Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAlfa Romeo má 10 let na svůj rozvoj. Šéf koncernu potenciálu značky věří
70 komentářů
Moik
Jezdil jsem Giulií a nic nebyl problém..motor převodovka podvozek prostor...tak proč ji sakra nemám a jezdím v Mondeu? Vůbec mě to okolo té koupě nenapadlo. Asi se bojím porucchovosti a servisu.
Arese
Elektrifikace rozhodně není to, po čem Alfisté touží!! 😲 😒 :no: P. S. V prvé řadě je třeba v rámci modernizace Giulie konečně nabídnout verzi 2.0/280 k s pohonem zadní nápravy a manuální převodovkou. A kromě sedanu taky kombi Sportwagon!
Myslim, že manuál je tak okrajova volba, že se jim nevyplati.
Manuál je svatý grál alfistů, jenže se nedá naprogramovat = nesplníš s výkonným motorem emise, takže proto jen automat… a ten Sportwagon chybí citelně, sedan v Evropě není zrovna nejoblíbenější karoserie…
Hmm, jak to tedy ten Ford dělá, emise s Mustangem s manuálem zjevně plní a dokonce nejen s 2.3 l čtyřválcem, ale i 5.0 V8!! A s automatem žerou větší motory dokonce víc, mají tedy i větší emise CO2! Takže věta, že se větší motor s manuálem "nedá naprogramovat" jsou úplná blbost - viz současná nadupaná Porsche s manuálem! 😲
Tak blbost to není, u Porsche se emisní pokuty do ceny schovají jak nic. Je to nejziskovější značka koncernu a nějakých 200k pokut nehraje roli, auto prostě zdraží, jestli máš 4m na auto, tak 4.2m tě štvát nebude 😉 Ford zas vyrábí mraky jiných modelů, tak Mustang nebo FF RS se do flotilových emisí vejde. Alfa má modely 2 a vše s cenou 1-1,5mil Kč, tam pokuty znát sakra budou 😉
Pokud by tvá teorie byla pravda, Alfa by si vůbec nemohla finančně dovolit Giulii a Stelvio s benzinovým motorem a čtyřkolkou Vždyť ta CO2 zvyšuje opravdu brutálně, cca o 20 g/km! 😄
3_diamanty
Ked aj tych dalsich 10 rokov pre.seru hore kominom ... ale ok.. az cas ukaze co a ako
Naopak navrat lancie by ma potesil ovela... ovela viac ako nejaka nekonecna zachrana vecne marnej alfy ...
Naopak navrat lancie by ma potesil ovela... ovela viac ako nejaka nekonecna zachrana vecne marnej alfy ...
Alfa je aktuálne v podobnej situácii ako Jaguar. Všetci vieme, že ich autá sú krásne, aktuálne aj výborne spracované a ešte lepšie jazdiace, ale.....nikto ich nekupuje. Sused pracuje v ich manažmente, takže viem, o čom hovorím. Jaguár má aktuálne obrovské, ešte raz OBROVSKÉ problémy, veľa plánov sa stále mení a aktualizuje, nevedia ako ďalej. Najväčší problém AR je fakt, že je Talianska. Ich manažment by mal visieť na najvyšších vežiach vo Vatikáne. Od ohlásenia nového modelu trvá 3 – 4 roky, kým je na predajni! Samé reči, ale „skutek utek“. Matovič made in Italy. To, že Giulia a Stelvio sú výborné autá je objektívny a motoristický fakt, ale to dnes evidentne nestačí. Jazdné vlastnosti dnes zaujímajú možno 10 - 15% vodičov a z tých možno rovnakých 10 – 15 % je solventných dať za Giuliu 60 000 €. Bohužiaľ. Tonale malo byť na trhu už min. rok. Alfa potrebuje aut👋á, ktorého predá ročne aspoň 200 – 300 000 kusov a keď budú solventný, potom sa môžu hrať na piesočku a produkovať GTa. Už som to tu raz písal. Aký problém predstavuje postaviť dizajnovo originálne pojatú AR verziu Fiatu 500X s vycibreným podvozkom, špičkovým interiérom a trošku potentným motorom? 80% auta majú u Fiatu už hotovú.
Jaguar je prakticky mrtvý. Alfa ne, ale přestávám vidět světlo na konci tunelu. Oživení Giulií a Stelviem nezvládli, na ten krátký hype uvedením aspoň toho Tonale nenavázali a teď zase budují strategii od začátku,
Hlavně je absolutní šílenství hodit jen pár let starou a za miliardy zcela nově vyvinutou skvělou zadokolkovou platformu Giorgo do kanálu!!! 😲 😲 😲 :no:
Prosím nesirit nesmysly! Giorgio nekončí pro boha
Projde pouze upravou pro uložení baterií. A s tím i přejmenování na Stal Large
Toto ale oficiálně nezaznělo...
