"Je také pravděpodobné, že během následujících patnácti let se elektrická auta zlepší natolik, že téměř nikdo nebude chtít auto se spalovacím motorem. Že podobně jako svět ve 20. století přešel z koní a páry na spalovací motor, přejde v první polovině 21. století na elektrický pohon." Zdroj: dnešní novinky.cz - Konec-spalovacich-motoru-v-evrope-ma-nastat-v-roce-2035-pise-politico
Pro (již nepotřebné) koně civilizace měla dobré použití. Jsem docela zvědavý co se bude dělat s těma miliardama aut. Doufám, že každý petrolhead si jich domů vezme alespoň deset kousků a bude o ně pečovat 😄 .
To se přiznávám. Vybírám si pouze ty části, které podporují mé rozhodnutí zbavit se auta se spalovacím motorem a přejít do neúplně dokonalého auta poháněného elektřinou z baterie.
Tak to pardon, rozumím. Ale jak píše traveldrive, k té citaci jsi měl raději přidat vlastní názor. Takto to může někoho splést. Nebo v tom byl 'dábelský záměr od začátku ? 😄 😄 😄
Vidím to stejně, účinnost motoru se zvýší z 95% na 140, Ztráty v elektronice budou rovněž záporné a baterka bude mít 10x větší kapacitu a nabiješ to nabíječkou na mobil fluidně.
....a anketa veřejnosti na konci článku je také zajímavá.
Zatím z cca 930 hlasujících je pro faktický zákaz prodeje nových aut se spalovacími motory v EU 3,3 %, pro ponechání přirozenému vývoji hlasovalo 92,2 %.
Ono to má vztah k článku a sledování odkazů na youtube. Už párkrát jsem si dovolil u článků nějak vztažených k značce Ferrari podotknout, že oproti mému mladí (20 a více let zpět) si myslím, že Ferrari už není takovou modlou. Zdá se tedy, že modlou je Lamborghini (jednička) a Tesla (dvojka) a dáááleko za nimi je Ferrari. Můj názor je, že EV nejsou dokonalé a pro většinu majitelů aut se spalovacím motorem nejsou vhodné. Na druhou stranu já osobně jsem své oblíbené auto se spalovacím motorem prodal a zůstalo mi pidiEV s malým dojezdem a otazníkem, jak dlouho vydrží (baterka), ale k autu se spalovacím motorem se vracet nebudu.
V poho, Tva volba. Muzu se jen zeptat co Te k takovemu tvrzeni vede a spokojis se s miniev a jeste mensim dojezdem a urcite se nebudes vracet se spalovaku?
Nebavme se o ekologii, at ev nebo spalovaky jsou minimalni zatez pro zemekouli z hlediska celk dopadu cloveka na planetu. Nerozumim tomu “sebetryzneni”?
Ano, hlavně je to čistě jeho věc a volba a jistě k tomu rozhodnutí má důvody, které jsou pro něj důležité. Řešení velmi ekonomické jak po stránce pořizovacích nákladů, tak po stránce provozních nákladů.
Když mu stačí velikost, výkony, úroveň komfortu a omezení na většinu jízd "kolem komína", aby to bylo bez trápení s nabíjením mimo domov. Klasika - něco za něco.
Pokusil jsem se to popsat v recenzi - stačí kliknout na můj nick a na mojeauto je recenze na Smarta. Jezdil jsem posledních skoro devět let v Mitsubishi Lancer 1,8 MIVEC a byl jsem velmi spokojen. Mitsubishi jsem prodal prvnímu zájemci a zaplatil mi cenu jakou jsem chtěl. Ve Smartu se jezdí super. Pokud by tě cokoliv zajímalo, klidně se ptej. Není to nijak zásadně spojeno s ekologií ani s ekonomikou.
Kdybych bydlel v RD s garáží, udělal bych to asi taky. V paneláku s autem před domem si to nemůžu dovolit. Proto jsem si pořídil hybrid. Navíc v té době jsem předpokládal pravidelné dlouhé cesty, což se nakonec naštěstí nerealizovalo. Ale stejně jako pro dalších 3 miliony lidí, je pro mě bateriový elektromobil k ničemu.
Tyhle socialistické prognózy většinou nakonec narazí na realitu. Ideologie nikdy pokrok nepřinesla, spíš naopak.
Schválně se podívej třeba na své oblečení.
Zatím z cca 930 hlasujících je pro faktický zákaz prodeje nových aut se spalovacími motory v EU 3,3 %, pro ponechání přirozenému vývoji hlasovalo 92,2 %.
Nebavme se o ekologii, at ev nebo spalovaky jsou minimalni zatez pro zemekouli z hlediska celk dopadu cloveka na planetu. Nerozumim tomu “sebetryzneni”?
Když mu stačí velikost, výkony, úroveň komfortu a omezení na většinu jízd "kolem komína", aby to bylo bez trápení s nabíjením mimo domov. Klasika - něco za něco.