Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Dacia Logan přijíždí na český trh. Pořídíte ji výhradně na LPG

48 komentářů

Arese
....je obrovská chyba! A žádný crossover ho nemůže plnohodnotně prodejně nahradit, navíc kvůli vyšší kastli bude mít i větší spotřebu (a tedy i emise CO2, u kterých dnes automobilky bojují o každý gram) a pravděpodobně bude i dražší. Takže pro mladé rodiny převážející kočárek či pro důchodce-chalupáře bude i méně dostupný, a tedy i mnohem méně atraktivní. To si páni v marketingu Dacie nedovedou takto logicky zamyslet a spočítat si to?! 😲 😒 😒 😒 :no: :no: :no: :no: :no:
ptr078
Myslim si, ze aj osekany vyber motorov bude problem a odrazi sa na predajoch.
traveldrive
Osekaný výber motorov by sa prejavil - keby ho neosekali všetci. Dacia stále za najnižšiu cenu ponúka najviac a konkurencia postupne mizne. Čo nekúpiš u Dacie, nekúpiš ani inde, alebo podstatne drahšie.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No ale nikdo neosekává nabídku motorizací tak jako Renault.
traveldrive
Dočkaj času. Renault je často prvý a málokedy posledný.
Avatar - chetoos
chetoos
Osobně jsem na Logana zvědavější než na Sandero. Modely sedan jsou i sympatičtější. Těším se na první test. Nicméně je obrovská škoda, že kombík již není v nabídce. Moc velká škoda.
westeros
Je otazka, jestli by jim prodeje pro ceske chalupare zaplatily ten model. Kombiky jsou v oblibe jenom ve stredni a severni evrope a i tam neustale klesaji.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
ve stylu Fiatu, který to nakonec ukončil pod PSA. A Evropa to ukončí pod Dongfeng.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Nejen automobilky.
Zásadním problémem zemí euro-amerického kulturního okruhu je to, že zavrhly vše, co je v posledních staletích učinilo velkými (vynalézavost, podníkavost, dravost, konkurence, osobní odpovědnost, rodinná soudržnost ... atd. ) a namísto toho si dobrovolně samy navlékají oprátku nejrůznějších příkazů, zákazů, regulí, restrikcí a omezení.
A díky tomu nejenom, že jdeme do prdeIe, ale posledních tak 5-10 let to vypadá, že hledáme dokonce i zkratku 😒 😒 😒
Xylo
Souhlasím. Není to jen o zákazech a připitomělých politicích. Zdá se, že západní civilizace před nějakým časem dosáhla svého vrcholu a teď jedeme kvapem kopcem dolů. A to se většina lidí má pořád naprosto luxusně.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Vrchol byl IMHO někdy na přelomu milénia - a teď sklouzáváme dolů.
E😜loze nejrůznějších práv a nároků, stále intenzivnější pokusy obejít ekonomické zákony, nárůst státního a "nadstátního" dirigismu, stále zřetelnější odtrženost vedení od reality...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Docela by mě zajímalo, co ten pitomec těmi mínusy chtěl vyjádřit.
Arese
Tak tak, Západ z devadesátek a přelomu století, ke kterému jsme tak nadšeně vzhlíželi, už neexistuje. Zničili ho euromarxisti, progresivisti, grétisti, feministky a podobná odporná levičácká svoloč! 😲 😲 😲 :no:
traveldrive
Tí tvoji "euromarxisti, progresivisti, grétisti, feministky a podobná odporná levičácká svoloč" nie sú príčina, len sprievodný jav. Naviac miešaš ľavicu s vecami, s ktorými nemá nič spoločné.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Levici šlo vždycky o to, aby vnutila všem ostatním SVÉ zvrácené představy - a zrealizovala je za CIZÍ peníze

V tom jsou euromarxisti, progresivisti, grétisti, feministky a podobná odporná levičácká svoloč zcela stejní.
Za těmi nejodpornějšími činy XX. století stáli vždycky levičáci
A protože se jim v tom zalíbilo, hodlají v tom pokračovat i ve století XXI.
adamzprahy
Nesleduji interní dění Renaultu. Ale z těch zpráv a výstupů za poslední rok nabírám dojem, že mají vážný problém. Napříč portfoliem osekávají motory a brutálně zdražují.

