnu byt takto doyebane aj premiovky…
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A druhák je celkem smutné, že X30i už je jen dvoulitr.
Viděl jsem M3, různé 440i a pod. Brázdil jsem Německo a Rakousko a tam je toho vidět dost. Některé tu "zrůdnost" maskují lépe, někteří hůře, ale tak či onak to je prešlap.
340ixdrive 1.703.000
Na to, ze rozdíl ve zrychlení na stovku (jakkoliv to samozřejmě nic neznamená) je pouze 1s, mi to přijde jako obrovský cenový rozdíl. Když si nakonfigurujes m340i s výbavou, ses na ceně 550ixdrive v základu, a tam uz bych věděl, jak se rozhodovat. Za me naopak za tu cenu jednoznačně 30i. I do cabria… pokud neresis cenu, tak samozřejmě 40i no brainer….
O charakteru motoru nemluvě...
Pokud bych musel mít neMkové BMW, tak 340i v klidu. 330i nikdy.
A Zadruhé, nová 30i je pro mě osobně lepší varianta než podtočený 6válec, který dělá třeba Audi. Jel jsem tím slabým dieselovým šestiválcem v A4 a vzal bych 4 válcový benzín anyday.
Tak to je slovo odborníka porovnávat chroch s benzínem 😁 😁 😁
Kdyby jsi porovnal 3.0 TSI a 2.0TSI , nebo jak píšeš slabší. 3.0TDI s dejme tomu nejsilnějším 2.0 TDI , tak neřeknu ani popel, ale porovnání dieselu s benzínem?
Maximálně můžeme pilotovat nad tím, že do SUV bych vzal vždy diesel a klidně ten slabší a do všeho ostatního 2.0 TSI, ale říct, že než 3.0 TDI by jsi chtěl radši 2.0 TSI....
Jen mě trochu zarazilo, že to tu vidím hned dvakrát.