Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nejoblíbenější auta na YouTube? V nejhledanější desítce jsou čtyři Tesly

23 komentářů

Arese
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] 😒] Zřejmě tě postihl úpal. :no:
Xylo
"Je také pravděpodobné, že během následujících patnácti let se elektrická auta zlepší natolik, že téměř nikdo nebude chtít auto se spalovacím motorem. Že podobně jako svět ve 20. století přešel z koní a páry na spalovací motor, přejde v první polovině 21. století na elektrický pohon." Zdroj: dnešní novinky.cz - Konec-spalovacich-motoru-v-evrope-ma-nastat-v-roce-2035-pise-politico
Avatar - lyon667
lyon667
Zapomněl jsi citovat tuhle větu: "Zásadní rozdíl je nicméně v tom, že koně ani páru nikdo nezakázal."

Tyhle socialistické prognózy většinou nakonec narazí na realitu. Ideologie nikdy pokrok nepřinesla, spíš naopak.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Ovšem ve 20. století asi neměl každý doma 2-3 koně, nebo sentinely.
flipmode
V poho, Tva volba. Muzu se jen zeptat co Te k takovemu tvrzeni vede a spokojis se s miniev a jeste mensim dojezdem a urcite se nebudes vracet se spalovaku?
Nebavme se o ekologii, at ev nebo spalovaky jsou minimalni zatez pro zemekouli z hlediska celk dopadu cloveka na planetu. Nerozumim tomu “sebetryzneni”?
Avatar - Anonym
Anonym
Mě se vždy osvědčilo rozhodnout se podle sebe a nikoli podle toho co PR manager, politik nebo nějaký pisálek vyblije.
gil54
....a anketa veřejnosti na konci článku je také zajímavá.
Zatím z cca 930 hlasujících je pro faktický zákaz prodeje nových aut se spalovacími motory v EU 3,3 %, pro ponechání přirozenému vývoji hlasovalo 92,2 %.
Avatar - Anonym
Anonym
Proč sebetrýzněni? Elektromotor necuká, nehrká, nehlučí (a tedy v neposlední řadě nesmrdí). Někdo to může takhle mít rád. Třeba já.
Xylo
Nene, viz níže.
Xylo
Jojo salám.
Xylo
Pokusil jsem se to popsat v recenzi - stačí kliknout na můj nick a na mojeauto je recenze na Smarta. Jezdil jsem posledních skoro devět let v Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC a byl jsem velmi spokojen. Mitsubishi jsem prodal prvnímu zájemci a zaplatil mi cenu jakou jsem chtěl. Ve Smartu se jezdí super. Pokud by tě cokoliv zajímalo, klidně se ptej. Není to nijak zásadně spojeno s ekologií ani s ekonomikou.
Avatar - Anonym
Anonym
Kdybych bydlel v RD s garáží, udělal bych to asi taky. V paneláku s autem před domem si to nemůžu dovolit. Proto jsem si pořídil hybrid. Navíc v té době jsem předpokládal pravidelné dlouhé cesty, což se nakonec naštěstí nerealizovalo. Ale stejně jako pro dalších 3 miliony lidí, je pro mě bateriový elektromobil k ničemu.
Xylo
Pro (již nepotřebné) koně civilizace měla dobré použití. Jsem docela zvědavý co se bude dělat s těma miliardama aut. Doufám, že každý petrolhead si jich domů vezme alespoň deset kousků a bude o ně pečovat 😄 .
Xylo
Ono to má vztah k článku a sledování odkazů na youtube. Už párkrát jsem si dovolil u článků nějak vztažených k značce Ferrari podotknout, že oproti mému mladí (20 a více let zpět) si myslím, že Ferrari už není takovou modlou. Zdá se tedy, že modlou je Lamborghini (jednička) a Tesla (dvojka) a dáááleko za nimi je Ferrari. Můj názor je, že EV nejsou dokonalé a pro většinu majitelů aut se spalovacím motorem nejsou vhodné. Na druhou stranu já osobně jsem své oblíbené auto se spalovacím motorem prodal a zůstalo mi pidiEV s malým dojezdem a otazníkem, jak dlouho vydrží (baterka), ale k autu se spalovacím motorem se vracet nebudu.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Vidím to stejně, účinnost motoru se zvýší z 95% na 140, Ztráty v elektronice budou rovněž záporné a baterka bude mít 10x větší kapacitu a nabiješ to nabíječkou na mobil fluidně.
Hendly
Velice naivní představa.
Schválně se podívej třeba na své oblečení.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak to pardon, rozumím. Ale jak píše traveldrive, k té citaci jsi měl raději přidat vlastní názor. Takto to může někoho splést. Nebo v tom byl 'dábelský záměr od začátku ? 😄 😄 😄
Xylo
Já asi jenom trochu zlobím pana A. Vím že je to dětinské.
gil54
Ano, hlavně je to čistě jeho věc a volba a jistě k tomu rozhodnutí má důvody, které jsou pro něj důležité. Řešení velmi ekonomické jak po stránce pořizovacích nákladů, tak po stránce provozních nákladů.
Když mu stačí velikost, výkony, úroveň komfortu a omezení na většinu jízd "kolem komína", aby to bylo bez trápení s nabíjením mimo domov. Klasika - něco za něco.
gil54
S likvidací nepotřebných aut se spalovacími motory nějaké zásadní problémy nejsou.
traveldrive
Myslíš do salámu? Alebo postupné rušenie žrebčínov?
Xylo
To se přiznávám. Vybírám si pouze ty části, které podporují mé rozhodnutí zbavit se auta se spalovacím motorem a přejít do neúplně dokonalého auta poháněného elektřinou z baterie.
traveldrive
Zabudol si k tej citácii pripojiť vlastný názor. Takto ani neviem, za čo si dostal tie palce dolu.