Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
wakantanka
že Tesla má problém aj napriek silnej fanúšikovskej základni. Kvalitatívne a interiérom je toto Audi ale že úplne niekde inde ako model S, dealerstvo a servis pomaly na každom rohu, naozaj ma nič momentálne nenapadá prečo dať prednosť Tesle.
Tak si to porovnajme, prvá hodnota Audi RS e-tron GT, druhá Tesla Model S Long Range😒br />
Cena základ (CZK): 3 756 900, 2 449 900
Zrýchlenie z 0 na 100 (s): 3,3 ; 3,2
Dojazd (km): 433 - 472, 652
Batéria využiteľná (kWh): 85, 100
Rýchlonabíjacia sieť v Európe (staníc x cca. stojanov): Ionity (336 x 4), Supercharger (738 x 10)
Ja si tiež myslím, že Tesla má problém, ale trocha iný, lebo nestíha pokryť dopyt...
Zrýchlenie z 0 na 100 (s): 3,3 ; 3,2
Dojazd (km): 433 - 472, 652
Batéria využiteľná (kWh): 85, 100
Rýchlonabíjacia sieť v Európe (staníc x cca. stojanov): Ionity (336 x 4), Supercharger (738 x 10)
Ja si tiež myslím, že Tesla má problém, ale trocha iný, lebo nestíha pokryť dopyt...
Miluji tyhle papírové srovnávání. Ale pak do toho sednete, projedete to, prosvištíte pár zatáček a tak nějak víte, co koupit. Protože tohle těžko nacpete do tabulek. Pročpak se Petr Mára zbavil Tesly 3 Performance a koupil 2x dražšího Taycana? Kdyby stačilo zjistit o autě vše z tabulek, tak přece nepotřebujeme tyto recenze a redaktor sem může jen prsknout tabulku s technickými specifikacemi...
Sám velmi uvažuji o koupi Tesly Y z Berlína příští rok, ale vím, že je to jen krabice na přesouvání z bodu A do bodu B bez nějakých emocí. Kdyby mě řízení opravdu bavilo (a samozřejmě měl na to), tak bych určitě vybral etrona nebo Taycana než Teslu. Tesla má jen špičkové zrychlení v přímce, ale to je tak všechno (+ samozřejmě výborný infotaiment). Radost z řízení, interiér, sedačky, výběr materiálů, atd. je na straně klasických automobilek, ne na straně Tesly.
Sám velmi uvažuji o koupi Tesly Y z Berlína příští rok, ale vím, že je to jen krabice na přesouvání z bodu A do bodu B bez nějakých emocí. Kdyby mě řízení opravdu bavilo (a samozřejmě měl na to), tak bych určitě vybral etrona nebo Taycana než Teslu. Tesla má jen špičkové zrychlení v přímce, ale to je tak všechno (+ samozřejmě výborný infotaiment). Radost z řízení, interiér, sedačky, výběr materiálů, atd. je na straně klasických automobilek, ne na straně Tesly.
Čísla sa porovnávajú ľahšie a hlavne objektívnejšie. Aj kebyže prijmem tvoj argument o jazdných vlastnostiach, radosti z riadenia atď., u akého percenta ľudí tento argument rozhoduje? Koľko percent ľudí chodí jazdiť na okruhy a pod.? Poviem ti realitu. V súčasnosti oveľa, oveľa viac ľudí ocení vysokorýchlostný internet, netflix, hry, lepší autopilot a infotainment atď., ako nejaké vyladenie podvozku, komunikatívne riadenie a podobné veci. Toto nie sú závodné špeciály, ale autá pre normálnych (ok, troška bohatších) ľudí.
Tak tyhle "čísla" se řeší u sporťáků, ale u běžných aut já třeba řeším😒br />
"tadyto auto je na***, protože se kolenem mlátím o střed", "hmm, sem se mi vejde pet flaška navíc", "při studené převodovce to tolik nekope jako jiné auto", "hmmm, dobře to osvicuje silnici, dobře se mi tím jede v noci", "při kickdownu je tam šílená časová prodelva", atd., atd. Jak tohle narveš do tabulek?
No ja si myslím, že v týchto cenových kategóriách sa akosi viac hľadí na celkový image, spracovanie interiéru, individualizácie, dostupnosť a kvalitu popredajných služieb atď. Či sa ti to ako fanúšikovi Tesly páči alebo nie, tak v týchto aspektoch sa Tesla díva na prémiovú konkurenciu z veľkej diaľky.
Tak si dej výrobní salám a my si dáme šunku.
