Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Nelíbí se vám aerodynamická kola nového Kodiaqu RS? Takto jednoduše se jich lze zbavit

114 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
Jednoduché řešení. Nicméně zrovna tyhle kola mne nejak extra nevadí. Bývá to i daleko horší.
Avatar - Emel
Emel
jo, je to dobrá finta.
Ta pointa s lahví vody už je ale na mě trošku moc 😄
Avatar - Anonym
Anonym
než to auto. Netřeba je tedy modifikovat. Proč má někdo problém s těmi koly, zatímco si s radostí pořídil to celé auto?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja třeba design tolik neřeším. Stačí, aby se mi to nehnusilo, nemusí to být extra krásné (z mého pohledu ). Kodiaq není nic extra, ale rozhodne neurazí. Pro mne jsou daleko horší auta.
Chapu, ze nekdo potřebuje "wow" efekt, kdyz se na auto podívá, záleží ale jaké procento lidí to je.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Takový to, když tvoje auto vypadá jak ze SciFi filmu z 80tek a ty víš, že je to to pravé 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Přesně 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Mě krabicoidní Škodovky neoslovují. Funkčnost je důležitá věc, ale design taky. Spousta socialistických výrobků byla taky celkem kvalitní, ale ten design... Ta kola se k tomu vzhledu toho auta i celkem hodí, takže nechápu, v čem je spatřován problém.

Příklady z mého dětství, proč si myslím, že design je velmi důležitý
SOCIALISMUS, Československo - funkčnost k ničemu, design na pozvracení
https😐/www.google.com/url?…

KAPITALISMUS, Velká Británie
https😐/www.google.com/url?…
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak zrovna Škodovky v té šedi koncernových krabic umí vypadat i hezky. Nemám rád SUV, ale Kodiaq mne vůbec neuráží, je prostorný, dostatečně velký a v hezkých výbavách nezapadne ani na parkovišti v Pařížské. Tato éra Octavií 3/Superbů3/Kodiaqů se prostě Škodovce povedla, byť já nejsem jejich zákazníkem, musím to uznat.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Zapirat, zapirat, zapirat... nic nepriznavej. 😒]
Mne se z trojice Kodiaq/Karoq/Kamiq taky líbí nejvíc.
Avatar - Ozzman
Ozzman
On i Karoq nevypadá odpudivě, je to prostě SUV, které ctí zásady SUV, Kamiq už je více Crossoverem a to mne nebere. Můžeme tu o Škodovkách říct hodně negativ, že jsou levnější VW zpracováním, že jsou drahé, že jsou hlučnější, bouchají jim nápravy, mají špatné infotainmenty a já nevím co vše, ale asi se drtivá většina shodneme, že umí vypadat prostě dobře a díky tomu jejich obliba neustává, protože vzhled prodává i tam, kam nedosáhnou fleetové výhodné smlouvy 😊

Ono to je vlastně i té Toyoty, jakmile představily nový dizajnový směr, najednou se jich vyrojila celá hejna 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Souhlas. I když jsem zrovna četl u Tuscona jako výhodu "atraktivní design". Ten ja tedy moc nedávám.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To se líbí akorát Topperovi.... na živo to fakt nefunguje, možná trochu u i20tky, tu bych asi zkousl, kdyby byla za dobré peníze, ale ne, fakt ne.
traveldrive
Tuscon? Také auto nepoznám. 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nebuď hnidopich. Mobil tohle hrozne rad sam opravuje. :-!
traveldrive
Prečo nie? Zrovna teba na ničom inom nenachytám 😉
Arese
Tak proti Priusu je Kodiaq vrchol krásy a elegance! 😒]
P.S. Ty "aerodynamické" kryty kol jsou hnusná v kompletní i částečně demontovatelné úpravě, na svém autě bych něco takového nesnesl. Zprasit vzhled auta kvůli 1(!) g C02 na km jen dokazuje naprostou úchylnost dnešní automobilové doby... 😒 :no: :no: :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak třeba ten jeden gram na km znamená celkem 250kg za 250tis km. A to už je znát. Vynnasob si to počtem vyrobených kusů a jsme v tunach CO2 za životnost aut.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ve skutečnosti to neušetří ani gram a oproti celkové spotřebě je to zanedbatelná hodnota, navíc ta kola budou těžší.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jestli realne to nešetří nic je věc druha. Nevím jestli to něco ušetří, proto důvěřivě beru co píšou ostatní a reaguji na to.