Jestli je to reakce na mě tak tato zpráva ohledně Giorgia oficiálně zazněla
Bolo tam dodatočné vysvetlenie, pretože Imparato to skutočne v prvom rozhovore nepovedal tak ako to myslel. Najprv teda prebehlo svetom, že Giorgio končí, ale v skutočnosti bude inovované do novej rady platforiem PSA konkrétne Large platforma.
Asi som mal reagovať na Areseho, ale nájdeme sa 😄
Asi som mal reagovať na Areseho, ale nájdeme sa 😄
Confirming the news is a clarification of the CEO of Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato released to the magazine Quattroruote, regarding some of his statements in recent days that have been misinterpreted. Many sources had spoken of a definitive farewell to Giorgio.
This "new Giorgio", which could be integrated with technological solutions derived from the PSA group, will become the new Stellantis Large , that is the rear-wheel drive platform on which the group will build segment D and E models of the near future. These models will be able to count on electrified variants with PHEV and BEV solutions. This platform will be able to guarantee up to 800 kilometers of autonomy in zero-emission mode.
This "new Giorgio", which could be integrated with technological solutions derived from the PSA group, will become the new Stellantis Large , that is the rear-wheel drive platform on which the group will build segment D and E models of the near future. These models will be able to count on electrified variants with PHEV and BEV solutions. This platform will be able to guarantee up to 800 kilometers of autonomy in zero-emission mode.
Zákazníci Alfy snesou maximálně mikrohybridizaci, a to ještě se skřípěním zubů. Alfa p|ece je o vytáčení krásně znějících motorů!!!! 😄 :yes: :yes: :yes: Bohužel, ty nové dvoulitry v Giulii a Stalviu už ten správný hluboký chraplák nevydávají... 😒 😒 😒 :no:
Myslím si že na dnešní dobu ty 2.0 multiair zní dobře. Jistě dříve to bylo lepší
Makovnik
Podobne ako AR bol na tom Seat. Mal byt zruseny alebo odpredany a zrazu ma take predaje, ze vytvoril samostatnu diviziu "sportovych" aut Cupra so smiesnym logom ako z Transformerov.
Pritom okrem dizajnu neponuka nic, nez prevarenu techniku z koncernu.
Co je vsak obrovsky rozdiel - je dynamika rastu ponuky. Z dvoch modelov, ktore znacku prezentovali, Ibiza a Leon, to rozpracovali na 8 modelov a vdaka unifikacii, zacina na prijatelnych cenach.
Za dobu, co Seat poslal do sveta 2.5x Leon +1x facelift , AR zvladlo za 10rokov iba 1x facelift. Potom ma zakaznik dojem, ze jazdi v "starom" aute, bez ohladu na to, ze ponuka ukrytu techniku, ktoru konkurencia dava do serie roky neskor, pripadne najlepsie jazdne vlastnosti.
Zakaznik chce cingrlatka a nezmysly, ako bezdrotove nabijanie telefonov a velky LCD panel pri ofukoch ventilacie.
Napr. Lancia Delta z 2008 ma v serii s programom ESC/ESP aj simulovany uzaver diferencialu. Vie o tom niekto? sotva. Ale o EDS/😁S sa jednu dobu vypisovalo v kazdej druhej recenzii, ako o niecom uzasnom, ktore z amaterov volantokruticov robi rally jazdov a moto novinari sa citili ako pretekari.
Problem AR je chybajuci marketing na technologie, ktore ponuka.
Chybajuci marketing nevychvali do neba skrabku na lad a dieru vo dverach na 1.5l PET flasu a pritom nepovie, ze zadne sedacky su neprijemne na dlhe sedenie, lebo su tvrde a nohy nie su poriadne podoprete kvoli nizkym sedakom.
Chybajuca medialna masaz nepreda ani najlepsi produkt, a naopak, aj sunt sa preda za vela penazi, ak sa predstavi ako raketoplan na kolesach.
Pritom okrem dizajnu neponuka nic, nez prevarenu techniku z koncernu.
Co je vsak obrovsky rozdiel - je dynamika rastu ponuky. Z dvoch modelov, ktore znacku prezentovali, Ibiza a Leon, to rozpracovali na 8 modelov a vdaka unifikacii, zacina na prijatelnych cenach.
Za dobu, co Seat poslal do sveta 2.5x Leon +1x facelift , AR zvladlo za 10rokov iba 1x facelift. Potom ma zakaznik dojem, ze jazdi v "starom" aute, bez ohladu na to, ze ponuka ukrytu techniku, ktoru konkurencia dava do serie roky neskor, pripadne najlepsie jazdne vlastnosti.
