Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autofun

Zpět na článek

Nechcete skoro nejetou Fabii Junior? Tahle je dokonalým strojem času

27 komentářů

CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
moan78
Nechcem sa ruhat, ale to by som nechcel asi za ziadne prachy. Mozno este tatovi do vinohradu, ale na to to ma moc nizky podvozok.
Avatar - Anonym
Anonym
jop, my sme kupovali novu junior 1.4 v roku 2001, celkom to uslo, vlastne neslo a zralo to dost benalu.
jam2015
A tento OHaVný motor 44kW dávali aj do Octavie! Bŕŕŕ :no:
ryccardo
Tak on to byl motor původem někde ze 60tých let. To už v moderním autě fakt nemělo co dělat.
traveldrive
Reálna cena bude tak polovičná. Nad 50 tisíc za to dá len blázon.
Arese
... bych nechtěl ani zadarmo (k ježdění)! Tento ostudný propadák je ale naštěstí už jen děsivou vzpomínkou na slepou marketingovou uličku Škody Auto, kterou je lépe ani nepřipomínat. 😲 :no:
Avatar - caliban
caliban
konečně vidíme skutečné fotografie Fabie 4 generace v nejdostupnější výbavě :yes:
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Baron de Maxim-Fratzek
😁 😁 😁 :yes: Trefné
Arese
Divým se, že tehdy nevyvinuli taky speciální žebrácký přístrojový štít bez otáčkoměru! 😄
traveldrive
"Škodovce nešlo o omezení nákladů, ale o ponížení chudého člověka." - a inak si zdravý?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Nešlo ani o jedno. Úspora nákladů sice nula, ale o to v takových případech nejde. Jde o rozšíření nabídky do nižšího cenového segmentu bez nutnosti zlevnit celý sortiment...
ryccardo
Přesně tak. Úspora nalakování nenalakování prakticky nula. Nenalakovaný nárazník musí být z lepšího materiálu, aby nevyblednul. Tuhle úsporu nechápu a takový chybějící dvířka do kastlíku spolujezdce to je taky cost saving hodný nějakýho geniálního ekonoma 😁
Avatar - narona
narona
Jenže oni jsou vhodné především pro ty co neumí jezdit a co chvíli je odřou 😁 Aspoň na nich šlincy nejsou tak vidět.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Levnější o 30 tisíc a chyběla mu výbava za 100 tisíc... :no:
cjoctavian
Kupi Junior a priplati za metalizu...to mohol pan majitel radsej investovat do motora 1,4...
Arese
Však mnozí šetřílkové si pak řadu chybějících dílů na svého Juniora draze dokupovali... 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Dobrý postřeh. Je fakt, že Juniora s metalázou jsem předtím nikdy neviděl, většina jich měla obyčejné nemetalické lakování.
Na druhou příplatek za motor byl 10000 Kč, zatímco příplatek za metalízu 8500 Kč, takže kupující 1500 Kč ušetřil a jak vidno z fotek, asi si za ty ušetřené peníze dokoupil to plato zavazadelníku 😄
_Teddy_
To auto bolo hnusne vtedy, aj dnes, a bude hnusne aj za dalsich 20 rokov. Je to pomnik chorobnemu znizovaniu nakladov. Zatvorte to naspat do tej garaze kde trcalo doteraz, zahodte kluc a zabudnite...
Avatar - Jenik3
Jenik3
To auto je 20 let staré a není ničím zajímavé. Kdybych náhodou něco podobného zvažoval, tak raději Felicii z roku 2001. Ta má alespoň motor 1.3 nebo 1.6.
jam2015
Len si s tou Felícou nesmel nabúrať! Konštrukcia a plechy ako s papiera!
BTW - keď si vtedy ,,nakonfiguroval" Feliciu s posilňovačom a airbagom, tak stála ako Fabia 😉
Avatar - eLzyx
eLzyx
s Feldou nesmíš trefit ani vypaseného čmeláka, jinak je to pro posádku smrťák 😒]
Avantime
Dať do titulku "dokonalý stroj" a "Fabia Junior"? 😁
Veľmi by ma zaujímalo, či by si Škoda tento skvost hrdo vystavila vo svojom múzeu.
Arese
Blázníš? Fabia Junior je v Mladé Boleslavi absolutní tabu! 😄
nope
Hnusnejsi je snad jen logan. Na pobliti.
johny555
To byla rychlejší Škoda 120, jejíž výroba skončila 12 let předtím. A to nebylo nijak rychlé auto. Takový Favorit s karburátorem, to bylo dělo proti tomu. Fakt zvěrstvo, že něco takového ve Škodovce pustili z fabriky, ostuda.