Avatar - Plautus
Plautus
Áno, ale to platí v prípade, že tam nejaký ten 1 gram reálne ušetríš. Niekto ho ušetrí, iný vyprodukuje aj s tými krytmi tých gramov ešte viacej, lebo s tým bude jazdiť ako prasa kryt-nekryt. Realita je od teórie vždy vzdialená, ale pokým to je a bude o hodnotách na papieri, tak sa nič nezmení.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To je pak samozřejmě jiná věc. Mám též pochyby, že se něco ušetří, ale reagoval jsem na ten 1g.
ryccardo
Akorát že počítáš fiktivní číslo. Ta auta nejezdí za normovanou spotřebu, takže tvůj výsledek je sice pěknej, ale existuje jen na papíře a v tabulkách. Realita je jinde.
Avatar - Plautus
Plautus
“Vrchol” karosérie má vyššie, to je fakt, ale okolo krásy a elegancie ani neprešiel.
(O Priuse tu reč nebola, a že ho niekto vlastní je jeho vec, tak ako aj v prípade Kodiaqu.)
Arese
Řekl jsem proti Priusu, všechno je relativní! 😄
Avatar - Plautus
Plautus
S tým neskôr doplneným P.S. súhlasím.
Navyše spraviť auto v tvare almary a potom “optimalizovať” jeho spotrebu aerodynamickými krytmi kolies je riadna schíza.
Arese
Přesně tak. 😄
Avatar - SKAY
SKAY
Není má se platit výpalné dle skutečné spotřeby auta ze stažených dát....
ryccardo
Souhlasím ve všech bodech :yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tohle prohlášení od majitele Priusu celkem sedí 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Priuse nemusel kupovat kvůli designu. Vůbec nechápu tohle nálepkování podle vlastnictví auta.
Avatar - kari.laz
kari.laz
A Kodiaq se musí kupovat kvůli designu?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Nemusí, někde to tvrdím?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Když píšeš, že Prius nemusel kupovat kvůli designu, ale on narazí na design Kodiaq , tak z toho vyplývá , že naznačuješ, že zatímco Prius se nemusí kupovat kvůli designu, Kodiaq jo.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak to nebylo myšleno. Ale beru, napsal jsem to tak, ze to mohlo vyznít. :yes:
ryccardo
Když ony se tyhle hnusný kola dávají i na ostatní modely. Třeba Oktávka. To je tak si koupit nový auto. Tyhle originál hnoje z toho prodat a koupit si buď neorigo nebo z nějakýho staršího modelu, kdy se ještě dělaly pěkný kola.
Avatar - lordlord
lordlord
proto vozím v autě rukavice
Avatar - Plautus
Plautus
Vodu, pre prípad potreby, si vozím tiež. Ale že by som jedno alebo druhé vozil kvôli tomu, aby som musel dávať dole aerokryty kolies, tak to nie. (Áno, v prípade defektu to v tomto prípade inak nepôjde, pokým má človek rezervu na výmenu.)
Za bežných okolností, kto to chce dať dole, dá to dole “doma v garáži”. Alebo si ich na cestu nechám, aby som ušetril 0,01 litra spotreby na 100km a na parkovisku ich zložím, aby auto vyzeralo “namachrované”? 😒]
Avatar - lordlord
lordlord
rukavice tam mám, kvůli práci na zahradě, v lese, kontrola tlaku v pneu, dolití ostřikovačů, tankovaní...
Rox
Musím říct, že ta čelní maska u RS vzbuzuje respekt. Ve zpětných zrcátkách to působí jako nějaký velký nabušený pickup. Aspoň teda v černé barvě. Vůbec mě zprvu nenapadlo, že je to Kodiaq. I ten světelný podpis je povedený.
Avatar - Anonym
Anonym
Pravda. Mě se vždy okamžitě rozsvítí: Pozor, magor za mnou. Bude mě předjiždět v obci přes plnou, až pojedu 50 tacho.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak hlavně když jedeš 50 tacho, tak realne jedeš 43. To se nedivím, že tě předjíždějí.
Avatar - Anonym
Anonym
Jaj, ne 50 tacho. 57 tacho, 50 reálných. Omlouvám se.
Arese
To už je lepší. 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
To je pak jiná. Bohužel pro některé je i 53 GPS málo.
Avatar - Kuski
Kuski
To máte co za auta, že tachometr proměřuje o 7km/h. Pokud vím, tak odchylka je standartně okolo 4km/h.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Toyoty do roku cca 2015. Od té doby naopak rozdil 1-2 km
Avatar - Ozzman
Ozzman
No tedy z mého pozorování jsem moc závodních ambic od Kodiaqu nezaznamenal 😁 Jedině snad ten závodní zvk osmiválce u RS TDI 😁 😁
ryccardo
Mě teda nikterak nepohoršuje, když mě někdo předjede, ať ve vesnici nebo někde jinde. Nemám přerostlý ego, aby mě to vadilo.
Avatar - Anonym
Anonym
Namísto Škodovky v článku začnete přes půlku diskuse řešit Prius. Na palici.
Arese
Nediv se, vzhledem k tomu, jak je Prius extrémně nedesignový a neřidičský stroj, tak je to naprosto logická reakce na tvůj původní příspěvek. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Pojďme si o tom psát ještě.
Arese
Myslím, že dále už to není třeba rozvádět. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Fakt? Tomu nevěřím. Já bych ještě přidal ten o té ruční parkovací brzdě a manuální převodovce. To v Priusu taky chybí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Kterej blázen by chtěl se "slabým" hybridem dělat smyky a užívat si manuál?.... jo... už vím 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak ted jsi mne fakt pobavil :yes:
Avatar - iudex
iudex
Tak pri tom manuále si viem predstaviť, že by aspoň o chlp pomohol tej biednej dynamike, ktorú ešte dusí ten "vydarený" automat. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Automaty možná hraješ. Ale v Priusu žádný nenajdeš.
Avatar - iudex
iudex
Aha, takže Tvoj Prius je špeciálny a radíš si sám. 😉
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Tesne vedle. HSD od Toyoty neradi (v techto modelech), maji jen jednu rychlost. Takze v Priusu fakt nenajdes nic, co by "radilo"
Avatar - Ronault.
Ronault.
Asi by sis měl v hlavě srovnat co znamená slovo převodovka, rozhodně to je něco jiného než "řadit"
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Rad si to necham vysvetlit, zvlast u toho zminovaneho Priusu. Objasnis mi to prosim?
Avatar - Mikesus
Mikesus
V hybridech není cvt, kde by se ztrácel vykon a dusilo to motor.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, tomu by nepomohlo nic 😁
Arese
Hele, Prius je tak extrémně neřidičské auto, že by mu nepomohly ani 2 mechanické P brzdy, ani ten manuál! 😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Člověk s priusem v avataru, který dá jako první příspěvek prohlášení o hnusném designu kodiaqu, tady pak kňučí, že se mu to na konto toho priusu vrací? A co asi tak čekal? 😁
I když, kdo by u tebe předpokládal soudnost...
Avatar - Anonym
Anonym
A další, co na něj míří můj titulek.
Avatar - Dinar
Dinar
Nefňukej 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Vychvalovač Priusu má potřebu neustále řešit neestetičnost Kodiaqu, jeden z nej tupců na ACZ má pocit, že všichni ostatní jsou na palici.
Inu dutý sud nejvíc duní.
kesumb
Chápu to správně, že už jdou sportovní větraný sedačky?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Chce to kola s menším ET a menší váhou.
Arese
Naopak, Kodiaq by potřeboval kola vytáhnout víc z podběhů jako sůl, zejména ty zadní!
Miroslav Holík
Tak ono čím menší ET tím víc jdou ven 😉
Miroslav Holík
Tak a za pár dní bude plný Bazos atd poklic které vlastně nejde nikde jinde použít 😁 😁 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Rozemlít a namíchat do betonu.
Arese
Nemyslím si, zákazník s alespoň nějakým citem pro design si prostě pro svého nového Kóďu zvolí normální hezká kola. 😄 Výměnu těch ošklivých bude řešit až při sekundární koupi tohoto auta coby ojetiny, a to ještě chvíli potrvá. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Kdo si koupí dobrovolně krabici, ten slovo design nikdy neslyšel.
Arese
Tvůj pohled na design SUV je nesmírně omezený a předpojatý, není (automobilová) "krabice" jako krabice, resp. i krabice může vypadat stylově! 😄
Avatar - Ronault.
Ronault.
Vsadím se, že hybridní RAVka by se mu líbila....zcela nezaujatě... 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
😒] 😒] 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Spíš plné zastavárny 😁 A 9 z 10ti kupců Kodiaqu Standovi poděkují 😁
Avatar - Anonym
Anonym
V případě, že nemají vlastní názor. Jak by se to ale mohlo u erudovaných kupců krabicové Škodovky stát?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Počkej, jak nemají vlastní názor? Jak by jim názor pomohl, když jim to někdo odmontuje na parkovišti před Kaufem? 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tak když jim to někdo odmontuje před Kauflandem tak to je win-win situace. Za prvé jim to auto zkrášlí a za druhé jim odpadnou starosti kam s tím. 😄 😄 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
A když se jim po poklicích zasteskne, tak si je zase odkoupí v zastavárně 😁 Jasně 😁
Arese
Nebo je odcizí z jiného kódi. Takhle se to zejména na sílištích dělalo za socíku v případě sundavacích stěračů (ty ovšem jako ND tehdy samozřejmě nebyly k dostání). 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já si tak nějak myslím, že ty origo poklice mizí i dnes 😁 Jen se podívej, kolik stojí sada origo a kolik nějaká noname, to je vždy skoro troj až čtyřnásobek ceny.
