Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAudi zahajuje předprodej Q4 e-tron. Kolik stojí nejlevnější elektromobil značky?
16 komentářů
Hugo_lo
To je teda pěkná pálka. Přes milion bych za auto nikdy nedal. Ještě, že se zatím o elektromobily zajímám jen teoreticky. Až si budu chtít nějaký koupit, tak snad už budou za rozumné peníze. Teoretickou přípravu ale nepodceňuju. Našel jsem si totiž už i domácí stojan na nabíjení elektromobilu u https😐/protech-e.cz/…i-reseni/domaci/ , takže mi přijde, že elektromobily už nejsou úplně v začátcích.
Taky jsem sledoval Protech, ale když jsem se kouknul venku zjistil jsem, že EV která nabízí jsou poněkud nad tržní cenou. Podobně to vidím s domácím stojanem, jsem zákazník EONu, který je nabízí od 20 tisíc (bez daně) https😐/www.eon-drive.cz/produkty/?… . Podle toho jaký auto plánujete je potřeba zvážit nějaký nóbl stojan nebo to jako mobil prostě strčit do zásuvky .
PowerHouse
takže opravdu naprosto jiné jízdní vlastnosti.
Pro kritiky EV aut.
1) Mnoha lidem již stačí to 800V nabíjení. Nakoupíte rohlíky za 18 minut a budete mít nabito na 400 km.
2) Budou Vám stačit ty solid state baterky, s poloviční hmotností a cenou €60/kWh.
Pro kritiky EV aut.
1) Mnoha lidem již stačí to 800V nabíjení. Nakoupíte rohlíky za 18 minut a budete mít nabito na 400 km.
2) Budou Vám stačit ty solid state baterky, s poloviční hmotností a cenou €60/kWh.
....a které auto má solid state ?
Úplne nerozumiem prečo používať ako argument pro kritikov súčasných EV technológie, ktoré ešte nie sú na danom aute nasadené.
1) A to už u Audi reálne funguje, alebo to len ohlásili v koncepte A6 e-tron? Nevšimol som si, že by to bolo u tejto Q4.
2) To sú tie čo sú vo vývoji a budú v roku 2025 ak splnia v BMW plány?
V ČR bolo minulý rok každé 40. predané auto EV (koľko je predaných na dílerov ako finta na zníženie emisných pokút neviem).
EV sa zrejme nevyhneme, Nemci rozhodli, tak neviem čo by sa muselo stať, aby to tak nebolo.
Pokrok je rýchly, ale súčasné EV beriem ako medzistupeň - je na nich čo kritizovať a prekážok na masívne rozšírenie je obrovské množstvo.
1) A to už u Audi reálne funguje, alebo to len ohlásili v koncepte A6 e-tron? Nevšimol som si, že by to bolo u tejto Q4.
2) To sú tie čo sú vo vývoji a budú v roku 2025 ak splnia v BMW plány?
V ČR bolo minulý rok každé 40. predané auto EV (koľko je predaných na dílerov ako finta na zníženie emisných pokút neviem).
EV sa zrejme nevyhneme, Nemci rozhodli, tak neviem čo by sa muselo stať, aby to tak nebolo.
Pokrok je rýchly, ale súčasné EV beriem ako medzistupeň - je na nich čo kritizovať a prekážok na masívne rozšírenie je obrovské množstvo.
Dinar
při představování nových a nových EV modelů evropských automobilek neohlašuje příchod masové elektromobility, to jen zvoní umíráček tesle. 😉
stealth01
Vychází mi to u silnějšího motoru na 1,9 milionu, jen potřebné prvky a hezká kola.
Takže Q4e s Quattro to bude tak za 2,2. No uvidíme, zatím za BMW 330e je největší favorit Kia.
Takže Q4e s Quattro to bude tak za 2,2. No uvidíme, zatím za BMW 330e je největší favorit Kia.
Petr_Cizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Da sa vysantit aj s elektrospotrebicom 😉
https😐/www.youtube.com/watch?…