:😉 Dobry Gothaj salamik s kremzkou horcicov a rohlikom este tlacenku s cibulkou... :yes:
Tesla ma obdivuhodné parametre. Hlavne, konkurencia sa nevie dostať na ten dojazd.
Tesla je pre mňa otáznik v oblasti kvality - bál by som sa.
Keď som zvažoval suv e-tron, cenovo vie byť rozumný, ale ten dojazd reálne pod 300 km 🤷♂️
Tesla je pre mňa otáznik v oblasti kvality - bál by som sa.
Keď som zvažoval suv e-tron, cenovo vie byť rozumný, ale ten dojazd reálne pod 300 km 🤷♂️
Uživatel_5340709
bohuže se musíme smířit s tím, že petrolhead vymírá, ............. a elektropozérství nastupuje. Umět ovládat auto na 100% na hraně, nekonečný tréning a někdy i škody....... to všechno je dnes out. Sportovní auto je dnes luxusní drahý doplněk, stejně jako hodinky, nebo oblek. A nejlépe, kdyby už u toho bylo autonomní řízení. A pokud tedy mám příjmout patrně nastupující elektrodobu, tak by mě to v téhle audině asi nejméně bolelo. 😄 Rozhodně ne v Muckově elektrickém vozíku. :no:
WinDiesel
Luxusní elektromobily dávají velký smysl jako dárek, póza, hračka.
proto za ně mohovití lidé dají ohromné peníze, tím se luxusní auta s ICE nijak neliší od luxusních aut se zkratomotory.
proto za ně mohovití lidé dají ohromné peníze, tím se luxusní auta s ICE nijak neliší od luxusních aut se zkratomotory.
Predtim kupovali M5ky a Ferrari a Maserati a šlo to od srdíčka - ale na elektřinu už je to póza 😄 😄 😄
Ja myslím, že nikdo pitomejsi už sem nechodí…
Ja myslím, že nikdo pitomejsi už sem nechodí…
Lubo
Audi etron GT, s 93.4 kWh baterkou, pri ideálnej teplote 14-16°C prešlo 490 km pri 90 km/h.
Pri rýchlosti 120 km/h bol dojazd znížený na 378 km.
Hovoríme o ideálnej teplote a skúsenom šoférovi, ktorý vie maximalizovať dojazd, zameriava sa na rekordné dojazdy.
Odkaz: https😐/insideevs.com/…-gt-bjorn-range/
Pri rýchlosti 120 km/h bol dojazd znížený na 378 km.
Hovoríme o ideálnej teplote a skúsenom šoférovi, ktorý vie maximalizovať dojazd, zameriava sa na rekordné dojazdy.
Odkaz: https😐/insideevs.com/…-gt-bjorn-range/
- cena - Audi o 450 tisíc dražší (porovnám ceny bez příplatků)
- dynamika - stejná
- váha - Audi je o půl tuny(!) těžší
- zvuk - bez komentáře.
Sorry, Audi, pořád to na benzínový etalon této třídy nestačí. Nutno zhubnout, zlevnit, zrychlit a udělat něco se zvukem.
Videl jsi srovnani s RS-6?
😉
Nebo ty jsi vegan.
A steak je pro tebe no-go.
Aha. Chapu.
- náhradní dily
- náklady na palivo
Spočívá to hlavně v šíleně rychlém opotřebení pneumatik, když vezou auta o 250 kg až o 500 kg těžší.
Takže tady nekecej hlouposti.
Tady výhodu zkratů opravdu nehledej 😒] 😒] 😒]
Vždyť dneska se běžně prodávají auta s váhou od tuny až k 2,5 tunám a že by takto těžká auta najela na jedny pneu zlomek toho, co tunová auta jsem ještě nezažil.
Když už hatovat, tak aspoň zapnout mozek u toho...
Toho nesmíte brat vážně. Pravidelně chodí inhalovat dieslove emise a uz se mu to na zdraví podepisuje evidentně
Jsou skutečně těžké elektromobily a jsou i takové, které jsou stejně těžké.
Nehádám se, někdo vidí výhodu v M550D a někdo
V M5. Někdo chce spotřebu a jiný zvuk. Teď je jedna další alternativa, to je všechno…
Netvrdím to, ale nemyslím si, že s nástupom EV odídu všetky mráčiky z oblohy, …
Som presvedčený, že EV nie je o úspore nákladov.
Pokud chceš srovnávat mermomocí něco od BMW, tak nejblíže je i4 m50, přímý konkurent bude i5, ale až někdy 2024.