Logan byl díky dostupné ceně hodně populární. Kdo nepotřeboval vysoký kufr, tak Logan nabízí za stejnou cenu víc místa než Sandero. Jestli nedokážou udržet nabídku Loganu, podobně jako nezvládají Renaultí modely, dopadne Renault dost špatně. Před pěti lety jsem měl pocit, že zválcují svého francouzského rivala, ale mince se krutě obrátila. Od té doby vlastně nějaký významný pokrok nevidím. Nové Dacie asi fajn, ale bez motorů to budou mít těžké. V Dusteru zmizel silný benzín, který mu tak moc chyběl. Co bude dál je otázkou.
Arese
V Dusteru brzy zmizí i verze 4x4, a to bude teprve rána! 😒 :no:
ptr078
Na slovensku duster skladovku 1.3 ani nenajdes, tiez to vsetko tlacia do lpg, ktorych maju kopec u kazdeho dilera. Pred mesiacom sa nedala ani 130k 1.3 objednat, iba v n verzii
adamzprahy
Podíval jsem se na cenu akcií. Můj dojem se potvrzuje. Cena akcií je téměř na třetině vůči roku 2015 a je nejnižší od minima v 2011 (když nepočítám loňský bleskový propad po informaci o stíhání Ghosna) 😲
Arese
No, likvidací takřka všech zákaznicky nejatraktivnějších modelů a motorizací jejich cenu určitě nezvýší! 😲 😒 :no:
Avatar - SKAY
SKAY
a do toho stávkují dělníci bo mají pozavírat továrny./ted nevim jaké datum měl ten článek už/
traveldrive
Lenže to robia viac či menej intenzívne všetci. Tlak EU a enviro je silnejší ako tlak zákazníkov - tí si nakoniec vyberú z toho, čo bude, lebo nebudú mať inú možnosť a o predaje neprídu. Nevyhovieť EÚ znamená neprežiť. Inú možnosť ako čo najviac osekať náklady, zdvihnúť ceny na maximum a sústrediť sa s ohľadom na budúcnosť na elektro a s ohľadom na súčasnosť na SUV a crossovery, nemajú.
Arese
Doufám, že toto levičácké svinstvo i západoevropané brzy prohlédnou a že tyto zakuklené eurokomunisty při nejbližší příležitosti voleb vyfakují od moci!
traveldrive
Na to sa neteš. To je vyššia politika.
Xylo
To si taky myslím, nějak nevidím v českém politickém spektru, kdo by byl nějak jiný než vládnoucí du👋trio. Myslím si, že poslední rok a současná čukogeková kauza ukazuje, jak všichni stojí v řadě a přikyvují na sebevětší pitomost nebo navrhují ještě větší.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Ondřej Hejma je nedávno ve kterémsi rozhovoru označil velmi přiléhavým titulem "Bruselská Pětka"
traveldrive
V EÚ to inak nebude bez ohľadu na to, kto bude v ktorej krajine vládnuť. V tomto smere je česká či slovenská politická scéna absolútne bezvýznamná.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Prostě EU = RVHP verze 2.0
Arese
Tím chceš jako tvrdit, že si BIS a Česká vláda útok Rusáků na sklad ve Vrběticích vymyslela?!
traveldrive
On o voze, ty o koze. Výbuch toho muničáku bol jednoduchým dôsledkom jeho existencie, určenia tovaru a postavenia Ruska ako veľmoci, chrániacej svoje záujmy. Stalo by sa to rovnako, keby ten sklad bol hocikde inde. S tým, čo písal Xylo to nemá spoločné nič.
