Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
...je výsledkem zločinné antiautomobilová politika EU! Hamba jí!!! :no: :no: :no: :no: :no: 😒
Řekl pilot 1,4TFSI 😄 😄 😉
Opět jsi potvrdil podium, mezi 3 největšími woly tady na oudoCZ. :no:
A co jako? Můžeš si snad dnes obdobný čtyřválec se 6st. manuálem vybrat třeba do Fordu Focus, Opelu Astra nebo Peugeotu 308? Tak laskavě drž...h.u.b.u! 😄
Nevím - nabídku těchto výrobců nesleduju. Co jsem chtěl říct, ze nechápu, proč si kupec takového motoru stěžuje, že mu oklestili nabídku. Základní motory budou prodavat pořád… a jiné nepotrebujes - tak o co jde?
Tak jasně, že jseš automobilový analfabet, to už jsi tady předvedl mockrát. Jako když čtyřválec 1.4 TSI považuješ v produkci koncernu v C segmentu za "základní". Nechápu, že se tady s katkovými "znalostmi" tady vůbec k něčemu snaží vyjadřovat, jseš jen k smíchu. 😒]
Dekuju. Sleduju to od 300 koní nahoru. Jestli je něco pod tím tvým jaderným reaktorem tak se omlouvám. Každopádně byl jsi někdy v životě nas dvěma litry objemu válců? Protože nechápu tvoje pohoršování,
Chyméro
Chyméro
No, tak má 1.4 TSI bože... Ono čtyřválci dvoulitru v legendární 330i, by se taky někdo mohl vysmívat...
Probůh já se mu nevysmivam!!! Ale nechápu, v čem jeho konkrétně pohoršuje omezení nabídky???
Edit: to byl nejslabší motor za posledních deset let, ale musím ho jen chválit :yes:
Edit: to byl nejslabší motor za posledních deset let, ale musím ho jen chválit :yes:
Co nechápeš na tom, když to automobilového fandu pohoršuje? To se k tomuto neblahému procesu podle tebe smí vyjadřovat jen ten, který vlastní auto od 300 k nahoru, nebo co? Kdyby trapnost nadnášela, lítáš tady jak holubička. 😒] 😒] 😒]
Já jsem nikdy nevzrušoval např. nad koncem dvanáctiválců v luxusních limuzinach. Jde to úplně mimo me, nejsem cílová skupina. A za mírného fanouška se pokládám… ale abych se drbal do krve, když nic nesvedi 😐
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Sochy Marxe se dají levně pořídit v Číně. 😒] 😒] 😒]
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
KretencizeK
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
xxc
Lebo nie celkom chapem, pocet variantov motorov sa znizil, ale pribudli elektromotory a hybridy. Nie sme na tom nebodaj lepsie? Kedysi o takom plugin hybride sme mohli kedysi iba snivat.
Arese
...ale stále utahují! 😲 EU nenávidí naši řidičskou svobodu a chce nám auta maximálně znechutit a zdražit! :no: :no: :no:
https😐/www.autoforum.cz/…lo-to-jako-voda/
https😐/www.autoforum.cz/…lo-to-jako-voda/
To byl svět ještě v pořádku...
Stačí se podívat na seriál CASTLE ROCK 😄
mnohem vic srandy dnes udela tuctovej foukanej 1.5 litr s polovicni spotrebou
ten tvuj sestivalec 2.8 150kW zrychluje za 7.1 a zere 10 litru, jeste byl ve 4. generaci golf R se sestivalcem 3.2 litru se zrychlenim 6.6sec a spotrebou 11 litru.
nechapu, kde je dnes problem
Kolik lidí by dodneška koupilo 6ti válcový golf? Odhaduji že málo. A pro tyhle lidi by se musela uzpůsobit koncepce vozu (aby se tam 6ti válec vešel.). Nebo je to v něčem jiném?
Pokud odhlédnu od VW, tak můžu koupit atmosféru, LPG, elektromobil. Kde přesně je ten problém dnešní doby?
Osobně prvozuji jednoho dnes už dost staršího konkurenta Golfu s R4 2.0 atmosférou a automatem a ten projev motoru je prostě strašně příjemný a moc hezky se mi s tím jezdí i za cenu spotřeby. Do stovky mi naklepe nejeden turbolitr, ale na té dálnici se karta obrací (ale o tom není příspěvek), auto není na sprinty, ale jízdní projev "většího" motoru je taky něco, proč si to lidi kupují. Kdyby se tam dával V6, chci ho 😁
Proste si nemyslím, ze široká paleta motoru je zárukou něčeho. 2,8 V6 si pamatuju ze Superbu - dynamika průměrná, spotřeba 14.
V tom je totiž ten důvod..
Prodalo se jich pár a to nikdy nezaplatí vývoj. Jak prosté.
Tahat do toho EU atd. je nesmysl.
Není to nesmysl. Je to ten důvod proč mizí diesely a silnější motorizace z levnějších aut do jejichž ceny automobilka nedokáže schovat výpalný, který musí platit do EU kasy.