Autofun
Přihlásit pro přidání komentáře
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
moan78
5
Nechcem sa ruhat, ale to by som nechcel asi za ziadne prachy. Mozno este tatovi do vinohradu, ale na to to ma moc nizky podvozok.
Anonym
2
jop, my sme kupovali novu junior 1.4 v roku 2001, celkom to uslo, vlastne neslo a zralo to dost benalu.
jam2015
3
A tento OHaVný motor 44kW dávali aj do Octavie! Bŕŕŕ :no:
ryccardo
0
Tak on to byl motor původem někde ze 60tých let. To už v moderním autě fakt nemělo co dělat.
traveldrive
0
Reálna cena bude tak polovičná. Nad 50 tisíc za to dá len blázon.
Arese
... bych nechtěl ani zadarmo (k ježdění)! Tento ostudný propadák je ale naštěstí už jen děsivou vzpomínkou na slepou marketingovou uličku Škody Auto, kterou je lépe ani nepřipomínat. 😲 :no:
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
"Škodovce nešlo o omezení nákladů, ale o ponížení chudého člověka." - a inak si zdravý?
Nešlo ani o jedno. Úspora nákladů sice nula, ale o to v takových případech nejde. Jde o rozšíření nabídky do nižšího cenového segmentu bez nutnosti zlevnit celý sortiment...
Přesně tak. Úspora nalakování nenalakování prakticky nula. Nenalakovaný nárazník musí být z lepšího materiálu, aby nevyblednul. Tuhle úsporu nechápu a takový chybějící dvířka do kastlíku spolujezdce to je taky cost saving hodný nějakýho geniálního ekonoma 😁
Jenže oni jsou vhodné především pro ty co neumí jezdit a co chvíli je odřou 😁 Aspoň na nich šlincy nejsou tak vidět.
cjoctavian
Kupi Junior a priplati za metalizu...to mohol pan majitel radsej investovat do motora 1,4...
Dobrý postřeh. Je fakt, že Juniora s metalázou jsem předtím nikdy neviděl, většina jich měla obyčejné nemetalické lakování.
Na druhou příplatek za motor byl 10000 Kč, zatímco příplatek za metalízu 8500 Kč, takže kupující 1500 Kč ušetřil a jak vidno z fotek, asi si za ty ušetřené peníze dokoupil to plato zavazadelníku 😄
Na druhou příplatek za motor byl 10000 Kč, zatímco příplatek za metalízu 8500 Kč, takže kupující 1500 Kč ušetřil a jak vidno z fotek, asi si za ty ušetřené peníze dokoupil to plato zavazadelníku 😄
_Teddy_
To auto bolo hnusne vtedy, aj dnes, a bude hnusne aj za dalsich 20 rokov. Je to pomnik chorobnemu znizovaniu nakladov. Zatvorte to naspat do tej garaze kde trcalo doteraz, zahodte kluc a zabudnite...
Jenik3
To auto je 20 let staré a není ničím zajímavé. Kdybych náhodou něco podobného zvažoval, tak raději Felicii z roku 2001. Ta má alespoň motor 1.3 nebo 1.6.
Avantime
Dať do titulku "dokonalý stroj" a "Fabia Junior"? 😁
Veľmi by ma zaujímalo, či by si Škoda tento skvost hrdo vystavila vo svojom múzeu.
Veľmi by ma zaujímalo, či by si Škoda tento skvost hrdo vystavila vo svojom múzeu.
johny555
To byla rychlejší Škoda 120, jejíž výroba skončila 12 let předtím. A to nebylo nijak rychlé auto. Takový Favorit s karburátorem, to bylo dělo proti tomu. Fakt zvěrstvo, že něco takového ve Škodovce pustili z fabriky, ostuda.