Xylo
To co se píše a říkají v tv nestuduju, ale to co jsem zaslechl mi připadá poněkud slabé. Nějaké indície a vyšetřování Bellincatu (prý od počítače). Po 6 letech máme zničehonic jasno, i když policajti začali teprve něco vyšetřovat. Nedávno jsem zahlédl na článek se Šlachtou a viděl jsem zmínku o 150 kg zabaveného zlata. Chvíli jsem musel přemýšlet čeho se to vlastně týká, protože těch zaručených zpráv je tolik a trvají týden nebo spíš pár dnů. Docela by mě zajímal vývoj virusu Zika v Brazílii - ten co batolatům zmenšoval hlavy. Třeba se za několik let dozvíme nějakou zásadní informaci 😁
Arese
Nemáš pravdu. Stačí, aby si Evropani o pár let prodloužili vlastnictví svých současných vozů (které jim na rozdíl od elektrosráčů a hybridů naprosto vyhovují) a evropské automobilky budou totálně v prde.i. Na uspokojování potřeb a vkusu zákazníků je přece kapitalismus postavený!
traveldrive
Tak to ti držím palce, nech ti tento naivný názor dlho vydrží.
Xylo
Já si myslím, že poněkud přehlížíte skupinu lidí, kterým hybridy (Mikesus, Švihák, Roman Horký, Hamuna, pan Vejražka a ještě pár by se jich tady našlo) a auta poháněná elektřinou z baterií vyhovují, i když ti pod návalem přízně vaší a některých dalším kolegů (a zaměstnanců a spolupracovníků automobilek) už sem raději nic nepíší, aby byl větší prostor pro Cicera, Prochyho a dalších individuí a kámošů od Fostka.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Před pár lety mi přišlo, že Renault má na to zválcovat VW. Uběhlo pár let a je na cestě k tomu, stát se malosériovou automobilkou.
traveldrive
Si si istý, že vieš viac ako ľudia v Renaulte a vieš lepšie ako oni, čo by mali alebo nemali robiť? Aspoň netrep koniny.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mně je úplně jedno, co chce nebo nechce dělat Renault, mě pouze zajímá, co a za kolik si u něj koupím.
Arese
Přesně, jako kteréhokoliv jiného potenciálního zákazníka.
traveldrive
Presne. Ale ako som už písal, nič tým nezmôžeš. Ty vyjadríš svoju nespokojnosť, ale je to slabý argument voči ich snahe prežiť.
Xylo
Na jiným stránkách píšou cenu 305 tisíc, s tím že nižší cena zde uváděná je podmíněna značkovým financováním. To je tedy podle mého názoru dost velká pálka za Dacii.
traveldrive
Čo preplatíš na LPG, dostaneš nazad lacnejším jazdením. 300 litrov za Daciu v porovnaní s cenami konkurecie zas taká pálka nie je. Resp. konkurenciu už v ČR snáď ani nemá, ako pozerám na ofiko stránky, tak C-Elysée a P301 sa v Čechách už neponúkajú.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Za 325 lze koupit Tipo.
traveldrive
Tak to je smutné, kam až Fiat spadol.
Adam Grufík
To jo, Fiat nikdy nenabízel levná kvalitní auta s dobrou výbavou. Až teda na posledních 125 let
traveldrive
Zas jeden nechápavý jedinec. Pointa je, že Fiat na tom nikdy nebol tak zle, aby musel ísť tak hlboko pod cenu. Naviac mu to nič nie je platné, stratí aj tento segment. Resp. stratil by, keby niet PSA. Bez Stellantisu by len ťažko prežil alebo skôr neprežil.
Adam Grufík
Jestli problém nebude v tom segmentu. Dneska si málo kdo kupuje normální auto a většina volí SUV. Pak je tam velká konkurence třeba od korejců a právě Dáčie.
Navíc to Tipo za 326 tisíc je dost sociální a každý příplatek je docela mastný. S normální výbavou už je to kolem 450 až nějakých 600 za plnou. Takže klesli s cenou jenom pro marketingové účely, reálné si ten základ tolik lidí nekoupí.
Ale prodeje po Evropě má i tak slušné, takže zle na tom fakt není. Možná tady v Česku, kde každý slintá nad ofcí s najetým půlmíčem od áček
Avatar - Oscar_Romero
Oscar_Romero
Takže při korozi co jistojistě přijde, pak měnit komplet. Nejsem tak bohatý, abych si kupoval takovéhle jebky.
Avatar - AurisHSD
AurisHSD
To už má škodovka dávno. Při výměně se řízne flexou na určeném místě a nasadí se tlumič s objímkou.