Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mr.Murphy
.... nevím proč by o dvě třídy menší auto mělo stát to samé co Superb iV se stejnou technikou.... 😢 Ale kromě té cenovky je to fajn, koncern VW má tu PHEV verzi myslím pěkně odladěnou, se Supem iV mám už 25tkm a jsem naprosto spokojený.... Mimochodem dnes jsem s tím Supem jezdil po prázdném městě za 16kWh/100km se zaplou klimou, což je perfektní elektrická spotřeba na to jak velké auto to je....
takže PHEV od VW jako jo, ale zrovna tahle Audina je fakt brutálně předražená....
Jinak teda navím jak se Audi podařilo naučit 1700kg těžké auto hezky jezdit na podvozku nižší střední třídy.... Superb s těmi svými 1800kg bojuje dost urputně.... ale tak budu to testovacímu jezdci věřit, no.... 😉
takže PHEV od VW jako jo, ale zrovna tahle Audina je fakt brutálně předražená....
Jinak teda navím jak se Audi podařilo naučit 1700kg těžké auto hezky jezdit na podvozku nižší střední třídy.... Superb s těmi svými 1800kg bojuje dost urputně.... ale tak budu to testovacímu jezdci věřit, no.... 😉
Ji/Ri
.... shoduju se s kolegy výše... plus bych dodal: ten černý hnusný lesklý plast na středové konzoli je vrchol levnoty. Na fotce, ve vyčištěném autě, to vypadá ještě přijatelně... ale už po týdnu provozu to bude pěst na oko.
Audi mi přijde poslední roky designově bezradná.
Konkurence to umí prostě líp a Audi ujíždí vlak.
;-\
Audi mi přijde poslední roky designově bezradná.
Konkurence to umí prostě líp a Audi ujíždí vlak.
;-\
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Emel
Za mě dobrý. Barva na fotkách moc hezká, tvary tak akorát nabroušený.
I interiér vypadá super - sedačky, volant... přiměřený množství čudlíků.
Klavírního laku je trošku víc než by muselo a na klimu by mohla být kolečka, ale to jsou relativně drobnosti, jako celek to vypadá fajn.
1,5M je ale fakt dost, vzhledem k tomu, že tam není nic vyloženě zbytečnýho... matrixled, sportpaket s těma hezkejma sedačkama, kamera a tak... žádnej úlet. Jo, jsou tam asistenční systémy za 100... a pak pár blbinek typu el. víko.
I interiér vypadá super - sedačky, volant... přiměřený množství čudlíků.
Klavírního laku je trošku víc než by muselo a na klimu by mohla být kolečka, ale to jsou relativně drobnosti, jako celek to vypadá fajn.
1,5M je ale fakt dost, vzhledem k tomu, že tam není nic vyloženě zbytečnýho... matrixled, sportpaket s těma hezkejma sedačkama, kamera a tak... žádnej úlet. Jo, jsou tam asistenční systémy za 100... a pak pár blbinek typu el. víko.
Dinar
ok, klidně sundejme 300k, ale i tak, hb nižší střední za 1,2 mil. to už by měla být vrcholová varianta HH, a tohle je relat. obyč. verze, min. výkonově. Cena je prostě mimoňská. Také u této generace A3 postrádám audiózní um v dokonale ztvárněných a provedených interiérech. Tohle je designová bezradnost navíc provedená v levně působícím plastu, kde navíc trpí i ergonomie, ovladače utopené za kolenem, displej na dlouhou ruku, střední výdech klimatizace foukající přesně na pravou ruku na volantu, vnitřky akt. umí líp i mainstreamové značky.
Pravdu díš. Před 2 měsíci jsme s ženou vybírali auto pro ni a v nejužším výběru skončilo A klasse 200 a A3 1,5 TSI.
Už jenom při srovnání ceníkových cen při cca. stejné výbavě (i když v Mercedesu byly Matrix LEDky, lepší displej budíků navíc a nějaké drobnosti) byl rozdíl v neprospěch A3 propastných 150k. Ale po osobním vyzkoušení auta řekla na A3 jasné ne. Pocit z interiéru za takovou cenovku byl přímo odstrašující. On totiž ten lesklej plast u tohohle kousku je bohužel ještě ta lepší varianta, která tam může být. Jinak je totiž kolem středového panelu a všude, kde je tady piano takovej ten hnusnej šedivej plast, kterej jsem ochoten akceptovat tak u Seatu za polovinu. Tam ho přesně žena v akt. autě má. Tohle je prostě jako pěst na oko a strašně to degraduje pocit z interiéru. Navíc nevím, kterej inteligent vymyslel to multifunkční tlačítko na ovládání zvuku. Ale to je ergonomicky taky strašnej paskvil.
Už jenom při srovnání ceníkových cen při cca. stejné výbavě (i když v Mercedesu byly Matrix LEDky, lepší displej budíků navíc a nějaké drobnosti) byl rozdíl v neprospěch A3 propastných 150k. Ale po osobním vyzkoušení auta řekla na A3 jasné ne. Pocit z interiéru za takovou cenovku byl přímo odstrašující. On totiž ten lesklej plast u tohohle kousku je bohužel ještě ta lepší varianta, která tam může být. Jinak je totiž kolem středového panelu a všude, kde je tady piano takovej ten hnusnej šedivej plast, kterej jsem ochoten akceptovat tak u Seatu za polovinu. Tam ho přesně žena v akt. autě má. Tohle je prostě jako pěst na oko a strašně to degraduje pocit z interiéru. Navíc nevím, kterej inteligent vymyslel to multifunkční tlačítko na ovládání zvuku. Ale to je ergonomicky taky strašnej paskvil.
JirkaVejrazka
Ta uvedena spotreba ve meste skoro 7 litru za takrka idealniho pocasi neni moc lichotiva. Redakce ma tradicne u hybridu vyssi spotrebu nez bezni majitele, ale i tak se mi to zda nerealne moc. Jak to vidite vy?
Ale je tam par inych nedostatkov, ktore by mi vadili viac: leskle plasty v interieri, prilis pomale dobijanie (10kWh bateria 4 hodiny?), 40 litrova nadrz je dost mala, a kufor 280L skor symbolicky. Podla mna 4 hviezdy by boli spravodlive ohodnotenie. Styri a pol sa dava skoro dokonalym autam, a to tato A3-ka jednoducho nie je...
To je skratka prirazka za "premiu". V ramci koncernu si musia drzat urcity (aj cenovy) odstup medzi Skodou, VW a Audi...
Konkrétně ta A3 drahá je, docela dobrou value/money má třeba ta Octa RS iV (když se přeneseš přes to, že máš znáček RS na těžkém nesportovním autě).
Jinak u A3 muže byt problem zřejmě i fest tvrdy, nepoddajny s hranma vystouply středovy tunel...
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Když srovnáváš srovnatelné, tak si můžeš dovolit toho spoustu zanedbat... při srovnání EV vs. benzín apod. ale ne.
PS: aby bylo jasno - ta A3 je předražená a ani pak si cenu neobhájí, jen říkám, že obecně nejde zůstat v porovnání u kupní ceny.
Ale u PHEV musíš koukat na tu ekonomiku provozu... pokud na tom nejsi schopný ušetřit, no tak to holt není pro tebe 😄
PS: jasně, kolik za to pak opravdu zaplatíš je věc jiná...