Zakaznik chce cingrlatka a nezmysly, ako bezdrotove nabijanie telefonov a velky LCD panel pri ofukoch ventilacie.
Napr. Lancia Delta z 2008 ma v serii s programom ESC/ESP aj simulovany uzaver diferencialu. Vie o tom niekto? sotva. Ale o EDS/😁S sa jednu dobu vypisovalo v kazdej druhej recenzii, ako o niecom uzasnom, ktore z amaterov volantokruticov robi rally jazdov a moto novinari sa citili ako pretekari.
Problem AR je chybajuci marketing na technologie, ktore ponuka.
Chybajuci marketing nevychvali do neba skrabku na lad a dieru vo dverach na 1.5l PET flasu a pritom nepovie, ze zadne sedacky su neprijemne na dlhe sedenie, lebo su tvrde a nohy nie su poriadne podoprete kvoli nizkym sedakom.
Chybajuca medialna masaz nepreda ani najlepsi produkt, a naopak, aj sunt sa preda za vela penazi, ak sa predstavi ako raketoplan na kolesach.
caliban
Alfisti jen básní o 159,166 a podobných 15-25 let starých kraksnách, alě většina z nich si je koupila z bazáru za suchý z nosu. Kdo má dnes prachy na novou Alfu, tak si místo ní radši koupí olítaný BMW nebo Audi.
Naopak, na těžké platformě GM postavená a nepovedenými benzínovými motory na bázi GM zbastlená 159 byla totální průser! Vyrobeno jen 210 000 ks vs. 680 000 ks 156... 😲 😒 :no: (Nemluvě o ještě hůře prodejné Breře/Spideru, používající stejně nevhodnou techniku).
Kdo má prachy na novou Alfu, může si koupit i nový BMW... to je vidět, že vůbec nevíš, o čem mluvíš.
A kdo vůbec uvažuje o Alfě, nebo BMW, ten si nikdy nekoupím Audi...
:-!
A kdo vůbec uvažuje o Alfě, nebo BMW, ten si nikdy nekoupím Audi...
:-!
matho_
Tak mňa AR presvedčila a som spokojný. Zároveň priznávam, že ak by mi pred pol rokom niekto povedal, že skončím v Alfe, tak si "poklopkám prstom na čelo". A áno, za tie € čo stála, som pokojne mohol ísť k ľubovoľnému dealerovi D3.
Ja Prvni 123
Jean-Philippe Imparato se nebál radikálních kroků. Příchod napjatě očekávaného SUV Tonale odsunul, protože nebyl spokojen s dosavadním vývojem...
Čti: chce, aby to zespoda byl Peugeot.
😒
Čti: chce, aby to zespoda byl Peugeot.
😒
Lžeš. Není spokojen akorát s výkonem plug in hybridní verze. Od spodku to Peugeot být nemůže protože auto bude stát na vyztužené a odlehčené platformě B- Wide. Takže tady prosím neříkej nesmysly
Linka sa už celkom dobre v Pomigliane cvičí na stavbu prototypov, platforma ostáva z Compassu.
Tak hlavně, ať se cvičí v kvalitě montáže! 😲
Dúfam, že sa každým dňom iba zlepšujú, aby ma nesklamali, pretože moju Pandu mi ešte stále nevyrobili 😲 8-s
Ty máš objednanou Pandu? Tak to už má ten nový litr s mikrohybridem, že? Jezdil jsem s ním v modernizované 500 a nejelo to zas tak špatně a na krátké vzdálenosti má opravdu pěknou spotřebu. Jen to auto nesmí delší dobu stát, jinak se vy..ere ta pomocná baterie a to je pak hodně drahý špás! 😲
Áno, čakám na to už pomerne dlhú dobu, ale viem, že nie som sám, tak to zatiaľ strpím, majú množstvo objednávok, chýbajú mikročipy a naše zastúpenie cez maďarov si tiež rado dá načas... prioritne je to do mesta a na zimu (paket zima s ohrevom skiel a sedadiel - na nezaplatenie), kedy nerád jazdím Alfou. Zobral som to zo spodku cenníka v crosse, tak sa celkom aj teším. Pomocná batéria stojí 600 eur, záruka na baterku je 10 rokov.. čo mám zatiaľ info, nebolo s tým problémy, po dlhšej odstávke sa najprv stane to, že nefunguje podpora rozjazdu, kým sa nedobije hlavná baterka..
To, že je značka v jakési hibernaci neznamená, že by z historického pohledu byla bezcenná nebo nemohla mít potenciál do budoucna. Jak moc se to povede, to už bude záležet na konkrétních manažerských rozhodnutí.
http😐/worldscoop.forumpro.fr/t13354-lancia-anthea