Avatar - SKAY
SKAY
Škoda nemá drahé poklice jinde dáš za jednu co u škody za všechny....
Arese
Normální liťáky žádné kryty nemají, takže je nemusíš řešit. O důvod víc tento eko-nesmysl odmítnout! 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Víš toho hodně o ručních brzdách, ale o krytech litých kol asi ne tolik.
Arese
Normální lité kolo žádné kryty nepotřebuje, což je jením z jeho velkých výhod. Tečka. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Arese
Jo, stojí 3-5 stovek, ale většinou je designově nic moc (čest výjimkám) a hlavně nějaký ten kryt na první díře ztratíš... 😒 :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, ale SKAY psal, že origo od Škody jsou levné, ne nejsou 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak záleží co znamená levné. Jestli v porovnani s jinými poklicemi, nebo v porovnani s litymi disky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No litej disk ti nikdo jen tak nevyloupne 😁 Neříkám, že to nejde, ale není to tak jednoduché...
Avatar - SKAY
SKAY
Jsou oproti jiným u Tojky 1900 v H 1600 Kč na Opla990Kc za kus! Ale je fakt že drží a hned tak neprasknou úchyty a jsou lakované.Ono i origo plech plus kryt převyšuje cenu slušného 16" litáku 😁
Poklice za parkč but odletí praskne je hned obita od posypu a dyzajn ani nevspomiínat...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak to už je pro mě stejně ujeté dát 12 či 19 stovek za poklice! Radši nechám plechy... já sháněl Renaulty a taky to bylo asi za 12 stovek, tak jsem se na to vykaslal.
Avatar - Stejsn
Stejsn
video jak sundat poklici z kola 😁
Avatar - Anonym
Anonym
protože ta kola nejsou 15ky že? Jako že bych si je dal na Prius, abych vylepšíl aerodynamiku. Kdyby je někdo po přečtení tohoto článku nechtěl. Mě tam chybějí a v Toyotě jsou hrozně drahé.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ja myslim, ze s trochou kvalitniho lepidla je na Prius pripevnis. Jen uz pak nesmis nikam jet...
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: 😄 😄 😁
Avatar - Dinar
Dinar
Při dynamice priusu mu to tam udrží i lepidlo na papír. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Dináre, viděl jsi vůbec někdy lepidlo na papír?
Avatar - Dinar
Dinar
Viděl jsem i prius. 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ale priznej se, že jenom z dálky 😒] 😒]
Avatar - speedfred
speedfred
🤣🤣🤣 ty mu dávaš.
Avatar - Emel
Emel
Kvalitní lepidlo je hrozně drahé...
Avatar - Anonym
Anonym
Ani nevíš, jak mi mluvíš z duše. Mohl bych vyprávět, jak tragicky skončily moje pokusy o renovaci tapecírungu ve dveřích Peugeotu. OT: Původně jsem si myslel, že se tady člověk může dozvědět i něco okolo svépomocných úprav aut, ale dávno vím, že tady jsem kvůli tomu špatně 😒
šofér
jak z lejna udělat událost 😊 ..a povedlo se, bravo Kolmane!
Avatar - SKAY
SKAY
přikoupit středové pokličky s krytkami šroubu. A chová se neokologicky zvýšit spotřebu a plýtvání vodou v plastu.
topten
taky se mi nelibi ta voda v plastu
navic urcite pitna, pritom na ruce by mohla stacit recyklovana, nekomu urcite i nerecyklovana, resp. prefiltrovana jen pres ledviny 😁
topten
je nejakej duvod, aby spotreba tyhle 2.0tsi 180kW byla vyssi, nez u podladeny 2.0tsi 140kW, kdyz se s tim bude jezdit uplne stejne a auto bude jinak +- stejny ??
Avatar - Emel
Emel
Ano je.
2.0TSI 140kW je motor optimalizovaný na spotřebu, pracuje v nějaké variaci na Millerův cyklus (Budackův nebo tak něco).
OLIVER _
Tak ono moc nejde o to, jestli se mi to líbí nebo nelíbí... Já bych docela dost byl rád i za jakékoliv auto a to jaké to má kola je už naprosto vedlejší věc, ne? 😁 Já, jestli ulovím nějaké to auto na - https😐/autobazar.biginzerce.cz , tak budu jedině rád a budu šťastný, že nemusím už chodit pěšourem.