Na začátku sedmdesátých let se pracovalo na společném projektu východoněmeckých automobilek ve Cvikově a Eisenachu a mladoboleslavských AZNP. Nakonec z něj byly jen zajímavé prototypy.
Primysli si vedľa toho niektoré Citroeny a nie je to až také zlé.
Oltcit bol o niečo novší, ale predpokladám že tento Trabi by bol podstatne použiteľnejším autom.
Tak v tom sa mýliš. On sa líšil viac ako dosť. Síce sa všade uvádzalo, že Oltcit vznikol úpravou Citroenu Visa, ale postupnými úpravami kvôli Rumunmi preferovaným lacným technológiám sa zmenil vo všetkom. ANi náhradné diely veľmi nesedeli. Podoba bola, ale to je tak všetko. https://upload.wikimedia.org/…lance_etc%29.jpg https://avtoexport.bocian.cz/…924/1920x690.jpg
Když si odmyslím motorový prostor, tak střední část karoserie mi evokuje 2 CV nebo Citroën Dyane ;-)
tedy ten pvní žlutý nákres.
Ty ostatní (snímky už reálných vozů), to je skutečně silný bizár.
Tedy až na to zelené třídvířko (10-14/34), to vyhlíží docela civilizovaně :yes: