Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi S3 Sportback TFSI (228 kW) – Anděl ve městě, ďábel na okresce

28 komentářů

Šimpanz
Ano, i tak se to dá říci.
ptr078
tak zatial som videl par porovnavok s3 vs r a vsetci povedali, ze rko je lepsim a zabavnejsim autom s horsim interierom
ACE.
Divíš, se? Je to prostě nuda. Pokud někdo nerozjede, že lepší je .... a nevrhnou se na to ostatní, nic se prostě neděje. Člověk si o tom přečte, když by byla příležitost tak se sveze, ale dopředu už stejně ví, to tohle fakt nééé
Onkel_Paul
Opravte si výkon v nadpisu článku, popř. v technických datech. V nadpise je uvedeno 225 kW, v textu a tabulce 228 kW. Jinak fajn test :yes:
Šimpanz
je jednoznačná volba Golf R, nejnižší cena, nejsilnější motor a navíc aktivní zadní dif (není pravda, že S3 a GR mají obdobnou techniku, S3 vektorování toč. momentu na zadních kolech nemá). Těch pár čudlíků navíc na palubce S3 to nezachrání.
ProchyToman
Libi se mi ty uvozovky u ceny, ze jde “jen” kompaktni hh. Pro nas je to auto, zabava, deti tam vzadu das a golfky taky slozis. Takze okej 😊
Xylo
To asi není jen tím autem. Myslím, že nejsem jediný koho otravují kecy Fostekových kámošů Cicéra, Prochyče, teď nově Čížka a dalších, kteří nahrazují komentáře normálních lidí, kteří chodí asi někam jinam, protože "okurkáč" trvá už nějak dlouho 😒]
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
.Rambousek.
...za absolutně nesmyslnou cenu 😄
ACE.
Trefa :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Petr_Cizek
Petr_Cizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ptr078
Q5 ma tiez 10 prispevkov, mozno netahne iba audi
Avatar - iudex
iudex
Tak u nás je to trošku inak, S3 je lacnejšia (43970 eur) ako Golf R (45180 eur).
Samozrejme Rko so svojou lepšou štvorkolkou je jazdne ďalej, motoricky tiež o chlp, takže čisto z hľadiska dynamiky a jazdy by bol Golf R jasným víťazom.
Ale stále je tu ten faktor otrasného ovládania a infotainmentu Golfu, no a napokon image mainstreamu proti prémiovému Audi, takže to vec pomerne relativizuje.
Ale za hlavný problém Golfu R vidím cenu, aby cena mainstreamového kompaktu s R4 prekročila (s pár príplatkami) 50000 eur (!), to je silná káva.
simson33
je tu test nové es trojky a v diskusi je deset příspěvků... žádný velký zájem...
ProchyToman
Uplne te ty jelito vidim v tom tvym aute, jak ses upjatej, nasponovanej za volantem a rano si uzkostlive balis svacinu do prace 😂
Avatar - white label
white label
Hlavně nenápadně... 8-s :no:
Sardinka0123
Audi je prostě moje srdcovka. Jako první auto jsem od táty dostala Audi a už jsem této značce zůstala věrná na furt. Před půl rokem jsem si koupila novou audinu a jsem naprosto nadšená! Dávám si na ní extrémní pozor, takže stále vypadá, jako bych s ní vyjela poprvé! Teď řeším překlad systému do češtiny. Zatím mě nejvíce zaujala tato stránka: https😐/www.autacesky.cz/audi_34. 😄
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ACE.
Už nehul 😁 😁 😁
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
dpcstb
o technike nepochybujem, ale dizajn, hlavne palubovka mi vylamali oci
Avatar - iudex
iudex
Tak primárne je špička ten pohon 4x4, ktorý sa konečne dokáže správať trochu ako zadokolka. Focus RS minulej generácie s tým slávil úspechy, tak sa vo VW inšpirovali (a dobre spravili). Skôr ma v tejto súvislosti zaráža, že túto progresívnu techniku nedostalo Audi S3 ako predsalen hierarchicky vyššie umiestnené auto.
Potom je tu motor, ktorý má zjavne viac, ako 320 koní, v drag racoch si podáva všetku konkurenciu a dokáže takmer držať krok s A45S, ktoré má o 100 koní viac (!). Ja Rku tipujem v reále tak 350 koní.
Problém je ten interiér, ktorý kritizujú úplne všetci a v športovom aute to vadí oveľa viac. Aby som si pri správnom držaní volantu prepínal stanice či režimy jazdy, lebo dlaňami sa dotýkam priblblých dotykových plôch na volante; alebo si nevedel potme upraviť teplotu, lebo lišta nie je podsvietená; alebo ESP vypínal v 5 krokoch...
Avatar - iudex
iudex
Pozerám, že Cicerov spolupacient získal prístup na internet.
Avatar - Petr_Cizek
Petr_Cizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
😄 😄 😄 :yes:
Avatar - Petr_Cizek
Petr_Cizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.